Opinie o Santander Bank Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Santander Bank Polska S.A.. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Santander Bank Polska S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Doradcy kredytowi
Doradcy kredytowi Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Bank Polska S.A. w Warszawa

były pracownik
Były pracownik

Ja pracowałem w tym banku kilka lat jako na stanowisku dyrektora oddziału. Większość opinii, która jest tu poruszana jest prawdziwa. To jak są traktowani pracownicy w oddziałach, nie tylko doradcy ale również dyrektorzy czy kierownicy oddziałów przez Szefostwo- mam na myśli Regionalnych lub Makro, to nijak się to ma do wartości o których wszędzie i głośno mówią i chwalą się tym Nie raz słyszałem od swojego Regionalnego zdanie- albo Ty zwolnisz doradcę, który nie realizuje planów albo ja zwolnię Ciebie. Nie m znaczenia, że wcześniej realizowałeś plany i teraz były gorsze, słabsze dwa miesiące. Po drugim miesiącu musisz już podejmować decyzję albo Ty zwolnisz pracownika albo Ciebie zwolnią. Po paru latach pracy zastanawiasz się w jakim bagnie siedzisz i co tu robisz. Wiele razy słyszałem stwierdzenie: przecież nikt na siłę nie każe Ci tu pracować, jak chcesz to się zwolnij. A jak już podjąłem decyzję, że się zwalniam i złożyłem wypowiedzenie to nagle Regionalny dostaje ludzkiej twarzy i prosi, żeby się zastanowić. i o dziwo, nagle znajdują się pieniądze na podwyżkę, na którą wcześniej mimo dobrych wyników nigdy nie było. Wszystkim mogę powiedzieć tak. Praca w banku do lekkich i przyjemnych nie należy, w każdym są plany i cele do realizacji.. Nie mniej jednak to jak się pracuje i realizuje cele, to wszystko zależy z kim się pracuje. Jeżeli słyszych każdego dnia z rana, że mało i mało to ci się odechciewa wszystkiego. Jeszcze dobrze do oddziału nie wejdziesz a już masz pytanie ile dziś sprzedaż gotówki i ile z ubezpieczeniem. Powodzenia w dalszej walce

BAC
Kandydat
 Pytanie
@były pracownik

Czytając ten wpis az chciałoby sie zapytać gdzie teraz Pan pracuje? :) Chętnie dołączę do zespołu.

Prawownik
Pracownik

Powiem wam jak to wygląda z perspektywy długoletniego pracownika. Wymagania co do pracowników są bardzo duże ale patrząc na narzędzia jakie dostają doradcy tj bazy, portfele, możliwości negocjacji ofert, możliwości udzielenia kredytów na wysokie kwoty czyli niestandardowe procesy jakie są możliwe w organizacji uważam iż oczekiwania są dopasowane do możliwości :) W mojej ocenie uważam ,że doradcy są zatrudniani na dobrych warunkach oraz mają szanse na uzyskanie premii jakich wcześniej nie widzieli w innych Bankach. Czytając opinie zastanawiam się kto je wystawia. Na własnym przykładzie mogę powiedzieć ze do pracy często przychodzą ludzie którzy podczas rekrutacji również opowiadają o swoich kompetencjach które nie koniecznie później posiadają. Podsumowując oczekiwania kandydatów co do zarobku są bardzo duże niestety bardzo często za niski wkład pracy i zaangażowanie z ich strony. Ambitne osoby, chcące się rozwijać, uczyć i zdobywać nowe kompetencję bardzo dobrze radzą sobie w organizacji. Zachęcam do naszej organizacji wszystkich którzy są odpowiedzialni w pracy i chce im się pracować a nie tylko przychodzić do pracy :)

19
dkp
Pracownik
@Anon

To płacą Ci tak zwana premię oddziałową, na którą masz mały wpływ, więc ja tego nie dodaję jako premia indywidualna)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam, czy w Santander Bank Polska pracownicy dostają jakieś premie świąteczne lub inne dodatki? Jest jakiś fundusz socjalny? Karta multisport?

anonim
Inne
@dkp

A miałeś taką sytuację o której wspominasz? Ta rotacja to głównie z powodów atmosfery? Zastanawiam się nad złożeniem CV, ale wolę wiedzieć więcej na ten temat.

Pracownik Nowy wpis
Pracownik

Jestem pracownikiem Santander od 5 lat. Przeżyłam tu pandemię, pracę w dwie osoby na oddział 10 osobowy i wiele ciężkich sytuacji kadrowych. To co wyprawia się w tym banku od 3/4 lat to istny brak słów. Comiesięczne podwyżki planów i zmiany w systemie premiowym. Jak „góra” widzi że idzie za dobrze sprzedaż kart kredytowych/ funduszy itp to od razu zmniejsza ich wycenę w systemie premiowym lub całkowicie to usuwa. Wieczne wyrzuty dyrektorów w stylu „jak nie chcesz tu być to zmień pracę”, „chcesz idź na taśmę” itp. Czy tak zarząd trenuje dyrektorów regionalnych i oddziałowych? W ciężkich momentach jesteś pierwszym do zwolnienia, jest się regularnie gnębionym i zapraszanym na rozmowy z dyrektorem oddziału lub regionu. Brak sprzedaży ubezpieczenia po pierwszym tygodniu miesiąca? W strachu przed makroregionalnym dyrektorem ubezpieczeń, dyrektor oddziału każe ci sprzedawać po rodzinie lub praktykować misseling. Przed ankietami oceniającymi pracę w SBP jest się zmuszanym do wystawiania samych 10, w innym przypadku przeprowadzane są śledztwa i ślepe oskarżanie pracowników o wyrażenie własnego zdania, niekoniecznie zgodnego ze zdaniem dyrektora. O podwyżkach nie ma mowy, inne znane polskie banki płacą znacznie lepiej na stanowiskach w oddziałach. Tutaj o śmiesznych 200 zł podwyżki nie ma mowy, a wynagrodzenie na doradcy klienta jest nieco ponad najniższą krajową. Plany w każdym mieście takie same, ale pracownicy dużych miast wojewódzkich mimo takich samych obowiązków i planów zarabiają znacznie więcej. Zdecydowanie nie dba się o pracownika i jego zdrowie psychiczne. Odradzam pracę w Santander.

anonim Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Firma szuka Doradcę Klienta do 18 lokalizacji. Możesz mi więc wyjaśnić, jak często da się zrealizować cele niezbędne do uzyskania premii, i jakich kwot spodziewać się zarówno po premii, jak i pensji zasadniczej? W ogłoszeniu można trafić na zapis o atrakcyjnym systemie motywacyjnym, Ty zaś pokreślasz częste i niekorzystne dla pracowników zmiany reguł, związanych z premiowaniem.

anonim Nowy wpis
Inne

Jest nabór na pracownika we Wrocławiu jako Starszy specjalista zapewnienia jakości portfela kredytowego. Model pracy przedstawiono jako hybrydowy, z podziałem na 2 dni pracy w biurze, 3 dni w domu. Jeżeli chodzi o niezbędne wyposażenie do pracy zdalnej, to co wchodzi w jego skład? Ktoś tu wspominał o rotacji, jak to wygląda na tym konkretnie stanowisku?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Czimi
Pracownik

Ja czekałem ok. 4dni, a rekrutowalem się niedawno .

anonim
Inne
@Czimi

Ale dali Ci odpowiedź negatywną czy pozytywną? Bo może to ma wpływ na czas oczekiwania. A jak długo czekałeś zanim odezwali się do Ciebie po wysłaniu przez Ciebie cv? Też tak sprawnie poszło?

Eh
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Ja kiedyś czekałem ok miesiąca na pozytywną xd OQ na jakie stanowisko aplikowałeś?

anonim Nowy wpis
Inne
@Eh

Powiesz jak przebiegała rekrutacja. To znaczy ile etapów i czy za każdym razem rozmawiałeś z tym samym rekruterem bo to różnie bywa i skład przepytujących może się zmienić. Od razu na rozmowie przedstawili warunki dotyczące wypłaty i umowy?

@Mmm
Były pracownik
 Pytanie

Jestem bylym pracownikiem (cale szczescie). Praca w duzym oddziale, w centrum Warszawy. Krotko podsumowujac - nigdy wiecej. Zatrudniajac sie w Santander mialam juz doswiadczenie w pracy w banku, rowniez w duzym oddziale w Warszawie, jednak to co sie dzialo tutaj - moznaby napisac ksiazke. Rotacja pracownikow to standard. Klika osob ze stazem powyzej 10 lat, niewyobrazajacych sobie pracy w innym miejscu. Po krotce: - nie przychodzisz do pracy wczesniej lub nie wychodzisz po godzinachz zeby zrobic plan? Rozmowa z kierownikiem, ze nie jestes wystarczajaco zaangazowany, za nadgodziny, wiadomo - nikt nie placi, zabranie komutera na wieczor lub weekend zeby pozaciagac klientom BIK - mile widziane i chwalone na forum - codzienne prognozy sprzedazowe, to oczywiscie nic dziwnego, bo pracujemy z planami, ale rozmowy z kierowniczka, cytuje: "w piatek pospisuje umowe kredytowa z klientem" odp; "Jak to w piatek, dlaczego nie dzis? Potrzebujemy na juz, zadzwon jeszcze raz do klienta, moze zmieni swoje plany i jednak przyjdzie dzis" - bez komentarza, przypominam ze jestesmy dorosli, jakby na tym etapie ktos mial watpliwosci :) - teraz moje ulubione, pol dnia na obsludze, pol na telefonach, jasne - wszyscy wiemy, ze w oddzialach sie dzwoni :) ale uwaga! pod kontrola kierownika lub dyrektora, ktory slucha czy na pewno dzwonimy ;D jesli ktos nie rozmawia przez dluzsza chwile zostaje upomniany pytaniem dlaczego go nie slychac - jesli przypada Ci Twoj czas na obsluge Twoim glownym zadaniem jest oczywiscie sprzedanie klientowi dodatkowych produktow - zrozumiale. Natomiast jesli wiesz, ze danemu klientowi nic nie jestes w stanie sprzedac - np, jest obcokrajowcem bez stalego pobytu Twoim zadaniem jest przede wszystkim go splawic z oddzialu ( rowniez osoba witajaca ma powiedziane, ze taki klient ma z gory ma uslyszec czas oczekiwania min. 1h, nawet jesli wszyscy doradcy sa wolni ) - urlop? ulubiony pracownik dyrektora to taki, ktory ma prawie caly niewykorzystany za zeszly rok, urlop dwa tygodnie i jeden dzien? "wykluczone, dwutygodniowy urlop do maksymalny mozliwy", urlop na koniec miesiaca? jasne, jesli zrobisz plan, jak nie to dyrektor zastrzega sobie prawo do anulowania - wypominanie pracownikowi, ze zrobil swoj plan duzym kredytem, zamiast klikoma malymi, jak inni, na zasadzie "trafilo Ci sie" i umniejszania czyjejs pracy, czemu to mialo sluzyc? - zatrudnianie pracownikow na zasadzie "zapchajdziury" ;) popularne w zespole firmowym. Jak dyrektor ma 10 etatow, a obsadzonych tylko 8 to i tak dostaje plan na wszystkie osoby, jesli kogos zatrudni, to na nowego pracownika przez 3 miesiace ma pomniejszony plan, wiec wychodzi mniej do zrobienia, sprytne. Co sie dzieje z nowa osoba po 3m? Dostaje caly plan i nie radzi sobie (nic dziwnego, w koncu jest to osoba zatrudniona z zerowym doswiadczeniem w pracy na klientach firmowych i nie zacznie od razu sprzedawac po milion kredytow miesiecznie) - otrzymuje propozycje wypowiedzenia, nie do odrzucenia ;) To chyba tyle co zdolalam sobie przypomniec :) Z plusow na pewno premia, ktora bywala fajna i na ktora mialo sie wplyw na zasadzie "ile zrobisz, tyle wiesz ze dostaniesz" ( tylko jakim kosztem :D) Podsumowujac, na pewno duzo zalezy od oddzialu, na minus w mojej ocenie wypadaja te, w ktorych sa dlugoletni pracownicy i przelozeni, ktorzy swiata nie widza poza Santander, praca to glowny cel w zyciu i nie rozumieja podejscia mlodych osob. Oni byli szkoleni do pracy w czasach (usunięte przez administratora) (sami opowiadali), gdzie dyrektor mogl sie na wszystkich wydzierac i nikt nic nie mowil, bo bal sie utraty pracy i nie znaja innego zycia, dla mnie to smutne i szkoda mi tych ludzi, bo nie wiedza i byc moze nigdy sie nie dowiedza jak moze byc fajnie w normalnej pracy, gdzie ludzie rozmawiaja ze soba z szacunkiem i traktuja sie powaznie Pozdrawiam :)

do @MM
Były pracownik
@@Mmm

ciekawe, choć odnoszę wrażenie, że to słowa pracownika, który był na nieodpowiednim dla niego stanowisku względem kompetencji. powodzenia w nowej pracy

anonim
Inne
@@Mmm

Hej, no właśnie co do tych rozmów z kierownikiem gdy ktoś nie zostaje po godzinach, to one kończą się czymś konkretnym? Czy to są tylko rozmowy, czy raczej można na tej podstawie być zwolnionym? Albo nie przedłużają umowy z tego powodu?

anonim
Inne
@@Mmm

To ile osób przewija się w ciągu miesiąca? Czy Ci pracownicy, którzy pracują dobrych kilka lat mają płacone stażowe lub coś podobnego? A co z urlopami typowo letnimi? Możecie je planować z jakimś większym wyprzedzeniem?

DkP
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

W san nigdy nie było stażowego. Poza może PKO ma to jakiś bank? Co rok Ew. Jak są rewidowane wynagrodzenia to jak spełnisz warunki to dostaniesz podwyżkę Ale gwarancji na to nie ma.

1
Ania
Kandydat
 Pytanie
@anonim

Czy płacą za szkolenie które odbywa się pierwsze miesiące

Doradca PKO
Inne
@DkP

W PKO nie ma stażowego

 Rozmowa kwalifikacyjna
Santander Bank Polska S.A. prowadziła rekrutację na stanowisko Menedżer Centrum Kompetencyjnego Testów Manualnych. Dostałeś zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną? Jakie warunki oferuje pracodawca? Opowiedz o przebiegu spotkania z rekruterem.
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 57 dni.
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Santander Bank Polska S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Santander Bank Polska S.A.?

Rozbawiony
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Jak długo trwa proces aby dostać co? Chcesz awansować w Santanderze? Lepiej zmień firmę

Dusia
Inne
@Rozbawiony

Czemu awanse tutaj są niemożliwe? Nie zdarzyło się nigdy żeby ktoś zmienił stanowisko? A jak jest jakiś wolny wakat to nie prowadzą rekrutacji wewnętrznych tylko wolą zatrudnić kogoś z zewnątrz?

anonim
Inne
@Rozbawiony

Chcieć, a móc to różne kwestie :D Nie opłaca się zmieniać stanowiska czy wiąże się to z gorszymi warunkami pracy? Wg mnie awans jest równoznaczny z podwyżką, a to już coś, chyba, że się mylę?

Kandydat
Kandydat

Poziom rekrutacji to absolutne dno. No i oczywiście to nie oni podają widełki, tylko kandydat musi, żeby się przypadkiem za bardz nie wysyłali. Im niżej strzelasz, tym większe szanse. Ogromny bank i praca za grosze. Wstyd.

Oluś
Inne
@Kandydat

Dlaczego sądzisz, że im niższą podasz kwotę wynagrodzenia, tym większe szanse zatrudnienia? Co to w ogóle za stanowisko?

anonim
Inne
@Kandydat

Hmmm no ale dlaczego ta rekrutacja ma być taka zła? Konkrety, ok? Poza kasą i podaniem widełek, to rozmowy jak przebiegają? Pytają tylko o oczekiwania finansowe, czy też o jakieś doświadczenie, umiejętności, nastawienie? Czy rekrutację prowadzi dział HR, czy manager z działu, do którego szukają pracownika?

Nikita
Kandydat
 Pytanie

Czy będąc obywatelem Ukrainy mogę aplikować do pracy ? NA infolinii pracują chyba już inni obcokrajowcy pytanie czy trzeba mieć obywatelstwo.

były pracownik
Były pracownik

Ja pracowałem w tym banku kilka lat jako na stanowisku dyrektora oddziału. Większość opinii, która jest tu poruszana jest prawdziwa. To jak są traktowani pracownicy w oddziałach, nie tylko doradcy ale również dyrektorzy czy kierownicy oddziałów przez Szefostwo- mam na myśli Regionalnych lub Makro, to nijak się to ma do wartości o których wszędzie i głośno mówią i chwalą się tym Nie raz słyszałem od swojego Regionalnego zdanie- albo Ty zwolnisz doradcę, który nie realizuje planów albo ja zwolnię Ciebie. Nie m znaczenia, że wcześniej realizowałeś plany i teraz były gorsze, słabsze dwa miesiące. Po drugim miesiącu musisz już podejmować decyzję albo Ty zwolnisz pracownika albo Ciebie zwolnią. Po paru latach pracy zastanawiasz się w jakim bagnie siedzisz i co tu robisz. Wiele razy słyszałem stwierdzenie: przecież nikt na siłę nie każe Ci tu pracować, jak chcesz to się zwolnij. A jak już podjąłem decyzję, że się zwalniam i złożyłem wypowiedzenie to nagle Regionalny dostaje ludzkiej twarzy i prosi, żeby się zastanowić. i o dziwo, nagle znajdują się pieniądze na podwyżkę, na którą wcześniej mimo dobrych wyników nigdy nie było. Wszystkim mogę powiedzieć tak. Praca w banku do lekkich i przyjemnych nie należy, w każdym są plany i cele do realizacji.. Nie mniej jednak to jak się pracuje i realizuje cele, to wszystko zależy z kim się pracuje. Jeżeli słyszych każdego dnia z rana, że mało i mało to ci się odechciewa wszystkiego. Jeszcze dobrze do oddziału nie wejdziesz a już masz pytanie ile dziś sprzedaż gotówki i ile z ubezpieczeniem. Powodzenia w dalszej walce

Bankowiec
Pracownik
 Pytanie
@były pracownik

Co Ty się dziwisz? W każdym banku na stanowisku dyrektora jest tak samo. Jesteś tak dobry jak ostatni miesiąc który zamykasz i nikt nie pamięta o twoich poprzednich sukcesach. Codziennie masz tylko pytania "Ile sprzedasz dziś?, ile spotkań macie umówionych?, jak zamierzasz zrealizować plan?" itp. A ty masz wszystko na głowie od rekrutacji pracowników poprzez ich szkolenie i kombinowanie żeby zrealizować plan. Tylko praca w centrali banku ma jakiś sens, inaczej jest zapierdziel.

BAC
Kandydat
 Pytanie
@były pracownik

Czytając ten wpis az chciałoby sie zapytać gdzie teraz Pan pracuje? :) Chętnie dołączę do zespołu.

Kandydat
Kandydat

Proces rekrutacji w tej firmie to jakas porażka. W trakcie rozmowy otrzymałem informacje, ze w ciągu dwóch tygodni otrzymam info zwrotne czy są na tak czy nie. Mija miesiąc i brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Widać jakie maja podejście względem potencjalnych pracowników, wole nie myśleć co jest później… Dla mnie to brak szacunku i zero profesjonalizmu.

anonim
Inne
@Kandydat

A jest tu ktoś może kto przeszedł ten proces pomyślnie? Ciekawi mnie ta sugestia wyżej co do traktowania samych pracowników… co jest później mimo wszystko? Kiedy dochodzi do podpisania umowy i do późniejszego wdrożenia na stanowisko?

anonim
Inne

Te programy rozwojowe co tam wspominają o nich w ofercie to w ogóle prowadzą do jakiegoś awansu? Dużo takich dodatków wspominają pozafinansowych w tej ofercie na doradcę klienta i zastanawiam się, czy warto, bo z kolei o płacy nic konkretnego nie widzę, jaką oferują.

Lidka
Kandydat
 Pytanie

Cześć, na jakie zarobki może liczyć Customer Journey Specialist?

1
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam, czy w Santander Bank Polska pracownicy dostają jakieś premie świąteczne lub inne dodatki? Jest jakiś fundusz socjalny? Karta multisport?

nico
Pracownik
@Pracownik

Tak, jest wiele takich świadczeń. Prywatna przychodnia lekarska, karty multisport, bony, cafeteria my benefit- sam wybierasz co chcesz, czy bon do kina, sklepu czy wyjazd do hotelu. Świadczenia dodatkowe są fajne

Kamila
Inne
@nico

A dużo można sobie wybrać takich świadczeń? Bo pewnie nie wszystkie? :D

1
Dominika
Inne
@nico

Woooow a na święta Bożego Narodzenia, paczki czy inne premie są? Ten cały pakiet o którym piszesz jest imponujący.

Pracownik
Pracownik
@Pracownik

Kasy na święta nie ma , nie ma także wczasów pod gruszą Jest za to system MyBenefit i punkty wymienne na różne rzeczy Podwyżek raczej też nie ma, są za to konkursy sprzedażowe Jeżeli chcesz więce kasyj wygrywaj w konkursach

Pracodawca

@Pracownik

Dbamy o naszych pracowników na wiele sposobów. Aby zapoznać się z naszą ofertą benefitów, zapraszamy do udziału w procesach rekrutacyjnych.

JOLKA
Były pracownik
@nico

Żadnych dodatkowych bonusów na święta.Żadnych podwyżek, obowiązki coraz większe a płace coraz niższe. Plany są tak ustawiane by pracownik nie mógł ich zrobić a co zatym idzie brak premii. Moim zdaniem najgorszy pracodawca co do kwestii finansowej na rynku.

Mimi
Pracownik
@JOLKA

Jeszcze nie pracowałas w kasie Stefczyka Tam jest masakra

Pracownica
Pracownik
@nico

Tak jak jesteś zatrudniony bezpośrednio przez bank a nie jak większość pracowników przez firmy zewnętrzne typu Mellon

Nick
Pracownik
 Pytanie
@Santander Bank Polska S.A.

Czemu w CWB pracuje tyle osób starszych? Mam wrażenie, że co druga osoba jest grubo 50+. W mojej opinii nie jest to bynajmniej efektem doświadczenia skoro nawet wklejanie specjalne w excelu jest kłopotliwe. Czuję się jakbym pracował z dziadkami, nawet nie rodzicami. Wszystko jest strasznie skostniałe. Biuro CWB żenada, jak z lat 90tych.

Kajtek
Pracownik
@Pracownik

Możesz liczyć na banana, baton lub paczką. Takie są benefity. Czasami się zastanawiam czy pracuje w banku czy w ZOO gdzie nagradza się pracowników jedzeniem. Dodatkami to oni się chwalą a tak naprawdę dodatek do okularów - to ich obowiązek zgodnie z prawem pracy, ubezpieczenie grupowe ( miesięczna składka porównywalna z innymi pracodawcami) opieka medyczna- prywatną w podstawowym zakresie i dodatkowo płatna ( i nie jest to opłata przysłowiowej 1PLN), Multisport - tak samo jak u innych. Nie wiem czy naprawdę są to jakieś super benefity. Dodatkowa kasa jest jedynie na święta Bożego Narodzenia - średnio 200PLN.

Anna
Pracownik
 Pytanie
@Santander Bank Polska S.A.

Dlaczego bank zatrudnia osoby do pracy w Centrali na Robotniczej we Wrocławia poprze firmę pośrednicząca Mellon?

Sia
Były pracownik
@Anna

Koszty. Mellon to firma pośrednicząca, która robi lwią częśc za Santandera, czyli rekturuje nowe osoby. Działa na płaszczyście już całe papierologii - czyli HR'u. Natomiast samej pracy na infolinii na Robotniczej nie polecam. Obietnice, które non stop są łamane - zmiany i ciągłe mydlenie oczu. Rotacja jakich mało.

Albi
Inne
@Sia

Uuu. Rotacja, czyli ludzie są zwalniani, czy sami odchodzą i dlaczego tak się dzieje? I co z tymi obietnicami, czego nie dotrzymali?

dkp
Pracownik
@Albi

Bo to CC, a tam zawsze jest i będzie rotacja, z różnych powodów. Nie każdemu pasuje bycie wyłącznie wierszem w excelu, bo ostatecznie czy CC czy oddział, do tego się to sprowadza. Jeszcze jak sympatyczny przełożony to ok, ale jak szef mówi zrób tak i tak bo inaczej dam ci słabą ocenę roczną albo nie dostaniesz podwyżki to jest żenujące.

anonim
Inne
@dkp

A miałeś taką sytuację o której wspominasz? Ta rotacja to głównie z powodów atmosfery? Zastanawiam się nad złożeniem CV, ale wolę wiedzieć więcej na ten temat.

Tester
Pracownik

Nie polecam pracy w it w obszarze testów tej firmy. Stanowiska chapter leaderow zajmują niezrównoważone osoby, u których komunikacją nie jest dobrą stroną. Wulgaryzmy na porządku dziennym. Jeśli lider nie potrafi w inny sposób wyrazić ekspresji, to oznacza, ze nie jest to profesjonalna firma zatrudniająca profesjonalnych przelozonych. Zerowe przygotowanie do pracy, kładą cię na system i każą klikać. Nic o firmie, o założeniach i celach, o tym jakie produkty oferuje. Non stop niedziałające systemy, choć skracają coraz bardziej czas na testy. 90% czasu na nie to czekanie na naprawę systemu, jest to prawdziwie przerażające. Śmiem twierdzić, że developerzy tej firmy nie wiedzą co to smoke test. Choć zatrudnia mnie konraktornia, z którą w kontrakcie mam zapisane miejsce pracy w miejscu zamieszkania (100% zdalnie), to kaza przyjezdzac do biura na bezsensowne spotkania, na ktorych przez parę godzin sluchasz wulgaryzmow szanownych dyrektorow, przekazujacych ci jak bardzo slaby jestes (zadnych opoznien w testach pomimo ciezkich warunkow - wiec nie rozumiem). Podsumowując, firma odklejona. Wiekszosc stanowisk zajmuja kobiety po 40tce po przebranzowieniu, co bardzo odbija się na jakosci firmy. Siedzą z zasiedzenia bądź z przekonania (prawdziwego) że z takim stackiem technologicznym (klikanie systemow bez zadnej wiedzy) zadna szanujaca sie firma IT ich nie przyjmie. Uciekam, rozsądnym rowniez polecam.

Nick
Były pracownik
@Tester

Podtrzymuje opinie. Stawki bardzo niskie rynkowo. Chapter liderzy chodzą jak poparzeni, nie maja żadnej wiedzy testerskiej, bazują tylko na wiedzy testerach. Z dnia na dzień zwalniają dyrekorkę testów bez żadnego wyjaśnienia na dol co było powodem. Co rodzi atmosferę rzędu ‚nie wiesz kiedy i gdzie’. Dyrektorka CKTM, szanowna pani nie potrafi wypowiadać się bez bluznienia i obelg. Generalnie jak z rynsztoku. Nie ma żadnej wiedzy technicznej, stara się językiem nakazów przekazywać swoje rady dotyczące prowadzenia projektów. Problemu w prowadzeniu projektów w santanderze nie ma, problem jest w spychaniu odpowiedzialności, niskich wypłatach i liderach odciętych od rzeczywistości. Uciekam i kazdemu polecam uciekać. Praca w polskich bankach w IT to jedna wielka pomyłka. Siedzieć tu można tylko wtedy gdy nie wymaga się od siebie więcej.

Pat
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracował lub pracuje jakoś Opiekun relacji z klientem? Czy są jakieś premie? Czy trzeba są plany sprzedażowe na tym stanowisku?

Tak
Pracownik
@Pat

Sa premię jeżeli się zrobi plan to jest 1/3 wyplaty

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

IKA
Pracownik

Prawdopodobnie we wrześniu, a wyp łacane w pażdzierniku

Bogusia
Inne
@IKA

Super, że zapowiadają się podwyżki. Wiadomo, jakiej wysokości? Albo jak będą te podwyżki naliczane, jakiś wzór? Będzie stały system tych podwyżek?

dkp
Pracownik
@Bogusia

Wzór jakiś tam jest bliżej nie znany, plus że wyrównanie zarobków ze względu na płeć, wyrównanie minimalne, za osiągi itd. itp. Korpo mowa :) A bardziej realnie robią jakąś firmą zew. porównanie zarobków na rynku. Do 29 września każdy się dowie, Więc już zaraz. Sam uważam że każde dodanie poniżej 20% będzie kpiną.

Albik
Inne
@dkp

Dlaczego mniejsza podwyżka niż 20 % miałaby być kpiną? A czego tu od Was na co dzień wymagają w pracy? I ile już teraz płacą?

DkP
Pracownik
@Albik

Realizacji coraz wyższych planów sprzedażowych. Wymyślania sposobów na ich realizację przy comiesięczne zmianie definicji sprzedaży. Rozliczania się z jakości. Skanów. Podpisów. Npsow od klientów. I 10 innych rzeczy.

Krzysiek
Kandydat

Zero feedbacku z rekrutacji. Głucha cisza. Standardy 1987 rok.

Były pracownik 2022/2023
Były pracownik

Szczerze nie polecam, typowy wyścig szczurów. Obiecywane wysokie premie, a okazało się że to marne grosze, nawet jak ma się 100% planu. Dziwne „akcje” do kontaktu z klientem, na tyle że klienci potrafili śmiać się przez telefon. Nawet kazali zakładać konta na Google i pisać pozytywne opinie żeby tylko w tabelkach się zgadzało … żenada

Maryśka
Inne
@Były pracownik 2022/2023

A jakie kwoty są obiecywane, jest zapis w umowie odnośnie premii? Co to znaczy dziwne akcje, opiszesz konkretnie?

DkP
Pracownik
@Maryśka

Nie ma żadnego zapisu o premiach w umowie. No akcje są czasem uwłaczające inteligencji. A naprawdę rzadko dyrektor czy ktoś z back office czy trenerzy nie pokaza Ci na żywo jak sprzedawać. Z resztą jesteś numerkiem skp. I ma być sprzedaż. Jesteś tak dobry jak Twój ostatni miesiąc. Plus co miesiąc zmiany w pasie,czyli systemie premiowym.

Roxa
Inne

Ktoś aplikował do pracy jako młodszy specjalista ds. rekrutacji? Zastanawiam się, jak długo trzeba aktualnie czekać na odpowiedź po wysłaniu CV i czy każdemu odpowiadają? Bo tu ktoś wspominał, że kilka dni po samej rozmowie już. Nie widzę nic w ofercie, żeby sobie zastrzegali opcje odpowiedzenia tylko niektórym.

Były pracownik
Były pracownik

Niska podstawa wynagrodzenia + szereg różnych możliwości z ich strony aby zabrać doradcy wypracowana premie która za 200% celu jest marna a co dopiero po dodatkowych ucinkach, i odejmują nie 100 czy 200 zł netto ale nawet po 600/700zł za byle błachostkę wiec można zarobić dla banku 500/600k co miesiąc i dostać z tego prowizji 1300 zł netto. Dodatkowo narzucone plany są b.wysokie a narzędzia do wykonania kiepskie :)

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Bank Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Bank Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Bank Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 73.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Bank Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 30, z czego 2 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Bank Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii