Fakty są takie, że praca ma swoje minusy: - trzeba pracować - być elastycznym i otwartym na zmiany - umiejętnie posługiwać się językiem polskim - kontrolować emocje i wykazywać się kulturą osobistą w przypadku klientów z emocjonalnymi obiekcjami. Warto jednak zauważyć, że firma: - współpracuje z rozpoznawalnymi partnerami biznesowymi np. Netia, PLUS (nie trzeba sprzedawać bielizny, garnków czy odkurzaczy) - aktualnie ponad 70% pracowników to osoby, które za swoją pracę otrzymują dodatkowe premie (oczywiście różnej wysokości, ale każdy kto pracuje/pracował w sprzedaży doskonale wie jak dynamiczny jest rynek) - nie trzeba wykazywać doświadczenia, a osoby, które odpowiadają za proces wdrożenia do pracy w pełni przygotują Cię do rzetelnego wykonywania pracy - na przestrzeni prawie 10 lat funkcjonowania oddziału w Płocku firma wyszkoliła, rozwinęła osoby, które aktualnie kontynuują swoją przygodę z branżą, a w wielu przypadkach pełnią funkcje kierownicze, liderskie w innych firmach. Jeśli szukasz pracy to możesz dalej czytać opinie, które nie mają pokrycia w faktach albo sam zdecydować o swoje przyszłości i sprawdzić jak rzeczywiście jest. Totalnie niczym nie ryzykujesz! :) Pozdrawiamy osoby, które z dużą naiwnością dają upust swojej frustracji pisząc rzeczy, które nie mają pokrycia. To bardzo złudne, że z takim przekonaniem wierzycie, że w sieci pozostajecie anonimowi. Życzę samych sukcesów w dalszej karierze zawodowej!
No właśnie też tego nie rozumiem. Wiem, że temat przewija się cały czas ale mam pytanie odnośnie premii - zostało wspomniane, że premia jest uznaniowa a jej wartość jest uzależniona od wyników indywidualnych. Czy pracując u Państwa i będąc np. w połowie miesiąca jestem w stanie jakoś określić ile brakuje mi by na taką premię się załapać? Są prezentowane jakieś statystyki, które jasno i klarownie informują na jakim etapie jestem? Jest ustalony jakiś próg np. punktów czy ilość umów po przekroczeniu którego wiem, że premię dostanę?
Pracuje tu już od 2 lat :) Jestem bardzo zadowolony z pracy w tej firmie. Świetna atmosfera i zawsze mogę liczyć na kogoś pomoc. Cała kadra zawsze służy mi pomocą, a szefostwo to sympatyczni ludzie. Atmosfera najlepsza z jaką się spotkałem dotychczas, a pracowałem w wielu firmach. Można zgarnąć duże premie, które są uzależnione od naszego zaangażowania. Polecam z czystym sumieniem!
A czy można poznać wysokość owej stawki podstawowej? Na stronie jest zakładka, przez którą można aplikować, ale w mojej opinii brak tam informacji, na jakie stanowiska, z jakimi wymaganiami i za jakie pieniądze. Proszę się nie dziwić, że ktoś tutaj kieruje się opiniami ludzi, skoro ci ludzie podają jakieś dane, jakich firma akurat skąpi ;3
Ludzie. Ja wiem, że poodchodziliście z tej pracy z takich czy innych przyczyn. Zła opinia sama idzie w świat. Pamiętajcie, że tam pozostawali wasi znajomi i teraz za te niepochlebne opinie o tej firmie, które pojawiają się tam od kilku dni konsultanci mają ostrą jazdę. Mam kontakt z kilkoma osobami które tam pracują i teraz codziennie wysłuchują przycinek ze strony kadry za te wpisy jak by to wogóle była ich wina. Swoim wylewaniem frustracji nic nie zmienicie, a tylko szkodzicie swoim znajomym, kolegom i koleżankom z dawnej pracy. Proponuję szanownej kadrze i kierownictwu spojrzeć czasem na siebie i swoje postępowanie wobec innych. Może problem jest w was, a nie w ludziach, którzy tam pracują Bez szacunku i uznania Była pracownica tego śmietnika
A to mogłabyś tak rzetelnie napisać co według Ciebie było nie tak i dlaczego odeszłaś z firmy ? Bo widzę że chyba są premie i szkolenia i zastanawiam się co ciebie skłoniło do tego żeby jednak nie kontynuować pracy i w jaki sposób wg ciebie to kierownictwo całe postępuje ?
Fakty są takie, że praca ma swoje minusy: - trzeba pracować - być elastycznym i otwartym na zmiany - umiejętnie posługiwać się językiem polskim - kontrolować emocje i wykazywać się kulturą osobistą w przypadku klientów z emocjonalnymi obiekcjami. Warto jednak zauważyć, że firma: - współpracuje z rozpoznawalnymi partnerami biznesowymi np. Netia, PLUS (nie trzeba sprzedawać bielizny, garnków czy odkurzaczy) - aktualnie ponad 70% pracowników to osoby, które za swoją pracę otrzymują dodatkowe premie (oczywiście różnej wysokości, ale każdy kto pracuje/pracował w sprzedaży doskonale wie jak dynamiczny jest rynek) - nie trzeba wykazywać doświadczenia, a osoby, które odpowiadają za proces wdrożenia do pracy w pełni przygotują Cię do rzetelnego wykonywania pracy - na przestrzeni prawie 10 lat funkcjonowania oddziału w Płocku firma wyszkoliła, rozwinęła osoby, które aktualnie kontynuują swoją przygodę z branżą, a w wielu przypadkach pełnią funkcje kierownicze, liderskie w innych firmach. Jeśli szukasz pracy to możesz dalej czytać opinie, które nie mają pokrycia w faktach albo sam zdecydować o swoje przyszłości i sprawdzić jak rzeczywiście jest. Totalnie niczym nie ryzykujesz! :) Pozdrawiamy osoby, które z dużą naiwnością dają upust swojej frustracji pisząc rzeczy, które nie mają pokrycia. To bardzo złudne, że z takim przekonaniem wierzycie, że w sieci pozostajecie anonimowi. Życzę samych sukcesów w dalszej karierze zawodowej!
Widać że pisał ktoś z kadry, jesteście zadufani w sobie i myślicie ze ta "firma" to żywe złoto i lepszej na świecie nie ma. Każdemu kto zastanawia się nad pracą w tym (usunięte przez administratora) szczerze odradzam. Jeśli będę straszyć dzieci ucz się bo... bo bedziesz pracować w shs. Nie pozdrawiam
Gdybym była niegrzeczna napisałabym że współczuje Twoim dzieciom rodziców ale tego nie zrobie :) Osobiście uważam @Ksree że to co powyżej wypunkotwane to trafione w PUNKT. Nie ma tu żadnego przekolorowania. Osobiście pracuje 3 lata na jednym z najstarszych projektów. Skoro popularne "telekomy" zaufały firmie to o czymś świadczy.. Przechodząc do meritum. Tak szczerze może warto @Ksree samemu spróbować zanim pisać bzdury? Zresztą... po co prawda? Przecież inni tak piszą to ja nie będę inny/inna. Czy jak wszyscy przechodzą na czerwonym świetle to ty także? Zachęcam do wewnętrznej refleksji nad sobą i więcej asertywności i SAMODZIELNOŚCI :)
No no, 3 lata to już coś :) Od początku zatrudnili cię na umowę o pracę? Pamiętasz może swoje początki w firmie? Było ciężko, czy nie ma się czym stresować? Na powaznie myślę o złożeniu tutaj cv i tak się zastanawiam, na co mam się ewentualnie przygotować. Co do tych premii, to macie jasno sprecyzowane zasady ich przyznawania? W sprzedaży bywa różnie czasem, a przynajmniej w mojej firmie różne cyrki w tej kwestii potrafiły się dziać, żeby jednak uciąć tę premię. No i jak tam podwyżki, wynagrodzenie przez te 3 lata regularnie szło do góry? Dużo pracowników może pochwalić się kilkuletnim stażem pracy, czy jest rotacja?
Dla twojej informacji pracuje 2 lata w tej firmie i z samodzielnością u mnie wszystko spoko patrząc na moje wyniki:) firmę znam bardzo dobrze i nikomu nie polecam tam pracy. Raczej zachęcaj wszystkich pracowników do terapii po pracy bo wiem, że z psychiką u nich cienko :) a i otwórz oczy bo widzę że lexus Cię chyba oślepił.
Odpowiadając - zatrudniają głównie na umowie zlecenie. Na UoP nie ma co liczyć raczej - tylko pojedyncze osoby mają taki rodzaj umowy. Wynagrodzenie to minimalna + ewentualna premia uznaniowa na podstawie wyników. Część zespołu jest stała ale jest też część która rotuje. Ogólnie jak nie masz innych perspektyw w życiu to spoko na chwilę praca ale nie na jakiś dłuższy okres
Nie mam umowy o prace bo jej nie potrzebuje. Początki zawsze są trudne. Stres jest czymś naturalnym jeśli się coś zaczyna. Premie jasno określone = są wyniki jest premia. Jeśli szukasz "gniazdka" gdzie przesiedzisz 8 godzin i zarobisz kokosy to powodzenia :) Jak to w sprzedaży - doskonale to ujęłaś/ująłeś. Rotacja jak w każdej firmie ;) Zachęcam do złożenia CV. Najlepiej spróbować potrawę zanim się powie że jest niesmaczna (jak niektóre wpisy na tym portalu)
Skoro nie polecasz to po co pracujesz w firmie z której nie jesteś zadowolny/-a? Mało konsekwencji z Twojej strony.
No właśnie też tego nie rozumiem. Wiem, że temat przewija się cały czas ale mam pytanie odnośnie premii - zostało wspomniane, że premia jest uznaniowa a jej wartość jest uzależniona od wyników indywidualnych. Czy pracując u Państwa i będąc np. w połowie miesiąca jestem w stanie jakoś określić ile brakuje mi by na taką premię się załapać? Są prezentowane jakieś statystyki, które jasno i klarownie informują na jakim etapie jestem? Jest ustalony jakiś próg np. punktów czy ilość umów po przekroczeniu którego wiem, że premię dostanę?
Pracowałam 2,5 roku, mogę szczerze przyznać że ekipa super, kielnci jak klienci nigdy nie dogodzisz ale tak jest wszędzie uwierzcie:) Premie mialam nie raz czy to na plusiakach czy netii. Fakt faktem praca trochę obciążająca psychicznie ale da się wytrzymać i przyzwyczaić. Jeśli ktoś szuka pracy żeby po prostu zarobić to imo spoko opcja, jak masz np. praktyki to informujesz i godziny są dostosowane pod ciebie wiec bajka. Praca jest dla każdego ale nie każdy jest stworzony do takiej pracy wiec polecam spróbować:) Na 100% taka praca uczy cierpliwości i innych ważnych aspektów które są doceniane w życiu.
Jeżeli chodzi o projekt Netia to polecam każdemu. Jeżeli chodzi o Plusa to omijajcie szerokim łukiem. Atmosfera nie do zniesienia. O wszystko ciągły problem. Rotacja ludzi jest niesamowita. Presja jest o wszystko. Jeszcze jak ktoś dzwoni sfid 60 to jest jak Cię mogę, ale 61 to jest koszmar. Ci co pracują to wiedzą o czym mówię. A najgorzej ryją banię odprawy. W poniedziałek wszystko super, a pozostałe dni wynetrzanie się na wszystkich konsultantów. Współczuję tym co muszą jeszcze tam pracować.
Pracujesz na Neti czy na plusie? Właśnie złożyłam CV i nie wiem czego się spodziewać... Możesz opisać z czym dokładnie wiąże się ta presją?
Mądry ten kto się nie myli, straszny ten co kłamać w oczy potrafi. Jestem właśnie po rozmowie kwalifikacyjnej i kochani - jestem zachwycona. Dawid ( Pan Kierownik ) przywitał mnie z uśmiechem na ustach, osoby w środku proponowali coś do picia ze względu na pogodę. W życiu nie zgodze się na tak negatywne komentarze. Z całego serca polecam to miejsce. Ja zaczynam od zaraz :)
1. Zainteresowania, doświadczenie zawodowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Myślałam, że znajdę aktualne ogłoszenie, bo mi kolega firmę polecił, a tu jakieś ogłoszenie w wyszukiwarce sprzed... 7 lat xD Trochę długo, ale przynajmniej wiem, jakie wtedy stawki były dla konsultanta utrzymania klienta, między 2 a 4 tys brutto podawali. No to nawet nie jest współczesne minimum, jak płacą ludziom teraz?
Ale ktoś pisał, że 70 procent pracowników dostaje premie. Czyli przy założeniu, że mam 4242 zł brutto, to na jakim stanowisku mogę mieć dodatek finansowy? Tylko sprzedawcy? Czy innych też i jakich?
Ja nie wiem jak wam nie wstyd. Traktujecie ludzi jak (usunięte przez administratora) nie ważne czy jest najlepszy czy nie. Jeżeli chociaż jedną rzecz w osobie wam się nie podoba od razu zwalniacie. Co chwilę wam mało, jeśli raz czy dwa razy nie zrobisz wyniku to od razu straszenie o zakończeniu współpracy. Nie polecam pracy w tym miejscu. O ludziach nie wspomne, wszędzie dużo fałszu i traktowania "wybranych" osób dobrze. Oczywiście te osoby, które liżą (usunięte przez administratora) szefostwu czy mają jakieś w tyki są chronione mimo braku wyniku czy nie przychodzenia do pracy. Jeśli szukacie pracy na słuchawce to nigdy przenigdy nie idźcie do tego miejsca.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z S H S Solution - Sanecki Karol? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Pracuje tu już od 2 lat :) Jestem bardzo zadowolony z pracy w tej firmie. Świetna atmosfera i zawsze mogę liczyć na kogoś pomoc. Cała kadra zawsze służy mi pomocą, a szefostwo to sympatyczni ludzie. Atmosfera najlepsza z jaką się spotkałem dotychczas, a pracowałem w wielu firmach. Można zgarnąć duże premie, które są uzależnione od naszego zaangażowania. Polecam z czystym sumieniem!
No jak 2 lata już jesteś to raczej faktycznie Ci się podoba. Mnie to tylko jeszcze wysokość tej całej premii ciekawiła, bo piszesz, że od zaangażowania jest zależna. A przy takim maksymalnym to ile może wyjść?
Mogę jedynie napisać na swoim przykładzie, ale z tego co wiem nie ma jakiegoś maksymalnego sufitu. Na projekcie na którym pracuje jest tak, że za naszą efektywność po prostu rośnie nam wskaźnik = większa godzinówka. Jest miesiąc w którym mam 24,50 zł na godzinę, a jak mam lepszy miesiąc to nawet 30,50 zł na godzinę + zawsze wpadnie z 200 złotych minimum za pozyskania nowych usług :)
Premia cytując kierownika jest „uznaniowa” także tutaj głównie kieruj się wynagrodzeniem podstawowym.
Jeśli ktoś w tej firmie pracuje dłużej niż 3 miesiące pod rząd za stawkę podstawową to znaczy, że albo w pełni nie wykorzystuje swojego potencjału, bo np. przekracza dopuszczalne wskaźniki obsługi klienta, odpuszcza pracę z obiekcjami klientów, ewentualnie pracuje w mniej efektywnych godzinach. Możliwości premii są realne, jasno określone i sprecyzowane - wystarczy chcieć i słuchać wskazówek liderów/koordynatorów. Proponuję spróbować swoich sił, zamiast sugerować się opinią osób bez większych ambicji, których zadowala stawka podstawowa :)
A czy można poznać wysokość owej stawki podstawowej? Na stronie jest zakładka, przez którą można aplikować, ale w mojej opinii brak tam informacji, na jakie stanowiska, z jakimi wymaganiami i za jakie pieniądze. Proszę się nie dziwić, że ktoś tutaj kieruje się opiniami ludzi, skoro ci ludzie podają jakieś dane, jakich firma akurat skąpi ;3
Ostatnio była tu praca dla konsultanta utrzymania klienta. Chciałbym się dowiedzieć czy zatrudnienie na call center jest zmianowe? W soboty też trzeba być do dyspozycji i są wpisane w grafik? Wcześniej było zlecenie a jak jest teraz? Można wynegocjować stabilniejszą umowę?
System pracy jest dwu zmianowy tj. 8-16/9-17 ( ta różnica jednej godziny jest kwestią bazy na której się pracuje tj.pozyskanie nowej usługi u klienta/zatrzymanie czyli przedłużenie umów , zgłoszenia ze stron internetowych odnośnie kontaktu i druga 12-20. Soboty i niedziele są dla chętnych , co tydzień na tablicach na których zapisuje się wyniki wisi kartka na którą można się wpisać na weekend.
Jak dokładnie wygląda praca,na czym dokładnie polega,jakie są godziny pracy i w związku z tym że jest umowa zlecenie to czy można wziąć bezpłatny urlop?
Atmosfera spoko. Można dobrze zarobić. Jedyna oferta pracy w okolicy z takimi stawkami.
A zdradzisz na jakim stanowisku pracujesz? Dobrze zarobić to ile? Jedyna taka oferta w okolicy zabrzmiała zachęcająco.
Na stanowisku konsultanta na jednym z projektów , czasami uda mi się pracować za stawkę 31zł czasem 29zł , są też "słabsze" miesiące za 24,5zł , przy całym etacie można bardzo dobrze zarobić jak na moje potrzeby , jeszcze zawsze ok. 100-200zł za pozyskanie nowych usług
można dopytać z ciekawości o jakiś przykładowy projekt? jakie tu w firmie występują i jak są zorganizowane? czasowo jak się mają?
Bardzo polecam pracę w tym miejscu, przede wszystkim widok, zadbane miejsce pracy, atmosfery nigdy takiej nie spotkałam, można wiele doświadczyć, zdobyć premię dzięki czemu naprawdę fajnie można zarobić
Zarobki według zaangażowania, można wyrobić fajna premie, jednocześnie bez nacisku na to, od nas jest zależne ile tej premii będzie i jak będzie wyglądać wypłata, wszyscy bardzo pomocni, świetna atmosfera
Bardzo dobra atmosfera, finansowo również jak najbardziej wszystko w porządku, polecam
Hmm… tak czytam te opinie pozytywne i większość negatywnych i tak się zastanawiam. Czy trzeba być na tyle prostym człowiekiem żeby nie domyśleć się ze wszelkie negatywne komentarze piszą osoby które po prostu się nie nadawały? Sorry resory ale nie dla każdego jest każda praca. Fakt - ktoś przyszedł spróbował swoich sił. Trudno zdarza się ale żeby zaraz smarować na kadrę jednego czy drugiego projektu? Różnica wiekowa w różnych projektach jest i to fakt. Wynagrodzę je na czas - fakt. Chce się przychodzić do tej pracy głównie dla atmosfery. P.s Ta osoba która parzy kawę robi to dobrze - @Dominika zazdrościsz, że nie miałaś okazji spróbować. Dystans do siebie i swoich możliwości polecam :) Miłego wieczoru. P.S 2 A wszystkich niezdecydowanych poddających pod wątpliwość rzekome bankructwo itp zapraszamy do poznania osobiście jakie są FAKTY!
Pracowałam tam długo i odeszłam ale moja opinia tez jest negatywna nic oprócz atmosfery nie przemawiało za ta firmą warunki jakie proponuje w porównaniu do konkurencji są słabe i tyle a bronienie na sile firmy żeby pokazać ze warto tam złożyć cv jest już w ogóle słabe nie macie chętnych do pracy wiec na sile poprawiajcie opinie w internecie. Jeśli ktoś szuka pracy na chwile albo chce się czegoś nauczyć to polecam jeśli zarobić i się rozwijać to przemyślcie to sobie
to czemu pracowałaś tam długo i nie przeszłaś do konkurencji skoro warunki są/były lepsze ?
Pracowałam jak kasa była lepsza jak się skończyła to i moja przygoda się skończyła. Skąd wiesz co robię w życiu i gdzie pracuje …
Jeśli mam być szczera to napiszę tak…byłam jednym z pracowników, którzy wykonywali swoją pracę sumiennie i rzetelnie i odnosili sukcesy…niestety poza odczytaniem imienia na porannej odprawie nie szło za tym nic ze strony kierownictwa….liczyło się tylko to, żeby mieć jak najwiecej sukcesów, a o premii, podwyżce można było pomarzyć…bo zawsze zabrakło 1 lub 5 punktów…..i tak jak team współpracowników był ok, tak szef jest człowiekiem, który nie ma pojęcia o tym jak należy motywować i szanować dobrych pracowników
Skoro tak piszesz to jak obecnie wygląda sytuacja tych starszych tutaj? Pytam, bo widzę, że odnosisz się do opinii sprzed roku
Jakie są mocne strony pracodawcy S H S Solution - Sanecki Karol?
Trzy główne zalety to: - praca w trudniejszej sprzedaży, gdzie nauczysz się bardzo dobrze jak rozmawiać co przyda się na całe życie. Na moim przykładzie: płacę mniej za wszystkie abonamenty niż moi znajomi, bo jako klient wiem jak rozmawiać :) - konkretne wsparcie kadry, która w call center siedzi 3 albo 5 lat i ma co robić, ale tylko podejdź i poproś o pomoc to od razu się Tobą zajmą (albo za kilka minut jeśli coś bardzo ważnego mają) - elastyczność czasu pracy - powiedz na rozmowie czy chcesz etat, czy 4h, czy chcesz trochę zdalnie pracować, czy chcesz nadgodziny w sobotę (polecam, bo więcej ludzi odbiera telefon i lepsze prowizje) - czwart plus, chociaż miały być 3: lokalizacja: W Płocku callcenter są w środku miasta. Tu masz widok nad Wisłę. Nie jest on kluczowy przy wyborze pracodawcy, bo ten widok masz przed wejściem do pracy i na przerwach, ale jest świetnym dodatkiem i chwilą wytchnienia w tych przerwach Z negatywów do powyższego dodam, że praca jest na umowę zlecenie (ale to normalne w call center), że jak jest słabszy wynik to szef motywuje i wtedy się wynik poprawia (niektórzy biorą to do siebie, a szkoda, bo przy słabszym wyniku wystarczy słuchać wskazówek). Polecam tę pracę nie ze względu na kasę, bo kasa jest zwykła, ALE warto zobaczyć jak pracuje duże korpo, jaką wiedzę mogą Ci przekazać i przede wszystkim sprawdzić siebie pod kątem "Jak dobrym się jest w rozmowie i argumentowania". A jak wspomniałem wcześniej - dobra rozmowa i argumentowanie przydaje się na całe życie. Pozdrawiam Adrian S PS. Dawid, szkoda że nie ma Ligi Mistrzów. Będę trzymał kciuki za następny rok. PS 2 do innego przełożonego: Leć k*rwa do tej Barcelony na mecz, bo taniej nie będzie
mocne strony to wynagrodzenie na czas, i bardzo mili pracownicy, mimo ogólnego niezadowolenia, potrafią być życzliwi i wspierający.
Źle oceniam współpracę z tą firmą, mam tu kilka lat stażu. Szło mi całkiem dobrze, na początku udało się nawet zgarnąć jakieś nie małe premie. Do czasu aż szef obudził się z ręką w nocniku, że co rok trzeba ludziom jednak płacić więcej.. Z roku na rok było coraz gorzej. Presji więcej, wymogów więcej, ogólnie róbta więcej. Tylko żeby robota była zrobiona, to ludziom trzeba płacić adekwatne pieniądze, co roku są większe wynagrodzenia, ale coraz mniej można kupić za te wynagrodzenia. Tego już nie rozumie. A te ucinanie % wypłaty za czas obsługi rekordu, za czas rozmów to już w ogóle jakiś absurd. (usunięte przez administratora)
Firma aktualnie wystawia ogłoszenia jako JK Biznes, to jedna i ta sama firma
Frima ruszyła z nową rekrutacją, ale uważajcie na nich i trzymajcie się od nich z daleka - rada od ex pracownika
Dość duża czujność jak na byłego pracownika.. Jest nam przykro, że nie poradziłeś/łaś sobie z wyzwaniami jakie czekają na naszych pracowników. Wierzymy, że spełniasz się w aktualnej pracy i życzymy samych sukcesów. Przyszłych pracowników zapraszamy do nas, sami sprawdźcie jak jest naprawdę. Ta praca nie jest dla wszystkich, ale być może dla Was tak! Zapraszamy!
Widząc negatywne opinie poniżej, mogę śmiało stwierdzić, że nie tylko ja tak uważam. Spędziłam trochę czasu u was, szło mi całkiem dobrze ale atmosfera i wymagania Karola oraz wymogi zeszły na psy. Cyrk na kółkach (bez przybity)
Czy firma S H S Solution - Sanecki Karol w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
i tak, i nie. Szkolenia owszem, są bezpłatne ale to pracownicy wg. prawa powinni mieć dostawać za nie hajs, bo są one w trakcie godzin pracy, aczkolwiek tak nie jest i firma pod tym względem łamie prawo taki wniosek płynie m.in. z wyroku Sądu Najwyższego z 25 stycznia 2005 r., sygn. akt I PK 144/04.
Tak szkolenia są w godzinach pracy i jest normalnie za nie płacona stawka godzinowa. Pracownik nie ponosi żadnych kosztów za szkolenie
Ale się czepiasz. Jak ktoś zna przepisy to już od razu prawnik? Trzeba dbać o swoje interesy i znać się trochę, żeby nie być stratnym, nie?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w S H S Solution - Sanecki Karol?
Zobacz opinie na temat firmy S H S Solution - Sanecki Karol tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 42.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w S H S Solution - Sanecki Karol?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 13 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy S H S Solution - Sanecki Karol?
Kandydaci do pracy w S H S Solution - Sanecki Karol napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.