Nie polecam, mają pracownika za nic, zero szacunku ze strony góry, atmosfera taka że szkoda pisac
czy był ktoś może na rozmowie na sprzedawcę i podzieliłby się swoim zdaniem z pracy? zdaję sobie sprawę z tego, że oferta już wygasła jakoś parę miesięcy temu, ale potrzebuję się zorientować w kwestii zarobków, by wiedzieć czy dalej oglądać oferty
Nie polecam, mają pracownika za nic, zero szacunku ze strony góry, atmosfera taka że szkoda pisac
Było pytanie o rozwój w kontekście księgowości a z tego co widziałam w ofertach w sieci poszukiwany jest teraz asystent z podkreśleniem w opisie, że dzieje się to właśnie ze względu na rozwój. Czy ktoś może zdać relację z pracy na tym stanowisku? Jakie są perspektywy na dalszy rozwój w kontekście serwisu mechanicznego? Po jakim średnio czasie do niego dochodzi?
Jakieś opinie o pracy w księgowości? Jak atmosfera? Jest szansa na rozwój i godziwe wynagrodzenie?
Ogólnie rekrutacja OK - przeszłam 1 etap :-) Miła symapatyczna atmosfera choć się troszkę stresowałam podczas scenek. Na początku wszystko dokładnie wykjaśnione co i jak później scenki przy samochodach i test. co mi się podobalo to, że jak zapowiedzieli tak wszystko się odbyło, słownie, terminowo. fajne wprowadzenie do marki i pracy w firmie - pierwszy raz się z czym takim spotkałam.Zobaczymy jak będzie dalej...trzymajcie kciuki
nie pamiętam tych testowych, coś ile roczna sprzedaż, jak wyglądaja etapy przy obsludze czy jakos tak i inne otwarte.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Dla pana Zdzisława Rus! Jeszcze raz gorąco dziękuję za taką wszechstronną i kompleksową i sprawną naprawę. mojego IX35 po stłuczce. Będę za to wdzięczny tak długo jak będę jeszcze żył. Życzę także jak najwięcej sukcesów osobistych i zawodowych w Nowym Roku Panu i całej załodze. Eryk Kurcius.
Uszkodziłem pod moim garażem tylny zderzak w moim Tucsonie ....naprawa w serwisie w Bielsku..kilka rozmów przez telefon z Panem Zdzisławem Rusem co do terminu (musiałem wyjechać na urlop na 2 tygodnie).....Przyjechałem do Bielska i zobaczyłem pełen profesjonalizm .z strony pracowników... .Pan Rus . Z. człowiek z charyzmą, idealny na tym stanowisku...widać bardzo duże doświadczenie....Temu Panu należą się naprawdę same pochwały .Moje auto odebrałem w stanie idealnym ...Polecam
A ile jeszcze innych osób mogło asystować wtedy przy tej obsłudze? Wiadomo coś na temat zatrudniania osób młodych na przyuczenie? Byli tu już jacyś pomocnicy i mogliby wyrazić swoje zdanie odnośnie pracy?
Jestem zadowolony z pracy w serwisie.
To fajnie, a jakie są tak warunki? Można liczyć na umowę o prace? Zarobki są w porządku? Premia jakaś czasem wpada?
Dramat, dzięki nim docenia się pracę jaką się miało wcześniej i później...
Wielki Bałagan, a najlepiej jakby jeden pracownik obejmowal kilka stanowisk naraz z wypłatą oczywiście za jedno. Styl prowadzenia Salonu sprzed 20 lat...
Po tym "podkomentarzu" idzie sugerować, że nieciekawie z tym. Da ktoś znać jak aktualnie sytuacja z zarobkami aktualnie tu wygląda?
Obiecywanie i sprzedaż samochodu na który nie ma homologacji. Mówię tutaj o Hyundai Tuscon. Przecież to duża afera.
Jestem od kilku lat szczęśliwym posiadaczem samochodu Hyundai ix35, którego zakupiłem u dealera Stawowy w Bielsku-Białej. Auto sprawuje się bez zarzutu, jednak jeszcze bardziej jestem zadowolony z obsługi firmy Stawowy. Pan Piotr B. od już prawie 10 lat udziela nam fachowych i cennych porad. Każda usługa wykonywana jest profesjonalnie i terminowo. Dlatego też przy zakupie nowego samochodu wybiorę ponownie firmę Stawowy w Biesku-Białej. Pani Teresa B. w prosty i bardzo obrazowy sposób przedstawiła nam ofertę na nowego Hyundaia. Jestem przekonany, że transakcja przebiegnie z zadowoleniem obu stron.
Witam. Jestem po zakupie hyundai i30 fajne autko. Dziękujemy panu Kazimierzowi S. za miłą i profesjonalną obsługę ????
Witam, wiem że pracownicy są zatrudniany na najniższa krajową i w dodatku poprzez b2b . Czyli sprzedawcy mają swoje działalności. Proszę o informację o przepracowane soboty. Czy za sobotę jest dzień wolny do wybrania czy są dodatkowo płatne. Dziękuję
Opinie tu i na stronie hyundai rybnik na go work sa raczej negatywne pozytywne domyslam sie napisali sami jest wolność slowa każdy moze napisać jak jest. Wszyscy maja dość psychicznie. Na kasie w biedronce serio dostananiecie wiecej niz tam (usunięte przez administratora) i naprawde zero poszanowania czy docenienia ludzkiej pracy. Ludzie ciagle sie zmieniają tylko Ci którzy dają soba rzadzic i pomiatac zostają.
Wiem, że na sprzedaży pracownicy są zatrudnieni na B2B . Czy za soboty mają dzień wolny do wybrania ?>
Bardzo pozytywna ocena serwisu Hyundai Stawowy Bielsko-Biała.Zawsze fachowo i w terminie. Polecam ten serwis wszystkim użytkownikom samochodów marki Hyundai.
@Miki nawet w czasie pandemii nie zdarzają się opóźnienia z wypłatami??
Profesjonalna ,bardzo miła i z pozytywnym skutkiem, obsługa przy zakupie tucsona nline przez PANIĄ Teresę Biegun.Dziękuję Pani Teresie za możliwość odbioru samochodu w Częstochowie.Super sprzedawca.
Bardzo dziękuję za profesjonalną obsługę i naprawienie mojego nowego samochodu ( po wypadku) ,warsztatowi blacharskiemu a szczególnie panu Zdzisławowi Rusowi za pełną "profeskę. " Szybko i bardzo ładnie została wykonana naprawa powypadkowa , wszystkim się zajęli. Polecam każdemu gdyż oddając samochód w dobre ręce człowiek jest pewien dobrze wykonanej pracy i nie musi się stresować o jakość wykonanej naprawy .Ocena merytoryczna ,sposób rozliczenia wszystko to wykonane na najwyższym poziomie . Jednym słowem stawiają na JAKOŚĆ nie na ilość . Polecam każdemu , pozdrawiam Brzeszcze
Witam. Napiszcie jak wygląda praca na serwisie i oczywiście wynagrodzenie? Czy jest wypłacane terminowo?
Wczoraj odebrałem Konę po naprawie-była to usterka parkingowa-otarcie nadkola. Naprawa ok. Serwis na 5*.Polecam.Miła i w pełni profesjonalna usługa. Ryszard
Po wizycie bardzo dobre wrażenie jeśli chodzi o podejście do klienta i omówienie oferty jaka mają na konkretny samochód (i30n). Pan wyczerpująco odpowiadał na zadane pytania odnośnie technicznej strony pojazdu,wizualnie samochód bronił się sam ;) Miła i fachowa obsługa. Również atmosfera niczego sobie. Podczas odbioru samochodu również zadbano aby pozostawić mile wspomnienia ;) Zero zastrzeżeń - wszystko na wysokim poziomie. Profesjonalne podejście do klienta, salon godny polecenia. Pozdrawiam
Bardzo dziękuję za pomoc w zakupie nowego samochodu Panu Remigiuszowi, bardzo miła i profesjonalna obsługa, jesteśmy bardzo zadowoleni z zakupu, z całą odpowiedzialnością polecę usługi salonu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Stawowy Sp. z o.o. - Hyundai?
Zobacz opinie na temat firmy Stawowy Sp. z o.o. - Hyundai tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Stawowy Sp. z o.o. - Hyundai?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Stawowy Sp. z o.o. - Hyundai?
Kandydaci do pracy w Stawowy Sp. z o.o. - Hyundai napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.