Pytania do firmy Radsas Fun Radosław Sąsiadek
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Radsas Fun Radosław Sąsiadek?
Chciałabym jechać na te kolonie Radsas fun, jednak mam co do nich obawy , czy polecacie kolonie tej firmy?
To chyba portal dla pracowników? Ale ja polecam kolonię! Byłem uczestnikiem wiele lat. Radsas jest super: bardzo dużo zajęć, nie ma czasu na nudę, super ludzie! Polecam!
Wiem,że to strona dla pracowników,ale skoro już Pani pyta to moje dziecko jest na koloniach z tym Biurem Podróży i jest bardzo zadowolony. Jest wiele zajęć,nie ma czasu na nudę. Jedzenie dobre i pod dostatkiem. W przyszłym roku planujemy wyjazd w to samo miejsce,ale na 3 tygodnie.
Dzień dobry bardzo ważne pytanie czy dzieci mogą korzystać z czajników i czy wogule są one w pokojach lub jakiś korytarzach proszę o szybką odpowiedź bo wyjazd już niedługo
Dzień dobry. Niestety nie ma w pokoju czajników i nie można mieć ich osobiście. Czajniki są w pokoju kadry i zawsze chętnie zaleją wrzątkiem, to co będzie potrzebne.
Czy rodzice dzieci i nastolatków czytają REGULAMIN przed podpisaniem? Raczej nie, skoro krytykują to, że dzieciom odbierane są telefony. Pytanie nr dwa, czy wasze dzieci jadą na wakacje siedzieć na telefonach czy brać udział w grach i zabawach? Godzina na telefon i kontakt z rodziną to za mało? Pytanie nr trzy. Dlaczego dzieciom robi się PILOTY? W podejrzeniu o posiadanie alkoholu, papierosów , narkotyków i skradzionych przedmiotów. Tudzież za syf jaki jest w pokoju. Pytanie nr cztery. Dlaczego dzieci odsyłane są do domu? Z powodu łamania regulaminu, agresywności, picia alkoholu , chamstwa, wulgarności. Za nocne schadzki z chłopakami/dziewczynami. Dziś nie jest wymagana opinia przed wyjazdem na obóz/kolonie co miało miejsce w latach 90tych. Gdyby taka sytuacja miała miejsce wielu nastolatków i dzieci mogłoby siedzieć wakacje wyłącznie na "trzepaku". Bardzo się cieszę, że dzieci które łamią regulamin i stwarzają zagrożenie dla innych dzieciaków są wydalane z obozu.
"Czy rodzice dzieci i nastolatków czytają REGULAMIN przed podpisaniem? Raczej nie, skoro krytykują to, że dzieciom odbierane są telefony." Zabieranie tel. do depozytu można wziąć i nie widzę w tym nic złego gdyż faktycznie dzieci jadą odpocząć, zmienić środowisko itd., lecz wystarczyłoby poinformować-przypomnieć dzieciom w pierwszym dniu (przyjazdu), iż jeżeli będą używali tel. w czasie innym aniżeli wyznaczony np. po obiedzie "czas wolny" to wówczas opiekun może poprosić ich o oddanie tel. do depozytu. A nie zabierać mówiąc, że twój rodzic podpisał zgodę. I to ma być postawa edukacyjna?. Nie jestem nawiedzonym zwolennikiem bezstresowego wychowywania, lecz opiekun obozu powinien wyjaśnić zanim coś zrobi a nie żądać podporządkowania się!!! Również NIE POLECAM !!! tego organizatora gdyż świadomie wprowadza klienta w błąd np.: Program obozu Wiązanie, siodłanie i prowadzenie konia Jazda na lonży, stępem oraz kłusem Zajęcia dotyczące sprzętu jeździeckiego Zasady obchodzenia się z końmi oraz opieka nad nimi Zasady bezpiecznej jazdy Quizy tematyczne Budowa i rodzaje maści konia Prace stajenne Profesjonalna sesja zdjęciowa W zależności od długości turnusu gwarantujemy: "Turnus 10 dniowy – 24 godzin szkolenia jeździeckiego pod okiem instruktorów jeździectwa" Kto wie jak odczytać tekst zamieszczony przez organizatora, który zazna. "..."? Nie jest to podchwytliwe pytanie :). Może mylę się, lecz ja uważam, że mowa tu o "24 godzin szkolenia jeździeckiego pod okiem instruktorów jeździectwa" a nie jak wynika z relacji dzieci tj. że mają tylko 8h jazdy dziennie (2 x dziennie po 30 min. jazdy) + prace porządkowe-sprzątanie stajni itd. Pragnę podkreślić, że nasze dzieci jeżdżą konno od kilku lat i dlatego nie są w grupie dla początkujących. Po to jest podział wiekowy, doświadczenia itp. aby umiejętnie poprowadzić zajęcia. A tu wszystkie dzieci do jednej szuflady i według organizatora jest ok. :(
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.