Opinie o Sales & Service Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Sales & Service Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Sales & Service Contact Center Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sales & Service Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Gutek Nowy wpis

Nie polecam. To żłobek dla przyjaciółek a nie praca

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
John Nowy wpis

Praca Poniżej krytyki

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Azor Nowy wpis

Nie polecam !!!!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mis Nowy wpis

Nie polecam. Tam pracuje grupa osób która jest tylko po to aby przeszkadzać tylko innym pracownikom. Infolinia przychodzaca - klienci proszą aby uciszyć tą grupkę ale to nic nie daje. każdy robi co chce. Nie długo to wszystko padnie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Telemarketer
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na infolinię przychodzącą. Rozmowa szybka i z pozytywnym skutkiem. Szkolenie dość haotyczne. Rozpoczęcie pracy poniżej krytyki. Jedna osoba tylko oferowała pomoc. Inne osoby zamiast pracować cały dzień się smialy. Od pierwszego dnia osoby pracujące tam miały same pretensje i nie rozumiały faktu że ktoś dopiero zaczyna i wszystkiego jeszcze nie potrafi. Osoby pracujące tam uważają się za jakieś ważne i mają gdzieś nowych pracowników. Koordynatorka działu raczej nie powinna zajmować tego miejsca pracy. Pierwszy raz spotkałam się z osobą która pozwala na -cały dzień wyglupiania się dla swoich koleżanek czyli stałych pracowników zamiast kazać mi też pracowac- w związku z czym cała robota schodziła na nowych. Po 3 dniach pracy zrezygnowałam bo atmosfera robiła się coraz gorsza. Pracownicy nawet nie zadali sobie trudu aby zapamiętać moje imię. Słyszałam tylko -ej ty źle to zrobiłaś masz to poprawić (ale jak to nikt nie powiedział) NIE POLECAM

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
erty

@iloa caly czas jest ta oferta w Warszawie dla tego specjalsity oferuja oracę na zasadzie umowy zlecenia,stałe i terminowe wynagrodzenie,motywujący system prowizyjny.pracę w młodym i dynamicznym zespole

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

Prowizje są wysokie i uzależnione od wyników sprzedażowych, które są dedykowane zespołowi, składającemu się z przedstawiciela handlowego i konsultanta telefonicznego. W naszej firmie prowizja konsultanta może równać się pensji podstawowej.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

Witam, w dalszym ciągu poszukujemy osób do pracy, w związku z czym zachęcamy do wzięcia udziału w rekrutacji. CV można wysyłać na adres podany w ogłoszeniu.

Zostaw merytoryczną opinię o Sales & Service Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sales & Service Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sales & Service Contact Center Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Sales & Service Contact Center Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 3 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sales & Service Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii