Rozmowy kwalifikacyjne w Sales & Service Contact Center Sp. z o.o.

Telemarketer 2016-12-09 13:31 przez Npwy

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na infolinię przychodzącą. Rozmowa szybka i z pozytywnym skutkiem. Szkolenie dość haotyczne. Rozpoczęcie pracy poniżej krytyki. Jedna osoba tylko oferowała pomoc. Inne osoby zamiast pracować cały dzień się smialy. Od pierwszego dnia osoby pracujące tam miały same pretensje i nie rozumiały faktu że ktoś dopiero zaczyna i wszystkiego jeszcze nie potrafi. Osoby pracujące tam uważają się za jakieś ważne i mają gdzieś nowych pracowników. Koordynatorka działu raczej nie powinna zajmować tego miejsca pracy. Pierwszy raz spotkałam się z osobą która pozwala na -cały dzień wyglupiania się dla swoich koleżanek czyli stałych pracowników zamiast kazać mi też pracowac- w związku z czym cała robota schodziła na nowych. Po 3 dniach pracy zrezygnowałam bo atmosfera robiła się coraz gorsza. Pracownicy nawet nie zadali sobie trudu aby zapamiętać moje imię. Słyszałam tylko -ej ty źle to zrobiłaś masz to poprawić (ale jak to nikt nie powiedział) NIE POLECAM

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)