Niestety również należę do grona (usunięte przez administratora)przez firmę Sollus. Kilka miesięcy temu kupiłam bilety na koncert "Cały ten Strauss," który miał się odbyć 11.03. Kilka dni przed koncertem poinformowano mnie, że impreza została przeniesiona na dzień 18.03. Dwa dni przed tą datą dostałam maila z ponownym odwołaniem koncertu...i przeniesieniem terminu na 23.06. Miałam wysłać maila z informacją, czy nadal jestem zainteresowana koncertem. Firma miała oddzwonić w celu ustalenia miejscówek, gdyż koncert ma się odbyć w innym punkcie. Telefony milczą, wiadomości nie dochodzą na wskazany przez biuro adres...Kochani składajmy zawiadomienie do Prokuratury w Poznaniu o podejrzeniu przestępstwa przez firmę Sollus/Tixer!! Im będzie nas więcej, tym większe szanse na zwrot pieniędzy! Nie wiem, jak tacy (usunięte przez administratora) mogą egzystować na tym świecie. WSTYD!! Więzienie Was czeka!
Wystarczy opisać sytuację, załączyć bilety, potwierdzenie wpłaty, maile itp... No i wysłać na adres prokuratury w Poznaniu.
To forum pracownicze więc nie rozumiem dlaczego takie uwagi tu trafiają?
(usunięte przez administratora)Sollus wpadł w poważne tarapaty. Jestem muzykiem grającym pod skrzydłem firmy Sollus, wraz ze znajomymi czekamy od kilku miesięcy na wypłatę łącznie kilkudziesięciu tysięcy - pieniędzy najprawdopodobniej nie odzyskamy.
UWAGA TA FIRMA TO (usunięte przez administratora) WCZORAJ ODWOŁANO W GDYNI SPEKTAKL "OSTATNIA TAKA BIESIADA" SPRAWA ZGŁOSZONA NA POLICJĘ
Kupiłam bilety, koncert odwołano, kontaktu z firmą brak, zwrotu pieniędzy nie ma.... To (usunięte przez administratora) Art. 1Art. 115. § 9 KK i na tej podstawie kierujcie ludzie zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa na prokuraturę w Poznaniu. Ja już to zrobiłam i czekam na odpowiedź. Im więcej nas będzie to może dopadnie ich sprawiedliwość.
Pracuję stosunkowo od niedawna i mogę tylko powiedzieć , że pomimo wszystkich problemów jakie widzę jest to najbardziej życzliwa pracownikom firma z dotychczasowych moich doświadczeń. Wiadomo że się czyta się wpisy jak się szuka pracy ale po tym się okazało w rzeczywistości to niestety uważam że zdawanie się na nie byłoby błędem. A co do wszystkich byłych niezadowolonych to tylko powiem że ciągle po kimś coś naprawiamy i prostujemy. Wszystkim narzekającym polecam więcej samokrytyki i nie wprowadzajcie ludzi w błąd.
Dla mnie wszystko ok, pracuję już kilkanaście miesięcy i nie miałam żadnych problemów. Ludzie są świetni, bardzo miła atmosfera. Każda firma ma jakieś problemy, ale tutaj naprawdę jest ok. i widać że wszyscy starają się żeby powychodzić z problemów. Rozumiem że są krytyczne opinie, ale nie znam nikogo, kto pracuje tutaj i się skarży. Fajnie się pracuje
Firma nierzetelna. Po odwołaniu wydarzenia (a właściwie zamianie na inne) obiecuje zwrot pieniędzy za bilety w ciągu 30 dni. Minęły 2 miesiące, firma nie odpowiada na maile, zero reakcji. Sprawa idzie do sądu.
Jestem dokładnie w takiej samej sytuacji. Po odwołaniu koncertu, również już ponad dwa miesiące czekam na zwrot pieniędzy. Brak odpowiedzi na maile lub maile w stylu "zapewniamy, iż zwrot zostanie wykonany" i dalej brak reakcji ani rzetelnej informacji co dalej. Tak jak wyżej, przymierzam się również do bardziej zdecydowanych działań, skoro firma jest tak nierzetelna.
Chciałam dowiedzieć się, jak zakończyła się sprawa u Pań. Jestem wraz z innymi osobami, w podobnej sytuacji. Czekamy na zwrot pieniędzy od ponad dwóch miesięcy. Firma nie reaguje na wysłane ponaglenia zapłaty.
Zgłosiłaś sprawę? Ja też mam problem - dwa bilety zakupione , odwołane i zero reakcji... Napisz...
Czy ktoś obecnie pracuje w firmie Sollus Entertainment? Starałem się znaleźć w internecie jakieś informacje o ewentualnych przyjęciach, jednak nic takiego nie widziałem. Firma potrzebuje obecnie pracowników? Mam nadzieję, że wypowie się osoba, która ma informację na ten temat. A może dodatkowo znajdzie się tu ktoś, kto podzieli się z nami informacją na temat rodzaju umowy, jaką otrzymuje na start nowa osoba bez doświadczenia zawodowego? Zachęcam do aktywnego zabierania głosu.
@Szymon - jak widzisz jako pracownik gowork.pl firma nie szuka pracowników, firma ledwo/ lub wcale nie reguluje zobowiązań finansowych.
Jesteś wśród osób, które mają nieuregulowane kwestie finansowe z firmą Sollus Entertainment? Będziesz tak uprzejmy i przedstawisz, czego dokładnie te rozliczenia dotyczą? Firma ma obecnie problemy z terminowymi płatnościami, czy chodzi o zupełnie co innego? Zachęcam do dalszej aktywności.
Mam problem (usunięte przez administratora) Jestem wściekła, bo nie odpowiadają na maile ani nie odbierają połączeń telefonicznych.
(usunięte przez administratora) Potwierdzam. Zakupiłam bilety na koncert "Cały ten Strauss", który - jak wiemy - nie odbył się. Z firmą nie ma kontaktu. Posty ze strony fb i forum miasta znikają. Do kogo zwrócić się o pomoc ?
Sollus i TIXER to powiązane firmy. Nie zwracają pieniędzy za odwołane imprezy w dużych salach. Śmiem twierdzić że to rodzaj pomysłu na biznes organizuj - pobieranie są pieniądze za bilet- odwołana impreza - brak zwrotu pieniędzy. Tak było w przypadku Krakowskiego koncertu w ICE z datą na 10.03.2018r Zgłaszam sprawę do Prokuratury
Dzien dobry. Jestem rownie osobà pokrzywdzonà i nadal czekam na zwrot należności za ten sam koncert. Proszę o kontakt ponieważ szukam jak największej ilości osób. patricia.bw@me.com
Jestem jedną z pokrzywdzonych. Kupiłam dwa bilety na R. Janowskiego. Koncert odwołano. Dostałam maila z prośbą o kontakt i ewentualnie możliwość wybrania biletów na inne wydarzenie artystyczne. Do dzisiaj brak kontaktu pomimo innych maili z mojej strony i licznych telefonów. Dzisiaj dzwoniąc pod wskazany stacjonarny otrzymałam informacje że nie ma takiego numeru ( wczoraj jeszcze był...)
Właśnie przed chwilą otrzymałem informacje: "Z przyczyn niezależnych koncerty Hanny Banaszak, „Dla Zbyszka Symfonicznie” oraz „Robert Janowski” zostają ODWOŁANE. Zwroty kosztów będą dokonywane przez bileterie w jakich dokonywali Państwo zakupu. Prosimy więc o kontakt z odpowiednimi placówkami. Bileteria TIXER także dokonywać będzie zwrotów w ciągu 30 dni. Sprawę postaramy się załatwić jak naszybciej jest to możwlie. " Nie podali od kogo te przyczyny są niezależne... No cóż, czytają wcześniejsze opinie - prokuratura
Proszę przeczytać artykuł w Głosie Wielkopolskim (dostępny w necie) o naciąganiu klientów przez firmy Sollus/Tixer, wczoraj była audycja na temat praktyk Tixer/Sollus w Interwencji Polsat.
@e Nie koniecznie. To nie zawsze jest jednoznaczne. Czym innym są relacje z klientami, a czym innym relacje pomiędzy pracodawcą a pracownikami. Oczywiście dobrze sugerujesz, że skoro firma nie traktuje dobrze swoich klientów to być może podobnie jest z pracownikami, ale jest to oczywiste. Nie musi tak być. Dlatego zależy nam na każdej opinii o Sollus Entertainment jako o pracodawcy. To forum istnieje przede wszystkim po to by wymieniać opinie między pracownikami i kandydatami do pracy.
Czy uwaza Pani, ze w porzadku jest pracowac dla oszustow i hochsztaplerow, ktorzy zeruja na innych ludziach, tylko dlatego sa dla Pani mili? Pania tez kiedys oszukaja. Prosze ich nie bronic.
@Anna , zapewne jesteś lub byłaś pracowniczą tej Mafi. (usunięte przez administratora) i nie uregulowane rachunki za reklamy lub organizacje wierzycieli to struktury systemu przypominające działania organizacji przestępczej. Oczywiście jest to forum by dowiedzieć się o pracodawcy - nigdy nie poszedł bym do pracodawcy który okrada klientów! Jeszcze jedno na temat Twoje idiotyczną odpowiedzi : mam nadzieję że firmę zamkną i Ty wyleciał na ulicę , jeśli nie masz nic wspólnego z tymi cwaniakani to radzę zająć się czymś innym niż dawniej bzdurnych stwierdzeń.
Firma odwoluje koncert Caly ten Strauss, zawiadamia o tym mailem. Nie oddaje pieniedzy po odwolanym koncercie tylko kaze czekac na nowa date nie wiadomo kiedy. Na maile nie odpowiada, na telefony tez. Sprawdzilam w internecie i okazalo sie, ze takie zachowanie jest dla nich typowe. Wiele odwolanych imprez, ludzie czekaja miesiacami na zwrot pieniedzy i nic. Firma nierzetelna, jakosc obslugi klienta zero. Dalam sie nabrac bo koncert mial sie odbyc w auli uniwersytetu poznanskiego i nie przyszlo mi do glowy, ze to moze byc nieuczciwa firma. Ostrzegam.
22.02 DMIT Zabrze Tre Voci. Byłam w Domu Muzyki i Tańca, bo Tixer raczył wysłać wiadomość, że koncert się nie odbędzie w ostatniej chwili i nie byłam tego świadoma. A teraz nie mogę doczekać się pieniędzy za cztery bilety GOLD 436 zł. Cisza. Nie kontaktują się z zawiedzionymi klientami. Nie podają terminu, kiedy zamierzają zwrócić pieniądze. Klient nie jest sponsorem lokat długoterminowych, z których zyski ma firma Tixer. Czuję się oszukana. Przestrzegam przed zakupem biletów w Tixerze. Za bilety zapłaciłam natychmiast i oczekuję natychmiastowego zwrotu za wydarzenie, które się nie odbyło.
EWA 13.03.20190 byłam z mężem na Cały Ten Strauss ,który został odwołany jesteśmy bardzo zawiedzeni ponieważ nie można się dodzowinić do TIXER i SOLLUS czy będzie następny termin lub otrzymać zwrot za bilety. Dzwoniłam do Filharmonii Bałtyckiej ale nie otrzymałam zadawalającej odpowiedzi brzydko mówiąc ( umywają ręce ).Mamy XXI wiek i zero odpowiedzialności zero informacji ze strony organizatora SOLLUS ENTERTAINMENT i TIXER SP.Z O.O. komu ufać.Po przeczytaniu opinii jestem załamana -jak mogą istnieć takie nierzetelne firmy.
4.03 koncert symfoniczny Wodeckiego w Teatrze Wielkim w Łodzi odwołany. Mailem przesłano informację że będzie w innym terminie w przeciągu 2-tygodni albo zwrot kasy. Dziś dzwoniłam do teatru rzeczywiście organizator czyli Sollus odwołał koncert, ale nie podjeto żadnych rozmów na temat innego terminu. Bilety kupowałam na stronie e bilety, na przesłanych biletach jest firma Tixer a organizatorem Sollus. Nie wygląda to dobrze, na forach internetowych jest sporo informacji odnośnie nieuczciwych praktyk tych firm
Niestety nie tylko nie zwracają za bilety, ale również nie płaca za reklamy jakie zlecają :(
Numer do biura obsługi klienta jest ZAWSZE niedostępny, a w dziale sprzedaży zawsze go podają. Na maile NIGDY nie odpisują. Koncert z marca 2018 roku "przesunięto" na jesień 2018. Niestety konkretnego terminu nigdy nie podano a pieniędzy nie zwracają, bo nie ma się jak z nimi skontaktować. Wiem, że to jest platforma do wypowiadania się na temat środowiska pracy, ale czy serio ktoś chciałby pracować dla oszustów?
W ostatnim czasie wypowiadają się na forum prawie wyłącznie klienci Sollus Entertainment. Tymczasem to forum ma służyć przede wszystkim wymianie doświadczeń pracowników/kandydatów na pracowników. Czy może jest ktoś, kto mógłby nam opisać aktualną sytuację w Sollus Entertainment? Jak się tam pracuje? Jakie warunki oferuje firma? Czy atmosfera w pracy jest dobra?
Czy wszechobecne w internecie informacje o problemach z finansami - brak zwrotów za bilety - można również odnieść do sytuacji pracowników? p.s. to było pytanie retoryczne ;-)