4 razy w jednym dniu potrafi wywalić internet , 3 razy mi wywaliło w trakcie gry rankingowej online, najgorszy internet jaki może być wielokrotnie były zgłaszane problemy które trwają od lat, a najgorsze że nawet nie potrafią nic z tym zrobić fachowcy (usunięte przez administratora)przyjeżdżają patrzą i nic, głupie gadanie że przerwy się zdążają. Nie po to płace za internet żeby mnie z gry po kilka razy dziennie wywalało i żeby gość mi jeszcze wciskał że tak ma być. Nie polecam nikomu, no chyba ze lubicie się denerwować to śmiało nawet najdroższy sobie weźcie, może będzie was po 10 razy dziennie wyrzucać ;)
Czy znajdzie się osoba, która mogłaby w kilku słowach przedstawić najnowszy stan firmy Sat-Kol Sp.j. Telewizja Kablowa?
Rozumiem, że brak kontaktu z firmą podczas awarii to duża niedogodność, ale z tego co przeczytałem na ich stronie pracują tylko od poniedziałku do piątku. Czy próbowałeś reklamować usługę jeśli awarie występują jak piszesz dość często?
Operator Sat-Kol to epoka miniona. Działa na starej technologi sprzed paru dekad -kable koncentryczne i nic się w tym zakresie nie rozwija. W ostatnim czasie ciągle problemy z odbiorem telewizji. Ciągle dosłownie każdego dnia lub nawet częściej zmieniają pasa programów przez co ucieka po kilkanaście programow. Szukanie całej listy od nowa zajmuje około 20 minut, przykładowo ogladam swój program, czy też jakiś film , a tu nagle kanał ginie i poogladane. Serwis ciągle ta sama śpiewaka pracujemy nad rozwiazaniem problem i mijają kolejne tygodnie i nic w tym zakresie się nie zmienia. Winę przerzucają na innego dostawce sprzętu, po którego to jest stronie, tak jakby klienta interesowały ich ciągle te same farmazony. Usługa totalne (usunięte przez administratora) zero rozwoju w nowe technologie. Nie polecam. (usunięte przez administratora) dotyczy lokalizacji -Gorlice.
To dlaczego Pan jeszcze korzysta z usług tej firmy? Nie można wypowiedzieć umowy? Ja już dawno bym zmieniła operatora na Pana miejscu.
To co napisał Kami to bardzo delikatne określenia. Aby nie siać języka nienawiści popieram co napisał Kami. Ale oferowanie zmiany dostawcy telewizji można porównać do zdarzenia; "nas**ć komuś na wycieraczkę, zapukać i poprosić o papier.
@Pe.ja każda opinia zarówno negatywna jak i pozytywna powinna być poparta konkretnymi argumentami. W swojej wypowiedzi używasz mocnych słowa "awaria", możesz to rozwinąć? Pamiętajmy, że w przypadkach, gdy obrażamy innych, administrator może usunąć wpis.
Co chwilę jakaś awaria.
a nie sprawdzałeś u nich ich usług? Możesz się przejsc i zapytać o wszystko, od rau na miejscu kazdy ci doradzi nowy'.
dlaczego nie ma opinii o internecie? Nie wiem czy warto zmieniać operatora? mam kablówkę w sat-kol, a internet gdzie indziej. Co będzie jak połączę usługi? Jak to chodzić będzie ?
(usunięte przez administratora)korzysta z usług tej firmy. Zawsze byliśmy zadowoleni.
Jakość usług bardzo dobra, mam internet bezprzewodowy w technologii 5 GHz. Działa bardzo dobrze, a awarie właściwie się nie zdarzają. Jedynie można mieć zastrzeżenia do jakości obsługi w BOK Andrychów. (usunięte przez administratora)