Rozmowy kwalifikacyjne w PLICHTA Sp. z o.o. S. k.

Kierownik Sprzedaży 2017-10-11 01:44 przez Kuba

Przebieg rekrutacji

Należy zmienić osobę rekrutującą... Ta Pani powinna poszukać pracy na kasie albo przez sprzątaniu...

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem

Recepcja 2017-09-29 19:45 przez karla

Przebieg rekrutacji

spotkanie i dzień próbny Kierownik bardzo miły i ludzie ok Niestety działalność

Pytania

dlaczego ogłoszenie mnie zainteresowało, czemu zakończyła się współpraca w ostatniej pracy? Najtrudniejsze zadania, trudne sytuacje i sposoby ich rozwiązania jak wyobrażam sobie pracę w salonie Skody Kilka pytań o pasję - taniec Polecam, ale ja nie mogę mieć działalności

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem

Recepcja 2017-07-07 12:37 przez ja

Przebieg rekrutacji

fajna atmosfera, polecam. 2 rozmowy Szybki kontakt Dzień próbny 2000zł na rękę, potem więcej Działalność, ale koszty są dodane, więc super.

Pytania

poprzednia praca trudne sytuacje itp. długa rozmowa

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Doradca Sprzedaży 2017-02-17 10:29 przez Audi

Przebieg rekrutacji

Bardzo trudna rozmowa x3, wytłumaczone 3 etapy rekrutacji i współpraca - zasady, forma

Pytania

3 etapy: 1. spotkanie organizacyjne, pytania o moją pracę, motywacje do zmiany marki i dealera, otrzymanie szeregu pytań do opracowania, mimo, że na spotkaniu były poruszone sytuacje problemowe i kwestie sprzedażowe. 2.Z kierownikiem 3. kilka osób i 1. Symulacje rozmowy z klientem flotowym 2. Rozmowa telefoniczna - pozyskanie kontaktu 3. Test wiedzy o audi Było kilka osób od razu oceniali po każdym zadaniu.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Handlowiec 2016-12-02 15:34 przez ralf

Przebieg rekrutacji

I etap wiadomość na mail - że dostałem się do II etapu Musiałem odp. na kilka pytań. Tel.w tym samym dniu kiedy wysłałem odpowiedzi. Na I spotkaniu poza zwykłymi pytaniami o doświadczenie.Dużo pytań problemowych - jak bym się zachował gdyby np. klient zamówił samochód a potem pomylono kolor auta/tapicerki, gdyby auto zamówione było uszkodzone itp... Jasno wytłumaczone warunki Zawsze okres wdrożenia a potem działalność (zwracają podatek,zus) Trwało ok godziny - bardzo szczegółowe pytania zadawała Pani . Następny etap to spotkanie z kierownikiem działu.

Pytania

1. Aktualna sytuacja marki Skoda na rynku PL 2. Badanie potrzeb Klienta 3. Dlaczego „nowe jest lepsze”? Jakimi argumentami można przekonać Klienta? 4. Proszę wybrać ogłoszenie marki Skoda, które pozytywnie wyróżnia się na tle innych i opisać dlaczego? 5. Warto wybrać markę SKODA, bo … (proszę dokończyć) 6. Dlaczego tak ważna jest jazda testowa? 7. Jakie czynniki Pana zdaniem mają wpływ na wybór marki, modelu przez Klienta

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)