Od roku nie pojawiają się żadne opinie? Ciekawe jest to, że oferty o prace owszem, przynajmniej widziałam jedna dla kosmetologa sprzed paru miesięcy. Zarobki mnie ciekawią, bo prócz podstawy są chyba jeszcze jakieś prowizje oraz napiwki. Czy możecie wiec się co do nich odnieść? jaki występuje ruch? I czy warto próbować jeśli jeszcze będą szukać?
Nie polecam współpracy z tą firmą. Szkoda twojego czasu i nerwów. Bardzo marne wynagrodzenie w stosunku do konkurencji, trzeba się prosić o swoje. Zapomnij o wypłacie obecnej prowizji. Nie są słowni. Z dala od tych kombinatorów.
Z jakich przyczyn prowizji brak? masz na myśli ten konkretny okres w roku czy jak? poza tym z jakich przyczyn wychodzą inaczej niż konkurencja, jakie cechy konkretnie porównujesz przy tym i czy zawsze tak było?
Pracuję w tej firmie już dwa lata i absolutnie nie zgadzam się z opiniami innych , uważam że p.Monika jest jedną z lepszych pracodawców w porównaniu do innych u których pracowałam. Zawsze można liczyć na zrozumienie i dogadać się w każdej kwestii. Pracują tam fajni ludzie jest miła atmosfera . jeżeli wykonujesz swoją pracę dobrze i jesteś w porządku do pracodawcy to działa to w dwie strony. Pamiętajmy że wina zawsze leży po obu stronach ????
(usunięte przez administratora)
Dobrze napisane brawooo.Pan P. kierownik sali nie szanuje pracowników ,nie szanuje ich czasu,dba tylko o siebie.O wykorzystywaniu pracowników nie wspomnę a przypisywanie sobie pewnych rzeczy których się nie zrobiło.Brawo P.P.takim podejściem zespołu Pan nie zbuduje.
jest prawdziwa
Pisze jako byly pracownik hotelu. Szczerze nie polecam! Ja rozumiem, ze wlasciciele inwigilują pracownikow, ale zeby spowiadac sie z kazdej minuty pracy co sie robilo wysylajac codziennie raport wlascicielom to troche przesada. Pracownik moze zjesc resztki ze sniadania placac bezposrednio przed sniadaniem. Na talerzu podany jest plasterek sera, szynki, maslo i bulka. Czasem plasterek pomidora. Kiedys kucharz dolozyl 1 bulke wiecej i akurat zostalo to zauwazone przez wlascicieli. Oczywiscie nie obylo sie bez afery. Podsumowujac wlasciciele wprowadzaja nerwowa atmosfere, sami nie do konca potrafia zarzadzac obiektem, wymagaja wiele a od siebie nie dajac nic.
Ile można zarobić na Kierownik Działu w mieście Wrocław?
Nie polecam nikomu. Właściciele nie mają pojęcia o zarządzaniu hotelami, a kodeks pracy działa tylko w jedną stronę. Zero szacunku do swoich pracowników, często nawet nie usłyszysz odpowiedzi na dzień dobry. Pensje nagminnie ucinane, nadgodzin nie wypłacają ani nie masz kiedy ich odebrać.
Dzieje się wiele. Niestety wiele złego. Niewypłacanie premii, oszukiwanie pracowników. Prawo pracy nie jest respektowane. Pracownicy zwalniają się masowo, bo nikt nie wysłuchuje ich potrzeb. Oszczędzanie na wszystkim. Brak jakiegokolwiek obeznania w prowadzeniu dobrego hotelu.
Żenada
Hej, co masz dokładnie na myśli? Czytając taki wpis zastanawiam się do czego możesz się odnosić ale po jednym słowie nie jestem w stanie za wiele wywnioskować.. :( Mógłbyś/mogłabyś sprecyzować o co chodzi?
No niestety, ludzie fajni, tylko jakoś właściciel hotelu nie ma pojęcia o zarządzaniu ludźmi i hotelem. Mąci między pracownikami, nie ma do nich szacunku, wymaga wszystkiego za jakieś śmieszne pieniądze, wykorzystuje pracowników. Wszyscy, którzy odchodzą to głównie z powodu właścicielki. Nie polecam, chyba, że chcecie nabawić się nerwicy.
Zgadzam się z Tobą.Wlasciciele rodzinnej firmy a wydaje im się że to duża korporacja ...podejście do pracowników fatalne w sumie to brak podejścia .
Co masz na myśli pisząc o takim podejściu do pracownika, możesz podać jakieś przykłady? Fajnie jeśli napiszesz coś więcej, każdy taki rozwinięty wpis jest cenny dla potencjalnych kandydatów do pracy.
Czy to prawda ze jest tam problem z wynagrodzeniami i nie płacą czy pisała to konkurencja?
Na konkurencję też zapracować sobie trzeba. Trzeba zwrócić uwagę, co jest wpisane na umowie. Podstawa i premia. Podstawa musi być wypłacona. Premia (obiecana jakby w podstawie) kiedyś była wypłacana, teraz ludzie dostają tylko podstawę, bez premii na umowie.
Tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia! Właścicielka p. M nigdy nie powinna zarządzać ludźmi. Wszyscy odchodzą, niemiłe traktowanie. Dużo można by mówić. Najgorsza firma, w jakiej pracowałem.
A czy firma jest w stanie zapewnić jakieś benefity dla pracowników ?
Każdy odpowiada za powierzone mu obowiązki i z tego jest rozliczany. Co to znaczy zapomniał??
Jeśli nie wykonaliśmy jakiejś pracy to nic dziwnego, że potrącają. Taka życie.
Jakie życie?Przy nawale obowiązków jeśli się czegoś zapomniało albo przeoczyło.Chore podejście.
No firma wielokrotnie nagradzana . Tylko nie rozumiem dlaczego pracownicy zawsze znajdą temat do narzekania?
Bo tam jest slabo... Wlasciciele ktorzy nie szanuja pracowników, nie rozmawiaja nawet z kelnerami czy recepcjonistkami bo mają ich gdzies. odcinają wypłaty bo np. zapomniało się włączyć zewnętrznego światła albo na nocce poszło się do toalety, która jest piętro niżej a nie ma nikogo innego w hotelu i tak 12h trzeba siedziec na tylku... Słaba firma, zarozumiałe córeczki i szkoda pracować dla takich ludzi i to za najniższą krajową na um. zlecenie...
@mania zauważyłam, że masz odmienną opinię od niektórych użytkowników. Co jest powodem Twojego negatywnego nastawienia do firmy?
No już byś nie przesadzał może co, nikt nikomu nie płaci
Płacą Wam dodatkowo za negowanie każdej złej opinii o hotelu, czy włazicie szefostwu za przeproszeniem w tyłki?? Ponieważ nigdy nie było i nie jest tam tak pięknie, jak mówicie. Jedyną najbardziej wartościową osobą, jaka jest w hotelu jest Wasz Szef Kuchni a i tak nie potraficie sobie ściągnąć klientów z tak dobrą kuchnią....
Nie zgodzę się co do dyrektora obecnego ani kierownika sali gastronomicznej. Dyrektorka nie widzi nic poza czubkiem swojego nosa i przychodzi do hotelu tylko pić kawkę. Kierownik sali może i ma doświadczenie ale zapomina o swoich obowiązkach. Jeżeli nie zauważa gości, którzy przychodzą na restaurację i goście podchodzą do recepcji pytać czy u nich się zamawia to coś tutaj jest nie halo. Nie wystarczy tylko być i ciągle gapić się w monitor laptopa, tylko jeszcze pracować. Poza tym kierownictwo, jak i właścicielki mają gdzieś pracowników, pomijając o, że nie mają pojęciao prowadzeniu hotelu jak i restauracji oraz same wprowadzają strasznie niesympatyczną atmosferę w hotelu. Dlatego jest duży przemia ludzi w tym miejscu. Recepcjonistkę np zwolnili chamsko przez to, że nie chciała wydawać śniadań (co nie jest jej obowiązkiem ani nie ma tego zapisanego w umowie).Bo przecież po co mają wydawać pieniądze na kelnerów, skoro recepcjonista może pomiędzy swoimi pracami to zrobic... pomimo tego, ze gość chce się wymeldować a ona biega z jajecznicą. Nie uprzedzili jej, tylko rano dostała SMS, ze ma nie przychodzić już. Dużo było takich sytuacji w trakcie mojej pracy tam. Także ja odradzam jak najbardziej to miejsce.
a ja sie nie zgodze.. owszem, recepcja w weekendy wydaje sniadania jezeli jest ich do wydania max 10, wiec nie jest to duzo pracy. Dziewczyna sama stwierdzila ze nie bedzie wydawac sniadan i zrezygnowala z pracy. z racji ze byla to umowa zlecenie na okresie probnym nie bylo potrzeby zeby jeszcze przychodzila
pracuje sie ok, choc wiadomo, ze czasami bywa ciezko jest duzo pracy bo duzo sie dzieje. atmosfera jest ok, zarobki tez ok, ale zawsze moglyby byc wyzsze. uwazam ze stabilizacja pracy i mozliwosc pracy na umowe o prace to bardzo duzy pozytyw w tym miejscu. niestety nie bylo tego u moich wczesniejszych pracodawcow (umowy o prace) tutaj wszystko jest formalnie i bez zadnych dziwnych sytuacji co bylo w moich wczesniejszych miejscach. mysle, ze podejscie wobec pracownika jest wporzadku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Roma Investments Piątkiewicz sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Roma Investments Piątkiewicz sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Roma Investments Piątkiewicz sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 1 to opinie pozytywne, 7 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!