Pytania do firmy Sun & Snow Sp. z o.o.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Sun & Snow Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Dzień dobry zapraszam do kontaktu bezpośredniego na maila administracja@sunandsnow.pl zostanie Pani/Panu przedstawiony cały schemat rozliczenia nadgodzin oczywiście jeżeli one występują w danym stanowisku pracy. Pozdrawiam
A nie można krótko tu odpowiedzieć? Bo ja jestem ciekawa czy raz można odebrać kasę, a jak ktoś potrzebuje wolne to wybrać dni żeby z urlopu nie schodziło? Na jakich stanowiskach nadgodzin nie ma wcale?
Dzień dobry zapraszam do kontaktu bezpośredniego na maila administracja@sunandsnow.pl Pozdrawiam
A czy jeśli ktoś nie posiada maila może uzyskać jakieś informacje telefonicznie? Czy osoby pracujące jak sprzątaczki mają normalne umowy czy może zleceniówki? Sprzątaczki wtedy mają możliwość wyrobienia nadgodzin?
Dzień dobry jak najbardziej zapraszam do kontaktu telefonicznego pod numerem 22 450 26 00. Pozdrawiam Zespół Sun & Snow
Jak prezentują się możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Sun And Snow Szklarska Poręba (Sun & Snow Sp. Z O.O.)?
W biurach lokalnych w Sun & Snow mamy wdrożoną płaską strukturę, w związku z tym, ewentualne możliwości awansu w ramach biura lokalnego są dość ograniczone. Staramy się jednak, by rotacja w naszych zespołach lokalnych była jak najniższa i doceniamy zaangażowanie pracowników tam zatrudnionych. W przypadku ambitnych osób zachęcamy do śledzenia ogłoszeń dotyczących pracy nie tylko w biurach lokalnych, ale w całej firmie, np. w centrali.
Byliśmy stałymi klientami Sun Snow. Od kilku lat korzystaliśmy z apartamentów przez nich zarządzanych. Nigdy nie było poważniejszych problemów. Do tego roku. To jak nas potraktowali niedawno spowodowało, że nie zamierzamy być już ich klientami. Byliśmy 5 dni w Gdyni. Zgodnie z umową wpłaciliśmy kaucję - 500 zł. Gdy zakończyliśmy pobyt poinformowano nas, że po naszym pobycie "zauważono zadrapania na meblach" wobec czego kaucja została zatrzymana. Próba odzyskania kaucji bezskuteczna. Poinformowano nas, że" zgodnie z Umową powinniśmy zgłosić wszelkie uszkodzenia". Tylko, że to nieprawa. Z Regulaminu ani umowy nie wynika obowiązek zgłaszania wszelkich uszkodzeń. Oczywistym jest, że usterki uniemożliwiające eksploatację apartamentu lub niekompletność wyposażenia byłyby zgłoszone (choć kompletność można było ocenić tylko w oparciu o logikę, bo spisu wyposażenia wskazanego w Umowie nie było). Natomiast zgłaszanie wszystkich zadrapań czy odprysków na meblach czy ścianach wiązałoby się ze spędzeniem wielu godzin na tej czynności i byłoby bezsensowne a nawet irracjonalne. Gdybyśmy mieli zgłaszać wszelkie zadrapania czy pęknięcia na powierzchniach płaskich w zarządzanych przez Sun Snow apartamentach, w których dotychczas przebywaliśmy nie byłoby czasu na wypoczynek. No i oczywiście odbioru apartamentu dokonano bez naszego udziału. Przyjęli, że było to niemożliwe podczas gdy nikt z Sun Snow nie podjął nawet próby kontaktu w celu dokonania odbioru. Apartament opuściliśmy o wskazanej w umowie godzinie. Potwierdzam też wcześniejsze opinie o brudzie w apartamentach. Apartament i jego wyposażenie pokryte grubą warstwą kurzu, podłoga brudna. Przecież koszt wynajmu obejmuje również sprzątanie apartamentu. Tak więc pobyt zaczęliśmy od sprzątania. Okazuje się, że powinniśmy jeszcze spisać a najlepiej sfotografować też wszystkie zadrapania, pęknięcia i odpryski. Ponadto podczas telefonicznej rezerwacji uzyskaliśmy informację, że klucze należy odebrać w biurze oddalonym od apartamentu. Po stawieniu się na miejsce okazało się, że klucze znajdują się w apartamencie a my uzyskaliśmy tylko informację o kodzie do drzwi wejściowych. Zaparkowanie samochodu w dodatkowo opłaconym miejscu wiązało się z narażeniem na nieprzewidziane koszty – mandat za parkowanie w niedozwolonym miejscu. Aby dostać się do parkingu podziemnego trzeba wziąć klucze z apartamentu zostawiając samochód w miejscu niedozwolonym - w obrębie apartamentu parkowanie jest niedozwolone. Spanie w nocy niemożliwe. Otworzenie okna wiązało się, z uporczywym hałasem – na ulicy duże natężenie ruchu: autobusy, trolejbusy, samochody. Ich odgłosy potęgowane kostką, którą częściowo wybrukowana była ulica. Zamknięcie okna skutkowało okropną duchotą, uniemożliwiającą normalne funkcjonowanie. Wentylacja w pokoju z aneksem kuchennym szczelnie zabudowana meblami kuchennymi. Czy to zgodne z prawem budowlanym? Odbiór apartamentu przez nadzór budowlany został zapewne zrealizowany przed umieszczeniem zabudowy meblowej. W obecnej sytuacji apartament nie powinien być eksploatowany. Reasumując: nigdy więcej.
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Sun & Snow Sp. z o.o.?
W Sun & Snow stawiamy na świetną atmosferę pracy w zróżnicowanym i dynamicznym zespole. Zarząd jest otwarty na pomysły usprawniające pracę firmy i podnoszące zadowolenie naszych Klientów. Bonusem są pobyty pracownicze w naszych obiektach wypoczynkowych :)
Witam, Czy są tutaj osoby które wpłaciły zaliczkę na lokal w budynku K w Białce Tatrzańskiej? Deweloper czyli Sun and Snow do dnia dzisiejszego nie pozyskał pozwolenia na budowę, postępowanie jest wstrzymane, opóźnienia jest ponad pół roku.
Szanowny Panie, uprzejmie informujemy, że inwestycja budowlana w Białce Tatrzańskiej jest realizowana przez inny podmiot, a nie spółkę Sun & Snow Sp. z o.o. Jednocześnie zaznaczam, że nabywcy lokali mogą w każdej chwili uzyskać bezpośrednio od dewelopera wszelkie informacje dotyczące stopnia zaawansowania realizacji każdej z inwestycji, a wszelkie stosunki (w tym także kwestie związane ze zwrotem zaliczki) pomiędzy deweloperem, a nabywcami lokali regulują – co oczywiste – odpowiednie umowy zawarte pomiędzy stronami. Uprzejmie prosimy o kontakt z przedstawicielem dewelopera w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości oraz uzyskania interesujących Pana informacji. Pozdrawiamy
Czy Sun & Snow Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Sun & Snow organizuje szkolenia wewnętrzne, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w obszarach, w których pracują, w zależności od zajmowanego stanowiska.
Przymierzam się do zawarcia umowy z S&S w zakresie najmu mojego apartamentu. Zdaję sobie sprawę, że opinie na temat współpracy mogą być różne. W związku z czym chciałabym zapytać Jakie są Państwa? Przeraziły mnie wpisy na temat opóźnień w wypłatach, w braku kontroli nad czystością etc. Czy to w dużej mierze zależy od lokalnych kierowników ? Jak zorganizowana jest praca pracowników? Kto dba o standard czystości w apartamencie? Kto kontroluje apartament po najmie? Czy są z tego jakieś raporty?
Szanowna Pani, Zapraszamy do kontaktu z nami. Chętnie odniesiemy się do każdego pytania i udzielimy wyczerpujących odpowiedzi zgodnie ze stanem faktycznym. Poniżej odnosimy się do pytań i uwag poruszonych w Pani zapytaniu. W ostatnim czasie Sun & Snow wprowadziło kilka zmian (m in. nowe funkcjonalności w systemie informatycznym, samofakturowanie), dzięki którym wyeliminowane zostały wszelkie opóźnienia w płatnościach. Rozliczenia są przesyłane, a należności są regulowane terminowo, zgodnie z umowami. Za kwestie czystości w Sun & Snow odpowiadają kierownicy biur lokalnych, a także zatrudnieni przez firmę lokalni koordynatorzy ds. czystości. Jednak te kwestie nie są ich autonomiczną sprawą. Postępują oni zgodnie z procedurami wypracowanymi przez firmę i są rozliczani z kontroli lokali i pracy serwisów sprzątających. Lokale są zgodnie z procedurą sprawdzane przy okazji sprzątania po każdym pobycie gości. Jakość sprzątania jest wyrywkowo weryfikowana przez koordynatorów i kierowników biur. Przywiązujemy dużą wagę do osiągnięcia i utrzymania wysokich standardów niezależnie od lokalizacji.
Czy zdarzają się nadgodziny w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Dzień dobry, w dziale rezerwacji praca jest dwuzmianowa (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 i 12:00-20:00) oraz w wybrane weekendy w godzinach 9:00-17:00, więc nie ma powodu do zostawania po godzinach, ponieważ zmiany są wcześniej ustawione.
Jakie godziny pracy przyjęte są w firmie Sun & Snow Sp. z o.o.?
Dzień dobry, to zależy od stanowiska - normalne godziny pracy to 9:00-17:00 lub 8:00-16:00, a w dziale rezerwacji praca jest dwuzmianowa (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 i 12:00-20:00) oraz w wybrane weekendy w godzinach 9:00-17:00.
A gdzie jest praca 8-16? Czy można wnioskować do kierownik o takie godziny pracy ? Czy z góry jest ustalone 9-17?
Dzień dobry, czas pracy w innych działach niż dział rezerwacji można ustalać z kierownikiem działu (9-17 lub 8-16). W dziale rezerwacji system jest zmianowy i nie ma możliwości zmiany godzin.
Czy pracodawca Sun & Snow Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?
Sun & Snow organizuje szkolenia wewnętrzne, które mają na celu podnoszenie kwalifikacji pracowników w obszarach, w których pracują, w zależności od zajmowanego stanowiska.
Bardziej angielski biznesowy czy potoczny, podczas rozmowy w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Angielski biznesowy...buahahahaha...! Wystarczy, że potrafisz posługiwać się tłumaczem Google. Tak to działa w Sun&Snow w Szklarskiej Porębie.
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Jak najbardziej! Nie masz szansy na zatrudnienie jeśli masz lepsze kwalifikacje zawodowe niż Pani kierownik. Weryfikacja CV polega na wyrzucaniu do śmietnika aplikacji osób, które stanowią potencjalne zagrożenie dla stanowiska Pani Anety. Władza uderza do głowy - łatwiej wówczas zapomnieć o swoich kompleksach.... taka sytuacja w Szklarskiej Porębie. Pozdrawiam.
Odpowie mi ktoś na pytanie na czym w skrócie polega praca na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta, jakie są dni i godziny pracy i jaka jest średnia pensja na rękę? Z góry dziękuję za odpowiedź
Obowiązki pracownika zatrudnionego na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta są następujące: • Profesjonalna obsługa zapytań telefonicznych i mailowych (najczęściej pytania dotyczą: dostępności apartamentu w konkretnym terminie, terminu płatności, kwestii związanych z zameldowaniem) • Tworzenie ofert w oparciu o kryteria wskazane przez Klienta • Dokonywania rezerwacji • Stały kontakt z biurami lokalnymi i partnerami biznesowymi • Dbanie o dobry wizerunek firmy Praca jest dwuzmianowa (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 i 12:20) oraz w wybrane weekendy w godzinach 9:00-17:00. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Wynagrodzenie zależy od kwalifikacji kandydata (wykształcenia, doświadczenia zawodowego, znajomości języków obcych).
Na jakie benefity można liczyć w Sun & Snow Sp. z o.o.?
Firma Sun & Snow partycypuje w kosztach grupowego ubezpieczenia na życie oraz każdy pracownik otrzymuje co roku 7 darmowych dni w dowolnej lokalizacji, poza sezonem wysokim. Na pewno Sun & Snow nie ma tak bogatego pakietu benefitów, jak duże korporacje, ale firma jest doceniana za wiele innych aspektów, m.in. bardzo przyjazną atmosferę i ludzi, którzy tu pracują.
Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?