Pytania do firmy Super Hallo Taxi Gdańsk
Czy rotacja pracowników w Super Hallo Taxi Gdańsk na Taksówkarz jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 29 października na GoWork.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
Przyjmują kogo popadnie żeby tylko składkę płacił a rotacja duża bo nikt mądry nie będzie pracował 10 h za 150 zł
10 h za 150 zł? podasz szerzej te obliczenia? Jak konkretnie wam tak wychodzi? w innej opinii widziałam, że chłopak zarabiał w nockę w 10 h 240. Jak długo tu ludzie w takim razie jeżdżą? I czy są tacy, którzy szczeliwie dobrze ogarniają i z 400 zł wleci?
Owszem nieraz zarobi się i 300 zł ale to są naprawdę sporadyczne dni i obojętnie o której h się wyjedzie
Czy pracodawca Super Hallo Taxi Gdańsk motywuje w jakiś sposób swoich pracowników?
Tak wypisując bzdury ...wystarczy podjechać na postuj i porozmawiać z kierowcami na temat zarobków.. I atmosfery w firmie..I sezon a my 3 h na kurs czekamy żenada..najlepiej niech składkę podniesie tym razem na papier do drukarki proponuję 30 zł to nie nie odczujemy
Kolporacja Super hallo =wyzysk kierowców. Niestety ,ale tak naocznie jest. Jak to rozumieć ? Otóż w taki, że po majówce , Pan prezes oświadczył ,ot tak sobie swoim kierowcom ,że w czerwcu ,lipcu i sierpniu,żeby "mniej bolało", po spotkaniu zarządu, zdecydowano,że podnosi się czasowo składkę o 100zł . Aby.. zgromadzone fundusze, pomogły opłacić wyższy rachunek za gaz kolporacji UWAGA w okresie... jesienno -zimowym . Jest dopiero WIOSNA ,a Pan prezes ,prognozuje już teraz ,że nie będą w stanie opłacić rachunku w okresie jesienno -zimowym. Także pojawił się ,cóż ,już nie pierwszy raz , problem z opłaceniem rachunku zrzeszenia ,ale to nie żaden w sumie problem . Bo wedle prezesa i jego komisji ,zarządu itd ,rozwiązanie jest proste i zawsze takie samo . Spotykają się na swoje wielkie obrady i oświadczają,, że zdecydowali : Niech kierowcy płacą wyższą składkę ,aby opłacić rachunki zrzeszenia. Czyli chleb powszedni, żadna nowość . To może do rachunków kierowców( prąd,gaz ,itd) też będzie się dokładał zarząd???? A czy to pierwszy raz, tak jest? Broń Boże, absolutnie nie .W zeszłym roku kierowcy ,od stycznia przez kilka miesięcy musieli płacić wyższą składkę ,aby opłacić rachunek super hallo za prąd ,bo jak to było wtedy powiedziane "nasz budżet nie jest z gumy". A wracając , do obecnej sytuacji ,nasuwa się pytanie .Jaki trzeba mieć tupet i totalny brak taktu, poszanowania. wobec kierowców ,aby podnosić składkę na trzy miesiące(co z tego ,że na trzy .sam fakt) w sytuacji ,gdy raptem 4 ,5 miesięcy temu ,od grudnia czy stycznia 2023 została już wcześniej podwyższona i tak już wysoka składka ??!! No.ale Pana prezesa ,to nie obchodzi, spływa to po nim jak po kaczce . Swój komunikat kończy górnolotnym hasłem jak z epoki gierka : " Bądżcie pomocni ,działajcie razem z nami -w grupie i jedności i jedności siła". Zapewnia ,że robi wszystko co w swojej mocy, aby pozyskać potrzebny kapitał i wedle siebie czuje się taki wspaniałomyślny, no ideał. A co do tego miałbym wątpliwości . Na początku może się starał ,. Ale ogółem, Od kiedy objął posadę , w większości swych komunikatów do kierowców lubi wywierać presję na kierowców , ba nawet straszyć ,że jak np.będziecie robić tak a tak albo nie zrobicie tego i owego to będą duże konsekwencje i ja wam pokaże i komisje i nasze sądy super halowe , wszelkiej maści . To się zwyczajnie czuje , szanowny Panie Prezesie i nie jest to tylko moja opinia ,ale podzielają ją też inni koledzy(tylko siedzą cicho ,ale mają swoje zdanie,żeby Pan wiedział ),Moooże więc, Pan sam by sobie coś przemyśli ,zanim ubędzie znów więcej ,z tej nielicznej coraz bardziej gromadki kierowców ,którzy pozostali jednak wierni pozostania w super hallo. Rozpisałem się ,owszem ,ale napisałem ,co mnie boli
Szanowny Panie, nie bierze Pan pod uwagę czynników które powodują podwyżki opłat dla nas wszystkich. Myśli Pan, że jest mi łatwo i Zarządowi czy to Komisji Rewizyjnej podejmować takie decyzje ??? Twierdzi Pan że my tylko podejmujemy decyzje o podwyżkach. A czy czasem to nie nam zawdzięcza Pan zniesienie wielu rabatów, podpisanie umów z nowymi firmami. Myśli Pan że łatwe były i są te rozmowy w okresie po dwóch latach pandemii i ponad rok od wojny na Ukrainie ??? Nie widzi Pan że inne korporacje też podniosły składki, niektóre prywatne firmy się sprzedały …. Podziwiam Pana brak obiektywizmu w zaistniałej sytuacji. Pisze Pan o rachunkach - zapomina za to że my wszyscy płacimy za bazę i koleżanki odbierają telefony, uzgadniają z klientami, odpisują na meile - a m.in. Pan wykonuje z tego tytułu kursy i zarabia. Jeżeli my u Pana w domu będziemy mogli zarobić to też solidarnie złożymy się na Pana rachunki za prąd czy gaz. A czy zdaje Pan sobie sprawę że obniżyliśmy rachunki o ile się dało - inaczej były by jeszcze wyższe. Są to działania prewencyjne, trzeba było zaznajomić się jak efektywnie obniżyć koszty bez utraty komfortu pracy dla koleżanek które pracują zmianowo całą dobę. Jeżeli chodzi o towarzysza Gierka to widzę myli Pan pojęcia - pisałem i zawsze mówię kolegom kierowcom że w trudnych czasach musimy trzymać się razem - tylko w grupie siła. Zawsze jestem otwarty na rozmowy i ciekawe pomysły. Krytykować jest najłatwiej, jeżeli ma Pan pomysły jak całość pracy biura usprawnić zapraszam na rozmowę do biura. Z chęcią sam posłucham i Zarząd na pewno czy Komisja Rewizyjna lub Sądy na pewno też…. A i jeszcze jedno -))) wcale nie uważam się za ideał jak Pan to napisał, dziękuję za krytykę tylko zastanawia mnie fakt czemu Pan się nie podpisał czy chociażby nie podał swojego numeru kodowego -))) Zapraszam na dłuższą rozmowę i zobaczymy co ma Pan do zaoferowania aby to zmienić - z chęcią porozmawiam w cztery oczy, kolegów którzy podobnie myślą też zapraszam. Co do stanu osobowego to jest Pan w błędzie, od czasu gdy jestem prezesem mamy wzrost ilościowy i kierowców i koleżanek na bazie oraz są nowe firmy plus klienci indywidualni do obsługi. Nikogo nie straszę jak to Pan ujął, informuję co jest ważne dla firmy czyli czystość i zadbane auto, kultura osobista kierowcy - te czynniki przyciągają Klienta, uważa Pan inaczej ??? Serdecznie dziękuję za przelanie tego co Pana boli, zapraszam na interesującą konwersację -)))
Boli nas wszystkich te Pana kłamstwa i to pisanie tych bzdur w obecnej chwili firma jest chyba tylko w lepszej kondycji od dajana ..proponuję podnieś odrazu składkę do 1500 zł z czego 200 zł na Pana prywatne konto pozdrawiam beż odpowiedzi
Panie, napiszesz Pan z czego chcą Wam podnieść składkę opłaty, bądź już Wam ją podnieśli o te 100 zł? Jaki to % miesięcznego wynagrodzenia na czysto po uregulowaniu ZUS-ów i rachunków? Bo na samozatrudnieniu jesteście wszyscy?
Odnosząc się do Pana odpowiedzi na mój wpis. z ..No, myślę,że raczej łatwo jest Panu i zarządowi czy tam komisji takiej czy owakiej , podejmować decyzje o podwyżkach składki . Czemu? Bo tak jest od dawna ,było ,jest i będzie nadal w przyszłości . Jak jest ,do opłacenia rachunek kolporacji za to czy tamto ,rozwiązanie jest zawsze to samo ,podnieśmy składkę kierowcom albo niech dopłacają ,do składki przez kilka miesięcy. że wam wstyd nie jest? Pisze Pan, o tak wielkich zasługach jak zniesienie rabatów i podpisywanie umów z firmami po pandemi i w czasie wojny . Te chore wysokie ,dawne rabaty powinny być już dawno zniesione i stawka za kilometr też .Niemniej , myślę ,że to dzięki Panu ,te rabaty zostały zlikwidowane i zaangażował się Pan w to bardzo.. . Pisze Pan ,że inne kolporacje to ,a tamto ,że się sprzedały i też podniosły opłaty. A co nas inne kolporacje obchodzą? Bez urazy ale,niech Pan się skupi na swojej kolporacji a nie na innych i tłumaczyć się tym ,bo inni też to i tamto i postępują tak a tak . Tak jest najłatwiej . A co do ,zapowiedzianej przez Pana po majówce, podniesienia składki na trzy letnie miesiace o 100zł i tak już zresztą wysokiej składki(podwyższonej na początku roku) ,to ja bardzo proszę ,aby ten rachunek za gaz w okresie jesienno-zimowym ,powiesić w wersji papierowej, na tablicy ogłoszeń na bazie. Mówię to całkowicie poważnie. Taka jest też wola innych kolegów. Jeśli ,nasze ciężko zarobione pieniądze ,dokładane do składki przez trzy letnie miesiące, mają być faktycznie przeznaczone, jak pan zapowiedział , na opłacenie rachunku za gaz w tegorocznym nadchodzącym okresie jesienno -zimowym , to chcemy widzieć ten rachunek(dowód) i wiedzieć, że te pieniądze ,będą przeznaczone na ten właśnie cel . Jeśli faktycznie ma tak być, to nie widzę problemu ,by ten rachunek wszyscy kierowcy mogli zobaczyć , mają do tego święte prawo. Bo jeśli nie można powiesić tego rachunku ,ooooo to znaczy ,ze jest coś na rzeczy a pieniądze będą przeznaczone na zupełnie inny cel.... Wiadomo, mówić można dużo ,że pieniądze na rachunek ,tylko mówić sobie. Chcemy naocznie zobaczyć ten rachunek za gaz ,który ma być opłacony z pieniędzy kierowców . Co do wzrostu ilościowego kierowców to dużo nie przybyło kierowców ,jak to Pan podkreśla. Pisze Pan, że nikogo nie straszy ,że tylko Pan podkreśla że czystość, kultura, zadbane auto są ważne . Ja się z tym zgadzam , ma Pan co do tego racje i nie neguje tego ,,ale jak pisałem poprzednio ,w zeszłym roku i w tym ,w pana komunikatach było dużo presji i nacisku na kierowców , straszeniem zawieszeniem w pracy itp . I nie chodziło tu z całą pewnością wyłącznie tylko o kulturę ,czystość auta itd. Temat,rzeka . Dobra ,nie będę się nad tym rozdrabniał .Proszę sobie to przemyśleć. . Chciałbym ,aby odniósł się Pan w szczególności ,do tego co napisałem o pokazaniu wszystkim kierowcom tego rachunku, jak kolporacja go otrzyma i w ten sposób zachowa się Pan honorowo i uczciwie wobec kierowców .
Proszę bardzo po niedzieli powiesimy na bazie rachunki za gaz i prąd które są powodem tej podwyżki o 100 zł przez trzy miesiące. Nie mam z tym żadnego problemu, każdy może zobaczyć. Zresztą wcześniej na zebraniach Zarządu a ostatnio na Zjeździe Delegatów w obecności Komisji Rewizyjnej tematy wysokich rachunków zawsze były podnoszone. Zresztą nie tylko rachunków ale też skokowego wzrostu płac dla naszych Pań na bazie. To nie są nasze wymysły tylko działania rządu. Pisze Pan że się zasłaniam innymi firmami, pokazuję realia w jakich funkcjonujemy - to nie jest zasłanianie się kimś - nie żyjemy jako Super Hallo Taxi na innej planecie, w każdemu branży obserwuje się konkurencję i każdy rozsądny stara się przeciwdziałać na ile może temu co się dzieje … Sam Pan napisał że zniosłem rabaty, które powinny dawno być zniesione, co do ilości kierowców to myli się Pan jest wzrost taki na jaki możemy sobie pozwolić. Dla mnie ważne jest aby pracy dla kolegów było tyle aby mogli zarobić - ponieważ jest recesja i drożyzna, nie wyczaruję Panu nie wiadomo jakich ilości klientów - jest popyt i podaż na pewnym poziomie, pracujemy nad tym aby zwiększyć ilość klientów. Podejmujemy różne działania jednak Pan wybaczy nie będę się tu rozpisywał, konkurencja może czytać nasze konwersacje ….. Liczę że jednak się Pan ujawni i przyjedzie do biura porozmawiać, tak postępują rozsądni i dorośli ludzie. Skoro Panu i mi zależy na naszej Firmie - mamy wspólny cel, mianownik - czemu więc nie usiąść przy jednym stole
I nie dotrzymał Pan słowa.. Napisał Pan w zeszłym tygodniu ,cytuję : "Proszę bardzo po niedzieli powiesimy na bazie rachunki za gaz i prąd które są powodem tej podwyżki o 100 zł przez trzy miesiące. Nie mam z tym żadnego problemu, każdy może zobaczyć" I cóż, byłem na początku tygodnia w biurze na bazie I..... nic nie zobaczyłem .Na tablicy na bazie ,nie ma powieszonego żadnego rachunku za gaz i prąd( tylko parę starych ogłoszeń). Dlaczego ? dlaczego napisał mi Pan ,że powiesi rachunki a nie robi tego i jest Pan gołosłowny? A jeśli (zaznaczam jeśli ) płacimy wyższą składkę przez trzy miesiące ( albo podwyższoną na stałe) na opłacenie rachunków ,jeszcze może z innego powodu, np. podwyższenie płac dyspozytorek( napisał Pan o tym ,że ten temat jest poruszany na zebraniach) ,to należałoby o tym poinformować kierowców. Co z tymi rachunkami Panie Prezesie , pojawią się ,by wszyscy kierowcy mogli je zobaczyć,jak sam Pan pisał ?
Szanowny Panie, skoro był Pan na bazie w poniedziałek lub wtorek to zapewne Pan widział jakie było zamieszanie spowodowane nałożeniem się składek i przeglądów aut. Prezes napisał " po niedzieli", co nie oznacza, że w poniedziałek. Ponieważ mamy księgowość na zewnątrz trzeba było faktury wyciągnąć od księgowej. Od wczoraj leżą u mnie na biurku więc zapraszam do obejrzenia. A właściwie to powieszę je na tablicy bo widzę, że nie ma Pan odwagi zapytać wprost tylko poprzez forum, gdzie wyciągamy rzeczy, które tak naprawdę powinny być załatwione wewnątrz firmy. Pozdrawiam. Joanna Potorska
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Super Hallo Taxi Gdańsk?
W celu szczegółowych informacji proszę umówić się na spotkanie w sprawie pracy. Wtedy na spotkaniu z chęcią odpowiem na wszystkie pytania - po to są rozmowy rekrutacyjne a nie fora internetowe -)))
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w Super Hallo Taxi Gdańsk?
dzien dobry, o jakie umiejętności chodzi ? Kierowcy czy pracownika dyspozytorni ? Jeśli kierowcy to wymagane jest własne auto i licencja. Kierowca przechodzi szkolenie w zakresie obsługiwania aplikacji i zostaje zapoznany z zasadami panującymi w firmie.
Praca tylko na własnym samochodzie? Myślałem ze dają firmowe auta. Współpraca też jest na B2B czy umowa normalna?
Nie dajemy aut ani kierowcy nie są zatrudniani na umowę o pracę rozumianą jak w KP, ani na stałą pensję. Podpisujemy tylko umowę o współpracy. Każdy pracuje na siebie do korporacji odprowadzając tylko składkę członkowską.
wszystko zależy od tego ile poświęca się czasu na pracę. Nie stawiamy tu żadnych ograniczeń . Każdy pracuje wg swoich potrzeb.
Obojętne ile się jeździ a zarobek praktycznie zerowy średni czas czekania na kurs to 2 ..3 h
Wyjeżdżając od 7 do 16 jak zarobisz 250 zł to jest naprawdę udana dniowka i z tego odlicz sobie koszty jakieś 100 zł I tak wygląda praca w super hallo ....
Obojętnie ile się pracuje w hallo to i tak się dokłada bo kurs średnio co 4h
Już nic poszedłem do city drivers i zacząłem zarabiać dziwię pozostałym kierowcą że jeszcze jeżdżą w super hallo przepraszam.. stoją i czekają na zlececenie po.3...4....h i jeszcze ta składka nie wiem za co chyba za te bajki co wypisuje prezes
Jakie bajki niby pisze prezes ???? Może jakieś konkrety…. Wszędzie teraz jest słabiej, kryzys, inflacja - ci co mówią że tyle zarabiają to faktycznie bajki opowiadają.
Jakoś przez kilka dni przez 8 godz średnio robiłem po 6 zleceń więc pisanie że 1 zlecenie raz na 4 godziny to jakaś fikcja
- w związku z obecną sytuacją ekonomiczną kierowców taxi ( w tym kierowców z tej korporacji )związaną z panującą pandemią a co z tym się wiąże mniejszą ilością klientów nasuwa się zasadnicze pytanie : czy kierowcą taxi zostały zmniejszone składki oraz czy zarząd w związku obecną sytuacją obniżył wynagrodzenia Prezesa ( Prezesów ) ? Ponadto inne pytanie to : czy firma przyjmuje emerytów mundurowych?
Przyzna Pan, że to dość dziwne pytania jak na osobę podpisaną " Kandydat" ? Czy słyszał Pan kiedykolwiek żeby szefowie firm opowiadali kandydatom do pracy o swoich zarobkach ?? Jeśli zostanie Pan naszym członkiem otrzyma Pan takie informacje. A jeśli jest Pan naszym kierowcą to zapraszamy do biura , nie gryziemy tutaj, nie trzeba pisać w internecie. Co do zatrudniania to nie dyskryminujemy nikogo jeśli tylko spełni inne wymogi. Pozdrawiamy
Chyba coś jest na rzeczy skoro trudno jest udzielić odpowiedzi.Dla mnie nie jest to dziwne pytanie w czasie panującej pandemi i kryzysu .Punt widzenia zależy od punktu siedzenia.
Proszę czytać dokładnie pytanie : nie pytam o zarobki (Pana ,pracodawcy ) tylko czy zostały one obniżone jak również składki kierowców w związku z obecnym kryzysem? Treść pytania jest zupełnie inna . Pozdrawiam
Publiczne forum to nie miejsce na omawianie finansów firmy. Jeśli jest pan zainteresowany zapraszamy do naszego biura. Pozdrawiamy
proszę wpasować się w godziny kiedy brakuje taksówek i klienci muszą czekac po 30 minut. Firma nie narzuca dyżurów chociaż z punktu widzenia klienta byłoby to uzasadnione, trzeba samemu wykazać trochę inwencji. Niestety czasy kiedy klienci łapali za klamkę się skończyły, taksówka to praca na pełen etat. A wiadomo, że czasy cięzkie i wszędzie jest słabo.
Czyli na ZUS 2 tygodnie, a na paliwo, utrzymanie auta i pozostałe opłaty zostaje tydzień. Panowie taksówkarze muszą pozostawać na utrzymaniu swoich żon.
Proszę się wziąć do pracy, widzieliśmy zestawienia miesięczne niektórych kierowców, nie narzekali. Ale nie przesiadują w trakcie pracy na kawkach itp.
Najbardziej narzekają Ci którym nie chce się pracować, siedzą na jednym rejonie, nie potrafią być elastyczni . Czasami Zastanawiam się czy za karę sami wybrali wolny zawód, który jest przecież wyborem a nie obowiązkiem -)))
Taksówek brakuje od 6 do 8 rano gdzie zrobię max 3 kursy a później 3 h czekania na zlecenie
Proszę być precyzyjnym i podać ile godzin "ci zadowoleni z targetu" pracują, czy 16 godzin to jest normalne?
Dzisiaj korzystałam z uslug hallo taxi.To był przejazd w obie strony po Gdańsku. Szok to mało powiedziane. Najpierw przyjechała taksówka przypominająca starą nigdy nie czyszczoną popielniczkę. Nie mogłam wysiąść, bo musiałam dojechać na czas, więc była to jazda z otwartym oknem. Wysiadłam z ulgą. Droga powrotna nie lepsza. Samochód bardzo brudny w środku, tyle że nie śmierdziało i kierowca był milszy. Muszę z żalem poszukać innej firmy, bo to transport w wysokiej cenie, w warunkach poniżej godności ludzkiej. Kiedyś mieli klasę a teraz???
Mamy nadzieję, że pisząc tę skargę nie pomyliła nas Pani z Hallo Taxi skoro napisała Pani, że korzystała z Hallo Taxi. Jeśli jednak to było Super Hallo Taxi bardzo prosimy o podanie dokładniejszych danych. Kiedy i z jakiego nr telefonu zamawiała Pani taksówkę, może być na maila firmowego - superhallo@superhallo.pl . Zależy nam na jakości naszych usług więc chcielibyśmy wezwać tych kierowców i zrobić im przegląd aut.
Stawka za kilometr jest zdecydowanie za niska w porównaniu do wysokości składek, cen paliwa, kosztów utrzymania naszych już mocno wyeksploatowanych aut. Młodzi kierowcy nie mają już nawet ochoty na dopieszczanie samochodów, a emeryci albo nie mają już na to siły, albo jest już im wszystko jedno. Cena dzisiaj za kilometr powinna wynosić 8 zł.
Jak przebiega proces rekrutacji w firmie Super Hallo Taxi Gdańsk? Na GoWork.pl jest 29 października kilka ogłoszeń.
Proszę umówić się na spotkanie z Prezesem bo nie zawsze jest w biurze. Na pewno potrzebna jest licencja i własny samochód.
A rozliczenie jest na podstawie wyrobionych godzin czy od przebytych km? Będę wdzięczna za informację :)
nie interesuje nas ilość godzin pracy, każdy pracuje tyle ile potrzebuje. Opłaca się stałą składkę. Obecnie jest promocja dla nowych członków. Zapraszamy do kontaktu z naszym biurem gdzie przedstawimy więcej szczegółów.
Jakie warunki pracy są w Super Hallo Taxi Gdańsk? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Kierowca Taxi?
Osoba pracująca na stanowisku "kierowca taxi" nie ma potrzeby dojeżdżania do biura. Każdy ma własny samochód więc zaczyna pracę w swoim miejscu zamieszkania.
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Super Hallo Taxi Gdańsk?
Atmośwera taka że na dyspozytorni ponuje układ. Oni mają jakieś kursy my dostałem ochłapy. A po wakacjach to będzie bieda 2 kursy na 10 godziń. Odradzam tam jeżdzić
jest już po wakacjach a my nie możemy się obrobić z obsługą zleceń. Coś nie sprawdzają się twoje przepowiednie. Jak ktoś pracuje a nie siedzi na kawkach to obecnie nie może narzekać.
A i tak pracujesz tylko na opłaty, paliwo, utrzymanie samochodu, no i odkładanie na następny, jeśli cokolwiek zostanie, bo jak wiadomo życie coraz droższe.
a to już inna sprawa, że zycie coraz droższe, wszyscy to odczuwamy. Niestety taksówka to nie jest łatwy kawałek chleba jak się niektórym wydaje.
Czy w Super Hallo Taxi Gdańsk pracuje się na open space?
Jeśli chodzi o centralę to tak, z zachowaniem wymaganej odległości od biurek. Natomiast kierowcy - wiadomo - każdy jest dla siebie "szefem"
Czym Super Hallo Taxi Gdańsk zachęcają? Jakie mają dodatki?
Nie ma opłaty wpisowej, w związku z czym wejście do grupy i ewentualne odejście nie wiąże się z żadnym kosztem. Przez pierwsze 3 miesiące składka jest niższa o 30 %. Jest też możliwość pracy przez 10 wybranych przez siebie dni w miesiącu i adekwatnie niższa opłata bazowa.
Czy jest możliwość pracy w Super Hallo Taxi Gdańsk na część etatu?
witam, mozna pracowac przez 10 dowolnych dni w miesiącu i płacić oczywiście niższą składkę. Zapraszamy do kontaktu.
A składkę za te 10 dni wyższa niż w korpo za cały miesiąc a zarobek 100 zł Max
Czasy są obecnie ciężkie dla wszystkich. Nie pobieramy opłaty wpisowej więc można przyjść, zobaczyć jak to wygląda i ewentualnie odejść bez ponoszenia żadnych kosztów.
Byłem w super hallo przeciesz przed pandemią nie było kursów a co dopiero teraz. Nawet jak by był abonament za 100 zł to odradzam.
dziękujemy za opinię Panie "były kierowco" . Szkoda, że nie ma Pan odwagi się przedstawić. A jak jest to każdy może sam ocenić. Niestety taksówka to teraz praca w pełnowymiarowym czasie a nie z doskoku.
Chcę podjąć pracę jako kierowca w Super Hallo. Czy ktoś kompetentny mógłby doradzić czy to dobry pomysł czy raczej do (usunięte przez administratora) Z góry dziękuję za sugestie...
Odpuść sobie, jak odejmiesz wszystkie poniesione koszty to okaże się, że na czysto zarabiasz mniej niż najniższa krajowa, a cały dzień będziesz poza domem łącznie z niedzielami i świętami. Zapomnisz co to wolne i jak wódka smakuje.
@Los Amigos Masz na myśli Super Hallo czy każdą inną korporacje. No i skąd takie zdanie??? Pracowałeś u nich czy w jakiejś innej korpoTaxi.? Dzięki za odpowiedź...
Tak pracowałem w tej korporacji. Sama korporacja jest spoko, oprócz bardzo wysokiej składki, ale za to ma najlepszą klientelę, chociaż ich ubywa. Taksówka generalnie już teraz nie jest opłacalna, naprawdę szkoda czasu. Byłem taksówkarzem przez 30 lat i uwierz mi, wiem co piszę. Czasy, gdy w tym zawodzie się zarabiało już minęły. Mam kolegów w innych korporacjach, wszędzie jest podobnie.
Dzięki i nawzajem. Musisz jeszcze pamiętać, że od nowego roku składka na bazę drastycznie wzrośnie, wiąże się to ze wzrostem najniższej krajowej i podwyżką ZUS, a trochę pań na centrali pracuje, a kierowców coraz mniej.
Super Hallo już właściwie upadło. Jestem od 2 tyg. W innej korporacji i jestem zadowolony. Szukaj gdzie indziej miejsca na jeżdżenie.
A jak wygląda kwestia obłożenia dyżurów czy można decydować o swoich wolnych dniach czy grafik jest z góry układany już na miesiąc do przodu?