PLATFORMA CANAL+

2 Dodaj opinię
PLATFORMA CANAL+
2 149 215 5 1

Czym się zajmujemy?

PLATFORMA CANAL+ to nowoczesna platforma cyfrowa premium, w której znajdziesz prestiżowe wydarzenia sportowe, gorące premiery filmowe, produkcje dokumentalne, kulinarne, wnętrzarskie oraz dla dzieci. PLATFORMA CANAL+ to również przyjazne technologie, dzięki którym możesz korzystać z bogatej oferty programowej w sposób dopasowany do twoich indywidualnych potrzeb. PLATFORMA CANAL+ tworzą ludzie z pasją. Profesjonalizm i pozytywna energia są częścią naszego krwiobiegu. U nas będziesz pracować w dynamicznym zespole, wśród osób nastawionych na współdziałanie. Ponieważ wiemy, że sukces firmy jest sumą osiągnięć jednostek, będziemy Cię motywować i wspierać w wykorzystywaniu i rozwijaniu twojego potencjału.

    BylyPracownik
    Nazwa działu: Handlowy

    Z całego serca nie polecam pracy w tej instytucji. Pracowałem na stanowisku konsultanta. Telefony co sekundę, zero czasu na wyjaśnienie sprawy. Od razu dostaje się umowę o pracę ale moim zdaniem tylko dlatego aby mogli Ci narzucić grafik. Możesz wybrać sobie jeden dzień wolny i preferencje dni oraz godzin pracy ale nie myślcie że dostaniecie wszystko tak jak chcecie ;) Trzeba pracować 5 dni weekendowych wiec nie dajcie się nabrać jak na rozmowie kwalifikacyjnej powiedzą wam że trzeba pracować 3 dni ;) Mi tak powiedzieli i później trochę się zdziwiłem. Połowa zmian musi być na zmianę popołudniową czyli 14-22 lub 15-23. Infolinia pracuje w niedziele oraz we wszystkie święta. Wiec na długi weekend nie ma co liczyć. „Trenerzy” podsłuchują rozmowy i później udzielają rad. I to jest śmiech na sali.. Jedna z trenerek nie umiała odpowiedzieć na moje pytania ani pomóc mi w prowadzonej rozmowie. Więc jak osoby bez wiedzy mogą szkolić inne osoby? Myśle że jest to śmieszne.. Więc na pomoc trenerów nie ma co liczyć raczej. Natomiast liderzy i pracownicy są super i to prędzej oni udziela odpowiedzi na jakieś pytanie. Kolejnym minusem jest dosprzedaż. W każdej rozmowie musicie polecić jakieś nowe kanały, nowy numer telefonu lub internet. I to jest mega głupie. Dzwonią ludzie z długiem a wy na końcu musicie im coś polecić żeby im jeszcze rachunek wzrósł..Dzwonią starsze osoby które płaczą do słuchawki ze zostały oszukane a i tak musicie im coś zaproponować. Więc to jest beznadzieja. Ale musicie wyrobić plan wiec trzeba coś sprzedać. Jeżeli dodzwoni się się do was klient który chce odłączyć kanały to idzie minus na wasze konto :) Ogólnie praca jest nużąca i bardzo denerwująca, bo to wy za wszystko obrywacie. Nie polecam. Pozdrawiam, Były Pracownik.

    Pytanie
     Pytanie

    Jak jest z awansem w PLATFORMA CANAL+?

    nieznajoma
    Nazwa działu: Marketing
     Pytanie

    Czy ktoś był w Canal+ w Warszawie na stażu? Jakie wspomnienia? Polecacie?

    Zobacz wszystkie opinie (215)

    Konsultant 2015-09-23 16:16 przez Krzysiek

    Przebieg rekrutacji

    standardowa rozmowa z tymi samymi nudnymi pytaniami, do których człowiek przyzwyczaił się tak jak do komarów w lecie, czy była profesjonalna, Pani Dorota była miła i nie wyszła po za ramy zwykłych nudnych rozmów

    Pytania

    nie było takich pytań, tak jak w okienku powyżej, standardowe pytania

    • Poziom rozmowy:
    • Rezultat: Dostałem pracę

    Pracodawca

     Aktualność

    No i mamy to! Koprodukcja CANAL+ z nominacją do Oscara!

    Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
    Ofiara mobbingu -Radca prawny
    Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

    Byłeś świadkiem?
    Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

    Potrzebujesz wsparcia?
    Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

    PLATFORMA CANAL+