Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Czekałam dziś na dostawę zaplanowaną przez Rhenus Delivery Services. Śledziłam jak samochód z moją przesułką przemieszcza się. Dostawa przewidziana była na 19.30 O godz. 20.30 pojawił się wpis : klient nieosiągnięty (jakiś analfabeta to pisał). Nie powiadomili mnie telefonicznie, że nie dojadą i nie dojechali. Za to wpisali kłamliwy status (pewnie muało być klient nieosiągalny). Jutro sprawę zgłaszam fo UOKIK Zi wszědzie gdzie się tylko da aby tacy pracownicy zostali ukarani. Nie za to, że siě nie wyrobili ale za brak informacji dla klienta i za KŁAMSTWO jakie wpisali. Przestrzegam wszystkich przed tą firmą i zachęcam piszcie opinie świadczące o braku kompetencji firmy Rhenus Delivery Services . Taka firma w obecnym czasie powinna zniknąć z rynku !!!!
W dniu dzisiejszym mam identyczną sytuację kłamliwy wpis klient nieosiągalny na jutro wziąłem ekstra dzień urlopu bo mają przyjechać montować meble ale meble nie dojechały ponadto do tej firmy nie można się dodzwonić odradzam
Dokładnie miałam i ja tak wczoraj. Cały dzień z domu sie nie ruszamy. Mąz robi prace porządkowe przed domem, i na konie taki sam wpis, klient nie osiągniety. Przez takie akcje nie kupię już nic ze sklepu ktory jest obslugiwany przez te firmę. A najbardziej wkurza mnie to że teraz nie wiadomo kiedy znowu zaplanują nową dostswę i czy produk nie przyjdzie uszkodzony.
Proszę o zweryfikowanie firmy której wystawia Pani/Pan opinię. Firma Rhenus Logistics S.A. nie świadczy usług dostawy towaru. Prawdopodobnie Transport był realizowany przez Rhenus Delivery Services.
Miałam dokładnie ta sama sytuację, na dziś miałam wyznaczony 3 termin i nadal czekam,choc szacowana godzina dostarczenia aktualizuje się na nowo od 3 godzin. Zero kontaktu od strony kierowcy, a za pierwszym razem podobno był pod blokiem u sąsiada z dostawa i dzwonił domofonem, co jest nieprawda, bo według mapki nawet nie pojawił się w mojej okolicy. Za drugim terminem czekałam 2godziny pod szlabanem, nikogo nie było i również zero kontaktu. Pani z infolinii bardzo niemiła, ostatecznie stwierdziła że nie musi wysłuchiwać moich pretensji i rzuciła słuchawka. Kompletny brak profesjonalizmu.
Witam wszystkich nie szczęśliwych którym przypadło czekać na przesyłkę tą firmą : Prosiłem sprzedawcę żeby udostępnił mi numer listu przewozowego bo odziwo jak z każdej firmy dostajesz powiadomienie o planowanym doręczaniu Tak z Tej firmy nic cisza . Teraz sprawdź sobie po numerze listu przewozowego gdzie Twoja przesyłka Niema Szans - Nadawca twierdzi że planowane doręczenie jest na dzisiaj więc godzina 15.45 ja siedzę od rana i wyglądam . Szkoda że przesyłka nie jest za pobraniem odmowa i niech sobie wożą . Jestem przewoźnikiem w innej Firmie Kurierskiej ale nie wyobrażam sobie takiego podejścia w dzisiejszym czasie .
Mam dokładnie taką samą sytuację. Ponadto po kilku telefonach (bo dsyłają od Annasza do Kajfasza) dowiedziałam się, że nie zdąązyli dostarczyć przesyłki, a nie są firmą kurierską tylko spedydycyjną i z odbiorcami się nie kontaktują. Chamstwo i zero poszanowania klienta. Mogę więc sobie siedzieć i czekać przez kolejne dni pracy, bo co to ich obchodzi.
TRAGEDNIA , FIRMA NIE DO POLECENIA, ZERO KONTAKTU , NIGDY NIE ZAMAWIAJ Z TEJ FIRMY ,ZERO KONTAKTU Z KURIEREM PRZESYŁKA KTÓRA MIAŁA DOTRZEĆ W CIAGU 24 GODZIN, TO MIAŁA DOTRZEĆ OPÓŹNIONA NAWET 3 DNI. WKOŃCU Z NIEJ ZREZYGNOWAŁAM.NIGDY WIECEJ , TAKIE FIRMY POWINNO SIĘ ZAMYKAĆ . ŻADNEJ ODPOWIEDZIALONOŚCI . DWA DNI WISZENIA NA TELEFONIE ABY DOWIEDZIEĆ SIĘ CO JEST Z MOJĄ PRZESYŁKĄ I CO NIC- NAWET TELEFONÓW NIE ODBIERAJĄ A JAK ODBIORĄ TO PRZEKAZUJĄ OD WARSZAWY DO ŁODZI . TOWAR KTÓRY MIAŁ DOTREZĆ DO MNIE ZALEDWIE MIĘDZY MNĄ A SKLEPEM TO 50 KM . TŁUMACZENIE SIĘ ŻE TOWAR BYŁ ZA DŁUGI I NIE ZMIEŚCIŁ SIĘ NA SAMOCHÓD TO JAKIEŚ KPINY, ALBO MAJĄ SAMOCHODY DO TAKIEGO ZAŁADUNKU ALBO NIE I WTEDY NIE ŚWAIDCZY SIE TAKICH USŁUG. NIGDY WIĘCEJ OMIJAJCIE TA FIRMĘ SPEDYCYJNĄ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kurierzy tej firmy to tragedia. Brak kontaktu, termin dostawy zmieniany 7 razy w ciągu dnia odradzam korzystanie z usług
Kurier, który do mnie przyjechał był wyjątkowo negatywna osobą. Nie mógł się odnaleźć w nawigacji, całą winę za to zrzucał na mnie. WYJĄTKOWO NEGATYWNY KURIER!
Tragedia. Czekam na transport szafy od 21.04. Dodzwonic się do firmy graniczy z cudem. Link do sledzenia przesylki przyslany po prawie dwoch tygodniach od zakupu. A szafa miala dotrzec w ciagu 1- 5 dni:( Tragedia. Odradzam korzystanie z uslug tej firmy
Tragedia, miałam już trzy terminy doręczenia szafy pax i za każdym razem zero informacji, do dzisiaj nie dostałam paczek. Na infolinii nic nie wiedza, brak kontaktu do kuriera, brak jakiegokolwiek trzymania się terminów czy szacunku do klienta. Najgorsza firma kurierska z jaka kiedykolwiek miałam do czynienia. Radzę omijać szerokim łukiem bo przesyłek się nie doczekacie. Będziecie siedzieć kilka dni w domu od rana do wieczora, a nikt was nawet nie poinformuje, ze dostawa się nie odbędzie i z jakiej przyczyny.
Totalna porażka! Towar zamówiony został przywieziony USZKODZONY ,elementy aluminiowe i poliwęglanowe przywieziono w pozycji ,,na sztorc,,!!!! Podczas wymiany reklamacyjnej kurier RHENUS przyjechał znienacka beż żadnego poinformowania o dacie transportu ! Przy kolejnym zamówieniu odmów przyjęcia uszkodzonych elementów bo nie były na palecie której nigdy nie było!!! ODRADZAM Z CAŁEGO SERCA KORZYSTANIE Z TEGO PRZEWOŹNIKA.
Kierowcy nie uprzejmi. Przesyłka zamówiona za dodatkową opłatą w godzinach 14-20. Dostarczona 14.25. Kierowcy zadzwonili godzinę przed przyjazdem.Trzeba było zwolnić się z pracy. Na prośbę o poczekanie 5 - 10 minut bo z pracy mam 40 km i pociąg nie dojdzie punktualnie kierowcy odmówili twierdząc że nie mogą czekać i zostanie wyznaczony nowy termin. Oznacza to kolejne zwolnię się z pracy lub urlop.
Kolejna dostawa mebli z IKei za pomocą tej firmy. Kurierzy niekulturalni. Rzucili półkę z auta i kawałek forniru się odłamał. Zwrócilam im uwagę, powiedzieli że to już było, a ja na to, że nie skoro ułamaną część leży na ziemi. Oni, że mogę zadzwonić na... Policję, jak mi się nie podoba. Jak wskazałam, że nie podpisze protokołu, albo wpiszemy uszkodzenie to powiedzieli, między sobą:głupia (usunięte przez administratora) nie chce podpisać . Wskazałam, że nie podoba mi się ton i sposób wypowiedzi, uslyszalam, że to nieprawda i nikt mnie nie wyzywał, czy jestem głucha??? Kolejny raz zostawili towar obok sąsiedniej posesji, odjechali. Na zwrócenie uwagi odpowiedzieli, że mam to zgłaszać do IKEA Kolejny raz podobnie, mieli być do 13, byli po 19, meble zostawili pod płotem sąsiada. Nikt mnie o tym nie poinformowal, dopiero gdy zadzwoniłam po 19 kiedy będą, powiedzieli, że już zostawili meble a do mnie dzwonili tylko nie odebrałam. To chyba żart z taką firma.
Brak szacunku dla klienta, paczki rzucane pod nogi, wielki foch kierowcy. MASAKRA! GORĄCO NIE POLECAM!
Masakra Porażka poniżej krytyki firma krzak Rhenus w dniu dzisiejszym powinna dostarczyć przesyłkę z Ikeii 19.04.2022 w godzinach 8 - 20. Zero informacji tragedia udało mi się dodzwonić do krzak Rhenus a dzwoniłem do Łodzi Krakowa Warszawy i nikt nie był w stanie udzielić informacji albo w większości nikt NIE ODEBRAŁ... Koniec końców przekierowali mnie z powrotem do Ikeii i co...?? Pani poinformowała mnie, że przesyłka dzisiaj nie będzie dostarczona bo nie odebrał jej kierowca i kolejny termin w kolejnym tygodniu NIE Z MOJEJ WINY!! Jakbym się sam nie zaczął dowiadywać siedziałbym cały dzień w domu bez żadnej informacji... i bez przesyłki koniec końców. Nie polecam krzak Rhenus i na pewno każdemu będę odmawiał jej usług!!
Witam dzis mialam dostac szafe pax z ikea która kosztowala mnie duzo pięniedzy od 8 rano do godziny 20 siedzialam w domu zero Informacji ze nie przyjadą!! Jak widze ze to normalnie jusz w tej firmie ze nie dostarczacie towaru w dzien który jest ustalony zenada!!! JAK WIDZE ZE BĘDE CZEKALA DO SMIERCI ASZ MI JĄ DOWIEZIECIE ODRADZAM OD TEJ FIRMY!!!!
Dramat! Umówiono termin dostawy, nikt nie przyjechal w wyznaczony dzień. A rano potwierdzono, że miedzy 18-20.00 bedzie dostawa!!!!Nikt również zadzwonił, nie uprzedził co się stało, dlaczego!!!Telefonu nikt nie odbiera. Firma jest POMYŁKĄ!!!
Firma porażka. 21.03.2022 przesyłki z IKEA nie dostarczono ( zepsuty samochód ). Następny termin 25.03.2022 trzy godziny czekania i sms że przesyłki nie dostarczą i nawet nie próbowali się wytłumaczyć dlaczego.
Nigdy w życiu nie spotkałam się z tak niekompetentną firmą. To co się dzieje jest poniżej jakiejkolwiek krytyki! Zaginiona paczka przez 3 tygodnie, 3 razy zmieniane terminy dostawy na tydzień/dwa tygodnie później, dezinformacja i zbywanie klienta na infolinii. Nie wiem jakim cudem nawiązaliście współpracę z tak ogromną firmą jaką jest Ikea, ale bez znajomosci by się to chyba nie udało. Nie bez powodu Ikea na swojej stronie kłamie, ze dostawy organizowane są przez GLS, a o Waszej firmie nie ma ani słowa.
Totalna porażka, a nie usługi! Umówili termin dostawy, nie przyjechali w wyznaczony dzień. Nikt nie zadzwonił, nie uprzedził. Wydzwaniałem przez dwa dni - telefonu nikt nie odbiera. A jak już przywieźli po tygodniu towar, to wnosząc do mieszkania uszkodzili framugę drzwi wejściowych, urwali uszczelkę, zepsuli część towaru. W życiu nie skorzystam z usług tej firmy i nikomu nie polecę.
Nie polecam zakupów z Dostawą z ikea, firma zgubiła 2 przesyłki, zero kontaktu, po 10 telefonach na infolinię dowieźli jedną, a druga dalej nie od miesiąca nie dojechała
Ta firma to jakiś żart. Potwierdzam większość opinii dotyczących usług, u mnie konkretnie dostawa mebli kuchennych z IKEA. Wprowadzanie w bląd sms-em o terminie i godzinie dostawy. Ekipa montażowa zamówiona, a z firmą zero kontaktu. Dzwoniłam na wszystkie podane na stronie internetowej numery i żaden nie odpowiadał. Kolejny dzień funkcjonujemy bez kuchni. Nie wiem ile to jeszcze potrwa, ponieważ pracownicy Ikea również nie mogą się skontaktować z firmą Rhenus. Dziwię się, że tak poważna firma jak IKEA nie znajdzie innego, odpowiedzialnego dostawcy. Zawiodłam się. Totalnie nie polecam!!!
Firma do bani nie dotrzymują terminow nie ma kontaktu nie informują że nie dojadą gubią przesyłki i ciężki kontakt z firmą pracownicy na infolini nie mają pojęcia o stani i miejscu przesyłki (usunięte przez administratora) odradzam
(usunięte przez administratora)
Mam identyczną sytuację. Już złożyłam reklamacje. Termin przekładany 7 razy. Następna dostawa teoretycznie na za tydzień. Masakra. Myślałam że to tylko moja taka sytuacja, ale widzę że to norma...
Mam tak samo, czekam już miesiąc na dostawę biurka i wciąż ta sama zabawa w kotka i myszkę. Za pierwszym razem Rhenus zadzwonił, teraz to już zlewka totalna. O serwisie Ikei nie wspomnę, bo to osobny temat.