Ikona wybranych ofert
Aplikuj na wybrane oferty

Dodałeś 0 ofert pracy.

Filtruj wyniki:
Filtruj wyniki:
ikona

Praca Obsluga Klienta Wrocław

- 23 oferty pracy
  • wczoraj

    Pracownik kuchni z obsługą klienta

    Compass Group Poland (142 opinie)
    ikona
    Wrocław ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat Część etatu
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Product Manager

    Experum HR (6 opinie)
    ikona Wrocław
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Telefoniczny konsultant / konsultantka obsługi klienta

    Invo System Sp. z o.o. (569 opinie)
    ikona Wrocław
    ikona 2700 - 7000 zł / miesiąc
    ikona Umowa zlecenie Kontrakt B2B
    ikona Pełny etat
    ikona Zdalna
    ikona Rekrutacja zdalna
  • 12.11.2023

    Pracownik obsługi klienta

    Compass Group Poland (142 opinie)
    ikona
    Wrocław ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • 26.11.2023

    Pracownik obsługi klienta do restauracji pracowniczej

    Compass Group Poland (142 opinie)
    ikona
    Wrocław ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
Jak działa multiaplikowanie na GoWork.pl? To proste! cart-infographics cart-infographics

Praca obsługa klienta Wrocław — aktualne oferty pracy w obsłudze klienta we Wrocławiu

Praca w obsłudze klienta we Wrocławiu możliwa jest na wielu stanowiskach dostępnych w przeróżnych branżach. Każdego kandydata, chcącego pracować z klientem, łączą jednak odpowiednie kompetencje. Kto odnajdzie się w tej dziedzinie, a dla kogo to nienajlepszy sposób zarobkowania i gdzie szukać ofert pracy we Wrocławiu w obsłudze klienta?

Jak może wyglądać praca w obsłudze klienta we Wrocławiu?

Już sama nazwa tego stanowiska poniekąd informuje, czym zajmuje się specjalista ds. obsługi klienta. Miejsce pracy i branża firmy zatrudniającej to jednak podstawowe, ale niejedyne czynniki, wpływające na to, jak dokładnie wygląda zakres obowiązków tego pracownika.

Obsługa klienta to bowiem rola osób zatrudnionych w bardzo wielu sektorach, m.in. w handlu, gastronomii, medycynie, doradztwie finansowym, usługach czy sprzedaży internetowej. Praca z klientem tak naprawdę wchodzi w grę wszędzie tam, gdzie pracuje się z innymi ludźmi. Obsługiwanie klientów to podstawowe zadanie w tej branży, które przybiera różne formy, w zależności od dokładnego stanowiska i miejsca pracy.

Kontakt z klientami może być krótki i polegać na przykład na wydawaniu im zamówionych produktów w sklepie czy jedzenia w restauracji albo, w dłuższej perspektywie, to często także utrzymywanie pozytywnych relacji przez cały okres współpracy.

Obsługa klienta to również doradztwo techniczne, w przypadku różnych awarii przytrafiających się klientom, czy na przykład finansowe, w przypadku chęci nabycia pewnych usług bankowych. Praca na każdym stanowisku związanym z obsługą klienta oznacza dbanie o jak najlepsze spełnienie oczekiwań i potrzeb klientów.

Praca zdalna w obsłudze klienta we Wrocławiu

Bezpośrednia obsługa klienta to często praca stacjonarna, ale w obecnej rzeczywistości, w dużej mierze opierającej się na nowoczesnych technologiach, ogromny sektor pracy w obsłudze klienta to po prostu kontakt telefoniczny, e-mailowy czy z wykorzystaniem pozostałych narzędzi komunikacji zdalnej, na przykład czatów czy połączeń video.

Dlatego też praca hybrydowa czy wręcz pełna praca zdalna to bardzo często spotykana forma zatrudnienia w tej branży. Telefoniczna i elektroniczna obsługa klienta to sektor pracy, w którym lokalizacja firmy pracownika nie jest dla niego już tak istotna.

Siedzibą firmy zatrudniającej specjalistę ds. zdalnej obsługi klienta może być na przykład Warszawa, sam pracownik może mieszkać we Wrocławiu, a klienci, którzy zwracają się do niego o pomoc, pochodzą z terenu całego kraju.

Kto jest dobrym kandydatem do pracy w obsłudze klienta we Wrocławiu?

Wymagania na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta, jak i te dotyczące wszelkich innych zawodów związanych z tą branżą, w dużej mierze zależą od tego, w jakim konkretnym sektorze chce pracować dana osoba. Nieco inne oczekiwania pracodawcy zgłaszają bowiem na przykład wobec kandydatów na kelnerów, a jeszcze inne wobec rejestratorów medycznych.

W pracy w obsłudze klienta we Wrocławiu kluczowe wydają się jednak kompetencje miękkie pracowników. To jedna z branży, w których liczą się przede wszystkim one. Wśród najważniejszych wymienia się m.in.:

  • rozwiniętą komunikatywność, uważność i umiejętność słuchania ze zrozumieniem — pracownik musi być w stanie skutecznie porozumieć się z klientem,

  • cierpliwość, wysoką kulturę osobistą i panowanie nad emocjami — praca w obsłudze klienta potrafi być bardzo uciążliwa, a to m.in. przez trudnych, nieuprzejmych, a czasem wręcz i agresywnych klientów. Jeśli pracownik spotyka się z kimś, kto wyładowuje na nim swoje frustracje, musi potrafić umiejętnie wyjść z takiej sytuacji,

  • energiczność, uprzejmość, pozytywne nastawienie i empatię — klienci najbardziej cenią uśmiechniętych, życzliwych i proaktywnych pracowników, niemniej zachowywanie nieustannie pozytywnego stosunku do innych ludzi często bywa bardzo trudne i wycieńczające,

  • nastawienie na rozwiązywanie problemów — w pracy z klientem chodzi o to, żeby znajdywać rozwiązania, a nie komunikować, że "się nie da".

Aby specjalista ds. obsługi klienta, by w stanie odpowiednio dbać o zgłaszane mu potrzeby, często musi po prostu posiadać wiedzę, której klientowi brakuje i umieć odpowiednio się nią podzielić. Dotyczy to na przykład doradców technicznych. Każdy, kto pracuje w obsłudze klienta, przechodzi szkolenia pomagające odnaleźć się na danym stanowisku, niemniej w przypadku zawodów, w których kluczowa jest też specjalistyczna wiedza, do kompetencji miękkich dochodzi także wymóg, np. kierunkowego wykształcenia.

Tam, gdzie pracownik ma do czynienia także z pracą przy pomocy komputera, w wymaganiach pojawia się np. podstawowa znajomość obsługi Word i innych programów biurowych czy systemów. Bardzo cenieni są kandydaci posługujący się językiem niemieckim, angielskim czy innym językiem obcym, pozwala im to bowiem obsługiwać także klientów pochodzących z innych krajów.

Czy we Wrocławiu czeka dużo miejsc pracy w obsłudze klienta?

Stolica województwa dolnośląskiego to miejsce, w którym doskonale odnajdzie się niejeden specjalista ds. obsługi klienta. Wrocław oferuje ogromne możliwości, jeśli chodzi o ten sektor. Jako duże miasto wojewódzkie, a także jeden z najatrakcyjniejszych rynków zatrudnienia w kraju, od lat przyciąga pracowników nie tylko z regionu zachodnio-południowej Polski.

W wielu branżach czeka tu stabilna umowa o pracę w obsłudze klienta, zarówno na pełny etat, jak i w ramach pracy dodatkowej. Sektor kojarzony jest z tego, że stosunkowo łatwo do niego wejść, nawet pomimo braku doświadczenia czy konkretnego wykształcenia. Obsługa klienta to branża, w której wielu mieszkańców Wrocławia poszukuje swojej pierwszej pracy. Jest to również dziedzina zatrudniająca sporo młodych pracowników, szukających okazji, aby dorobić.

Stanowiska związane z obsługą klienta, obecne w CV, stanowią atut na wielu szczeblach późniejszej kariery. Podczas rekrutacji sugerują bowiem rozwinięte umiejętności miękkie kandydata, w tym komunikacyjne, a takie kompetencje to jedne z najczęściej poszukiwanych i najważniejszych cech pracowników na współczesnym rynku zatrudnienia.

Ile zarabiają osoby pracujące w obsłudze klienta we Wrocławiu?

Zarobki w sektorze obsługi klienta zależą przede wszystkim od konkretnego stanowiska związanego z tą branżą. Niezależnie od wykonywanego zawodu wpływ na wysokość wypłaty mają także takie czynniki jak doświadczenie, staż pracy, umiejętności, wykształcenie pracownika czy nawet wielkość i lokalizacja firmy, która go zatrudnia. Właśnie dlatego ciężko jest podać jedną lub nawet kilka reprezentatywnych kwot zarobków przypisywanych do całego sektora obsługi klienta.

Ogólnopolskie Badanie Wynagrodzeń firmy Sedlak & Sedlak dostarcza jednak poglądowych informacji o tym, ile przeciętnie zarania specjalista ds. obsługi klienta posiadający różny staż pracy. Z tego źródła wynika, że młodszy specjalista ds. obsługi klienta zarabia średnio 4,6 tys. zł brutto miesięcznie (około 3,4 tys. zł netto). Specjalista średniego szczebla pobiera przeciętnie 5,1 tys. zł brutto miesięcznie, czyli około 3,8 tys. zł netto, a co drugi starszy specjalista ds. obsługi klienta może miesięcznie liczyć na wypłatę wynoszącą od 3,7 do 5,2 tys. zł "na rękę" (około 4,9 - 7,2 tys. zł brutto).

Wrocław to duże miasto wojewódzkie, w którym kwoty przeciętnych miesięcznych wynagrodzeń, określane przez Główny Urząd Statystyczny, bywają bardzo satysfakcjonujące i to w różnych branżach. Dlatego można spodziewać się, że zarobki osób pracujących w obsłudze klienta w stolicy Dolnego Śląska należą do jednych z największych proponowanych w kraju w tej dziedzinie. Badanie firmy Sedlak & Sedlak mówi również o benefitach obecnych w branży. Pracownicy obsługi klienta mogą liczyć m.in. na prywatną opiekę medyczną, karnety sportowe czy też możliwość pracy zdalnej.

Obsługa klienta we Wrocławiu — oferty pracy z branży

Zajrzyj na GoWork.pl, jeśli branżą, która Cię interesuje, jest właśnie obsługa klienta. Pracy szukaj tu z wykorzystaniem filtrów. Uzupełnij dane dotyczące kategorii, takich jak poszukiwane stanowisko lub branża, typ umowy i formy etatu, tryb zatrudnienia (np. praca zdalna), lokalizacja miejsca pracy czy widełki wynagrodzenia, a GoWork.pl wyświetli tylko te ogłoszenia, z którymi naprawdę chcesz się zapoznawać.

Powiadomienia wskażą Ci, których ofert jeszcze nie widziałeś i które są najbardziej aktualne. Newsletter to przydatna opcja, jeśli adekwatne ogłoszenia chciałbyś otrzymywać prosto na swój adres e-mail. Użytkowników GoWork.pl cieszy także prywatny koszyk ofert, który pozwala zapisywać wybrane ogłoszenia w jednym miejscu, a potem wygodnie je porównywać, dążąc do znalezienia jak najlepszej oferty.

Jeśli jesteś ciekawy, jak w danej firmie przebiega rekrutacja, jaka panuje atmosfera w miejscu pracy albo jakie rzeczywiście są stawki zarobków, zajrzyj na forum GoWork.pl i przeczytaj opinie o wybranym pracodawcy. To platforma, z której korzystają miliony pracowników z całego kraju i którzy oceniają swoje dotychczasowe i minione miejsca zatrudnienia. Udzielają tym samym cennych wskazówek kolejnym kandydatom.

Czy Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu pomoże znaleźć pracę w obsłudze klienta?

W bazie ofert Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu znajduje się bardzo dużo ogłoszeń dotyczących pracy w obsłudze klienta. Szukając zatrudnienia w tej dziedzinie, warto zarejestrować się placówce i zyskać dostęp do ofert pracy, których nie znajdziemy w żadnym innym miejscu.

Pracownicy urzędu mogą zaproponować także odbycie stażu zawodowego, który jest płatny i trwa zwykle tylko kilka miesięcy, ale stanowi doskonałą okazję do zdobycia doświadczenia, nowych kompetencji, jak i cennego wpisu do CV. Wszystko to znacząco pomaga skutecznie poruszać się po wrocławskim rynku pracy. To niejedyne formy pomocy, jakie może zaoferować nam Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu. Placówka znajduje się przy ul. Glinianej 20/22.

Można z nią nawiązać także telefoniczny kontakt. Jest to możliwe pod numerem 71 770 16 00. W urzędzie nie trzeba jednak stawiać się osobiście, ani nawet dzwonić, żeby załatwić daną sprawę. Wystarczy wejść na stronę wroclaw.praca.gov.pl i dowiedzieć się, jak w pełni elektronicznie skorzystać z zasobów i usług oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu.