Rozmowy kwalifikacyjne - PayPro S.A. - Poznań

3 Dodaj raport z rozmowy
opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie

Rozmowy kwalifikacyjne w PayPro S.A.

Specjalista ds. Marketingu 2019-01-21 10:57 przez U30

Przebieg rekrutacji

Rozmowa kwalifikacyjna -> Zadanie do zrobienia -> Druga rozmowa kwalifikacyjna Rozmowa krótka, ale konkretna, bez dziwnych HRowych pytań. Po rozmowie zadanie do zrobienia. Drugie spotkanie w celu omówienia zadania. Cały proces rekrutacji bardzo szybki. Po drugiej rozmowie pozytywna decyzja o zatrudnieniu tego samego dnia.

Pytania

Pytania o doświadczenie, obsługę niektórych programów, dyspozycyjność oraz oczekiwane zarobki.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Specjalista ds. Obsługi Klienta 2017-11-07 23:29 przez Lila

Przebieg rekrutacji

Jak zwykle CV nie przeczytane, co skutkowało tym, że zaczęło im przeszkadzać moje dodatkowe zajęcie. Tylko że to co ja robię w wolnym czasie jest tylko i wyłącznie moją sprawą. Co drugie zdanie było powtarzane że szukają kogoś na stałe miejsce, co było dziwne, bo to czy ja zostanę na stałe nie zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Pracodawca też by musiał się postarać. A z tego co mi pani menadżer mówiła, czyli Pani Katarzyna, raczej nie wiele pracodawca byłby w stanie zrobić aby mnie zatrzymać. I zaczęło się sugerowanie, że jestem nie wdzięczna, mam zbyt wysokie wymagania i przerysowane ambicje co do mojego rozwoju. Nie zdziwię się , kiedy potencjalni pracodawcy zaczną podawać lojalki do podpisania już na rozmowie, że będzie się wiernym i wdzięcznym pracodawcom. Jednym zdaniem - jak zwykle straciłam swój czas i pieniądze na kolejną rozmowę, aby znowu przekonać się jak beznadziejna jest kadra zarządzająca w tym kraju. I żadnej informacji zwrotnej, bo po. Ciekawe czy gdybym ja nie przyjechała na umówione spotkanie i nie uprzedziłabym o tym, bo po co, czy pani Katarzynie by to pasowało? Szanujcie czas i czytajcie CV zanim zaprosicie na rozmowę.

Pytania

Pytanie dotyczące doświadczenia, kilka pytań typu co byś zrobił/a gdyby zadzwonił klient zdenerwowany.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
PayPro S.A.