Opinie o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie QUIOSQUE. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w QUIOSQUE o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o QUIOSQUE w Bydgoszcz

Malwina
Inne

Dzień dobry , Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem szacunku oraz profesjonalizmu jak miało to miejsce w Pasażu Świętokrzyskim w Kielcach . Pani w szpilkach jest poprostu bezczelna !!!! Wyśmiała mnie gdy mierzyłam spodnice i żartobliwie mówiąc trzeba schudnąć Pani parkneła śmiechem Ja nie rozumiem jak można trzymać takiego pracownika . Pani robi łaskę ze tam pracuje . Nie można towaru rozłożyć ze stołu bo Pani już biegnie i nerwowo składa ! Proszę o wyciągnięcie konsekwencji wobec owej Pani .

Aleksandra Mościńska
Inne
 Pytanie
@Marlena

Widać, że to napisała ta Pani osobiście. Czytając opinię na Pani temat na różnym forum jeszcze nigdzie nie spotkałam się z pozytywną opinią. Jaki tu niby profesjonalizm ? Gdy Pani siedzi za kasą i krzyczy to nie jest profesjonalne ;) Dodatkowo mi Pani powiedziała będąc z mamą na zakupach, że nie ma zwrotów a po kontakcie mailowym z biurem obsługi otrzymałam informację, że jednak są. To jeszcze raz pytam gdzie ten profesjonalizm;)?

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Pracownicy mogą liczyć na dodatki świąteczne ?

Anonim
Pracownik
@Pytanie

W tej firmie pracownicy nie mogą liczyć na żadne dodatki. Nie ma kart multi, rabaty pracownicze masz tylko od ceny regularnej, żadnych wczasów pod gruszą, absolutne zero na święta. A nie, e-mail z życzeniami dostaniesz. Możesz natomiast liczyć na wyzysk pracowników, manipulacje, toksyczne komentarze, które śmiało można podciągać pod (usunięte przez administratora) i plany obrotowe niemożliwe do zrealizowania. A kierownicy to najlepiej żeby jeszcze ze swojej kieszeni dokładali. Za praktycznie minimalne wynagrodzenie musisz sklep traktować jak swój własny biznes i być od wszystkiego, oczywiście 24/h dostępny.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Cześć! Chciałam się zapytać Was co sądzicie o nowym naliczaniu premii? Uważacie, że jest to sprawiedliwe, że kierownik dostaje gwarantowane 40% niezależnie ile zarobi w ciągu miesiąca? Że to kierownik decyduje ile % premii dostaje poszczególny sprzedawca? Czy któraś z Was zauważyła, że w dostawach przychodzą stare rzeczy z doczepionymi niższymi cenami, a cena w sente jako ta "pierwsza" jest wyższa od tej na metce? Miałam już kilka razy taka sytuację. Wieczorami uzupełniamy tabele z różnica w cenach, nalicza nam się premia w aplikacji, która wyrobiłyśmy jako salon, a przez to, że firma zmienia sobie pierwsze ceny w sente jest niższa niż powinnyśmy mieć. Po prostu firma nas (usunięte przez administratora) :) Pozdrawiam serdecznie wszystkie pracownice Quiosque :)

4
Zosia
Pracownik
@Pytanie

Moim zdaniem kierownik w moim salonie i nie tylko w moim rozdziela premie jak kogo lubi nie za pracę. Wyścig szczurów podejście do klienta po sekundzie bo inaczej nie mam szans. Nie polecam tej firmy najgorszemu wrogowii.

stała klientka Anna Kowalczyk
Inne

Witam , jestem od lat stałą państwa klientką, najczęściej zakupy robiłam w outletach Ursus i Annopol, od kiedy został tylko Annopol jestem co najmniej raz w miesiącu. Uwielbiam tamte panie które chyba pracują tam od zawsze, znają się bardzo dobrze na swojej pracy, wychodzę zawsze z siatką zakupów. Chce się podzielić opinią ,że taka obsługa to skarb, mimo podwyższonych cen na pewno będę wracać .

Kinga
Pracownik

Ta firma jest najgorsza pod każdym względem a to co się tu dzieje to jest chore . Pseudo kierowniczki którym odbija . Atmosfera jak w (usunięte przez administratora) . I to wszystko za tak beznadziejną wypłatę.

xxx
Pracownik
@Kinga

Ja uważam że to zależy z kim i gdzie pracujesz. Ja mam super regionalną, fajny zespół i teraz ten nowy system premiowania okazał sie bardzo korzystny. Bałyśmy się bo to nowe , troche niespotykane ale premie jakie nam wpadly za kwiecien to zaskoczenie - Pozytywne

Joanna
Pracownik
 Pytanie
@xxx

Nawet po odliczeniu podatku premie są przyzwoite w Waszym przypadku ?

Marta
Inne
@xxx

Czyli możecie ten system omówić teraz już z własnego doświadczenia? Widziałam opinie, gdzie niektórzy pisali o tym, że zdecydowanie woleli poprzedni, więc ciekawa jestem od czego konkretnie ta preferencja może zależeć.

xxx
Pracownik
@Joanna

W moim zespole w zależności od zaangażowania pracownika od 650 brutto do 900 brutto

Marta
Inne
@xxx

ciekaw jestem tego zaangażowania w ujęciu praktycznym, jego omówienie byłoby pewnie pomocne, żeby kandydat mógł sobie wyobrazić co i jak. te 650 pln to kwota gwarantowana czy trzeba ponieść jakiś ewentualny minimalny wysiłek? jaki jeśli już?

pracownik.
Pracownik
@Marta

Pracownik musi bardzo dużo wkładać wysiłku w obsługę. Są łatwiejsze i trudniejsze klientki. Premia jest dzielona pomiędzy pracowników oczywiście kierownik ma więcej sprzedawcy mniej.

Renia Nowy wpis
Inne

Ciekawe, że nazywasz to tak bezwzględnie wyścigiem szczurów. W ofercie dla managera e-commerce jakoś po opisie nie widzę by występowało jakieś specjalnie ciśnienie na wynik lub cokolwiek. więc dość zależne będzie to po prostu od stanowiska?

Anna
Inne

Dzień dobry, 7. 08.2023r w godzinach wieczornych odwiedziłam salon QUIOSQUE w Galerii Madison w Gdańsku, Pani która za pewne pracuje tam za karę( bo jej mina na to wskazywała) była bardzo nie uprzejma, i czułam chodząc po salonie jej wzrok mówiący że mam z tad wyjść bo ona już zamyka, byłam bardzo zniesmaczona tym faktem w dodatku sądzę ze tak młode osoby w takim miejscu nie powinny pracować, z postury tej Pani ( dziewczyny) można było wywnioskować ze jest znudzona miejscem w którym pracuje. Firma do swoich salonów powinna zatrudniać osoby 30+ bo Quiosque jest marka dla starszych Pań. Podsumowując moja wizytę mogę powiedziec tylko tyle więcej tam nie wrócę.

Agata
Inne
@Anna

Zazwyczaj o tej porze po tylu godzinach pracy człowiek myśli tylko o powrocie do domu . Może sprzedawczyni miała zły dzień lub po prostu nadzwyczajnej była zmęczona . Jesteśmy tylko ludźmi .

Julia
Pracownik
@Anna

Sorry ale stanę w obronie tej dziewczyny. Jak sklepy są zamykane o 21:00 a kobiety wchodzą o 20:55 gdzie mamy już podliczone pieniądze, zaraz zamykamy kasę i na dodatek człowiek się spieszy żeby autobus nie uciekł. Na dodatek pracując 12h to wcale się nie dziwię tej dziewczynie. Tak jak ktoś pisał, jesteśmy tylko ludźmi.

Ktoś
Pracownik
@Anna

Sama pracuje w galerii i nie nawidzę klientów którzy przychodzę chwilę przed zamknięciem, mieszają i rozwalają rzeczy a i tak nic nie kupują. My sprzedawcy często spędzamy w pracy po 12h np 2-3 dni pod rząd to i tak wystarczająco. Nikt nie ma zamiaru siedzieć kolejna godzinę i ogarniać sklep bo ktoś nie wie co ma z czasem wieczorem zrobić

Beti
Były pracownik
@Anna

Nikt Pani nie zaprasza o 21. Ma pani na to cały dzień. A pracownik to nie sługa o tej porze też chcę iść do domu a nie czytać potem że komuś się miną nie podobała. A może do pani też ktoś przyjdzie jak ma pani ma iść do domu........tu się (usunięte przez administratora) po 12 godzin za najniższa krajowa

Regionalny kierownik sprzedaży
Pracownik
@Beti

Drogie Panie Pragnę przypomnieć, że nasze salony w większości są otwarte w godzinach 09:00-21:00 . Praca na stanowisku sprzedawcy obowiązuje do samego końca - do godziny 21:00 . Każda z Pań podpisała oraz zapoznała się z regulaminem pracy . Na najbliższych wizytacjach w regionach temat będzie poruszony oraz kontrolowany . Pozdrawiam serdecznie

Popo
Były pracownik
 Pytanie
@Regionalny kierownik sprzedaży

A tak w zasadzie to świetna informacja. Bo obsługa klientek po 21 powinna być dodatkowo płatna. Firma chyba wie co dawała do podpisu. Czyli jak wchodzi klientki o 21 i potrzebuje 30 minut na mierzenie i asystę to te 30 minut extra gdzie mają pracownicy zapisywać aby im za te godziny zapłacono? Regionalny myśli chyba że po drugiej stronie są (usunięte przez administratora)

Sprzedawca
Pracownik
@Popo

O 20.59 w całe 60 sekund masz zrobić wpłatę do banku, raporty , uzupełnić tabelki, wysłać maila, podliczyć pieniądze, zamknąć dzień poukładać wszystkie rozwalone przez cały dzień ubrania w sklepie, podłączyć szafki do ładowania i wynieść śmiecie - za nadgodziny nikt Ci nie zapłaci a pensja to najniższa krajowa. Zaangażowany pracownik nie ma własnego życia tylko żyje żeby pracować i spędzać czas po pracy w pracy... Szczególnie po 12h na nogach bez możliwości aby usiąść na chwilę. Etaty poucinane, pracy jest więcej i nie ma premii, która w jakikolwiek sposób mogłaby wynagrodzić siedzenie po godzinach w sklepie żeby coś komuś sprzedać.

Paulina z Warszawy Nowy wpis
Pracownik

Czytając wasze wypowiedzi stwierdzić można , że jesteście bardzo naiwne . Piszcie dalej , że nie obsługujecie do końca i na koniec zmiany myślicie tylko o wyjściu do domu to z pewnością dobrze na tym wyjdziecie … jeśli w dalszym ciągu myślicie , że nikt tego nie czyta i nie wyciąga jakiś konsekwencji to jesteście w błędzie. Dopiero były mądre co wypisywały o tym jak bardzo się nudzą i nie ma klientów to proszę bardzo macie ścięcie etaty … Weźcie się ogarnijcie trochę i przestańcie wypisywać tutaj te mądrości .

Popo Nowy wpis
Były pracownik
@Paulina z Warszawy

Ale ja mam to gdzieś bo już w tej firmie nie pracuję. Jakoś u innych można normalnie, na spokojnie bez obaw.

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Pracownicy mogą liczyć na dodatki świąteczne ?

O
Były pracownik
@Pytanie

Nie.

Łucja
Inne
@O

To może jakieś inne dodatki w ciągu roku są? Albo system premiowy jakiś? Jak to wygląda?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Pracuje tu już trzy lata i tylko na początku pracy były dodatki świąteczne. Teraz nic nie ma

Marta
Inne
@Pracownik

a co się stało, że je wycofali? za dużo osób zaczęło pracować i pieniążek się już nie zgadzał? a mimo wszystko na starcie co dawali jak jeszcze byłeś?

O
Pracownik
@Marta

Były wczasy od gruszą i bony sodexo na święta. Teraz nic nie ma.

Marta
Inne
@O

Wczasy? A jak przyznawane, po równo czy od dochodu? I kolejny raz spytam, dlaczego? Finansowo firma poupada? Jeśli tak to czy znane są powody?

Patrycja
Inne
@Pytanie

Kolejne święta i brak dodatków. Tutaj nie ma co liczyć na dodatek świąteczny.

Marta
Inne
@Patrycja

A były zapowiadane? Bo jeśli temat nie został ruszony to zastanawiam się czemu miałyby być. Była tu w wątku wzmianka o wczasach i jedna Pani pytała o premię ale nikt nie udzielił na to odp. Wyniki z pracy jakkolwiek są tu weryfikowane i ewentualnie oceniane?

Anonim
Pracownik
@Pytanie

W tej firmie pracownicy nie mogą liczyć na żadne dodatki. Nie ma kart multi, rabaty pracownicze masz tylko od ceny regularnej, żadnych wczasów pod gruszą, absolutne zero na święta. A nie, e-mail z życzeniami dostaniesz. Możesz natomiast liczyć na wyzysk pracowników, manipulacje, toksyczne komentarze, które śmiało można podciągać pod (usunięte przez administratora) i plany obrotowe niemożliwe do zrealizowania. A kierownicy to najlepiej żeby jeszcze ze swojej kieszeni dokładali. Za praktycznie minimalne wynagrodzenie musisz sklep traktować jak swój własny biznes i być od wszystkiego, oczywiście 24/h dostępny.

Kuskus Nowy wpis
Były pracownik

Cześć, pracowałam w tej firmie kilka lat na stanowisku kierowniczym w inny mieście to było już sporo lat temu gdy moim kierownikiem regionalnym była Ewa G. Praca wymagająca ale dająca dużo satysfakcji jeśli chodzi o zarobki to bez szału ale premię były bardzo dobre i mój zespół był zadowolony. Oczywiście wszystko zależy od ludzi i od tego jaka tworzą atmosferę, u mnie akurat nie było problemów ponieważ udało mi się stworzyć fantastyczny zespół. Pracy dużo ale dla mnie to dobrze ponieważ czas leciał a klientki były super i chętnie robiły u nas zakupy co też wpływało na dobrą atmosferę. Teraz po kilku latach mam duże porównanie z innymi firmami i widzę że tam organizacja pracy była na bardzo dobrym poziomie, pracownicy np informatycy czy dział kadr super bardzo pomocni. Na początku wsparcie i szkolenie u bardzo dobrego kierownika Agnieszki z Bydgoszczy(pozdrawiam:)) regionalna była wspaniała bardzo profesjonalna i pomocna. Nie wiem kto teraz zarządza firmą ale miała okazję poznać Pana Grzegorza i bardzo miły człowiek( mam porównanie z innymi ludźmi na tym stanowisku ). Często były organizowane szkolenia z obsługi klienta. Bardzo dobrze wspominam tę pracę

logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(833 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kandydat z Ostrowa Wlkp.
Kandydat

Byłam rok temu na romowie o pracę i powiem jedno słowo: żenada. Krótka rozmowa z której nic nie wynika jedyna informacja że proponują najniższa krajowa ????. Nawet nie oddzwonili że mi dziękują. Dziś znów szukają dlatego piszę komentarz- nie polecam szkoda czasu. Benefitow też nie ma.

1
Pracownik
Pracownik
@Kandydat z Ostrowa Wlkp.

Sama przeprowadzałam tych rozmów trochę i stanę tutaj w obronie kierowników. Jeśli osoba przychodzi na rozmowę i nie potrafi wydukać słowa na temat firmy do której chce być zatrudniona, nie mówiąc już o tym, że nie ma kompletnie pojęcia na temat asortymentu, który docelowo ma sprzedawać to chyba jednak bardziej żenada dla kandydatów. Jak ktoś się na jednym z pierwszych pytań wyłoży to raczej oczywiste, że rozmowa nie jest ciągnięta dalej.

1
Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Ooo ego się odezwało widzę ☺️ czyżby to paninje rekrutowala? Otóż pytania o firmę nie dostałam to raz a dwa rozmowa była tak krótka że szkoda była mojego czasu na dojazd. Rzeczy premium a jakoś ludzi tam nie widać. Opinie mówia same za siebie. Byłam bo chcialam pracować , ale wydaje mi się że moja rwakcja na premie cytuję "nawet 200zl" pewnie zbila panią z tropu. Dobra premia to co najmniej 300zl tym bardziej że nie pracuje tam 10osob w jednym sklepie. Proszę pracownicy wypowiedzcie się chociażby anonimowo czy tak słodko w tej firmie dzis wygląda bo kierownicy zawsze myślą że jest wszystko naj ☺️ . Druga kwestia umowa zlecenie przy takiej "prestiżowej" firmie to (usunięte przez administratora) chyba że zatrudnianie tylko studentki. Pozdrawiam pracowników.

Paulina
Kandydat
 Pytanie

Hej , może ktoś opowiedzieć jak się aktualnie pracuje w tej firmie ? Widziałam ogłoszenie w moim mieście i zastanawiam się czy warto aplikować. Liczę na szczerość . Będę wdzięczna ????

Xxx
Pracownik
@Paulina

Pracuje się bardzo źle. Pracuje bo muszę, ale tak złej atmosfery pracy nigdzie w moich dotychczasowych pracach nie miałam.

anonim
Inne
@Xxx

Pracuje bo musze? Nie ma nigdzie alternatyw? Zastanawiam się także nad tym czy gdyby atmosfera byłaby ok to normalnie można byłoby pracować? nie byłoby już z niczym problemu? zastanawiam się jak można na nią docelowo wpłynąć. Problem leży bardziej po stronie pracowników czy jednak kierownictwa?

Xxx
Pracownik
@anonim

Niestety w naszym mieście pracy jest bardzo mało nie jestem już osobą bardzo mloda więc też jest mi ciężej zmienić pracę. Wina leży po stronie kierownika. Kierownik jest bardzo specyficzny. Jeżeli uda mi się zmienić pracę nie zostawię tego tak bez informacji wyżej. Atmosfera pracy uważam, że ma największe znaczenie. Wynagrodzenie to tylko dodatek do całości.

Kasia
Inne

Jak teraz szukają asystenta do działu zakupów czytam w mile widzianych takie podpunkty jak analityczny sposób myślenia , otwarta głowa czy też kreatywność. Na rozmowie w jaki sposób może to być sprawdzane? Jest jakiś konkretny test?

Looo
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Odradzam... Nie doceniają pracowników, a wręcz przeciwnie. Wszystko ucinaja tak,,aby sobie zostawić jak najwięcej. Jeżeli chcesz być doceniana firmie to poszukaj innej pracy. Tu nic dobrego Cię nie będzie czekać.

Ona
Kandydat
 Pytanie
@Looo

Możesz napisać coś więcej? Dziś byłam w salonie na rozmowie i jak to na rozmowie wszystko przedstawione w superlatywach

***L***
Były pracownik
 Pytanie
@Ona

A co mają ci powiedzieć na rozmowie? Że dostaniesz najniszza krajowa, do tego będziesz jak osioł pracować i skakać jak ci zagrają a premi nie dostaniesz bo w sklepie sprzedają takie (usunięte przez administratora) z poliestru że nikt nie chce tego kupywac? I to co szyja zatrzymało się na latach świetlnych.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Czy coś wiadomo odnośnie tego pisma, które miało być wysłane do zarządu? Aktualnie wszystko ucichło i nie widać żeby firma się opamiętała, nie licząc tych śmiesznych rabatów, które nagle oferują. Komuś w ogóle udało się zrobić ten zaplanowany obrót na luty? Bo jak na razie widzę, że wyniki i wskaźniki poszły mocno w górę, więc regionalni na pewno zadowoleni. Zarząd tym bardziej, a kierownicy dalej na najniższej mają tyrać?

Och
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Cisza w eterze... Czekamy na odpowiedź, ale czy się doczekamy? W naszym regionie plan zrobił 1 sklep... Bardzo, bardzo nas demotywują tak wysokie plany.

Nowa
Były pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Jak jest wszystko zabrane nie ma dodatków a wszyscy robią jeszcze lepszą robotę wskaźniki w górę to czego się spodziewacie podwyżek? PO co przecież jak widać czym macie mniej pracujecie lepiej

Ada
Pracownik
 Pytanie
@Nowa

Dokładnie tak Nie ma nic na święta, wakacje ,dzień kobiet Teraz ograbili nas z premi ale jest cisza ... Chyba wszyscy są zadowoleni i zmotywowani patrząc na wyniki A może wogole zrezygnujmy z pensji ??

Och
Pracownik
@Ada

Wskaźniki skoczyły, bo wreszcie są akcje rabatowe. Obroty dużo mniejsze od oczekiwanych, więc sądzę, że nie jest to kwestia motywacji pracowników. Z resztą powiedzmy sobie szczerze, część dziewczyn szuka nowej pracy. Widać to po rotacji. Mogą spróbować wcisnąć komuś drugi sklep, kogoś przesunąć z jednego punktu do drugiego, tak sobie radzą z rotacją. Za (usunięte przez administratora) niedługo będziemy pracować. Mi premia za luty wystarczy na obiad i to nie jakiś wypasiony... Także tak...

Ktoś
Pracownik
@Nowa

Myślę że wszyscy czekali na rozwój wydarzeń i odpowiedź firmy. Nie jest to kwestia motywacji pracowników, a opamiętania się zarządu z podwyżkami cen na sklepie i akcjami rabatowymi, których dotychczas nie było wcale. Natomiast mogę się założyć, ze po pierwszej wypłacie w marcu posypią się wypowiedzenia. Zresztą pracownicy już odchodzą.

Niestety
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Region Śląsk! Piszę do was, bo to od was wyszło pismo do zarządu. Czy otrzymałyście odpowiedź? Bo my otrzymałyśmy (usunięte przez administratora), że pominełyśmy regionalną w tej sprawie, choć wiedziała o piśmie. Z resztą co ona może... W zamian za to mamy nowe tabelki do wypełniania i musimy tłumaczyć się ze spadków wyników... Akcja na weekend nie sprawdziła się? Może dlatego, że początkowo miał być rabat na wszystko, a potem nie wiem kto taki mądry, zmienił na same sukienki. Akcja kompletnie nie trafiona. A potem mail, że słabo. Serio? Nie macie żadnej samokrytyki? Może dlatego że zaraz święta i ludzie oszczędzają? Może warto przyjrzeć się metodom pracy regionalnych.

Inny
Były pracownik
@Niestety

Z tego co ja wiem, żadnej odpowiedzi nikt nie dostał. Chociaż według prawa firma powinna w ciągu trzydziestu dni się do tego ustosunkować. Ale cóż, czego się można było spodziewać. A z tymi promocjami to jest śmiech na sali. Miała być promocja -25% na wszystko z nowej kolekcji a tutaj nagle zmiana, że tylko od kwoty 299,99 zł i to jeszcze od sztuki a nie paragonu. I teraz my sprzedawcy musimy się przed każdą klientką tłumaczyć i świecić oczami, która dostała ten kupon z informacją, że może go wykorzystać na WSZYSTKO z nowej kolekcji. Może pora przestać bronić ich tyłków i wprost informować, że zarząd postanowił zmienić warunki promocji i my nie mamy pojęcia dlaczego. Chociaż regulaminy tych akcji jasno wskazują na coś zupełnie innego. Ja mam wrażenie, że każda regionalna/regionalny naginają te promocje jak chcą, bo wychodzi że co region to inne zasady jednej i tej samej akcji promocyjnej. Cyrk na kółkach. Ludzie w mediach społecznościowych wyśmiewają już jakość tych produktów i olbrzymie ceny w ogóle nieadekwatne do tej jakości i składów. Więc co my sprzedawcy mamy powiedzieć na sklepach musząc na tych produktach robić niebotycznie wysokie obroty. I musząc tłumaczyć się na okrągło przed klientkami. Ach i ciekawi też jakim cudem nagle wzrosły koszty utrzymania pracowników i tym samym te chore obroty do zrealizowania skoro prawie żaden sklep nie dostał premii, która do tych kosztów była wliczana. Było to może 30 % całkowitej sumy, więc na chłopski rozum powinien być znaczący spadek i kosztów i obrotów. Ta firma robi z nas (usunięte przez administratora) na okrągło.

1
pracownik
Pracownik
@Inny

Warunki akcii z kuponem nie uległy zmianie. Nikt nie zmienił warunków. wszystko jest zgodnie z regulaminem dołączonym do akcji. Proszę o informacje , gdzie i kto zmienił warunki akcji w Pani sklepie.

Inny
Inne
 Pytanie
@pracownik

Nie uległy zmianie? W takim razie dlaczego w momencie wydawania kuponów, były podawane informacje, że kupon obowiązuje na całą nową kolekcję, można go wykorzystać w marcu. I nigdzie nikt nie mówił, że jest jakaś określona kwota by ten kupon móc wykorzystać i tak też klientki były informowane, a teraz nagle dostajemy informację, że jednak taka kwota minimalna na jedną rzecz obowiązuje. Bo dla mnie to jest jednak zmiana. Czyli jak to rozumieć ? Że regionalni mają samopas i naginają wytyczne danej promocji jak chcą? Czy że źle informują o akcjach promocyjnych od samego początku?

1
Pracownik
Pracownik
@Inny

Może skoro dostaliście informacje o zmianie (co jest dziwne ) skonfrontujcie to z osobą odpowiedzialną za akcję z centrali . Podając informację która teraz dostaliście i od kogo. Bo u nas od początku co do akcji -25% są te same zasady. Nasza Regionalna przekazuje jasno informacje i od tak ich się nie zmienia. Bo zasady dla takich akcji działają u wszystkich tak samo. Jeśli pojawia się u Was w regionie takie zamieszanie to najlepiej wyjaśnić u źródła - była mail co do akcji.

Omijajcie
Inne

Szerokim łukiem pracę w tej firmie Zmarnowałam tam 2 lata życia I nie chodzi o to że to ciężka praca a o podejście do pracownika Sprzedawca jest tam robolem od robienia dużych utargów i wyrabiania dobrych wskaźników Ma być wdzięczny za najniższą krajowa Nie liczcie też na obiecaną premie bo przy wypłacie jej nie ma Nie ma nic na święta, dzień kobiet , nawet paczka w tlusty czwartek czy butelki wody gdy sa upały Najnizsza krajowa I kolejne umowy na czas określony nie są żadną motywacją do tej ciężkiej i często stresującej pracy

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Anna88
Pracownik

Sprawdź czy masz jeszcze dostępna platformę ehrm bo pity już są dostępne jeśli nie to proponuje zadzwonić do kadr z zapytaniem o PIT ..

anonim
Inne

Hej, bo już jakby nie patrzeć jest marzec a piszesz, że coś z tym pitem chyba było nie tak, skoro go nie otrzymałaś? Do dziś jak z tym jest, wszystko się rozwiązało? Zdążyli?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

O.
Inne

Najnowsze ustalenia to jest jakiś śmiech na sali. Pomijając już fakt, że firma nie docenia za nic pracowników i kierowników, nie ma żadnych dodatków, dosłownie nic. To teraz jeszcze kierownik ma pracować praktycznie za pensje sprzedawcy bo plany narzucone są tak wysokie że aż niemożliwe do wykonania. Jak dla mnie szykują się masowe wypowiedzenia bo nikt znający swoją wartość nie będzie pracował za tak śmieszne wynagrodzenia.

Och
Pracownik
 Pytanie
@O.

Dokładnie! I jeszcze żeby dostać premie z game, trzeba zrobić plan. Plany są takie już na ten miesiąc, że zastanawiam się kto je ustalił? Nie wiem jak w innych regionach, ale u nas w każdym sklepie plan na styczeń jest dużo większy jak realizacja w grudniu, gdzie wiadomo że grudzień to najlepszy miesiąc w roku. Styczeń i luty to pustki w sklepach, bo są ferie. My szukamy pracy, cała załoga. Co do pensji kierownika to kpina i na tym poziomie braki będą największe. Trzymajcie się dziewczyny!

Marta
Pracownik
@Och

Robi się drugie Monari. Tam również kierownik zarabia tyle co sprzedawca. Bo różnica między kierownikiem a sprzedawca w Quiosque jest praktycznie zanda!!! Zatrudniają tam praktycznie każdego. Żeby chociaż stał i niczego się nie wymaga. U nas wymogi to śmiech na sali ! Będą zwolnienia i wcale się nie dziwię

Och
Pracownik
 Pytanie
@Marta

A czy w Monnari jest taki nacisk na obsługę i wskaźniki? Bo my teraz będziemy pracować za gołą pensję i do tego mamy skupić się na wskaźnikach, bo podobno temat był odpuszczony... System kompletnie nie motywuje, to jak nie będzie wskaźników to co zabiorą? A może będą zwalniać bo ktoś nie zrobi? Do osób, które opracowały nowy system premiowania, proszę się dobrze zastanowić jakie będą tego konsekwencji. W każdej chwili możecie to zmienić, radzę to przemyśleć. Aaa. I jeszcze chciałam napisać o rentowności. Myślicie, że ktoś uwierzy, że trzymacie sklepy nie rentowne? Uważacie, że pracownicy to (usunięte przez administratora) i zmotywujecie ich tymi "cudownymi " zmianami i jeszcze żaden sklep nie jest rentowny? :D

O.
Pracownik
 Pytanie
@Och

Mam takie same odczucia. Ten system kompletnie nie motywuje pracowników. Uważam, że zarząd żyje w jakiś przestarzałych czasach i myśli, że pracownicy za przysłowiową (usunięte przez administratora) będą im robić wyniki z kosmosu. I to jeszcze po tym, kiedy swoimi podwyżkami odstraszyli 3/4 klientek sklepowych. Na pewno nie idzie to w dobrym kierunku. I spójrzmy prawdzie w oczy. Co robi zarząd żeby podnieść wyniki sklepu, który nie osiąga normy? Poza e-mailami, że takie parametry są niedopuszczalne i na pewno nie będą akceptowalne ? NIC. Dlaczego nie ma szkoleń podnoszących kwalifikacji? Dlaczego skoro są sklepy którym tak świetnie idzie nie robić wymian między sklepowych, żeby Ci słabsi mogli się czegoś nauczyć ? Jest masa możliwości, tym bardziej mając do dyspozycji sieć hoteli. Dlaczego pracownicy nie mają żadnych dodatków? Nie ma nic na święta, rabat pracowniczy obowiązuje tylko od ceny pierwszej, bo przecież nawet na pracownikach trzeba zarabiać, jeśli zdecydują się już coś kupić. Żadnych wczasów pod gruszą, kart multisport. DOSŁOWNIE NIC. I teraz jeszcze oczekują, że kierownicy będą się starać i wylewać siódme poty, żeby sklepy osiągnęły wyniki, których nigdy w sieci nie było. I to wszystko za pensje sprzedawcy. Niestety w tej firmie patrzy się tylko na to żeby z pracowników wycisnąć ile się da - oczywiście manipulacjami. Za śmiechu warte pieniądze. Najważniejsze, żeby pieniądze w kieszeni zarządców się zgadzały.

O.
Pracownik
@O.

Jeszcze wspomnę o jednym. Rozumiem frustrację zarządu, że sklepy mimo tak słabych wyników otrzymywały dość wysokie premię. Ale skoro już chcieli system premiowania zmieniać to można było to zrobić po ludzku, zakładając osiągalne plany i przede wszystkim wyrównując pensje kierowników. To jest niepoważne, że kadra kierownicza ma być poszkodowana bo państwo podniosło minimalną krajową. Albo my mamy odpowiadać za to, ile ktoś zarabia na zleceniówce i obniżać koszty pracowników. Nie tędy droga.

A
Pracownik
@O.

W tej chwili student na zleceniu zarabia do ręki więcej niż kierownik ???? ale fakt, że to kierownik bierze odpowiedzialność za wszystko i w tym momencie ma robić to wszystko co sprzedawca i jeszcze wypełniać wszystkie własne obowiązki praktycznie za nic po odliczeniu podatku, łata wszystkie dziury w grafiku, bo sprzedawca ma w (usunięte przez administratora) I np bierze urlop na żądanie a sklep przecież musi ktoś otworzyć... Nikt tego nie bierze pod uwagę. Notorycznie rezygnuje ze swoich planów... przy 3 etatach na sklep, który w ciągu tygodnia jest czynny 6 dni od 9do21 nie ma możliwości nawet zrobić normalnej przerwy - wyjść do toalety czy zjeść, skoro jesteś cały dzień sama a ciągle ktoś się pojawia w sklepie... Porażka. To nie są dobre warunki pracy ani dobre wynagrodzenie. Pretensje, że towar się nie sprzedaje firma może mieć do siebie a nie do sprzedawców, to nie my to kupiliśmy - każdy staje na głowie żeby to sprzedać, niestety nie jest to łatwe, bo większość klientek umie korzystać z internetu, ma własne zdanie i nie jest ślepa - konkurencja w dzisiejszych czasach jest duża a świadomość manipulacji klientem i cena coraz wyższa. Klientki robią awantury w sklepie o ciągłe zmiany cen... Sukienki z poliestru z krzywymi zamkami wbijającymi się w ciało to nie jest produkt premium.

Lil
Kandydat
@A

Właśnie! To ja splunięcie w twarz, gdy widzisz, że Twoja zleceniowka ma więcej wypłaty niż Ty. Żadnego wsparcia z góry, ciagle dokładane obowiązki i wieczna zmiana frontu- podwyżka cen połowy sklepu po to by za tydzień te same ceny zmieniać na niższe. Pracownicy mają dość, a kierownik jest za słabo wynagradzany, by umieć robić dobrą minę do złej gry.

Anonim
Inne
 Pytanie
@O.

Jak QUIOSQUE wcielił się do GKI był wywiad na YouTube i do dzisiaj pamiętam słowa Pana z GKI ,że to pracownik jest najważniejszy. Śmiech na sali. Ładnie powiedziane i tylko tyle. Akurat to pracownicy są na pierwszej linii -kierownicy i sprzedawcy. To oni swieca oczami przed klientkami , tłumacza zmiany cen, braki w sklepach, cały ten Majdan. Raz mówią jedno a za chwilę totalna zmiana planów - czasami się zastanawiam czy to jakaś ukryta kamera czy co ? Jedne sklepy są piękne, mają wszystkie marki a inne sklepy to totalny syf, zero dobrego zatiwarowania a wymogi względem wszystkich takie same. Kierownik ma tam najwięcej obowiązków - bo odpowiada za wszystko a zarobki jak sprzedawca. Zero docenienia ludzi. Zero myślenia że strony centrali i docenienia ludzi. Osoby pracujące w centrali - czasami się zastanawiam po co tam są? Skoro w większości przypadków nie potrafią wykonać swoich obowiązków, albo pomysły które dają są na poziomie przedszkola. Atmosfera robi się bardzo niezdrowa. Bo ile można znosić taki brak szacunku ? QUIOSQUE cudów nie ma, a jak tak dalej pójdzie to może jeden cud się zdarzyć - masowe wypowiedzenia szczególnie na szczeblu kierowników. Trzeba zacząć doceniać tych co są na pierwszej linii strzału nim się ich straci.

Dramat
Inne
@Anonim

Dokładnie, naprawdę chciałabym zobaczyć centralę stojącą w sklepie i tłumaczącą się z tych dziwnych akcji przed klientami. Jednego dnia towar jest na wyprzedaży, drugiego dnia cena z kosmosu i biała metka. Uważam, że mając do dyspozycji asortyment tak kiepskiej jakości, głównie z poliestru, dodatkowo niespójny z aktualnymi trendami modowymi -kierownicy i sprzedawcy i tak robią ogrom pracy sprzedając to i wyrabiając takie obroty. Może zarząd w pierwszej kolejności pochyliłby się nad jakością tych ubrań, składem bo w tym czasach 3/4 klientek zwraca na to uwagę, spójnością z trendami, a nie na ucinaniu premii i wprowadzaniu takiej toksycznej atmosfery. Pomocy dla sprzedawców ja nie widzę żadnej, nawet akcje promocyjne są kiepskie i co sekundę zmieniają się w nich zasady.

Kierownik
Pracownik
@Anonim

Zgadzam się z tą opinia pamiętam jaki wypowiedzi padały że szanuje się kierowników i sprzedawców niestety tak nie jest nikt nie liczy się z ludźmi z tych szczebli.Placa minimalna brak premii. Oby kierownicy odchodzili masowo.

anonim
Inne

Generalnie to jeśli chodzi o sklep to można wziąć sobie go jako franczyza? Tak? po prostu czytam niektóre opinie, w jednej napisano, że najlepiej by sam kierownik traktował to jak własny biznes. Czy z czasem tak się dzieje? Po uzyskanym doświadczeniu ludzie otwierali cos swojego?

Och
Pracownik
@anonim

Nie. Tu wymaga się, żeby kierownik traktował sklep, na pensji sprzedawcy, jak swój biznes.

Anonim
Pracownik
@Och

Dokładnie, tak to wygląda. Kierownik ma być odpowiedzialny za wskaźniki, sklep, zarządzanie pracownikami, zatowarowanie sklepu, ceny produktów, marketing. Ma dodatkowo myśleć o marży, pilnować kosztów utrzymania pracowników i tymi kosztami zarządzać. Musi być dostępny 24/h. I to wszystko wykonujesz za praktycznie najniższą krajową. Nie ma żadnych socjali, dodatków, realnych możliwości rozwoju, awansu, szkoleń, podnoszenia kwalifikacji, NICZEGO. Jedyne co ta praca daje to chyba kierownika w CV, nic poza tym. Także odradzam wszystkim potencjalnym kandydatom i sama, jak pewnie większość kierowników, rozglądam się za inną pracą.

Mala
Były pracownik
@Anonim

Dostajesz doświadczenie, którego do garnka nie włożysz. Ale gdzie indziej docenią

Anita
Inne

Robiłam zakupy w tym sklepie w Galerii Ostrovia w Ostrowie Wielkopolskim. Bardzo miła i kompetentna obsługa. Serdecznie pozdrawiam pracujące tam Panie. Miłe i nie nachalne a chętnie pomagajace. Polecam !

pracownik
Pracownik
 Pytanie

Jak mozna było tak postąpić z kierownikami ????? Firma naprawdę myślała że zostawiając kierownika na pensji sprzedawcy i premiami nie do zrealizowania będzie tam pracował,,,, nie myślę że kazda z nas juz powoli szuka pracy i nikt nie będiz spełniał oczekiwan takiej firmy któta ucieła wszystko i zostawiła kierownika na takiej pensji..nikt nie bedzie zmianiał swoich planow pod zebranie, nie bedzie robił nic dotyczącego sklepu po godzinach nie bedzie odbirał żadnego telefonu po godzinach lub cokolwiek..zadnych wymagń za taką pensję!!!!!!! niw wina pracownika ktoremu rzad podniósł pensje ale zabral premie,,obcinanie godzin na zlecenie a reszta zasuwa za brakujące obcięte godziny...skończył sie to (usunięte przez administratora) z cenami i oszukiwanie nas zespołu przez zarzad...jak tak można było postąpić ?????? brak kart multi, na swięta zyczenia meilowe(śmiech na sali) i te chore wymagania że sklep każdy nie umie sprzedawać bo się wskażniki nie zgadzają Brak słw ...czas sie pożegnaC wkrótce

Dramat
Kandydat
 Pytanie
@pracownik

Koleżanki, nie wiem czy czegoś innego można było spodziewać się po firmie wydmuszce :) Co dwa dni zmiana cen, masa pieniędzy wydanych na nowe metki wywalone w śmietnik. Nowe marki, kolejne krzaki, które kosztowały majątek, a których nikt nawet w promocji nie chce. Za wysokie premie wypłacają? Jakimś cudem inne sieciówki potrafią to ujednolicić. Plan nieadekwatny ani do kosztów sklepu, ani do miejsca ani do niczego. Na luty zrobić utarg wyższy niż był w grudniu? Serio? Czy ktoś tam u góry upadł na głowę? No cóż. Rozglądam się są nową pracą, a potencjalnym kandydatką odradzam serdecznie :)

1
Anonim
Pracownik
@Dramat

Dokładnie, nawet w takich sieciówkach, każde stanowisko dostało podwyżkę bez problemu i bez takich chorych manipulacji jak tutaj. Kierownicy tam zarabiają dużo więcej niż u nas w firmie będą zarabiać na nowych, cudownych zasadach.. O czym my więc mówimy. A nie przepraszam, przecież my jesteśmy taką ekskluzywną firmą, a te sieciówki to takie ble i fuj ???? Ciekawe, że jakoś tam potrafią po ludzku pracowników traktować..

Malwina
Inne

Dzień dobry , Nigdy nie spotkałam się z takim brakiem szacunku oraz profesjonalizmu jak miało to miejsce w Pasażu Świętokrzyskim w Kielcach . Pani w szpilkach jest poprostu bezczelna !!!! Wyśmiała mnie gdy mierzyłam spodnice i żartobliwie mówiąc trzeba schudnąć Pani parkneła śmiechem Ja nie rozumiem jak można trzymać takiego pracownika . Pani robi łaskę ze tam pracuje . Nie można towaru rozłożyć ze stołu bo Pani już biegnie i nerwowo składa ! Proszę o wyciągnięcie konsekwencji wobec owej Pani .

Ola
Inne
@Malwina

Nie zgadzam się, bardzo to dziwne spostrzeżenie ,jestem stałą klientką i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby która kolwiek z dziewczyn zachowała się nie odpowiednio, Zawsze chętnie pomogą, doradzą i dobiorą dla mnie coś Extra. Polecam w 100%

Marlena
Inne
@Malwina

Serio!!! Co za bzdury! Nie pamiętam jak ta Pani ma na imię, ale po opisie wiem o którą chodzi. Bardzo miła i profesjonalna. Zawsze mi super doradziła :)

Ilona Kubicka
Inne
@Marlena

Witam serdecznie . Niestety to nie bzdury . Mogę nawet osobiście porozmawiać z kimś z dyrekcji na temat tamtej Pani bo w żywe oczy (usunięte przez administratora), ze nie ma zwrotów , dodatkowo odzywa się w sposób bardzo arogancki . Za każdym razem odwiedzajac Państwa salon wychodziłam z niego bardzo zniesmaczona . Nie można przyjść obejrzeć towaru bo Pani przewraca oczami oraz mówi pod nosem niemile komentarze , które niestety droga Pani słychać . Ja mogę bardzo dużo przytoczyć sytuacji w roli głównej z tą Panią . Pozdrawiam gorąco Ilona Kubicka

Aleksandra Mościńska
Inne
 Pytanie
@Marlena

Widać, że to napisała ta Pani osobiście. Czytając opinię na Pani temat na różnym forum jeszcze nigdzie nie spotkałam się z pozytywną opinią. Jaki tu niby profesjonalizm ? Gdy Pani siedzi za kasą i krzyczy to nie jest profesjonalne ;) Dodatkowo mi Pani powiedziała będąc z mamą na zakupach, że nie ma zwrotów a po kontakcie mailowym z biurem obsługi otrzymałam informację, że jednak są. To jeszcze raz pytam gdzie ten profesjonalizm;)?

Pytanie
Pracownik
 Pytanie

Cześć! Chciałam się zapytać Was co sądzicie o nowym naliczaniu premii? Uważacie, że jest to sprawiedliwe, że kierownik dostaje gwarantowane 40% niezależnie ile zarobi w ciągu miesiąca? Że to kierownik decyduje ile % premii dostaje poszczególny sprzedawca? Czy któraś z Was zauważyła, że w dostawach przychodzą stare rzeczy z doczepionymi niższymi cenami, a cena w sente jako ta "pierwsza" jest wyższa od tej na metce? Miałam już kilka razy taka sytuację. Wieczorami uzupełniamy tabele z różnica w cenach, nalicza nam się premia w aplikacji, która wyrobiłyśmy jako salon, a przez to, że firma zmienia sobie pierwsze ceny w sente jest niższa niż powinnyśmy mieć. Po prostu firma nas (usunięte przez administratora) :) Pozdrawiam serdecznie wszystkie pracownice Quiosque :)

4
Aga
Pracownik
@Pytanie

Przecież cena „ pierwsza” w Sente nie ma żadnego znaczenia , bo premia naliczana jest w aplikacji w różnicy między cena „ zero” a cena „ obowiązująca”. Każdy sklep ma wpływ na cenę i na to jaka wypracuje premie.

Ala
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Po pierwsze kierownik ma 45% (takie sprostowanie żeby Ci żyłka jeszcze bardziej pękła wiadomo gdzie;) ). Po drugie kierownik ma prawo inaczej nagradzać zaangażowanego pracownika i inaczej np.roszczeniowego nieroba. A przede wszystkim skoro znasz tak "świetnie" zasady prostego funkcjonowania systemu dlaczego sama nie zostaniesz kierownikiem ? Pozdrawiam serdecznie

3
Kamila
Inne
 Pytanie
@Ala

Po co ta toksyczność?! Żyłka pękła? Trochę pokory. To Pani mądra proszę o odpowiedź co w sytuacji kiedy kierowniczka to jeden wielki nierób a jedyne co potrafi to "rozkazywać" i zbierać profity z tego , że pozostałe pracownice robią 90% całego budżetu premiowego?? Bo zawsze łatwo mówić, że pracownik to nierób... Szary pracownik to najlepiej jakby słowem się nie odzywał bo przecież nie jest '' kierownikiem '' Nikt tego nie kontroluje, to nie jest sprawiedliwy system . A co np w czasie urlopu dłuższego czy chociażby L4 ? Też "kierownik " zasłużył na więcej kiedy to pracownicy zrobili wszystko ? No szanujmy się . Chciałabym zobaczyć Twojego przykładowego roszczeniowego nieroba i Twoją perfekcyjną "kierowniczkę " .

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Ala

Niby dlaczego kierownik ma mieć więcej naliczane za premie sprzedażową? Bardzo nie podoba mi się to. Rozumiem wypłata wyższa, jakiś dodatek za to, że jest kierownikiem ale PREMIA SPRZEDAŻOWA. Dlaczego tak ma być? Jaka jest różnica w tym jak sprzedaje kierownik a normalny pracownik?

Ala
Inne
@Pracownik

Ja też jestem temu przeciwna , to jest niesprawiedliwe . Dobrze powiedziałaś, nie ma żadnej różnicy . Ale to już taka firma jest , tu nic nie jest sprawiedliwe niestety. My pracujemy za najniższą krajową i staramy się jak możemy wyrobić jakaś godną premię ale co do czego dostaniemy z tego i tak prawie tyle co nic .

Pracownik
Pracownik
@Ala

Wydaje mi się, że na dłuższą metę to nie wypali. Może pracownicy ze sklepów z większą sprzedażą będą zadowoleni ale nie pracuje w takim sklepie i widzie po obecnej sprzedaży że nic z tego nie będzie. Premia będzie słaba i po pewnym czasie ludzie będą się zwalniać. Pracuje już parę lat i o wiele bardziej podobał mi się wcześniejszy system premiowania.

Justyna
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

No chyba nie pracujesz długo skoro uważasz że wcześniejszy system premiowania był lepszy xd Uważasz że walka o klienta była lepsza ? I ciągle przeliczanie ile brakuje do planu było ok ? Dziewczyno teraz jest o tyle lepiej że nikt się nie wcina w sprzedaż. Fakt że to wciąż nie jest sprawiedliwe ale przynajmniej nie musisz się ''bic'' o klienta. Ja uważam że kierownik nie powinien mieć znaczącej różnicy w premii , co więcej uważam że kierownik z racji tego że nie tyra za najniższą krajową powinien mieć mniej z racji że ma więcej . Tu nigdy nie będzie sprawiedliwie , tu nigdy pracownik nie będzie doceniony więc albo to akceptujesz albo się zwalniasz. Im nie zależy na pracowniku. Nie ten to inny :)

Pracownik
Pracownik
@Justyna

4 lata pracuje. Jeżeli u was coś takiego miało miejsce to współczuję. Ja na szczęście pracuje w takim sklepie gdzie czegoś takiego nie było. Dbamy o dobrą atmosferę w pracy i "bicie" się o klienta nie miało miejsca. Jak wy tak robicie to tylko świadczy o was.

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Może ktoś dokładnie opisać jak obliczana premia?

MalinaJeżyna
Pracownik
@Xxx

Moim zdaniem to nie jest informacja publiczna. Zaczniesz pracować w sklepie to na pewno wszystkiego się dowiesz. Natomiast również zgadzam się że aktualny system premiowy jest lepszy od poprzedniego. Co prawda nie odczuwałam wcześniej rywalizacji ale teraz jest jakby trochę bardziej przejrzyście. Jedynie pozostaje kwestia czy kierowniczka sklepu kiedyś doceni bardziej pracowników niż samą siebie bo przecież premia nie należy się za stanowisko a za to jak ktoś pracuje ;-)

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Uważam, że premie są dawane przez kierowniczki niesprawiedliwie. Kierownik daje premie tak jak kogoś lubi. Trzeba się ostro podlizywać, aby otrzymać premie. Osoby u mnie w salonie nie potrafią wysłać @ z załącznikiem, wstawić FV po 3latach pracy. Ja pracuję 3miesiace i dzwonią z takim pytaniem do mnie, a kierownik taką osobę nagradza dużą premią. Ponieważ odpowiednio się podlizuje.

Zosia
Pracownik
@Pytanie

Moim zdaniem kierownik w moim salonie i nie tylko w moim rozdziela premie jak kogo lubi nie za pracę. Wyścig szczurów podejście do klienta po sekundzie bo inaczej nie mam szans. Nie polecam tej firmy najgorszemu wrogowii.

Pytanie
 Pytanie

Czy QUIOSQUE ma ściśle ustalone godziny pracy?

Anna89
Kandydat
@Pytanie

W jednym regionie pracujesz po 12 godzin a w drugim po 8 .

Roxi
Inne
@Anna89

Od czego to zależy? od regioonu po prostu? jeśli tak to w jaki sposób praca na nie jest już w praktyce dzielona? W których robi się dwunastki i z czego to wynika?

anonim
Inne

I jak to będzie uzasadnianie? Robi się mimo wszystko 40 godzin w tygodniu wtedy? Jeden dzień byłby wolny? Co do regionalnych to na spokojnie można się dogadać czy także jednak napiszecie, że to już od regionu byłoby zależne?

anonim
Inne

W ofercie dla specjalisty ds. marketplace piszą w mile widzianych o znajomości innych języków. Pojawił się wśród nich znany mi włoski. Po pierwsze to jak będzie on weryfikowany na samej rozmowie? oraz w jaki sposób wpłynie ostatecznie na zarobki?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Pracownik

Jak najbardziej zgadzam się z opinią wyżej na temat regionalnej (usunięte przez administratora) Przez okres około 2 miesięcy jestem w ciągłym stresie i napięciu spowodowanym manipulacjami, szantażem emocjonalnym, obrażaniem i ciągłymi negatywnymi komentarzami w stronę pracowników Quiosque które w ogóle nie powinny mieć miejsca.

Quiosque
Inne

Zgadzam się z opinią koleżanki wyżej, praca w ostatnich miesiącach z Regionalna J.R, wypełnia mi każdy dzień, spędza mi sen z powiek, ciagle myśle tylko o pracy i jakie pretensje będzie miała regionalna Do pracy idę w stresie, telefon odbieram w stresie, tak się nie da pracować!

Kika
Pracownik
@Quiosque

A ja się nie zgadzam, jeśli myślimy o tej samej regionalnej JR. Nie spotkałam do tej pory tak dobrze merytorycznie przygotowanej regionalnej. Ma bardzo duże doświadczenie i wie co robi. Nie spotkałam się z jej strony nigdy z szantażem emocjonalnym, obrażaniem, manipulacją. Jeśli chodzi o pretensje, to nie można tego nazwać pretensjami tylko zainteresowaniem wynikami firmy np. Taka rola regionalnej... Mi bardzo dobrze współpracuje się z regionalną JR.

2

Zostaw merytoryczną opinię o QUIOSQUE - Bydgoszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w QUIOSQUE?

    Zobacz opinie na temat firmy QUIOSQUE tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 64.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w QUIOSQUE?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 49, z czego 2 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy QUIOSQUE?

    Kandydaci do pracy w QUIOSQUE napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
QUIOSQUE
Przejdź do nowych opinii