Opinie o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Santander Consumer Bank S.A.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Santander Consumer Bank S.A. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Consumer Bank S.A. w Wrocław

była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Na samym wstępie zwracam się do osób, które planują podjąć tam pracę - NIECH WAM TO DO GŁOWY NIE PRZYCHODZI! Pracowałem tam rok i skończyłem z zaburzeniami lękowymi, depresją i dochodzenie do siebie zajęło mi kolejny rok... Nie tak powinna wyglądać praca, uwierzcie. Ja wiem, że budynek nowoczesny, może kusić takie "prestiżowe miejsce" i praca w bankowości, ale to tyle z plusów. Począwszy od wdrożenia i pierwszych dni w pracy - te szkolenia to pomyłka, nie prowadzi ich nikt kompetentny, rozciągnięte są na bodajże 10 dni, a większość szkoleniowcy czytają z kartek, z prezentacji, albo po prostu pie%dolą głupoty i plotkują. Jeśli chodzi o koordynatorów, to ich wiedza również na uwłaczającym poziomie, a jeśli któraś z koordynatorek cię lubi, to nie musisz się o nic martwić. Bo jak nie, to w odsłuchu każdej twojej rozmowy cię zdyskredytują, albo losowo utną premię. Nie ma miejsc do pracy, trzeba dosłownie przychodzić 40 minut wcześniej, bo inaczej musisz iść na dział windykacji, gdzie średnio chcą gości (I WCALE im się nie dziwie, bo takiego pierd000lenia sam bym nie chciał słuchać). Poza tym do pracy i tak musisz przyjść wcześniej, bo równo o 8 musisz już dzwonić - oni gdzieś mają to, że komputery ledwo zipią i włączają się 20 minut. Jak nie zaczniesz dzwonić o 8, to musisz się tłumaczyć. Co do koordynatorów - ostatnio na to stanowisko awans dostał pracownik, którego wyniki były porażąjąco niskie, nie był żadnym asem, i mArlena to chyba loterię zrobiła, bo wszyscy w szoku, że koleś został koordynatorem. No ale cóż, jak kablujesz i liżesz rooowa innym, to masz awans :) A teraz najlepsze - jak nie daj boże się sprzeciwisz, albo próbujesz walczyć o swoje prawa, to wjeżdża od razu taki mobbing i zastraszanie, że to jest bardziej obciążające, niż JAKAKOLWIEK praca fizyczna. Ile osób skończyło z nerwicą albo karetka je zabierała? Ile dziewczyn płakało w pracy przy monitorze? Czy to jest normalne? Ludzie, nie dajcie się tak traktować, tak nie wygląda normalna praca!!! Dopiero teraz po znalezieniu innej pracy to widzę, jak oni tam ryją beret i jak piorą ci mózg. Dawno chyba kontroli PIPu tam nie było. Brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju, jeśli nie masz koneksji. Pracownice, które tam pracują po kilkanaście lat są wrakami, a w zamian dostają dodatkową robotę szkoleniowca - 200 zł do wypłaty. Kultura organizacji ZEROWA, a o praktykach wobec klientów nie wspomnę. Wygląda to tak - klient składa wniosek o kredyt online i dzwonisz do niego niby potwierdzić dane we wniosku, ale tak naprawdę chodzi o to, żeby pod przykrywką omotać i zagadać klienta tak, żeby nie wiedział, że podpinasz mu płatne SMSy i inne gooowna. Tak samo było z ubezpieczeniami, nie wliczali ich do całkowitej kwoty kredytu i tylko raz w rozmowie padało słowo ''ubezpieczenie'' i klient się zgadzał, a nam płacili za sprzedane ubezpieczenie 8zł, za SMS 7, ale to kiedyś, teraz chyba 2zł. Skończyło się karą z UOKIKU. To jest po prostu wyzysk, za najniższą krajową takie obciążenie. Non stop krytyka za nic, inwigilacja, plotki, podsłuchiwanie, mobbing. I jeszcze trafi ci się trudny klient, albo po prostu i4iota, bo tylko tacy tam są, nie oszukujmy się, główny target tego banku to (usunięte przez administratora) która żyje z 500 plusów, Mirki i Grażyny, bo ich łatwo oszukać, ale wulgarni i zezwierzęceni. Ale ile można słuchać od klientów obelg? I najlepsze jest to, że jak klient ci ubliża, to twoja wina, masz zrobić tak, żeby był zadowolony, czaicie? Masz dać się traktować jak gooowno, bo inaczej hurr durr. Po doświadczeniach z pracy tam bank to już nie jest dla mnie instytucja zaufania publicznego, tylko po prostu krętacze. Na koniec dodam, że praca do dzisiaj śni mi się po nocach, to jak mnie tam upokarzano i traktowano. Zmieniłem pracę na adekwatną do moich realnych kompetencji i teraz jestem menadżerem zespołu, uwielbiam moją pracę i chce mi się żyć! a podczas pracy tam niejednokrotnie myślałem o samobóju. Straszne i tylko dla mocnych psychicznie i wytrwałych. Zastanówcie się nie 2 razy, a 15, czy naprawdę to jest tego warte? Rotacja pracowników i non stop rekrutacja niech wam da do myślenia, tak samo jak moja opinia i inne tutaj.

7
Kania
Pracownik

Ja też pracuje w EC i jestem zadowolona, wiadomo trzeba pracować xD, a nie się obijać, ale dramatu nie ma. Teraz przeszłam na zdalne i pracuje z domu, ale dużo osób woli z biura. Zależy też od miesiąca i premię można wyrobić. Minusem czasami są rozmowy, bo trafi się klient trudniejszy.

Pracownik CC
Pracownik

Pracuje w CC od jakiegoś czasu i łatwo nie jest ale ... Nigdy nie spotkałam się z mobbingiem ( to bardzo mocne słowo i lepiej znać definicje jak się o tym pisze ) atmosfera jest na medal, koordynatorzy pomocni. Można zarobić ( podstawa, dodatki, nagrody, premia ). Oczywiście trzeba przestrzegać zasad bo pracujesz dla Banku, raczej nie znajdziesz pracy w której jest brak zasad. Zastanawiam się kto pisze te komentarze i mam wrażenie, ze osoby z którymi się pożegnali. Jak chcesz pracować uczciwie i szanujesz pracę to polecam.

Xyz
Pracownik
@Pracownik CC

Najwyraźniej jeszcze za krótko pracujesz żeby się przekonać, spokojnie każdy na początku twierdził że jest spoko ???? uczciwa praca i szacunek oczywiście, natomiast z drugiej strony wypadało by też szanować pracownika a nie na każdym kroku dobijać i szukać problemu, byle tylko zapłacić mniej.

Kinga
Kandydat
 Pytanie

Hej, polecacie prace mlodszego specjalisty ds. obslugi klienta? czesto pojawiaja sie ogloszenia a ja sama juz nie wiem co o tym myslec...

Gojka
Pracownik
@Kinga

Stawka jest za niska w stosunku do obowiązków, polecam ale jako ostateczność

Niestety pracownik SCB Nowy wpis
Pracownik

W samym "banku" pracuje ponad rok i to tylko dlatego że nie mogę znaleźć innej pracy, na samym początkowym szkoleniu zostałem wyśmiany gdy osoby szkolące usłyszały jakie "warunki" są w ogłoszeniu z niemożliwą do uzyskania premią, jeżeli dobrze pamiętam tam było napisane do 2500 premii. Sama praca jest tragiczna, najczęściej nie ma nawet czasu pomiędzy połączeniami żeby się napić, gdy ma się zmianę do 21 to po 20 ruch wychodzący jest jeszcze podkręcony, więc dzwonisz jak (usunięte przez administratora) po 20 do ludzi proponując im kredyty na okropnych warunkach, chociaż proponowanie to złe słowo, "trzeba sprzedawać, a nie informować o propozycji", inaczej pożegnaj się z dużą częścią i tak słabej premii, w razie jakiejś nieprzewidzianej sytuacji nie ma opcji żeby wcześniej wyjść, trzeba takie rzeczy zgłaszać 2 dni wcześniej. Koordynatorzy niekompetentni, w razie jakichkolwiek pytań lepiej znaleźć bardziej doświadczonego pracownika bo koordynatorzy nigdy nic nie wiedzą i od tych osób ma zależeć wysokość naszej premii. Nie liczy się też to jak rozmawiasz, a jakiego koordynatora masz, osoby rozmawiające w podobny sposób, mówiące o tych samych rzeczach mogą być zupełnie inaczej ocenione bo niektórzy koordynatorzy nawet mam wrażenie nie słuchają tych rozmów, a inni na siłę znajdą coś żeby tylko Ci zabrać premię, coraz większe cele, z coraz gorszymy ofertami, oczekują że nawet klientowi któremu wysłali propozycję bez prowizji na oprocentowaniu 9.99 sprzedasz albo konsolidacje albo gotówkowy na 18.50% i 20.99% prowizji. Zmiana na inny dział niestety też nie jest możliwa, bo Twój Cię tak łatwo nie wypuści, przejście na zdalne też nie jest proste, wszystko zależy od twojego koordynatora, więc jak Cię nie lubi to ani nie pójdziesz na zdalne ani nie dostaniesz premii Warto też wspomnieć o celach, gdzie na infolinii 11% rozmów to muszą być umowy, ktoś może zadzwonić bo chce zapytać o coś zupełnie innego, masz sprzedać kredyt, ktoś zadzwonił przez przypadek i się od razu rozłączył, masz kolejne połączenie gdzie trzeba było sprzedać kredyt, czasem wpadają też jakieś automatyczne smsy, za klienta z którym zrobimy wniosek, ale nie ma zgody nic oczywiście nie ma i on też się wlicza do tych któremu nie sprzedaliśmy, pomimo tego że czasem trzeba się postarać żeby chociaż namówić na wniosek Usunęli też kalkulator który wstępnie pozwalał przeliczyć warunki beż wniosku, co raczej jest podstawą w każdym banku, bo trzeba robić wnioski i wtedy łatwiej niby sprzedać Lepiej omijać, jedynym plusem jest to że można wybrać sobie dni pracujące w weekendy, więc na studia jest to naprawdę dobra opcja, no i dużo naprawdę fajnych ludzi można tam poznać, ale niestety nie wśród koordynatorów

Kinga
Kandydat
 Pytanie

Hej, polecacie prace mlodszego specjalisty ds. obslugi klienta? czesto pojawiaja sie ogloszenia a ja sama juz nie wiem co o tym myslec...

Wiesiek
Pracownik
@Kinga

Sama sobie odpowiedziałaś na pytanie "często pojawiają się ogłoszenia", więc łatwo zauważyć, że rotacja pracowników jest ogromna i ciągle szukają nowych, bo kto chciałby pracować w takich urągających godności ludzkiej warunkach - niekompetentnego kierownictwa, mobbingu, inwigilacją, zastraszania, krytyki i tego codziennego stresu i pogoni za wolnym miejscem do pracy, bo tu nikt nie ma swojego miejsca pracy, trzeba latać na dział windykacji i tam walczyć o miejsce pracy z innymi pracownikami. Więc musisz do pracy przyjść conajmniej godzinę wcześniej, aby wywalczyć sobie miejsce, a kierownictwo z premedytacją usadza i deleguje na miejsca z działu windykacji pracowników z działu sprzedaży, aby powstawały niepotrzebne konflikty. Więc jak przyjdziesz do pracy 20 min.przed czasem już jesteś spóźniony, bo zanim znajdziesz miejsce to minie ze 40 min., a zegary liczą...wyrzucają cię na siłę na zdalną pracę nie pytając czy masz warunki, krzesło, biurko, sam sobie musisz zapewnić, a o zwrocie za prąd i internet możesz sobie pomarzyć.

4
Paweł
Kandydat
 Pytanie
@Wiesiek

Koordynatorzy i kierownictwo az takie zle? jakis back office sie zdarza czy tylko odbieranie polaczen zdenerwowanych klientow?

3
Pracownik
Pracownik
@Kinga

Powiem szczerze – jeśli jesteś dobrym pracownikiem, angażujesz się i starasz, a nie przychodzisz do pracy "za karę", to będziesz zadowolona :) Pracuję od zeszłego roku i praca jest naprawdę spoko. Dobre zarobki po szkoleniach sprzedażowych i przyjemna atmosfera. Nie wiem, kim są te osoby, co wystawiają negatywne opinie, ale pewnie musiały wylać frustrację. Z ciekawości zajrzałam i szok, bo to najprzyjemniejsza praca, jaką miałam do tej pory :) Polecam i serio nie ma czego się bać, wszystkiego Cię nauczą :)

Mabik
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie, też mam podobnie, ja pracowałam w sklepie w Magnolii i tam i atmosfera i kasa była słaba. Tutaj to mam wypłatę na czas. Prac wiadomo lekko nie jest ale na razie jestem zadowolona, zobaczymy jak to dalej będzie wyglądało.

Barbara
Kandydat
@Mabik

Czyli dopiero start jakiś masz, że na spokojnie wypatrujesz dalszej perspektywy? opowiesz o swoim wdrożeniu? widziałam wcześniej negatywną opinię w tym zakresie. ciekawa jestem zdania innych osób. piszesz, że lekko nie jest, z czym są największe trudności, na co się nastawiać?

Mabik
Pracownik
@Barbara

To już będzie ponad rok w Ecommerce, generalnie wdrożenie było ok, na początku było dużo szkoleń. Uważam, że szkolenia są na wysokim poziomie (nie to co w sklepie). Biuro całkiem fajnie, dużo osób pracuje na zdalnym wiec nie jest zatłoczone, ja na razie nie chce iść na zdalnie bo lepiej pracuje mi się z biura. A lekko nie jest bo czasami rozmawiamy z faktycznie trudnymi klientami. Ogólnie to na razie polecam, choć mam nadzieje, że niedługo będą jakieś podwyżki.

Santanderek
Pracownik
@Kinga

Pewnie, że polecamy @santander ! Ogłoszenia wiszą już od kilku miesięcy, bo każdy po szkoleniach ucieka ???? w razie jak się dostaniesz to pamiętaj nigdy nikomu nie ufaj a w ich ankietach zawsze pisz że jest super! I w nic się nie angażuj bo lepiej być takim nikim niż pokazać że ma się osobowość i charakter. Jak będziesz botem to będziesz miała dobrze. Zapraszamy!

Wkurzony
Były pracownik
@Kinga

Zatrudnianiają na 3 miesiące a później zwalniają i znów robią rekrutację. Dostajesz tydzień przed info że nie przedłużają umowy bo za dużo ludzi a nikt sie ze staryvh w tym czasie nie zwolnił ale jesteś super pracownikiem i życzą powodzenia. Tydzień później pojawia się znów oferta pracy na to samo stanowisko. A na rozmowie info że nie szukają skoczków tylko rzetelnych pracowników na lata ????

Gojka Nowy wpis
Pracownik
@Kinga

Stawka jest za niska w stosunku do obowiązków, polecam ale jako ostateczność

Asia Nowy wpis
Inne

witam, w dniu dzisiejszym pojawiła się oferta pracy dla menadżera ds. rozwoju sprzedaży. warunek związany z 2-letnim doświadczeniem wskazany w kryteriach spełniam, mam również mile widziane doświadczenie w pracy w PowerBI oraz zapytaniami SQL. Nim wyślę CV, czy może ktoś określić jakich średnich zarobków można się teraz spodziewać?

Gojka Nowy wpis
Pracownik
@Asia

Jeżeli nic się nie zmieniło, to myślę że maks lekko powyżej najniższej krajowej i jakieś premię

Były pracownik
Były pracownik

Niestety opinia nie będzie pozytywna. Już od samego początku podczas rekrutacji wychodzą przekłamania. Na posprzedazowej nie wciskamy ludziom kredytów- a jednak wciskamy! Praca zdalna po 2 max 3 miesiącach- rok to tak realnie bo milion szkoleń do przejścia rozciagniętych w czasie a potem jeszcze brak komputerów ???? żenada. Przestarzałe systemy na których człowiek się czuje jakby cofniety w czasie. Info że szukają ludzi na stałe po czym nie przedłużają umowy mimo monitoringu prawie na 100% tłumacząc że za dużo ludzi. Tydzień później znów rusza rekrutacja na to stanowisko. Sama praca nie jest zła pod warunkiem że jest się odpornym na trudnych klientów. Trzeba mieć ostro wywalone na awantury elefoniczne. Ludzieok-zawsze znajdą się jednostki ale to wszedzie . Klimat w biurze ok. Zarobki na młodszym specjaliście posprzedaz trochę ponad 4 tyś brutto na podstawie

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

bardzo przyjemna rozmowa, trwała 40 min. Cały stres opadł po chwili, Pani dyrektor uprzejma

Pytania

1. co wiem o banku santader 2. jakie znam produkty banku 3. czy wiem na czy6m polega praca w banku 4. jak wygląda i na czym polega moja obecna praca

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
anonim
Inne

Jako Salesforce Marketing Cloud Specialist można pracować zdalnie czy jednak hybrydowo? W ofercie wskazują na ten drugi wariant ale w benefitach piszą o tym pierwszym. Musze się upewnić, ponieważ mieszkam poza Wrocławiem i nie wiem czy jest sens się zgłaszać

Marzena K
Użytkownicy czekają na odpowiedź 36 dni.
Kandydat
 Pytanie

A Czy ktoś może wie coś może na temat eksperta strategii ? Zakres zadań ciekawy, ale różne opinie słyszałam a widziałam że szukają. Jak wygląda sytuacja

anonim
Inne

Od paru dni jest widoczna oferta dla BI Developera. Ciekawi mnie aktualny poziom rozmowy rekrutacyjnej w przypadku tego stanowiska. Głownie myślę o zadaniu technicznym, co konkretnie dają i ile ma się na to czasu? O języku angielskim niczego nie piszą ale zastanawiam się czy nie jest przypadkiem też sprawdzany?

Analityk
Użytkownicy czekają na odpowiedź 36 dni.
Kandydat
 Pytanie

Nawet nie wiem jak mam skomentować zachowanie firmy na samym starcie. Złożyłam aplikację na analityka danych. W zeszły piątek wykonali do mnie telefon, niestety nie odebrałam więc zostawili wiadomość, że proszą o kontakt w sprawie rekrutacji. Oddzwoniłam jak tylko zobaczyłam nieodebrane połączenie (20 min po ich telefonie) dzwoniłam tak trzy razy bezskutecznie więc wysłałam smsa, że niestety nie umiem się dodzwonić i proszę o kontakt. Po weekendzie stwierdziłam, że odezwę się bo może w piątek popołudniu nie widzieli mojej wiadomości - kolejny raz zostałam odrzucona z automatyczną wiadomością „oddzwonię”, potem zadzwoniłam jeszcze raz, znowu bez skutku. Odpuściłam. Czy ktoś potrafi mi wytłumaczyć o co chodzi albo miał podobną sytuację?

Monika
Inne

Czy faktycznie tak jak ktoś napisał występuje ostatnio stawianie na oszczędności w banku z podkreśleniem działu IT? kiedyś widziałam informacje o tym, że występują błędy w aplikacji mobilnej tutaj też o nich wspomniano, czy to cięcie kosztów może być ich powodem? To ile średnio programiści teraz tu zarabiają? Możecie opisać rozmowę? Na ile trudno się dostać?

Wrobiony w kartę
Inne

Przestrzegam przed tym bankiem Mimo dawno zakończonego spłaconego kredytu odzywają się po latach ze na karcie która nie została zgłoszona do zamknięcia jest zaległość bo nie wiadomo za co cały czas są opłaty za kartę Oprócz tego jest jeszcze 2 konto Z zaległościami za prowadzenie zaległości Dzwonię wyjaśniać zamykam konto spłacam zaległości a po miesiącu kolejna informacja z zaległością Masakra

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Warto aplikować na dział sprzedaży?

ZOS
Były pracownik
@Kandydat

jak nie masz godności i szacunku do siebie i swoich zarobków to warto. gwarantujemy załamanie nerwowe po okresie próbnym

anonim
Inne
@ZOS

Ile ten wspomniany okres próbny trwa i co się na nim dzieje? Jakie są zarobki i czy po zakończeniu będzie podwyżka? Ile w zasadzie się zarabia?

była pracownica
Były pracownik
 Pytanie

Na samym wstępie zwracam się do osób, które planują podjąć tam pracę - NIECH WAM TO DO GŁOWY NIE PRZYCHODZI! Pracowałem tam rok i skończyłem z zaburzeniami lękowymi, depresją i dochodzenie do siebie zajęło mi kolejny rok... Nie tak powinna wyglądać praca, uwierzcie. Ja wiem, że budynek nowoczesny, może kusić takie "prestiżowe miejsce" i praca w bankowości, ale to tyle z plusów. Począwszy od wdrożenia i pierwszych dni w pracy - te szkolenia to pomyłka, nie prowadzi ich nikt kompetentny, rozciągnięte są na bodajże 10 dni, a większość szkoleniowcy czytają z kartek, z prezentacji, albo po prostu pie%dolą głupoty i plotkują. Jeśli chodzi o koordynatorów, to ich wiedza również na uwłaczającym poziomie, a jeśli któraś z koordynatorek cię lubi, to nie musisz się o nic martwić. Bo jak nie, to w odsłuchu każdej twojej rozmowy cię zdyskredytują, albo losowo utną premię. Nie ma miejsc do pracy, trzeba dosłownie przychodzić 40 minut wcześniej, bo inaczej musisz iść na dział windykacji, gdzie średnio chcą gości (I WCALE im się nie dziwie, bo takiego pierd000lenia sam bym nie chciał słuchać). Poza tym do pracy i tak musisz przyjść wcześniej, bo równo o 8 musisz już dzwonić - oni gdzieś mają to, że komputery ledwo zipią i włączają się 20 minut. Jak nie zaczniesz dzwonić o 8, to musisz się tłumaczyć. Co do koordynatorów - ostatnio na to stanowisko awans dostał pracownik, którego wyniki były porażąjąco niskie, nie był żadnym asem, i mArlena to chyba loterię zrobiła, bo wszyscy w szoku, że koleś został koordynatorem. No ale cóż, jak kablujesz i liżesz rooowa innym, to masz awans :) A teraz najlepsze - jak nie daj boże się sprzeciwisz, albo próbujesz walczyć o swoje prawa, to wjeżdża od razu taki mobbing i zastraszanie, że to jest bardziej obciążające, niż JAKAKOLWIEK praca fizyczna. Ile osób skończyło z nerwicą albo karetka je zabierała? Ile dziewczyn płakało w pracy przy monitorze? Czy to jest normalne? Ludzie, nie dajcie się tak traktować, tak nie wygląda normalna praca!!! Dopiero teraz po znalezieniu innej pracy to widzę, jak oni tam ryją beret i jak piorą ci mózg. Dawno chyba kontroli PIPu tam nie było. Brak możliwości jakiegokolwiek rozwoju, jeśli nie masz koneksji. Pracownice, które tam pracują po kilkanaście lat są wrakami, a w zamian dostają dodatkową robotę szkoleniowca - 200 zł do wypłaty. Kultura organizacji ZEROWA, a o praktykach wobec klientów nie wspomnę. Wygląda to tak - klient składa wniosek o kredyt online i dzwonisz do niego niby potwierdzić dane we wniosku, ale tak naprawdę chodzi o to, żeby pod przykrywką omotać i zagadać klienta tak, żeby nie wiedział, że podpinasz mu płatne SMSy i inne gooowna. Tak samo było z ubezpieczeniami, nie wliczali ich do całkowitej kwoty kredytu i tylko raz w rozmowie padało słowo ''ubezpieczenie'' i klient się zgadzał, a nam płacili za sprzedane ubezpieczenie 8zł, za SMS 7, ale to kiedyś, teraz chyba 2zł. Skończyło się karą z UOKIKU. To jest po prostu wyzysk, za najniższą krajową takie obciążenie. Non stop krytyka za nic, inwigilacja, plotki, podsłuchiwanie, mobbing. I jeszcze trafi ci się trudny klient, albo po prostu i4iota, bo tylko tacy tam są, nie oszukujmy się, główny target tego banku to (usunięte przez administratora) która żyje z 500 plusów, Mirki i Grażyny, bo ich łatwo oszukać, ale wulgarni i zezwierzęceni. Ale ile można słuchać od klientów obelg? I najlepsze jest to, że jak klient ci ubliża, to twoja wina, masz zrobić tak, żeby był zadowolony, czaicie? Masz dać się traktować jak gooowno, bo inaczej hurr durr. Po doświadczeniach z pracy tam bank to już nie jest dla mnie instytucja zaufania publicznego, tylko po prostu krętacze. Na koniec dodam, że praca do dzisiaj śni mi się po nocach, to jak mnie tam upokarzano i traktowano. Zmieniłem pracę na adekwatną do moich realnych kompetencji i teraz jestem menadżerem zespołu, uwielbiam moją pracę i chce mi się żyć! a podczas pracy tam niejednokrotnie myślałem o samobóju. Straszne i tylko dla mocnych psychicznie i wytrwałych. Zastanówcie się nie 2 razy, a 15, czy naprawdę to jest tego warte? Rotacja pracowników i non stop rekrutacja niech wam da do myślenia, tak samo jak moja opinia i inne tutaj.

7
Kula
Pracownik
@była pracownica

Ja mam wrażenie, że pracujemy chyba w różnych firmach. Od prawie 2 lat pracuje w ec i praca lekka nie jest ale chyba o wiele lepsza niż na sprzedaży. Chyba nigdy nie pracowałeś u prywaciarza ze takie rzeczy piszesz. Ja po takiej pracy w prywatnej firmie to dopiero miałem nerwice, tu spokój, robisz co masz zrobić idziesz do domu.

1
Santella
Pracownik
@była pracownica

Zgadzam się z każdym słowem tutaj napisanym! Dokładnie tak jest! i jeszcze maile, żeby między 18a19 nie sikać, bo jest mało ludzi do obsługi, więc jest absolutny zakaz opuszczania stanowiska.

2
Barbara
Inne
@Santella

te maile dosłownie w ten sposób są skonstruowane czy jednak inaczej ubierają te prośby w słowa? czyli jak wszyscy są na miejscu to udaje się te godziny szczytu jednak jakoś ogarnąć? co w przypadku odpowiedniej liczby personelu? po prostu klient czeka i tyle z konsekwencji?

lelele
Były pracownik
 Pytanie
@była pracownica

Brzmi jakbyś po prostu miał słabą psychikę. E-commerce to moim zdaniem dużo ciekawszy dział niż sprzedaż czy posprzedaż. Jeżeli nie odpowiadało Ci dosłownie wszystko, od szkolenia po wypłatę, to chyba jednak bardziej twój problem. Nazywanie przez ciebie sympatycznych i doświadczonych koleżanek "wrakami" tez na to wskazuje. Karetki? Płakanie przy monitorach? Inwigilacja? (usunięte przez administratora) Pracowałem tam dłużej niż ty i nic takiego nie miało tam miejsca.

Kania
Pracownik

Ja też pracuje w EC i jestem zadowolona, wiadomo trzeba pracować xD, a nie się obijać, ale dramatu nie ma. Teraz przeszłam na zdalne i pracuje z domu, ale dużo osób woli z biura. Zależy też od miesiąca i premię można wyrobić. Minusem czasami są rozmowy, bo trafi się klient trudniejszy.

anonim
Inne

Hej, a cos o dziale IT byście mi mogli tak wstępnie napisać? teraz z ostatniego czasu nie widzę takiej opinii a w sieci widziałem wzmianki dotyczące błędów w aktualnej apce banku. Teraz właśnie szukają administratora aplikacji i ciekaw jestem ile płaca na takim stanowisku. byłaby więc szansa na określenie widełek? I czy to dobra praca?

Zniesmaczony
Pracownik
@anonim

Nie polecam. Atmosfera jest może niczego sobie, ale jeśli chcesz się tam zatrudnić, aby rozwijać/poprawiać narzędzia, to szukaj gdzie indziej. Wieczne oszczędności, pomimo ciągłego klepania się po ramieniu i gadaniu, jakie to mamy rekordowe zyski. Budżet ciągle w deficycie. Narzędzia używane w banku są przestarzałe/nieadekwatne do zadań, do których są używane. Po jakimś czasie też zaczniesz zauważać, że jedne zespoły traktują inne gorzej lub po prostu z wyższością. Generalnie, jak szukasz takiej roboty - nie za takie pieniądze.

Inne

To że ta praca jest dosłownie niegodziwa to jest najprawdziwsza z prawd . Tak to tam wygląda to jest praca dla kogoś kto da sobie wejść na głowę . Przecież tam nawet jedna kierowniczka w windykacji wytrzymała rok i uciekła znowu do swojej pracy jako trenerka bo tym działem nie da się zarządzać :) Kasa to płaca minimalna + jakieś 9% od tej kwoty i to tyle ;))) Zatrudnia firma (usunięte przez administratora)stworzona do zatrudniania windykacji i to jest komiks . Organizacja pracy jak w PRL czyli aż padniesz i to tak padniesz że ktoś to zauważy bo tak to zwyczajnie po prostu jesteś . Dział wsparcia operacyjnego przejął wszystkie procesy nawet przerwy kontrolują i to nie jest żart co do sekundy na widok wiadomości w jabberze aż spływa pot ze stresu . Musisz zalogować się co do sekundy nikt nie wierzy w to że sprzęty i programy się sypią i nie wyrabiają bo przecież u Basi działa więc Ty wymyślasz . Koordynatorzy są fajni bo się uśmiechają a nie wiedzą nic poza nowymi czyli M-ka i E-ka z Kasiarzy właśnie :) Jeśli się polubicie to to jest jak urok od wiedźmy bo przestaje się zauważać minusy i staje się to powodem do żartów i to jest bardzo nie poważne by robili to koordynatorzy również . Szczególnie ci z wielkim stażem są tam po prostu bo są zamknięci w gabineciku z komórką w rękach bo przecież kto ma czelność im przeszkadzać . Dużym plusem są tam ludzie szczególny plus dla tych co szkolili i czasami pomagali Marta Marysia Patryk Asia bez nich ten dział by zniknął z mapy i nie miałby żadnego sensu oni wiedzą więcej niż koordynatorzy a rozmowa z nimi sprawia że najgorszego klienta zapominasz bo to pełni uśmiechu ludzie którzy pomagać umieją i lubią . Odsłuchy to jest jakiś koszmar (nie oddychaj , nie przerywaj , nie waż się mówić o tym jak się czuejsz ) bo jesteś tylko słuchawką a nie człowiekiem . Odporność na stres nie istnieje bo tam nie ma stresu skoro masz skrypt rozmowy to gdzie niby ten stres , wymyślanie i dyskredytacja by pokazać praciwnikowi że mają uczucia jest słaby i nie nadaje sie do pracy :))) Nikogo nie obchodzi to że rozmowy jakie ci się trafiają czasami są rozłączone albo nagrywasz sekretarki na numerach albo oddzwaniasz miliony razy ;/ Czasem te nie mają perspektywy na spłatę w terminie bo to też są ludzie ale w scenario masz regułkę na wszystko jak jednej zapomnisz i nie powiesz to wtedy zawsze znajdzie się coś co obniży ci wynik i sprawi że w opini trenera ze zbiorówki nie zrobiłaś nic :))) Temat trenera to jest wogóle temat na osobny wpis bo ten koleś wertuje profile pracowników na fejsie i to jest niestosowne bardzo ;) O urlopach i zasadach i urlopach na żądanie decyduje E która nie liczy sie z niczym poza exelem . Dni wolne też ustala ona . Ty człowieku tam po prostu jesteś i to jest twój wygrany dzień jeśli ktoś się do ciebie z wyżej postawionych odezwie . Praca w windykacji nigdy się nie kończy nie ma tam wolnych świąt poza takimi już ważnymi a urlop w grudniu tylko pierwsze dwa tygodnie bo przecież kadra kierowników i koordynatorów muszą odetchnąć wtedy i odpocząć od szturmowania tabelek dla wyniku swojego i pokazania się . Trzeba bardzo w siebie nie wierzyć żeby tam wytrzymać jak ja te 4 lata

3
Kasiarka
Pracownik

Zacznę od rady w której każdemu odradzam pracę w windykacji cc :) 3 razy nie i jeszcze raz 3 razy nie . Ta praca wykończy cię (usunięte przez administratora)i zmieni fizycznie . Gadasz 8 godzin z przerwą w sumie 50 minut ale to nie ty decydujesz o tym kiedy idziesz tylko koordynator który ustala je w grafiku :) spróbuj się postawić to nagle wpłynie na ciebie skarga albo jakaś kiepska rozmowa bo nie byłaś panią robot w każdej sekundzie pracy :) koordynatorami są tam osoby z przypadku albo takie których lubił ich poprzedni koordynator kiedy sami siedzieli na słuchawce . W charakterystyce ciężkiej pracy z klientem nie ma w scb niczego co tę pracę ci ułatwi :( kiedy zapytasz koordynatora to on nie wie a jeśli zdarzy się zapytać pracownika i ten wie coś więcej niż koordynator ,to po chwili ma problem i nagle pojawia się jakaś dziwna rozmowa ;p szkolenie jest jakie jest , więcej dowiedziałam się od chłopaka który mnie szkolił prawie dwa tygodnie niż w ciągu pracy gdzie nikt niczego nie wie ,to jest dziwne....właściwie to najlepiej z kimś takim mieć solidny i dobry kontakt:) trener (usunięte przez administratora) jest bardzo śmieszny i to tyle dobrego ,bo jednocześnie bardzo mądrze przeciska swój charakterek podczas spotkań i sprawia że pracownik na spotkaniu wspierającym czuję się poniżony:((usunięte przez administratora)płaca minimalna bo podwyżki płacy minimalnej nie są podwyżkami (!!!!!!!!!) a premie to śmiech na sali (usunięte przez administratora) wyścig (usunięte przez administratora)bez zahamowań bo ostatnia redukacja etatów pozbawiła windykację fajnych i pracowitych ludzi a zostawiła tych którzy reprezentują sobą dni i oddanie korposystemowi. uciekajcie ludzie.......

5
anonim
Inne

Jak oceniacie warunki na rozwoju sprzedaży? jakiś czas temu zostało dodane ogłoszenie dla menadżera od niego. Podobnie jak przy tym zapytaniu o dział IT, mnie również zarobki by interesowały. Czemu nie są podawane wprost? zastanawia mnie także to, z jakich przyczyn poszukiwany jest teraz ktoś „od zaraz”?

Potencjalny kandydat
Kandydat
 Pytanie

A jak wyglada kwestia pracy, atmosfery, zarobków w IT?

anonim
Inne

Hej, została teraz wystawiona dość merytoryczna i jasna opinia odnośnie warunków pracy dla młodszego specjalisty ds. e-commerce. Zastanawiam się czy wypunktowane plusy i minusy są może zbieżne i z innymi stanowiskami? Mam na myśli te juniorskie rzecz jasna, po prostu widnieje w internecie oferta dla młodszego specjalisty ds. obsługi posprzedażowej CC, myślę czy by nie spróbować. jak oceniacie przy tym bieżący system premiowy? Jest szansa na podanie podobnych plusów oraz minusów?

1234
Były pracownik
 Pytanie

Mlodszy Specjalista Ecommerce Plusy; - Benefity (multisport, luxmed, dofinansowanie do okularow, dofinansowanie do kultury ok. 2 razy w roku po kilka stówek) -Imprezy firmowe z dwa razy do roku, - Możliwość nadgodzin w miesiącach listopad-grudzień(nadgodziny w weekendy dobrze płatne), - Atmosfera, młode zespoły, firma stawia na równość, zdrową komunikacje, - Odpowiednio przeprowadzane szkolenia - Możliwa praca zdalna po odpowiednim czasie i po akceptacji koordynatora. Minusy: - Słaba wypłata, premia uznaniowa, więcej jeżeli koordynator chce, to znajdzie rozmowę, która będzie argumentem do ucięcia premii, - Sztywne korpo, czyli każdego klienta trzeba traktować tak samo i mówić do niego w podobny, schematyczny sposób - jeżeli ton, którym się posługujesz w rozmowie nie spodoba się koordynatorowi, to jest powód do ucięcia premii, - Opóźnienie 5 minut = odrobienie tych 5 minut. Byłeś/byłaś minutę dłużej na przerwie? Wytłumacz się z tego. Codzienne tłumaczenie się ze swojej pracy. - Wysyłasz prośby grafikowe na cały miesiąc i niekoniecznie mogą zostać zaakceptowane. Wybierasz sobie wolną niedzielę i później okazuje się, że musisz akurat wtedy pójść do pracy. Nikogo nie interesuje, że masz wtedy wyjazd lub coś ważnego - znajdz sobie kogoś na zastępstwo. - Czy sprzedasz kredyt na 500 zł, czy 50 000 zł prowizja za umowę jest taka sama, - Im dłużej pracujesz tym więcej masz kampanii na głowie, które nie są dodatkowo płatne(kredyty celowe, limity odnawialne, mail, telefony powitalne) Podsumowanie: Dobra praca zaraz po szkole średniej/na studia, gdzie można rozwinąć umiejętności komunikacyjne i obycie w kontakcie z klientem, techniki sprzedaży. Nie ma problemu z pracą hybrydową. Jeżeli jesteś pracownikiem sumiennym, ugodowym i dobrze dogadujesz się z zespołem, to problemów być nie powinno. Polecam te prace tylko przejściowo, później pójść dalej i szukać pracy z lepszym wynagrodzeniem.

Aleksandra
Inne

O RPA mi cos napiszecie? wiem, że młodszy specjalista jest właśnie w tym zakresie poszukiwany. kiedyś już padały wzmianki o złym traktowaniu i tym podobnych. Czy to do dziś sprawdzone informacje są? na tym dziale jest podobnie? Może ktoś kto pracuje ocenić? I teraz jak będę iść na rozmowę to macie może przy tym jakieś porady?

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Consumer Bank S.A. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Consumer Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Consumer Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 174.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Consumer Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 120, z czego 8 to opinie pozytywne, 90 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Consumer Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Santander Consumer Bank S.A. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Santander Consumer Bank S.A.
1.6/5 Na podstawie 561 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Consumer Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii