Salon Agata

2.5 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Salon Agata

mario Nowy wpis
Były pracownik

Ja pracowałem w latach około 2006 2007 byłem bardzo zadowolony. Miła atmosfera i fajni ludzie. Pozdrawiam Dyrektora Wiesława nazwiska nie pamiętam. Pozdrawiam wszystkich

Beata Nowy wpis
Inne

Tak dużo pytań, tak malo odpowiedzi :( Ktoś z pracowników może jednak odpowie na pytania dotyczące stanowiska ds. obslugi klienta? Ktoś niżej juz zadał kilka kluczowych pytań o warunki :) Co prawda chodizło mu o konkretną lokalizację, ale ja chętnie poslucham wszystkich pracowników, zakładam że struktora salonów jest wszędzie identyczna.

Anna Nowy wpis
Inne

O realizacji zamówienia informują miesiąc przed, bo coś im zalega na magazynie, a ja miałam mieć narożnik na zamówienie, jakaś kpina, będę to wyjaśniać, choć po obsłudze w salonie za dużo chyba spodziewać się ni można

Rossa Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Cześć, Chciałam bym, aplikować do Agata Meble na Okęciu, natomiast mam kilka pytań, może ktoś mi coś więcej powiedzieć? 1. Jakie są realne wynagrodzenia sprzedawców? 2. Czy jeżeli nie wyrabiam wyniku (nie ma klientów, miałam urlop) czy zwalniają za to? - kiedyś takie opinie czytałam? 3. Jak ludzie i szefostwo - w miarę normalne czy powaleni?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Salon Agata, to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
marek
Inne

Salon Agata na Okęciu. Masakra jeśli chodzi o obsługę, personel zupełnie nie zorientowany szczególnie panie na 1 piętrze na dziale kanap. Po prostu tragedia brak profesjonalnej ale i logicznej odpowiedzi. Poziom komunikacji skandaliczny .Panie zajęte swoimi sprawami bo właśnie coś wieźli na dział wyprzedażowy (chciały chyba zdążyć przed klientami) klientów odsyłały po info. dalej do kolejnej osoby.

Teresa
Inne
@marek

Wiesz, może to było w tamtym momencie pilne? A mówiły te Panie jakoś nieuprzejmie czy jak?

Paulina
Inne

Kupiliśmy ławostół nero najpierw czekaliśmy na niego 5 tygodni. Chłopak odebrał osobiście, myślał że skoro dziura w pudle jest po środku no trudno. Po wniesieniu do domu okazało się że ławostół był krzywy bo już było rozwalone łożysko, rogi od ławostółu pourywane. Kiedy odwieźliśmy na reklamację nie uznali nam bo nic nie zauważyli na monitoringu i stwierdzili że my go źle przewoziliśmy. Nawet nikt nas nie poinformował o nie uznaniu reklamacji. Napisalismy odwolanie mailowo zezdjeciami ale nikt tego od tygodnianie odczytał. Firma na której się zawiodłam sprzedaje bubble i keszcze nie umie się przyznać.

Marzena
Inne
@Paulina

A gdzie wysłaliście to odwołanie? Może warto byłoby napisac do jakiejś centrali a nie bezpośrednio do tego sklepu?

1
Dramacik
Były pracownik
 Pytanie

Oj, organizacja-dramat. Weźmiesz dwa dni zwolnienia lekarskiego? Żegnaj premio. Dyrekcja jest nieprofesjonalna i nie panuje nad własnymi emocjami. Pomimo tego, że do pracowników mówią na Ty (często bez szacunku) to wymagają zwracania się do siebie na Pan/Pani. Lubią pokazywać, że są lepsi bo mają wyższe stanowisko :) Jeśli ktoś lubi być traktowany jak kupa to polecam to miejsce! Pozdrawiam

Helena
Inne
@Dramacik

W jaki sposób pokazuja, że sa lepsi - w sensie dyrekcja? oprocz tego ze kaza mowic na Pan/Pani

Rozczarowana
Inne
 Pytanie

Nie zostaliśmy wpuszczeni do sklepu ponieważ uwaga- byliśmy z wózkiem na zakupy! Wózek nam był potrzebny ponieważ mamy 3 miesięczne dziecko w foteliu a akurat wózka dziecięcego nie mieliśmy przy sobie. Zostaliśmy wyproszeni bo jak to stwierdziła ochrona "To jest sklep Agata a nie centrum handlowe" Kiedy zapytałam się jaka jest różnica między wózkiem sklepowym a dziecięcym, dostałam odpowiedź "no bo tak" Poprosiłam o rozmowę z menadżerem, nikt nie raczył podejść osobiście. Pani z ochrony poinformowała nas że Pani dyrektor sobie nie życzy bo jest ślimak na piętro i istnieje zagrożenie. Przepraszam, czy ślimak nie jest stworzony specjalnie z myślą o wózkach oraz wozkach inwalidzkich??? Jestem zgorszona ta sytuacją, w życiu nie zostałam wyproszona ze sklepu a co dopiero z powodu tak blachego powodu! Pozostawię negatywną opinię gdziekolwiek będzie to możliwe oraz napiszę pisemne zażalenie. Żaden sklep bez podejścia do klienta noe jest wart zakupów, nie zależnie od ceny czy też asortymentu. Absurd, spotykany tylko w Polsce.

1
Tola
Inne

@Mimik na jakim stanowisku byłaś? sprzedawca?

Szymon Fiutowski
Inne

Tak nie profesjonalego podejścia do klienta dawno nie pamiętam. Kupując rogówkę zostałem z nią przed domem, wartość towaru ponad 5 tys., decydując się na sofę czekałem 8 tygodni ale czas odbioru tylko 3 dni bez względu na informacje o mojej nieobecności w mieście. Napewno nie polece tego sklepu

ona
Inne

@Mimik a to jakie stanowisko miałaś?

Mimik
Pracownik

Miałam przyjemność współpracować z dyrekcja w salonie w Agacie Okęcie. Plusy: - jeśli ktoś chce zacząć sprzedawać meble to warto iść do Agaty żeby opanować podstawy - duża stabilizacja finansowa ( dotychczas była to najlepiej płatna praca. Premie plus prowizje) - wczasy pod grusza, mozliwosc multiaportu, możliwość karty medycznej w Medicoverze - Przemiły Pan dyrektor. Naprawdę doceniam bardzo współpracę z nim. Zawsze opanowany z głową na karku. - Dużo ludzi pracuje od lat i ich nie zwalniają. Zazwyczaj słabsze jednostki ładowały na łatwiejszych działach - Możliwość urlopu, l4, dnia na żądanie. - Ludzie w porządku. Na działach znaliśmy się i lubiliśmy Minusy - Rywalizacja i Walka o klientów - Ciagla zmiana procedur i wymagań - Wieczny haos (Cięzko cokolwiek opanować, bo ciągle zmiany, nikt nic często nie wie. To tak jakbyś wstał rano. Miał jechać gdzieś na obrzeża Warszawy, ale nie znałbyś mapy - klimat korpo ( 40 minut przerwy, odbijanie) - życie w ciągłym stresie i biegu. Ciężko chwilę odsapnac. Zależy kto co lubi jeśli lubisz jak ciągle coś się dzieje i zmienia. Szybko chloniesz wiedzę. Nie boisz się pracować z klientem i masz duża odporność na stres to się sprawdzić - słabe nastawienie do klientów i spychologia - szkolenie w biegu. Nie każdemu to będzie odpowiadać. Podsumowując. Przepracowałam dłuższy czas. Wspominam bardzo dobrze współpracę. Dyrekcja mimo wymagań bardzo ludzka i w porządku. Na pewno lepsza niż na Targówku. Ludzie na działach bardzo okej. Raczej znaliśmy się i lubiliśmy. Choć nieraz bywały zazdrości. Generalnie dobra praca na początek w branży meblowej.

2
Qwerty
Były pracownik
@Mimik

Wygląda na to że na Okęcie jest całkiem nieźle bo nie ma to tyle negatywnych wpisów ile o Targówku

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Salon Agata? Spoko traktują ludzi?

Qwerty
Były pracownik
@Pytanie

Nie wiem jak na Okęciu ale na Targówku niestety nie

Tymon
Inne

Jeśli pracownicy są zadowoleni z pracy to nie ma potrzeby do zaglądania na forum!

mixx

Pracował ktoś jako monter w Warszawie na Targówku i może się podzielić opinią na temat pracy zarobków i atmosfery.

Robert
Inne

Są jakieś zniżki na meble dla pracowników ? Jakie są obowiązki sprzedawcy?

Zuza
Inne

Salon ma opinię dobrego pracodawcy!!

Inna
@Zuza

Niestety nie ma dobrej opinii. To jeden z gorszych pracodawców. Proszę poczytać opinie o Targówku.

Tajny agent
@Zuza

To jakiś żart chyba. Agata Meble to jeden z najgorszych pracodawców. Zarządzanie rodem z komuny, brak szacunku do pracownika i mobbing w postaci wymuszania obowiązków, których nie masz w umowie. Jak trafi się beznadziejna dyrekcja, jak w przypadku Targówka to w komplecie jeszcze terror.

Stańczyk

2100 brutto w warszawie dla zainteresowanych

Zainteresowany
Inne

Bardzo zastanawiające jest to, że pracownicy zupełnie nie interesują się tym forum. Szkoda, mnie interesuje praca w firmie.

Robert
Inne

Firma ma opinię dobrego pracodawcy. Rzadko piszą to też potwierdza, że jest ogólnie dobrze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Salon Agata - Warszawa okecie

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Salon Agata?

    Zobacz opinie na temat firmy Salon Agata tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Salon Agata?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Salon Agata
Przejdź do nowych opinii