Analityk 2021-09-18 14:31 przez iza
Przebieg rekrutacji
Rekrutacja bardzo sprawnie przeprowadzona, po przesłaniu aplikacji przez workdaya do tygodnia miałam telefon, była to krótka max 15 minutowa rozmowa z team liderem zespołu, pierwsze pytanie czy moja aplikacja jest aktualna a dalsza część rozmowy już w języku angielskim, nie trzeba się bać jak nagle rozmówca przejdzie na angielski ponieważ zadaje bardzo proste pytania typu co wiem o firmie, dlaczego aplikuję na to stanowisko i dlaczego chcę zmienić pracę- max dwa zdania na każde pytanie i od razu informacja czy przechodzi się dalej czy nie. Dostałam zaproszenie na godzinną rozmowę z team liderem na zoomie- analiza całego cv, doświadczenia w jeżyku angielskim, również pytanie dlaczego na to stanowisko co o nim wiem itp. Dwa dni później telefon, że rekrutację przeszłam pozytywnie i przedstawienie oferty. Jestem zadowolona z przebiegu rekrutacji, nie była ona trudna, nie padły żadne bezsensowne pytania jak to nie raz bywa, np. co będę robić za 5 lat albo jakie zabytki do obejrzenia polecam w swoim mieście. Sam proces podpisywania umowy również płynny, zrozumiały, wszelkie ustalenia na rozmowie jakie były takie są w treści umowy. Kontakt z HR bezproblemowy, sympatyczne podejście i udzielanie wyczerpujących odpowiedzi w razie jakiś wątpliwości.
Pytania
Pytania o dotychczasowe doświadczenie, opis obowiązków na każdym stanowisku zawartym w CV, czym zajmuje się firma, czym zajmuje się osoba na stanowisku, na które się aplikuje, pytanie o trudną sytuację w pracy, czy lubi się pracować w grupie czy indywidualnie, powody zmiany pracy.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Analityk 2017-06-02 11:15 przez ola
Przebieg rekrutacji
1 etap - rozmowa przez telefon: podstawowe pytania dlaczego ta firma i stanowisko itp. Dodatkowo 1/2 pytania po angielsku. 2. etap - rozwiązanie testów na inteligencję i ze znajomości języka angielskiego(napisać mail itp.) w siedzibie firmy. Całość testu po angielsku. 3. etap - rozmowa po angielsku w siedzibie firmy - dużo pytań o wcześniejsze doświadczenie, plany na przyszłość itp. 4. etap - rozmowa z dyrektorem departamentu. Całość po polsku, podstawowe pytania, w zasadzie powtórzone z rozmowy po angielsku.
Pytania
Pytania o skuteczność działania w poprzednich firmach, podanie przykładu kiedy rozwiązałam jakiś poważny problem i w jaki sposób.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
- 2015-02-15 19:38 przez Em_eM
Przebieg rekrutacji
Rekrutacja bardzo standardowa. 1 Etap rozmowa telefoniczna (podstawy typu doświadczenie, wykształcenie i wiedza o firmie) 2 Etap rozmowa z przyszłym szefem (rzeczowa rozmowa, test sql, podsumowanie doświadczenia i umiejętności + kilka zdań do angielsku) 3 Etap rozmowa HR (omówienie warunków umowy w obecności kogoś z HR i managera z dywizji do której aplikujemy)
Pytania
dlaczego zdecydował się pan aplikowac? oczekiwania finansowe? co może pan wnieść do zespołu? itp itd mocny standard
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę