QUIOSQUE
2 117 6 1

Grzegorz Tokarczyk Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju, QUIOSQUE

Grzegorz Tokarczyk – menedżer związany z branżą odzieżową od ponad 20 lat, a poza tym Certyfikowany Profesjonalny Coach Biznesowy, ekspert w zakresie rynku retail, zarządzania sprzedażą oraz procesami rozwoju pracowników i wykorzystania potencjału. Pracował z markami Tatuum, Lee, Wrangler, Vans, The North Face, Napapijri, Quiosque. W markach Quiosque oraz Lee, Wrangler tworzył sieć partnerską i franczyzową budując struktury działu retail. Z zamiłowania praktyk operacyjny dostosowujący wymogi korporacyjne do warunków rynkowych, specjalista w dziedzinie standardów obsługi Klienta. W marce QUIOSQUE pracował w latach 2001-2004 jako Dyrektor Handlowy do której powrócił po 11 latach i obecnie zarządza sprzedażą i rozwojem. Poza pracą zawodową muzykuje i gra na instrumentach perkusyjnych, klawiszowych i gitarze. W obszarze rozwoju zawodowego i osobistego zwolennik podejścia kognitywistycznego i psychosyntezy.

Przeczytaj cały wywiad »

Maja

Miałam okazję uczestniczyć w procesie rekrutacji w tej firmie..to dało mi obraz pracy i organizacji..zero kompetentnych ludzi.Rekrutacja trwała do chwil obecnych. Prawie 3,5 miesiąca. Paranoja..zaznaczam że sama prosiła o odpowiedź wręcz upominalam się i odpisywano mi w smscha że trwa..na koniec po 3,5 miesiącach dostałam tchorzliwa odpowiedź że zakończono rekrutacje. Nic w tym może dziwnego ale czy tak wygląda poważne firma,proces rekrutacji gdzie musiałam starać się referencje i uczestniczyć w trzech rozmowach rekrutacyjnych być zbywana i czekać?W końcu na smsa z odmową??Jest to niepoważne. Ale jak widzę wypowiedzi nic nie straciłam i omine te firmę z daleka i nikomu nie polecę.

Renata z salonu ETC

Firmę Quiosque znam od siedemnastu lat. Przez te lata byłam klientką i przez ostatnie 4 mieiące pracowałam w salonie . Wszystko bylo wspaniale, dopóki nie poznałam pani regionalnej. Osoba bardzo nieprzyjemna, wrogo nastawiona do personelu, arogancka i bez kultury. Jeden raz rozmawialam z nia na temat grafiku przez telefon. Do czego zmierzam? Otóż mialam umowę o prace na okres trzech miesięcy i liczyłam na to,że zostanie mi ona przedłuzona . Bardzo lubiłam tą pracę i bylam bardzo dobrym pracownikiem, klientki były zawsze zadowolone z mojego doradztwa, z zespolem swietnie sie dogadywałam. Zawsze byłam do dyspozycji. Nawet jak byłam chora i trafilam do szpitala na 2 dni ( w grafiku mialam akurat wolne te dni) i mialam zabieg, od razu po wyjsciu nastepnego dnia poszlam do pracy, chociaz lekarz chcial dac mi zwolnienie na 3 tygodnie. Na trzy dni przed zakonczeniem umowy dowiedzialam sie, że mam zdać klucze od sklepu i już nie przychodzic do pracy. Zadzwonilam do regionalnej z zapytaniem, dlaczego? Wyjaśnienie tej pani " wspolpraca miedzy nami sie nie ukladala, jest pani arogancka" kobieta nawet mnie nie zna, nawet nie chciala poznac i od razu taka opinia. Nasz zespoł sklepowy w jeden dzien sie rozpadł, poniewaz regionalnej nie pasowalo, ze pani kierownik sklepu jest normalna osoba, dbajacą o dobro swoich pracownic. Byłysmy super zespolem, robiłysmy plany miesieczne ponad 100% i w nagrodę dostałysmy kopa w ... Dziwi mnie tylko, ze ktoś, kto jest szefem dla regionalnej nie przyjrzy sie temu bliżej. Niech przejrzy moje wyniki i niech popyta pracownice w innych salonach co sie dzieje jak wpada regionalna. Możliwe, ze dziewczyny nie beda mowic, bo beda sie bac o pracę, ale można przecież przeprowadzic anonimowa ankiete.

Zdezorientowana

Ktoś się może orientuje jak wyglądają paczki na święta? Na rozmowie o pracę usłyszałam od kierowniczki regionalnej że dostajemy premie świąteczną na tomiast ostatnio od kierowniczki sklepu dowiedziałam się że nie ma żadnej premi jest tylko paczka natomiast nie odpowiedziała co się w niej znajduje

QUIOSQUE
pracodawca

W tym roku już po raz piąty zrealizowaliśmy akcję Zadbaj o siebie. Modna, piękna i zdrowa. Celem inicjatywy jest zachęcenie kobiet do dbania o zdrowie, a przede wszystkim do wykonywania badań profilaktycznych.
Po raz kolejny wsparło nas Stowarzyszenie "Amazonki" Warszawa - Centrum. W ramach akcji powstała sesja zdjęciowa z udziałem Amazonek, a także filmy z poradami cennymi dla każdej kobiety.
Projektantki QUIOSQUE stworzyły bluzkę z nadrukiem przedstawiającym wizerunek kobiet o różnych sylwetkach. Nadruk nawiązuje zarówno do motywu Różowej Wstążki, jak i hasła marki „Jesteśmy różne, jesteśmy piękne”. Zysk ze sprzedaży został przekazany na rzecz Stowarzyszenia Amazonki.
Ponieważ w naszej firmie pracują niemalże wyłącznie kobiety, temat profilaktyki raka piersi jest nam szczególnie bliski. W tym roku panie pracujące w centrali firmy mogły wykonać bezpłatne badanie USG. Odbyło się spotkanie z Amazonkami i nauka samobadania piersi. Odwiedziła nas także Pani Barbara Jobda, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Pielęgniarek Onkologicznych, która opowiedziała m.in. o tym na co należy zwracać uwagę obserwując swoje ciało, jakie objawy mogą być niepokojące. Oczywiście nie mogło zabraknąć aromatycznej kawy i słodkiego poczęstunku. Każda pani otrzymała także ulotkę z instrukcją samobadania piersi oraz koszulkę - symbol naszej akcji. Cieszymy się  z tego, że mogliśmy przypomnieć wszystkim paniom pracującym w naszej firmie, jak ważne jest dbanie nie tylko o wygląd, ale przede wszystkim o zdrowie.
Zachęcamy do obejrzenia filmów z cennymi poradami