Jak się pracuje w Iqos (Philip Morris) Warszawa? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Philip Morris Warszawa, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Philip Morris jest dla Ciebie odpowiednia! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Philip Morris w Warszawa

BrandAmbasador Praca
Inne
 Pytanie

Czy dostajecie zwrot za Paliwo jeśli chodzi o jeżdżenie po punktach jako brand ambasadorzy czy jeszcze trzeba dokładać ze swoich prywatnych pieniędzy ? ( rozumiem, że poruszać się trzeba swoim samochodem po punktach ale ten temat nie został poruszony na rozmowie, a nie widzę żadnego zapisu w umowie )

Kuba
Były pracownik
@BrandAmbasador Praca

Jest oddawane pod warunkiem, że punkt na który jedziesz jest oddalony od twojego punktu o minimum 20km. Ale często trzeba się prosić o te pieniądze, nie są wypłacane na czas i często nie są wypłacane z wypłatą tylko osobno. Oczywiście jedziesz swoim autem. Bardziej się opłaca jechać komunikacją miejską i brać faktury na firmę.

Gklkga
Pracownik
@BrandAmbasador Praca

Nie ma zwrotu za paliwo ;) płacisz z prywatnych

Ambasador Nowy wpis
Pracownik
@BrandAmbasador Praca

Hej :) Tak, dostajemy dodatek, bodajże 50zł jeżeli jedziesz na inną lokalizację niż Twoja.

Były pracownik Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu pracy w tej firmie, zwłaszcza na terenie Rzeszowa gdzie do czynienia masz z fałszywymi ludźmi na każdym kroku; począwszy od współpracowników po "koordynatorkę" Justynę Sz. i "supervisorkę" Joannę W. Tworzące się plotki i pomówienia między pracownikami poszczególnych punktów, którzy w wolnej chwili dzwonią do siebie aby poobgadywać resztę zespołu, bądź osoby z innych punktów są na porządku dziennym. Pamiętaj, tutaj nie znajdziesz przyjaciół, dziś ktoś wita cię uśmiechem i zaprasza na kawę po pracy, a jutro rozgaduje o tobie plotki po wszystkich punktach w Rzeszowie albo tylko po tych zaprzyjaźnionych. No właśnie, jeśli popracujesz dłużej dowiesz się, że są punkty które się lubią, a są punkty które wbiłyby sobie nawzajem nóż w plecy przy pierwszej najbliższej okazji. KO i SPV też o tym wiedzą, co więcej mają swoich pupilków, którzy pomimo tego, że nie dopełniają swoich obowiązków są lubiani i dostają mniejszy ochrzan, bo ulubienice podczas każdego dnia wspólnego się podlizują, a nawet korespondują z KO i SPV prywatnie na social mediach :) "Koordynatorka" Justyna wymaga od ciebie wiedzy cyklowej wykutej na pamięć, gdzie często sama nie pamięta szczegółów i musi je weryfikować w prezentacji. Wymagasz od innych? Wymagaj też od siebie... Nie wspomnę o telefonach na wolnym, kiedy notorycznie jesteś proszona/y o przyjście na zastępstwo kiedy masz już swoje plany. Nie odbierzesz, bo siedzisz z rodziną przy stole? Usłyszysz przy najbliższej okazji że telefony od koordynatorki POWINNO SIĘ ODBIERAĆ. Zachorujesz, nie ma kto za ciebie przyjść? Siedzisz z gorączką, kaszlem, prawie całkowitą utratą głosu przez 12 h i musisz obsługiwać klientów zgodnie ze standardem, bo przecież w każdej chwili może przyjść tajemniczy klient, który zaznaczy w ankiecie, że na widoku trzymałaś/eś termos z ciepłą herbatą. W tej firmie obowiązują chore, nieludzkie zasady, począwszy od krzesła bez oparcia, na którym siedzisz cały dzień, po fakt, że nie możesz nawet trzymać butelki wody na widoku... "Supervisorka" Joanna uwielbia niezapowiedziane wizyty nawet poza godzinami pracy, kiedy jest na urlopie, bo przecież musi sprawdzić czy odpowiednio wywiązujesz się z obowiązków. Nie ma humoru? Spodziewaj się, że za chwilę i tobie popsuje nastrój, bo znajdzie coś, do czego się można przyczepić. Profesjonalista nie przenosi problemów życia prywatnego do życia zawodowego, natomiast nie w tym przypadku... KO i SPV w tym przypadku wolałem/am wziąć w nawias, ponieważ osoby obsadzające te stanowiska są niekompetentne i nie posiadają odpowiednich predyspozycji do pełnienia tak "ważnych" funkcji. (usunięte przez administratora) w pracy, brzmi znajomo? Jeśli nie, to popracuj chwilę w Iqosie, a przekonasz się co to znaczy dzięki tym dwóm panienkom :) Zwolenienia z dnia na dzień bez wcześniejszej informacji - tego też się możesz spodziewać w Iqosie. Pracuj za dwóch, wyrabiaj targety, przychodź na zastępstwa, odbieraj telefony na wolnym a wy***ią cię na zbity pysk z dnia na dzień, gdzie jeszcze tydzień wcześniej na dniu wspólnym usłyszysz same komplementy i nic nie wskazuje na to, że planują cię zwolnić. Dziś jesteś, jutro cię nie ma - idealne podsumowanie tego w jaki sposób traktują pracowników. Zero szacunku do Brand Ambasadorów pod każdym względem. Nie polecam nikomu, no chyba, że chcesz sobie zafundować emocjonalny rollercoaster, poznać dwulicowych współpracowników i niekompetentnych przełożonych, a w dodatku borykać się z bólem kręgosłupa od krzesełka barowego...

Przyszła niedoszła Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
Kandydat
 Pytanie

Miałam przyjemność mieć rozmowę kwalifikacyjną do tej firmy. W pierwszym etapie było całkiem spoko i szybko zostałam zaproszona na drugi. W drugim miałam już przyjemnosc rozmawiać z koordynatorką punktu na który aplikowałam. Ta rozmowa była mniej przyjemna. Pani była oczywiście miła, ale jakieś takie podskórne odczucie było trochę nieprzyjemne, a z tego co tu czytam to w tej firmie to właśnie koordynatorzy są największym problemem. W każdym razie mieli dac odpowiedź do końca zeszłego tygodnia, a mamy już środek nowego i głucha cisza. Pani sama poinformowała, że dadzą odpowiedź więc uważam takie zachowanie za wysoce nieprofesjonalne. Może jednak mnie zatrudnicie? Ja potrafię komuś dać informacje zwrotną

Nowa osoba do marketingu Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 35 dni.
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy ktoś mógłby coś powiedzieć o pracy w biurze na Inflanckiej w marketingu? Umowa na okres próbny (przez agencje). Jestem na początku drogi i wygląda to na fajny start, ale znam również (usunięte przez administratora)w firmach i nie chce wracać do takiego miejsca....

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Uprzejmie odradzam
Użytkownicy czekają na odpowiedź 40 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jakby tak komuś przyszło do głowy podjąć pracę na Śląsku jako PH, pod kierownictwem Pana A.P. (przy zdrobnieniu imienia będzie O.P.) to się porządnie zastanów. Za fałszywy uśmieszek z pogardliwym spojrzeniem powinien dostać medal :> Wysyłanie do podwładnego sms o 22-23? Jest OK. Sms o tej porze dotyczy sprawy która totalnie zmieni ci organizację następnego dnia pracy? Nie szkodzi. Przy pracy z tą osobą wychodzi tyle kwiatków, że można książkę napisać. A jak już zdecydujecie się na pracę.. to zapytajcie kolegów pracujących dłużej niż 5-6 lat jak to było jak liznął odrobinę władzy wyższego szczebelka (dzięki ci świecie, że panowanie nie trwało długo). Przed gniewem władcy dobry supervisor nawet się nie uratował wtedy. Jakby nie trzeba było rano wstać do pracy to komentarz byłby dłuższy i bardziej „kolorowy” HA! (:

były pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 44 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Polecam przyjrzeć się pracy koordynatorów, nie tylko punktów sprzedaży, ale również przełożonych miejscówek "obchodnych" przez hostessy. Przełożony który jest pod wpływem narkotyków/alkoholu? serio? mają super plecy u przełożonych górnych i są nietykalni :)))

REKRUT
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś z Was pracował na stanowisku Trenera Sprzedaży B2B? Będę wdzięczny za podzieleniem się opinią

Pytanie
 Pytanie

Jak w Philip Morris wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Już bez pracy
Były pracownik
 Pytanie

Ja chętnie, można się z Tobą skontaktować mailowo? Zostałam wyrzucona z dnia na dzień, wcześniej mnie zastraszano przez ta „panią”

Michało
Kandydat
 Pytanie

Która funkcja jest lepsza Onboarding czy Retencion??? Dziękuję za odpowiedzi.

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Philip Morris? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Były pracownik
Były pracownik
@Pytanie

Umowę mają na czas określony i i nie przedłużają, często odchodzą z powodu stresu. Teraz zwalniają około 100 osób

IQOS (not) friends.
Były pracownik
 Pytanie

Zacznę od tego, że w firmie pracowałem długo (a zdecydowanie za) na stanowisku Product Expert'a. Nie jestem roszczeniowym dwudziestolatkiem czy szukającym (wówczas) pracy na chwilę. To sam IQOS się o mnie upomniał, przebijając ofertą poprzednie miejsce pracy. Trafiłem bowiem do IQOS'a w momencie, gdy to wszystko naprawdę wyglądało super z perspektywy pracownika (jeden z pierwszych punktów). Świetna podstawa, odpowiednio wysokie dodatki, a przede wszystkim swoboda w podejściu do klienta i satysfakcja z bycia częścią tego wszystkiego. Po dość krótkim okresie (biorąc pod uwagę, że IQOS w Polsce tak naprawdę zaczynał od 2018) nie zostało z tego nic. Z rekrutowania naprawdę dobrych ludzi, z podejściem do klienta, drygiem sprzedażowym a jednocześnie reprezentującym sobą coś, czego nie dało się wbić w korporacyjne ramy, zostali ludzie z łapanki, na zasadzie "ktokolwiek" lub znudzeni studenci, dla których przyznaję ta praca jest bardzo kusząca (chociaż patrząc na te opinie tutaj, w których jest średnio po 95% prawdy i tym, że rekrutacja dostaje 1/2 CV na tydzień, to już nie - trudno się dziwić, większość osób albo już zwolnili, albo mają kogoś wśród swoich znajomych, którzy mieli tą wątpliwą przyjemność pracy w projekcie). Z finansów, zmiana zaszła taka, że już nie zatrudniają praktycznie na umowę o pracę (bo trudniej się kogoś pozbyć), a premie zredukowano o 2/3 przy nierealnych założeniach sprzedażowych (a miało być tak pięknie, tylko jakość jakość.. ). Jeśli masz jakiekolwiek ambicje, chęci rozwoju - to nie jest miejsce dla Ciebie. Osobiście dość długo musiałem się tam męczyć (ze względu na pandemię, która mnie tam przytrzymała). Z osób, które tam pracowały nie pozostał praktycznie nikt, kto ośmieli się powiedzieć coś złego na głos. Dlaczego ? Bo po prostu byli za dobrzy. I z tego miejsca ich gorąco pozdrawiam i podtrzymuję - wasza decyzja o odejściu była najwłaściwsza. Ale do rzeczy, aby awansować na mitycznego "starszego sprzedawcę" musisz podlizywać się wszystkim. Nie ważne czy ma to sens. Masz mówić do klientów.. KONSUMENTÓW "Witam w świecie IQOS, chcesz budować przyszłość bez dymu?" Wciskać patyczki, boxy Heets'ów, frytki do tego, wszystko .. Nie masz prawa do własnej opinii. A jeśli już ją wypowiesz, to długo miejsca nie zagrzejesz. Prędzej czy później znajdą "hak" za którym pójdzie wiadomość "XX nie jest już pracownikiem firmy" NO CHYBA ŻE masz za współlokatorkę jakiegoś koordynatora z innego regionu. Albo przyjaźnisz się blisko z głównym regionalnym, to wtedy awans przed Tobą. A na kierownika jesteś jeszcze w stanie pociągnąć swoją przyjaciółkę (z którą też kiedyś mieszkałeś). No i jej chłopaka. Bo wybitni trzymają się razem :). To kierownicy decydują, co i czy w ogóle powiedzą swojemu zespołowi (przykład ? Rekrutacja na kierownika punktu, która w założeniu była dla wszystkich pracowników, przez dziwny zbieg okoliczności została całkowicie utajniona tylko do starszych sprzedawców). Jeśli zaś chodzi o kierowników, to każdy robi co chce, decyduje jak mu się widzi przy otoczce SUPER ZAPRACOWANIA z mnóstwem tematów, najczęściej nie są obecni w punktach, wpadając tam od wielkiego dzwonu na godzinkę lub dwie. Albo jak nie ma nikogo do pracy. Ale to Ci, którzy mają dobre serduszko, bo też Ci z mniejszym sercem do ludzi mówi, że masz być i już. Prawda jest smutna, Brand Retail w Warszawie, który był wizytówką, jest obecnie w fatalnej sytuacji, i dziwne, że nikt na to jeszcze tak naprawdę nie zareagował (skoro w jednym miejscu w miesiącu potrafi odejść 60% ekipy to .. czy coś ze mną nie tak?). Z drugiej strony ściemnianie i malowanie trawy na zielono zawsze było mocną stroną osób "wyżej". Podsumowując, jest mnóstwo innych wątków o których nie wspomniałem, ale wydaje mi się, że to co napisałem trochę nakreśla sytuację na tym stanowisku. Jeśli nie wierzysz, poczytaj pozostałe opinie. Moja nie jest opinią zwolnionego i rozgoryczonego człowieka, któremu zawalił się świat BO IQOS NIEDOBRY. Odszedłem stamtąd sam i na własnych warunkach, dziękując po stokroć za dzień, w którym złożyłem wypowiedzenie. I mam świadomość, że "wszędzie dobrze gdzie nas nie ma" ale IQOS jest wyjątkiem od reguły. Niby taka rewolucja tytoniowa, a od strony pracowniczej, to (usunięte przez administratora) bez dna. A piszę to po to, aby przestrzec wszystkich, których Adecco i PMI będzie mamić podobnie. Szkoda waszego czasu. Nie pozdrawiam.

w punkt
Były pracownik
@IQOS (not) friends.

Oj jak bardzo się zgadzam. Szefostwo "siadło" na mnie dokładnie w momencie kiedy odważyłam się szczerze powiedzieć co myślę i co mi się nie podoba. A potem już tylko wieczne kontrole i na końcu zwolnienie za porozumieniem.

Stefan
Pracownik
 Pytanie
@w punkt

Hej, a miałeś umowę stałą czy czasową?

Przykre
Pracownik
@w punkt

To prawda, fałsz koordynatorów Addeco, którzy mają pomagać, a tak naprawdę zbierają tylko plotki powoduje, że atmosfera wśród samych pracowników jest fatalna, co przekłada się na ich niską efektywność. Sprowadzą Cię do roli robota, przeżują i wyplują. Koordynatorzy bez sumienia, że biorą udział w tej ściemie i farsie tak długo.

Zwolniłam się sama :)
Były pracownik
@IQOS (not) friends.

100% racji, idealny opis sytuacji, ja odeszłam w dobrym momencie i to była decyzja która pozwoliła mi się rozwinąć. Jesli jestes w firmie na tym stanowisku i czekasz na awans to są niewielkie szanse. Dobra praca dla studentów (przynajmniej kiedy pracowałam) elastyczny grafik. Ale prędzej znajdziesz pracę w philip morris wyżej, zwalniając się i aplikując z poziomu osoby z zewnątrz niż z poziomu product experta. Na dłużej nie warto chyba że masz niewielkie ambicje. Faktycznie awansuje się po znajomości, przynajmniej takie było moje wrażenie. Nikt nie patrzy na ciebie jako na jednostkę, która może coś wnieść do firmy tylko jak na narzędzie. Nie ma co się (usunięte przez administratora) :) Z mojej perspektywy, uważam że nawet za (wtedy) spoko kasę mogłam sobie darować i iść gdzieś gdzie mam szansę na rozwój. Osoby które są managerami (nie wszystkie bo niektórzy są sprytni) są mało rozgarnięte, nie mają odpowiedniego wykształcenia, nie mówią po angielsku i prawdę mówiąc ta praca to najlepsze co im się trafiło więc będą wykonywać wszystkie polecenia bez zastanowienia i zwalniać bez zastanowienia kiedy coś według nich nie będzie klikało. Osoby z którymi pracowałam pozwalniały się i teraz robią naprawdę świetne rzeczy i z tego co wiem są doceniane w pracy, więc problem nie leżał w kompetencji pracowników. :) Podsumowując, jak jesteś studentem - spoko, jak chcesz się rozwinąć, leć gdzie indziej.

Groegu
Były pracownik
@IQOS (not) friends.

A czego się spodziewałeś obserwowałem przez lata posunięcia w stylu to dzisiaj zmieniamy dział X wszystkich zwolnić albo krewnych i znajomych przesunąć do innego działu a dobrze działającą cześć firmy rozwalić . Ty chodzi o to żebyludzie nie mieli stablilizacji , Przez lata pracy w Warszawie naobserwowałem się rządzicieli , zresztą oni wszyscy mają wywalone na was musi się tylko i wyłącznie zgadzać premia i konto . a reszta można miec na nich wywalone. Całe szczęście ze tam już nie pracuję okazuje się że nie jeden filip jest na świecie i w innych miejscach też można zarobić i poznać ciekawych NORMALNYCH LUDZI

Julia
Inne
@Groegu

A chociaż ile te premie wynoszą, że to aż taki ogromny priorytet jest? Co do tych działów to często jest i będzie tego typu "odświeżanie"?

Hejka
Pracownik
@IQOS (not) friends.

Firma, która kompletnie nie szanuje pracowników z dłuższym stażem - mają w zwyczaju zwalniać po roku/dwóch latach, tylko po to żeby zrobić miejsce nowym naiwniakom

Szymon
Inne
@Hejka

Brak szacunku ma się jakoś do podwyżek w związku z rosnącym stażem pracy? Daj proszę znać, jeśli się orientujesz, ile na starcie bym zarobił, jako operator maszyn produkcyjnych i jakie kwalifikacje sprawdzają podczas rekrutacji? Wiem tylko, że jest podstawa + dodatek zmianowy + trzynastka...a na forum sporo krytyki...

Tralalala
Były pracownik
@IQOS (not) friends.

Zgadzam sie całkowicie z tą opinią otwierałam mini sis w Zakopanem i powiem tak wszystko co jest napisane wyżej to prawda! Mimo naprawde ogromnej sprzedaży zostałam zwolniona za nic poniewaź Pani wyżej skumała sie z inna Pania z galerii i doszly do wniosku że za dobrze mi tam. Jakies skurwysynskie monty i wgl. Nawet zostałam oskarżona na infolini przez owe Panie i ich znajomych że niby polecałam klientom konkurencje czyli glo szok po prostu do czego ludzie sa zdolni z zadrosci i z powodu checi wcisniecia swoich znajomych na stanowisko.

BZYK
Pracownik
@Tralalala

Tak tak , dokładnie tak to tu działa a jak wiemy ryba psuje się od głowy i stołeczek dla krewnych i znajomych zawsze sie znajdzie najwyżej kogoś zwolnimy . W biurze w Wawie tez tak jest , stołek dla krewnych zarządu zawsze sie znajdzie

AS#000
Pracownik
@Julia

Powiem tak , odświeżanie jest średnio co 2-3 lata, w tym czasie zatrudnienie rośnie szczególnie jak pompuje się no iqosa , następnie po wzroście o 20-30% zatrudnienia nastepuje zwrot i zwalniamy 35--40% ludzi. i za jakiś czas następuje kolejny cykl. Firma z (usunięte przez administratora)

Dramat
Pracownik
 Pytanie

Praca dla tego projektu, to największe (usunięte przez administratora) w jakie można wpaść, to przestroga głównie dla osób wchodzących na rynek pracy, idźcie wszędzie, tylko nie tu, a dokładniej dlaczego w dalszej części. Pracowałem dla projektu 10 miesięcy, sam jestem w szoku, że tak długo, ale szybko stało się to tylko dodatkowym zajęciem bo musiałem znaleźć nową pracę, bo ktoś bardzo inteligentny na górze wpadł na pomysł, że pachołom na punkcie można płacić tyle samo, a mogą robić więcej. W związku z czym zlikwidowali podwójne zmiany i systematycznie zamykali dodatkowe punkty, gdy w galerii były np. dwa. Efekt? Jeden pracownik robił pracę, którą wcześniej wykonywały 3/4 osoby. Przed punktem wieczne kolejki, wściekli klienci, że muszą czekać żeby załatwić cokolwiek, brak czasu żeby się po (usunięte przez administratora) podrapać, a co dopiero iść np. do łazienki, zwłaszcza że poza obsługiwaniem klientów, do obowiązków tzw. ambasadora należało jeszcze tysiąc innych czynności, przyjęcie dostawy, zamówienie towaru, raportowanie wyników, czyszczenie urządzeń, inwentaryzacja, sprzątanie, przygotowywanie urządzeń do wypożyczenia, wychodzenie z klientem na test iqosa i to wszystko obsługując cały czas klientów, Jak coś nie jest zrobione to przełożonego tak zwanego Koordynatora z ramienia agencji pracy, lub SPV z ramienia PMI nie interesują żadne wymówki, ani 20 klientów w kolejce, usłyszysz wtedy że "nie jesteś wiarygodnym gospodarzem", nie "znasz standardów" firmy i zaczyna się tyrada darcia mordy przy klientach, wraz z przemocą psychiczną mającą na celu udowodnienie jak bezwartościowy jesteś. Poznałem w tej pracy wiele młodych i fantastycznych ludzi (jedyny plus), których starałem się wspierać w takich sytuacjach, by się nie przejmowali. Mimo to dziewczyny po, lub nawet w trakcie takiej fantastycznej wizytacji często płakały lub wymiotowały ze stresu. Oczywiście nie był to powód by przestać, albo co gorsza pozwolić im wyjść do domu, co to to nie! Mimo że pracujesz na zleceniu masz być zawsze kiedy jest twoja kolej, nie ważne czy boli cię głowa, zmarli rodzice, czy urwało nogi. Punkt musi być otwarty i masz się pojawić w pracy. Przełożeni zmieniali się co jakiś czas, czy nawet wymieniali punktami ale każdy był warty mniej więcej tyle samo. Kolejna rzecz to brak przekazywania informacji w tej pseudokorporacji. O każdej zmianie np. w cenach można było się dowiedzieć po przyjściu do pracy czytając post na MicrosoftTeams, o każdych zmianach w procedurze również, W związku z czym mimo że klienci potrafili czekać przed otwarciem to na początku trzeba było sprawdzić w jaki sposób dzisiaj się ich obsługuje i po jakiej cenie sprzedawane jest urządzenie. Miejsce do przechowywania całego asortymentu to, jedynie szuflada, lub szuflada i wąska szafa. Na punkcie trzeba było dbać o to by mieć zapas każdego rodzaju towaru, chociaż nie było gdzie tego przechowywać. Nie mogła dostawa stać nierozpakowana "bo to niezgodne ze standardami" Brak, lub niski stan zatowarowania czegokolwiek również, tylko dzięki uprzejmości punktów po sąsiedzku udawało nam się przechowywać tam dostawy. Potrafiło dochodzić też do kuriozalnych sytuacji w których firma wstrzymywała dostawy jakichś produktów, z powodu ich braku na magazynie, co oczywiście oznaczało, że na punkcie też go nie będzie bo dostawa była co 2 dzień. I gdy przyjeżdżał "przełożony":, który doskonale wiedział o sytuacji dostawało się po głowie za brak towaru, który widocznie trzeba było wyczarować. Stawka w Iqosie nie utrzymuje się na podobnym poziomie bo pomijając inflację pracownicy mają coraz mniej godzin pracy i niższe premie, lub premie ustalone tak by przypadkiem nie dało się zrealizować, jest to więc jedyne przedsiębiorstwo jakie znam, które z roku na rok płaci mniej niż więcej. to nie praca tylko (usunięte przez administratora) w którym nie można się napić wody na punkcie, nie można wyjąć telefonu nawet na sekunde, ani zjeść, ani też wyjść poza punkt bez jego zamknięcia co przy wiecznej kolejce klientów nie jest możliwe. Możliwości awansu w strukturze są jak najbardziej, ale tylko jeśli znasz się z kimś postawionym wyżej, najlepiej jeśli jest to znajomość rodzinna, lub łóżkowa wtedy kariera twoja wystrzeli, w innym przypadku nie masz szans, bo ubiegnie cię jakiś pajac bez doświadczenia i kompetencji, ale za to z umiejętności bycia członkiem rodziny kierownika. Firma za to daje wszystkim równe możliwości rozwoju i to fakt, niestety nie wspomina, że chodzi o rozwój zaburzeń nerwicowych po pracy w tym (usunięte przez administratora) Cieszę się, że zostawiłem tę historię za sobą, mówiąc na koniec przygłupiemu przełożonemu, że mam go w (usunięte przez administratora) i nie będę pracować w takich warunkach. Mimo wszystko jednak najlepiej sobie w ogóle nie robić takiej krzywdy. Czy była to praca przez Adecco, czy Przez Msservices nie ma to żadnego znaczenia w każdym przypadku wygląda to identycznie

Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Cześć, widziałam oferte pracy jako iqos coach. Jakie są widełki zarobkowe na tym stanowisku?

Pracownik popychadło
Pracownik
 Pytanie

Pracuje na stanowisku IQOS COACH (na szczęście już niedługo) i powiem tak: jeśli szukacie chaosu w firmie to projekt iqos jest dla was idealnym miejscem! Niekompetencja przełożonych jest na imponująco wysokim poziomie, ASM J.M. to osoba która o sprzedaży i zarządzaniu ludźmi wie tyle co małe dziecko, porażka. Targety nie są podparte żadnymi statystykami, czemu nagle takie wysokie? Bo tak (czyt. chcemy mieć dobry powod żeby za dwa miesiące dać ci plan naprawczy po czym pożegnać). Target dla osoby której terytorium to małe zapyziałe wioski jest taki sam jak target osoby z Warszawy. A kasa? No kasa przecież w stolicy musi być wyższa bo inny standard życia, czego nie rozumiesz? A najgorszy jest kompletny brak pomysłu firmy na to stanowisko. Miotamy sie, wystajemy na tych punktach, ludzie i detaliści maja nas dość, dostajemy pierdyliard ulotek od rks po czym okazuje sie przedstawiciel pmi uprzedził nas z zostawianiem ich na sklepach. W grudniu o targecie dowiedzieliśmy sie w połowie miesiąca, tydzień przed świetami ;) Moznaby tak wymieniać bez końca, przekłamane raporty, niedziałające systemy. Nie polecam tego stanowiska chyba ze w ramach eksperymentu społecznego, można sobie Jasia poobserwować i robić notatki jak NIE szefować :)

ona
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie na jakie wynagrodzenie może liczyć specjalista ds. sprzedaży w terenie? Bo pojawiło się kilka ofert i chce aplikować na Radom

Iqos
Pracownik
@ona

Nie rób tego błędu, pracuje tu 3 lata i mam dosc

Ona
Kandydat
 Pytanie
@Iqos

Napiszesz coś więcej? Jaka pensja około i jaka premia? I czemu nie polecasz. Będę bardzo wdzięczna

Adrian1212
Pracownik
 Pytanie

I co idioci korposzczurki wierzący w każde słowo waszych szefów? W marcu kończy się projekt iqos coach adecco już oficjalnie. Jakie to miało być rozwojowe jeju jeju, a tu się okaże że wszyscy zostaniecie (usunięte przez administratora)na zbity ryj

Joanna
Inne
@Adrian1212

Masz jakieś dowody albo oficjalne informacje że tak będzie? Firma żadnego nowego projektu nie planuje?

Adrian1212
Pracownik
 Pytanie
@Joanna

Haha, a Ty jak oddany (usunięte przez administratora)nadal wierzysz w cuda. Dowody? Od roku jesteś hostessa, w marcu adecco kończy się umowa i nie zostanie przedłużona bylo oficjalne potwierdzenie. A wiesz co to znaczy?

Marcin
Kandydat
 Pytanie
@Adrian1212

Witaj, skąd takie informacje? Jest to gdzieś napisane w internecie? Szukam i nie mogę znaleźć.

Julia
Inne
@Adrian1212

A od środka to jak sytuacja w tym projekcie wygląda? Ty to piszesz z ino w sieci czy wiesz, bo bierzesz udział? Czym się zajmowałeś?

Xxx
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś wie jaka firma odpowiada za rekrutacje na infolinie iqosa?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Niezły
Były pracownik

A co tu pisać poprostu facet lubi kupować:-)

Paweł
Kandydat
 Pytanie

Praca jako koordynator punktów iqos. Na jakie warunki można liczyć? Jaka podstawa? Ile punktów ma się pod sobą? Jakie auto służbowe?

Zostaw merytoryczną opinię o Philip Morris - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Philip Morris
Przejdź do nowych opinii