Czy w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
no to brzmi całkiem dobrze, a pakiet jest podstawowy, czy można mieć jakiś pakiet premium? No i ile odciągają z wypłaty za pakiet medyczny i kartę multisport?
Hej, zauważyłam na stronie, że szukają do siebie techników do napraw z trzech specjalizacji. Od applów, urządzeń mobilnych i elektromechanicznych. Tak z ciekawości to wiadomo na którym ze stanowisk tutaj najwięcej płacą i dlaczego? Jest szansa na podanie bieżących zarobków czy nie bardzo?
Wszyscy dostają taka samą stawkę bez względu na zajmowane stanowisko? Teraz minimalna wzrosła ale to i tak niewiele. A jak już uda się zdobyć premie to przynajmniej w okolicach 500 zł czy mniej?
Czy pracownicy w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o. dogadują się między sobą?
Ostrzegam przed serwisem firmy S.B.E. Polska Piaseczno Puławska34 Oddałem już nie pierwszy raz do naprawy gwarancyjnej Mop xaiomi W tamtym roku serwisant o nr .4284... Stwierdził że mop jest sprawny i go odesłał Odesłałem go z powrotem na tą samą usterkę Okazało się że trzeba wymienić płytę główną Wymieniał ten sam serwisant w tym tygodniu wysłałem mop ponownie ponieważ nie widział wody w zbiorniku Tan serwisant też ten sam stwierdził że wlałem nie odpowiedni detergent ci spowodowało zapchanie pompy Pytam się serwisu czy wlanie wody z kranu ( własne ujęcie wody ) jest tym złym detergentem Ale pani na infolinię nie potrafi nic odpowiedzieć Oczywiście się nie zgadzam z decyzją serwisu i prosiłem o odesłanie MOPa którego oddam do innej ekspertyzy Czy macie jakiś kontakt z kierownictwem tej firmy. Jakie wy macie doświadczenia z tą firmą.
Czy w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Tak, pracownicy mogą liczyć na premie oraz świadczenia typu opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, wczasy pod gruszą oraz bony na święta.
Premia tylko 200 zł? Nie żeby narzekał ale nie jest zbyt wysoka. Każdy dostaje tyle samo bez względu na wyniki?
Jest wielkie parcie na jakość bo opinie są fatalne o firmie więc jest bardzo ciężko zrobić premier za wszystko masz ucinaną premię i podrzucanie kartek podczas twojej nieobecności z wyjaśnieniem dlaczego tak zrobiłeś a nie inaczej
Napiszesz jakieś przykłady, za co leci premia? :( Nie wiem, branie l4 się w to wlicza? Skoro teraz stawiają na jakość, to macie jakieś wytyczne co do pracy? Wpływa to na atmosferę? Chce aplikować, ale boje się, ze w takim systemie długo się nie wytrzyma…
Szkoda czasu na tą firmę żeby mnie premie musisz naprawić 16 tel dziennie to masz premie jakieś 200 albo 300 zł i z tych pieniędzy jeszcze ci zabiorą za powrotu od klienta za spady z kJ
Jeśli pracownik wykonuje swoją pracę prawidłowo to nie sądzę aby miał się czego obawiać. Słyszałem że niektórzy tam niezłe premie mają, nawet tysiąc złoty mogą dostać.
Ale to zawsze jest tyle do naprawy, czy zdarzają się dni, że się po prostu nie da, bo nie ma co naprawiać? O co chodzi z tymi spadami, bo nie bardzo wiem?
jak coś przeoczysz to dostajesz powrót do technika i to jest spad za to masz zabieraną premie no i nie zawsze jest co robić
Żadnego benefitu nie można już otrzymać? Tak się wszystko pozmieniało w przeciągu 2 lat? Nawet nie ma prywatnej opieki medycznej? :( Przykro mi :(
Pakiet medyczny jest dla każdego pracownika. Poza tym dofinansowanie do multisportu, kasa na wakacje i święta.
no to brzmi całkiem dobrze, a pakiet jest podstawowy, czy można mieć jakiś pakiet premium? No i ile odciągają z wypłaty za pakiet medyczny i kartę multisport?
Od czerwca reklamuję ruter. Reklamację składałm już 4 razy. Trzy pierwsze reklamacje (z tą samą adnotacją o wadzie) zostały rozpatrzone jako zasadne. Podobno ruter był wymieniany na "nowy". Dziwnym trafem ciągle otrzymywaliśmy ruter który ciągle ma tą samą usterkę. pierwsze trzy razy wysyłany był z prośbą o usunięcie usterki a wymieniali, podobno, na nowy (ta sam amarka, ten sam model i o dziwo te same numery fabryczne). Za czwartym razem kiedy poszłam do salonu go reklamować, wystawili informację o renkojmi (wymiana na zupełnie inny ruter) i tym razem serwis stwierdził, że brak usterki. Kiedy zadzwoniłam do serwisu otrzymałam informację, że sprawdzili ruter i wszystko działa ale powinnam podać więcej informacj a dokładnie czas kiedy się ruter wyłącza, ile sprzętu działa na tym ruterze, co jest w danej chwili robione itd. Ruter wysyłany był do serwisu SBE Polska. Odradzam korzystanie z "usług" tej firmy nie tylko osobą prywatnym ale również firmą któr z nimi współpracują. Odechciało mi się po tym wszystkim korzystać z usług sieci komurkowej z którą mam umowę i już wiem, że nieprzedłuże z nimi umowy bo niepotrzafią załatwić najprostszej sprawy. Co do serwisu to wysługują się klienyem od którego chcą danych które powinni sami sprawdzić, przetrzymują sprzet i wydają nierzetelne opinie a Ty człowieku płać za coś co niedziała bo im się nie chce wywiązywać ze swoich obowiązków. Porażka...
Jakie są warunki zatrudnienia w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.?
Ogólnie rzecz biorąc praca fajna ale szefostwo do (usunięte przez administratora) Francuzi sknery zarobki naj mniej jak się da pracowałem tam prawie 20lat i żałuję tych lat ludzie ogólnie ok ale zdarzają się podlizuchy i (usunięte przez administratora)nie polecam tam pracy brak możliwości awansu
Szkoda że nie można awansować. Nawet jak szukają kogoś na wyższe stanowisko to biorą z rekrutacji zewnętrznej zamiast pozwolić się komuś rozwijać kto już pracuje? Naprawdę tak jest?
Siema. Na stronie znalazłem, że szukają technika do napraw telefonów marki apple. Chcę ustalić i dowiedzieć się, jak z tym hajsikiem jest? Bo tu coś pisaliście, że najniższą krajową dają. Ile w tym prawdy? Firma też w ogłoszeniu zachęca świadczeniami pozapłacowymi. Czy tak jest w rzeczywistości, że wszystko dają i nie ma z niczym problemu, czy później się idzie do roboty i zaskoczenie?
Hej, zauważyłam na stronie, że szukają do siebie techników do napraw z trzech specjalizacji. Od applów, urządzeń mobilnych i elektromechanicznych. Tak z ciekawości to wiadomo na którym ze stanowisk tutaj najwięcej płacą i dlaczego? Jest szansa na podanie bieżących zarobków czy nie bardzo?
aha, a jak ta praca przekłada się na zlecenia? z którymś sprzętem klienci przychodzą częściej i jedna osoba ma więcej roboty od drugiej a i tak dostaje tę samą kasę czy są premie?
Nie ma znaczenia raz premia jest raz spelnisz wszytskie warunki a oni zdecyduja ze i tka nic nei dostaniesz.
Aha, to brzmi słabo. A jak to niby uzasadniają, że akurat tego miesiąca nie dostaniesz premii mimo spełnienia tych warunków? Często takie sytuacje się zdarzają?
Ile nadgodzin wychodzi w tygodniu? Płacą za to lepiej czy wolne do odbioru? Jak to to uregulowane czy wcale?
Wszyscy dostają taka samą stawkę bez względu na zajmowane stanowisko? Teraz minimalna wzrosła ale to i tak niewiele. A jak już uda się zdobyć premie to przynajmniej w okolicach 500 zł czy mniej?
Nie polecam!!!! Miałem zepsuty mikrofon i po 4 dniach oddali i stwierdzili ze wszystko ok ponoć bardzo długo robili testy (ciekawe kiedy) napisali ze wgrali nowe oprogramowanie które już miałem (śmiech) a żona jak mnie nie słyszała tak mnie nie słyszy. Nabijają ludzi w butelkę bo na gwarancji najlepiej jakby zaplacili klienci. Poprostu wyrzuciłem telefon GT Master Edition ale już więcej g.... nie kupię. Nie pozdrawiam
Nie polecam. Wysłałem telefon na gwarancję po 2 tygodniach dostałem maila ze naprawa nie podlega gwarancji naprawa na mój koszt i jest to usługa mechaniczna i nie podlega gwarancji. Jednak uszkodzenia mechanicznego nie funkcjonuje w polskim prawodawstwie, wręcz zapis w regulaminach typu – „Reklamacji nie podlegają (..) towar posiadający uszkodzenia mechaniczne” uznany został przez Sąd Okręgowy w Warszawie – Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów już w 2011 roku jako niedozwolony i wpisany został do rejestru klauzul niedozwolonych.Telefon nie ma żadnych uszkodzeń sam z siebie zaczął wariować. A oni mi wysłali tylko wiadomość że uszkodzenia mechaniczne i nie podlegają gwaranci. Za naprawę wołają kasę
Mam identyczna sytuację Uszkodzenienie mechaniczne pęknięcie wyświetlacza który jest wykonany... z polimeru. Będę walczył bo są monopolistami na rynku naprawy motoroli razr. Cena naprawy wyższa od modelu razr 5G Chodzi o wyświetlacz razr.
Szukają teraz technika napraw produktów marki Apple. Naprawiałem Iphony swego czasu dorywczo i tak sobie myślę, że może zaaplikować ale niepokoi mnie jedna kwestia. Pisaliście tu, że premia niezbyt pewna ale w ogłoszeniu dali info, że sporo świadczeń pozapłacowych oferują (m.in. dofinansowanie do wypoczynku). Realnie dają, czy też trzeba coś spełniać? Godziny pracy sztywne, czy do dogadania?
Nie polecam. Po pierwsze, firma nie daje prawa wyboru sposobu dostarczenia im sprzętu do naprawy. Wysłałam telefon po upływie gwarancji i rozumiałam, że będę płacić za luksus przesyłki kurierskiej. Po drugie nigdzie na stronie internetowej nie jest napisane, że bateria nie będzie wymieniana w telefonie Xiaomi, który nie był kupiony w Polsce. Zgodziłam się zapłacić za baterię i pracę, jak wskazywałam we wniosku, ale po prostu mi odmówili i tego samego dnia odesłali telefon kurierem. W rezultacie mam ten sam telefon i -42,50 zł. koszt przesyłki.
Oddałem do tego serwisu telefon Motorola razr 5g,rozwarstwił się wyświetlacz, telefon na gwarancji,przysłali mi kosztorys naprawy do akceptacji na kwotę 3341,39pln i stwierdzili uszkodzenie mechaniczne,pytam więc w jaki sposób miałem korzystać z telefonu, nie otwierać go? Przysłali mi również zdjęcia,na których podstawie podjęli taką decyzję,jedno zdjęcie mojego telefonu a drugie z pęknięta ramką całkiem inny telefon, żenada nie serwis Sprawę przekazałem do Motoroli, czekam na odpowiedź, następna droga do UOKiK i Sąd.Pozdrawiam i przestrzegam przez tymi oszustami i nieudacznikami.
To jest masakra na stronie informacja o naprawie nawet tego samego dnia a my czekamy miesiąc po czym wysyłają telefon nie kompletny i znów każą czekać kolejny miesiąc (usunięte przez administratora)
W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.?
W DNIU 24-03-2020 WYSŁAŁEM W RAMACH GWARANCJI SWÓJ TELEFON HUAWEI MATE 10 LITE W KTÓRYM BYŁA TYLKO PLAMA NA WYŚWIETLACZU ŻÓŁTA ,OTRZYMAŁEM KOSZTORYS ZE TELEFON NIE PODLEGA GWARANCJI GDYŻ USZKODZENIA MECHANICZNE NIE PODLEGAJĄ NAPRAWIE GWARANCYJNEJ ,NADMIENIAM ,ZE TELEFON BYŁ CAŁY I NIE BYŁO NIC PĘKNIĘTE ,WYSŁAŁEM WIADOMOŚĆ ,ZE NIE AKCEPTUJE ICH KOSZTORYSU I ŻEBY ODESŁALI MI MÓJ TELEFON Z POWROTEM ,PO PARU DNIACH OTRZYMAŁEM ZNOWU WIADOMOŚĆ W KTÓREJ SERWIS OZNAJMIŁ ŻE TYM RAZEM TELEFON JEST KRZYWY HA HA ,PRZECIEŻ NAPISAŁEM PROSZĘ O ZWROT TELEFONU GDYŻ NIE WYRAŻAM ZGODY NA WASZ KOSZTORYS ,ODRADZAM WYSYŁANIA DO TEGO SERWISU WSZELKICH WASZYCH TELEFONÓW BĘDĄ WAM WMAWIAĆ RÓŻNE BAJKI I BĘDZIE PROBLEM Z ODZYSKANIEM SWOJEJ WŁASNOŚCI ,JEŚLI DO KOŃCA TYGODNIA NIE OTRZYMAM SWOJEGO TELEFONU SPRAWA TRAFIA NA POLICJE I DO SĄDU
Mam identyczną sytuację z LGQ60 (zakup grudzień 2019. Odesłałem na gwarancji bo był uszkodzony moduł odcisku palca. Po kilku dniach od dostarczenia telefonu do serwisu otrzymuje informacje że nie podlega naprawie gwarancyjnej, a jak wycenę dają że do wymiany, obudowa, wyświetlacz i płyta główna. Koszt naprawy 1500 zł. Cena rynkowa tego telefonu to max 750. Jeśli telefon wróci poobijany i ze zniszczonym wyświetlaczem sprawę zgłaszam do sądu. Jeśli ktoś chce zrobić pozew zbiorowy przeciwko tej firmie to proszę o kontakt djkampi@o2.pl
Zastanawiam się nad takim pozwem, bo to już jest kpina i (usunięte przez administratora) tak się czuję. A nazbierało się i przelała się czara goryczy. Możliwe, że więcej osób byłoby tym zainteresowanych. Gdziekolwiek patrzy się na komentarze, u niemal wszystkich, firma znajduje nagle ten sam problem, albo inne "cuda".
Popieram Mam identyczna sytuację z tel Razr. Uszkodzeniee mechaniczne pęknięcie wyświetlacza który jest... z polimeru Naprawa w cenie modelu motorola 5G
Wysłałem telefon Motorola e7 do tego serwisu przez sklep Media Markt_ tel na gwarancij po upływie kilkunastu dni dostałem ekspertyzę, że naprawa może być wykonana na mój koszt_ powód zawilgocenie. Wiem że tel.nie był zalany,ale najciekawsza jest wycena 800zł,koszt nowego tel.500
Do serwisu trafił mój router ZTE mode lMF971R.Powód bateria ładuje się 5 godzin a po 24 godzinach nieużywania bateria jest wyczerpana.Według serwisu w trakcie testu nie stwierdzono reklamowanej usterki.Oddano mi router z którego nadal nie mogę korzystać.
Ciężko tu znaleźć opinię pracownika :P Sami niezbyt zadowoleni klienci niestety :P Ktoś może wie jaką stawkę proponuje firma? :) Chodzi mi o dział obsługi klienta.
Oho klienci widze się tutaj mocno uaktywnili. Mnie ciekawi praca tutaj, widziałam dawne ogłoszenie na Technika napraw urządzeń mobilnych. Ma ktoś info o rekrutacji? Wymagają dokładności i umiejętności manualnych. Wiecie jak to weryfikują podczas rekrutacji?
Nie potrafią naprawic telefonu, potrafią tylko powiedzieć, że nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, wada jest wina użytkownika lub dla nich wada nie występuje. Kupiony nowy realme 9pro plus po 2 dniach zauważona wada fabryczna. Nie działal tryb nocny, ultra night nie doswietlało zdjęć. Niestety zakupiony w sieci euro więc czeka mnie długa droga by odzyskać kasę włączając w to Rzecznika Praw Konsumenta, bo już nawet nowego i sprawnego realme żadnego nie chce.
Panowie tam to chyba potrafią tylko od razu przybić pieczątkę, że nie widzą wady fabrycznej, sprzęt nie nadaje się do naprawy gwarancyjnej i do domu.... Niepotrzebnie zakupiłam ten telefon bo same problemy. 2 dni od zakupu realme 9 pro plus zauważyłam błąd w postaci nie działającego trybu ULTRA NIGHT. Zarówno serwis jest ślepy na wskazaną wadę, jak i RTV euro agd umywa ręce od rękojmy, rozpatrując negatywnie reklamację, w ostatni dzień wysyłają odpowiedź. Oczywiście trzeba na telefon czekać dłużej zanim przyjdzie itd... No zawiodłam się.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy S.B.E. POLSKA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w S.B.E. POLSKA Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!