Opinie o Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.
Jak wyglada praca sprzedawcy w salonie? Ile godzin i za jaka stawke? Jest uop czy smieciowka? O co chodzi z tymi telefonami, trzeba wydzwaniac po jakichs klientach? Jesli macie wiecej szczegolow to chetnie sie dowiem, bo myslalem o rekrutacji.
Jak szefostwo w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. traktuje ludzi?
Jak się pracuje z ludźmi z Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?
(usunięte przez administratora)
Możesz napisać chociaż jakie województwo. Wysłałam do nich Cv . Opinie tu mają lepsze niż konkurencja. (Choć tam tez aplikowałam) Jak mogli zwolnić przy klientach brak profesjonalizmu. Jeszcze sie z czym takim nie spotkałam a mam 15 lat doświadczenia jako sprzedawca.( w różnych branżach) Masakra , Byłaś na umowie zlecenie czy o prace?
Teraz również liczy się zaangażowanie i umiejętności, jak to działa to wynik sam się robi, i wszyscy są zadowoleni.
też ciekawy jestem województwa... Ale jaja się robią w tej firmie hahaha manager ma większy plan od nas a podwyżek brak.. dla mnie spoko, łatwiej plan zrobie ale szkoda ich... czysty wyzysk i zacznie sie rywalizacja zaraz, zamiast motywowania... albo manager zacznie na nas zrzucać obowiązki skoro sam musi wiecej zrobić niż my.... zero logiki ale cóż..
Pracownik a ja myślę, że to dobra zmiana, może wreszcie się managerowie wezmę za robotę zamiast siedzieć i udawać, że tabelki w kompie robią albo nawijać po 3 godziny na telefonie . Czasy kierownika za ladą z kawą jak za (usunięte przez administratora) odeszły do lamusa , tu się trzeba przestawić, posprzedawać ???? W moich poprzednich miejscach pracy był taki właśnie system między innymi w Hugo Boss czyli nie polska firemka z 20 sklepami???? pewnie nowa pani dyrektor to wymyśliła hehe wydaje się jej że coś tu zmieni. Ile jej dajemy,3 miesiące?????
Manager nie jest od tego żeby robić plan większy niż sprzedawcy. Kierownik jest od zarządzania. Jeżeli tego nie zmienia to zaraz będą szukać managerów. I wtedy niektórzy sprzedawcy będą płakać bo nie będzie miał kto robić ich pracy. Skoro osoby zarządzające są od "sprzedaży" to w takim razie regionalni też niech sprzedają. Czemu tego nie robią? A co do nowej pani dyrektor to jej pomysły raczej nie cieszyły się uznaniem w lavardzie. A ile czasu będzie rządzić to się okaze - ostatnio w centrali dużo osób się przewija.
Tak to jest Jak sie zatrudnia kolestwo I rodzice.
Wreszcie ktoś napisał prawdę czym się "zajmują" managerowie zwłaszcza ci, którzy są nie do ruszenia bo pracują długo, mają swoją grupę wzajemnej adoracji itp.to jak związki zawodowe jeśli odstajesz bo masz inne zdanie i wykonujesz bez sprzeciwu zadania z centrali jesteś wykluczony i grupa nie darzy Cię sympatią. Znam z doświadczenia dlatego w sumie odeszłam a powiadomienia nadal przychodzą o opiniach hehe. Zresztą czym,kim zarządzać ,sklep mały, towaru też mało, dwoma osobami i jeden zastępca hahaha, jest czas żeby być najlepszym sprzedawcą to jest normalne i wszędzie tak działa i dlatego działa, byłam zdziwiona że tak ktoś wymyślił ale dla mnie lepiej no i nie wolno się sprzeciwiać grupie.Weźcie się do roboty to będziecie zarabiać lepiej ja tam na zarobki nie narzekałam.
A zakres obowiązków na papierze jaki jest tak właściwie przy tym co tutaj sugerujesz? Czemu w zasadzie uważasz to za dobre posunięcie? Poprzez te raporty ma się późniejszy wpływ na plany sprzedażowe?
Śmiech na sali… szczerze? Nie wiem jak ta firma funkcjonuje z takim Hr-em. Pani Joanna Golczyk sama nie wiem jak utrzymuje ten stołek bo jak tu siedź sprzysięgać wam ze tak nieprofesjonalnej osoby to jeszcze nie widziałam. Wyżej wymieniona osoba wysłała mi maila o 1 etapie rekrutacji. Żadnego telefonu do niej w mailu niczego sam suchy mail o tym ze mam przeprowadzić audyt sklepu. Zaznaczam ze takie rzeczy są płatne ale uznałam ze na rzecz rekrutacji przeprowadzę ten audyt co zrobiłam na najlepszym poziomie bo miałam z tym wcześniej styczność. Wcześniej odpisałam na maila zw prosze o jakiś kontakt do niej bo kto normalny wysyła takiego maila bez możliwości jakiegokolwiek kontaktu ani nawet nie zadzwoni????!!!!! Oczywiście na żadnego maila nie otrzymała odpowiedzi. Pani chyba otrzymała ta prace po znajomosci i nie wie czym jest rekrutacja. A nawet nie chyba tylko napewno! Oczywiście poczułam się wykorzystana ze zagłady na audyt. Szukaj idiotów co za darmo będą im przeprowadzać audyty za które normalnie powinni zapłacić. Zgłoszę to dalej bo akurat mam znajomych w tej firmie w Pabianicach na wysokich stanowiskach. Tacy ludzie nie powinni zajmować się rekrutacja!!!! Szkoda tylko czasu na ta firmę bo domyślam się ze to nie pierwszy i ostatni taki przypadek.
Nikomu nie polecam!
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dzień dobry Dziś wybraliśmy się na zakupy do Galerii "Kasztanowa" w Pile. Szukałem dla siebie marynarki do codziennej pracy. Trafiłem do sklepu Pawo i ku mojemu zdziwieniu znalazłem idealną, którą sobie wymarzyłem. Obsługiwały mnie dwie przemiłe Panie (jedna na pewno Natalia, drugiej imienia niestety nie znam). Z tego miejsca chcę podziękować obsłudze za profesjonalne podejście do klienta, wiedzę, doświadczenie i po prostu uśmiech. Zostałem obsłużony profesjonalnie (trzeba tu dodać że jestem wymagającym klientem). Brawo dziewczyny!, tak trzymać, a Szefostwo firmy proszę o wyróżnienie obu Pań. Takich pracowników już dziś na rynku pracy nie mam. Dziękuję i do zobaczenia.
Trochę takie to mało żenujące i słabe! Od kiedy klient wystawia opinie na gowork-u?
Żenujący i to bardzo jest Twój wpis Red rose, grasz w tej samej drużynie i co zazdrość Cię spaliła? To jest normalna praktyka aby prosić klienta o zostawienie opinii, jeśli był zadowolony z obsługi, a to, że nie wszyscy klienci wiedzą jak to zrobić i gdzie to zupełnie inna sprawa. Tutaj się dziewczyny napracowały i brawa dla nich, możemy tylko brać z nich przykład. Także postaraj się, poproś klienta o opinie może też się doczekasz, zamiast wylewać żale tutaj.
odnośnie tego co tu zostało napisane to sama jestem teraz ciekawa w jaki sposób odnosisz się do efektu ze swojej pracy tutaj? jako kto pracujesz i czy jesteś zadowolony ze swoich wyników?
jak wam tak źle to proponuje się zwolnić i iść zdobywać świat gdzie indziej. Kawe i herbaty mamy. Wysyłka sms - jest tak mało klientów że bez problemu można ogarnąć. Tak , bycie sprzedawcą w takim salonie to cos więcej niż nabijanie na kase. Jak ktoś się nie chce męczyć to niech idzie do marketu pikać na taśmie. Wszyscy tacy mądrzy i obeznani w prowadzeniu firmy, dostawach i nowych kolekcjach - to sami pokażci na co was stać i jak to sie robi..
Nie traktuj osób pracujących w markecie tak przedmiotowo. Ciężko pracują, jak to nazwałaś "na taśmie". Niektórzy pracują bo lubią, a inni bo muszą. Ale to Twoja praca w porównaniu z pracą kasjerki w markecie jest lekka. Niektórzy się znają na prowadzeniu Firmy a inni mniej, to fakt. Od dawania przykładu to są przełożeni, i to oni powinni pokazać jak osiągnąć cel. A jeszcze inni nie potrafią pisać bezbłędnie.
Oczywiście ,że można się zwolnić . Na szczęście pomimo ,że jest kryzys można zmienić pracę i to na lepszą . Masz rację praca w takim sklepie jak Pawo różni się od pracy w markecie gdyż jest bezpośrednią obsługa klienta itd . , aczkolwiek aby osiągać cele sprzedażowe w magazynach musi być przede wszystkim towar z pełną rozmiarówką a ta najbardziej " chodliwa " powinna być powielona czyli jak sprzedaż wyjmujesz z magazynu i masz czym handlować. Często bywa tak ,że klient coś kupił i dla następnego z tego samego asortymentu nie było już rozmiaru. Na takich zasadach działa zdecydowanie większość sklepów . Kolekcja także powinna być wymieniana chociaż częściowo aby nie było sytuacji ,że klienci którzy są od kilku lat z Pawo nie mieli co kupić gdyż większość rzeczy posiadają . Praca DW powinna skupiać się na sprzedaży , przyjmowaniu towaru , odsyłkach itd . W zakresie nie powinno być działań marketingowych jak wydzwanianie po klientach i zdobywanie nowych przez telemarketing czy rozwieszanie plakatów po szkołach i innych miejscach . Praca DW jest w salonie i ma być skupiona na obsłudze klienta . Stąd tyle negatywnych opinii. Podstawa handlu to mieć czym handlować i mieć dobrej jakości towar . Wówczas osiąganie wyznaczonych targetów jest łatwiejsze .
Może to też zależy od tego jak kto postrzega warunki pracy, może dla kogoś są adekwatne? To Ty jak je widziałaś, że w ten sposób oceniasz?
Pod koniec listopada ukazały sie ogłoszenia na stanowisko Doradcy. Notorycznie są odświeżane. Nie ma chętnych czy mają tak wysokie wymagania? Kogo na to stanowisko najchętniej zatrudniają ? Panie z 20 letnim doświadczeniem czy studentki bez doświadczenia ? Jak jest w tym temacie u Was w salonach ? Bo nie wiem czy ma sens aplikować:(
Czy firma Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
W zeszłym roku na święta Bożego Narodzenia nie było żadnej premii jedynie było o ile pamiętam 50 zł na sklep i można było kupić sobie za to oczywiście na fakturę coś słodkiego . Więc słabo .
Ktoś rozmawiał na ten temat z szefostwem? Może warto? Macie może w takim razie jakąś imprezę wigilijną?
a ogólne to je miewacie czy i tak nie? ciekawa też jestem czy wychodziliście z taką inicjatywą i wam odmówiono czy raczej nikt nie był zbyt chętny?
Witam, jak ma na imię rekruter w Pawo ?
W poznani Doradcy Natalia i Patryk, pomogli w wyborze, ubrania naprawdę z najwyższej półki i do tego załatwili zniżkę ponad 50% ( Black Friday) Osobiście polecam
Okropna firma. Wciąż dokładająca obowiązki dla pracowników salonów kompletnie wychodzące poza ich kwalifikacje i zadania. Premii praktycznie brak, podstawa niewielka, za którą nie da się przeżyć. Brak nowej kolekcji już od dwóch lat, a góra żąda jak najlepszych wyników! W ogóle nie słuchają co ludzie z salonów im mówią, ich potrzeby i opinie klientów się nie liczą. Już nie wspomnę o braku zakupu wody, kawy czy herbaty przy pracy po jedenaście godzin dziennie!
Serio? A w którym w sklepie w galerii dawaja kawę i herbatę? Pracowałam w kilku, zanim tutaj trafiłam i NIGDZIE nie miałam.
Zapewnienie wody pracownikowi, który pracuje powyżej 6 godzin jest prawnym obowiązkiem pracodawcy
Pracowałam u konkurencji, kawa herbata czy nawet mleko do kawy było w budżecie firmy, pracownicy mieli to zagwarantowane :)
Dokładnie masz rację , w dzisiejszych czasach firmy dbają o pracowników a nie stoją w miejscu i zachowują się jakby były lata 90-te. Niestety Pawo znajduje się na tym etapie i daleko mu aby dogonić konkurencję pod każdym względem .
Masz rację że trudno dogonić konkurencję chwaląc się tym że jeden ze sportowców ubrał się w produkty z zeszłego sezonu. Hit miesiąca września.
No a to i tak nie jest już pozytywne, że mają szansę czymkolwiek się pochwalić? Gorzej jakby kompletnie nie było czym
Praca na magazynie w pabianicach okropna. Brak sprecyzowanych obowiązków przez co jesteś parobkiem od wszystkiego, nawet zmieniasz koła w służbowych samochodach. Pewna osoba to lizus i kabel. Prezes to typowy Janusz biznesu
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Wszystko zależy jaką masz stawkę, wypłacane zgodnie z kodeksem pracy. Czytam tak komentarze i rzeczywiście kiedyś było różnie ale teraz widzę dużo pozytywnych zmian. Mi się podoba i również to że dali nam dodatkowe bonusy gdzie można sobie dorobić premia. Pożyjemy zobaczymy
Tak dokładnie sami znajdzcie klientów ale nie w godzinach pracy. Stanowczo firma dba żeby pracownik miał duzo pracy
3/4 telefony dziennie do klientów to nie telemarketing. Pracowałam wcześniej w call center i nijak ma się się to co mówisz to obecnej sytuacji tutaj na salonie. My dzięki telefonowi do jednego z większych dilerów samochodowych będziemy mieli opcje na fajną współpracę. Więc proponuje mniej narzekać a zabrać si do pracy ;)
W żadnej firmie nie spotkałam się z tym, że pracownik sklepu ma zdobywać klientów przez telefonowanie do dilerów samochodowych , plebani, szkół itd . A jeżdżenie i rozwieszanie plakatów np . także w szkołach chyba też nie leży w gestii pracowników sklepu . Jak można wymagać pracy poza salonem ????Gdyby ktoś chciał zajmować się nazwijmy to marketingiem zatrudniłby się w takim dziale .Firma wykorzystuje pracowników sklepu do wszystkiego .
Boże przestańcie narzekać... Nie ma firmy mlekiem i miodem płynącej. Serio nie karzą? Mam znajomą u konkurencji i oni też dzwonili bo mieli fajną promocje po swoich znajomych żeby zrobić plan. Nie chcesz, nie dzwoń - tylko nie narzekaj i nie licz że kasa sama ci wpadnie. Wszędzie jest teraz walka o klienta, a jak tak bardzo Ci to przeszkadza to po prostu idź gdzie indziej. Jezu to takie proste.
Po pierwsze nie pisze się kaRZe tylko kaŻe ;) Nikt nie każe? Serio ? A tabelki same się uzupełnia. Jak ktoś chce dzwonić po znajomych to jego wybór - sama napisałaś,że była fajna promocja i brakowało im do planu . Inaczej jak masz polecenie służbowe i jesteś z tego rozliczana . Praca DW czy Managera jeśli chodzi o klientów powinna się skupiać na tych którzy weszli do salonu . Niech marketing i "góra" pomyśli jak zdobyć nowych klientów .
W firmie od ponad roku brakuje osób, które znają się mało tego są na odpowiednich stanowiskach.(usunięte przez administratora) Brak podstawowego asortymentu brak nowej kolekcji brak rozmiarówki .. ciężkie czasy nastały w Pawo. Przepracowałam tu kilka dobrych lat to co było już nie wróci, każdy pracujący w handlu to wie.. Telefony do klientów nie maja sensu ! „Stali klienci” grzecznie dziękują za tel mówiąc w prost NIE MACIE NIC NOWEGO
Problem z asortymentem był wszędzie, nie tylko w Pawo. Obroty mniejsze też są wszedzie . wystarczy popytać znajomych. brak slubow zrobił swoje! Co do ludzi - z nimi zawsze bywa różnie i to też fakt. Skoro firma przetrwała to znaczy że są odpowiedni, skoro pracujesz tyle lat to znaczy, że zespół też masz odpowiedni i managera. Nie ma co patrzeć na to co było tylko iść do przodu. Ale powiem Wam że wcale aż tak źle nie jest - też pracuje kilka lat. Czy mnie denerwują? No pewnie że się zdarza. Czasami "góra", czasami koleżanki z pracy. Ale czy lubie ta pracę? Tak lubię mimo wszystko. Ale jeżeli ktoś tego nie czuje, to szuka pracy a nie wylewa swoje żale w internecie. Podobno nowy asortyment ma być w tym miesiącu - teraz przyszedł nowy garnitur i w pawonecie jest artykuł o nowej kolekcji, więc nie do końca się z tym zgodzę że NIC nie ma ;)
Dokładnie tak jest ! Wystarczy popytać a nawet nie trzeba pytać.. Nowy asortyment w sklepach obok już dawno zawitał. Pracując tu kilka lat asortyment się nie zmienia ! Rzeczy na sklepie wyglądają jak używane przez odsyłanie i wysyłanie tego samego asortymentu co rok. Ludzie bardzo fajni ale większość z nich uciekła :-( tak jak klienci którzy często przychodzili do nas nawet pogadać zapytac co słychać :-) Ja mimo to mam pozytywne wspomnienia z Pawo
Jak przychodzi dostawa to te rzeczy wyglądają bardzo zle wymięte widać ze maja swoje lata . a my je musimy powiesić i świecić oczami . MARYNARKA 600 ZŁ HMMMMM. Dzisiejszy klient jest bardzo wymagający , byle czego nie chce i nie kupi naszej marynarki wymiętej za 600 zł
A to nie lepiej było tego wszystkiego narzucić na jakąś wyprzedaż? Bo widać, że klienci (usunięte przez administratora) nie są a przy prezentowaniu tego to faktycznie strzał w kolano jest
Naprawdę nowy asortyment ? Nie rozśmieszaj mnie. Śluby już od dobrych paru miesięcy organizowane są pełną parą więc nie w tym jest problem . Klient dziś jest wymagający . Potrzebuje wyboru, rozmiarów, nowości , dobrego składu . Dziś w cenie jest dobry marketing i reklama . Roznoszenie plakatów i telefony do klientów może 15 lat temu miały sens . Dziś konkurencja jest tak duża ,że wypełnianie tabelek nie pomoże w osiągnięciu dobrych wyników . Więc to co mówisz jest śmieszne i nieadekwatne do sytuacji w firmie .
Śmieszna to jesteś Ty. Tak narzekasz na marketing a była ostatnio informacja żeby powiedzieć co chcemy za akcję marketingowe, jakie naszym zdaniem się sprawdza i co? Wczoraj weszłam w ta tabele i mało kto się odezwał że cokolwiek innego chce! Tylko narzekać potrafisz - ale tak to jest że w internecie każdy jest "specjalista" w każdej dziedzinie. Moje dziewczyny śmieją się z takich wpisow jak twoje.
A czy firma kiedykolwiek wzięła pod uwagę zdanie pracowników sklepów?????!!!!! Nie trzeba nie wiadomo jakiego marketingu jeśli ma się dobry towar do sprzedaży a nie te same rzeczy z sezonu na sezon i to w okrojonej rozmiarówce a o składzie nie wspomnę. Należałoby wyprzedać wszystko i stworzyć nową kolekcję . Klient jest dziś wymagający i nie łapie się na ciągle promocje które są w Pawo . Może zamiast granatów jakieś inne kolory ??? Firma powinna też zadbać o pracowników a nie ciągle rzucać kłody pod nogi i demotywować wygórowanymi planami!!!! A prawda jest taka ,że marketing w tej firmie kuleje i nic konkretnego nie robi . Najłatwiej wysługiwać się pracownikami sklepów !!!
Niestety, taka smutna prawda. Dzwonienia do klientów nie ma w umowie, a w trakcie rekrutacji nie było mowy o takich rozwiązanich. Na inne pomysły marketingowe firma niby otwarta, lecz koniec końców nie robią nic.
i dostaje się za to jakieś dodatkowe pieniądze, za te dodatkowe czynności, czy jedna stała pensja po prostu?
Za każdy paragon powyżej 1000 zł masz dodatkową kasę. Im wyższy paragon tym bonus większy. Bez względu na to czy plan zrobisz czy nie. Dodatkowo za każdy próg sprzedażowy też masz dodatkową kasę. Widziałem podsumowanie kwietnia - ludzie zrobili fajne obroty i progi.
Pozdrawiam pracownice firmy PAWO którą miałem okazję spotkać dziś na mopie na a1 po godzinie 16. Nie wiem czym zajmuje się ta Pani ale firmie gratuluję tak empatycznego a zarazem życiowo odpowiedzialnego pracownika. W najbliższym czasie na pewno zrobię u Państwa zakupy.
Widać centrala skutecznie usuwa komentarze obnażające prawdę :)
Gdyby to co zostało tu napisane nie było prawdą skonfrontowaliby to . A tak to najlepiej usunąć niewygodne słowa . Prawda w oczy kole .
Hej wszystkim, widziałam że ostatnio dodano ogłoszenia o pracę w aż 20 salonach na stanowisku "Doradca Wizerunku / Stylista – Zastępca Managera Salonu". I mam kilka pytań: Czy to stanowisko kierownicze w salonie? Czy ta osoba odpowiedzialna jest za sprzedaż w salonie, VM i marketing, analizą konkurencji i zarządzanie salonem w jednym? Jak dokładnie wygląda to wszystko od kuchni? Jakie są realne przybliżone zarobki na umowie o prace lub zleceniu? Myślę że mam doświadczenie i sprawdziłabym się w tych rolach a oferta wygląda bardzo ciekawie.
Czy nikogo nie dziwi ta ciągła rotacja pracowników . Wielu dobrych pracowników odeszło . Przecież wdrożenie pracownika to czas i pieniądze po czym ktoś odchodzi bo widzi jak tu jest naprawdę . Obiecanki na rozmowach rekrutacyjnych niewiele mają wspólnego z realiami tej firmy . Ponadto stara kolekcja sprzed kilku sezonów . VM który ciągle wygląda tak samo .
Byłem jakis czas temu na rozmowie i niestety stawki jakie mi zaproponowano zarówno jeśli chodzi o podstawe jaki i premie były niezadowalające. Niestety ostatecznie nie zgodziłem sie na podpisanie umowy, ale wierzę ze firma ma potencjał i fajny klimat, a gdyby zaproponowali konkurencja podstawę lub premie to bym sie na pewno zgodził.
Pojawiły się ogłoszenia odnośnie rekrutacji na stanowiska menadżerów regionalnych. Jestem zainteresowany a nawet bardzo zainteresowany pracą z tą marką. Proszę o informację odnośnie standardów pracy. Pracodawca szanuje czas prywatny pracownika czy prawdziwa praca zaczyna się po godzinach pracy? Zdaję sobie sprawę, że czasem trzeba popracować dłużej niż ujęto w umowie ale nie powinno to być standardem. Pytam głównie z uwagi na złe doświadczenia w innych firmach.
Regionalni dostają region i jest to zazwyczaj region w "okolicy" ich miejsca zamieszkania. Więc nie podróżujesz przez pół polski. Pierwszy etap jest to zadanie do wykonania. Ja już swoje wykonałem i czekam na informacje czy zapraszają mnie do kolejnego etapu czy nie. Godziny - pewnie jak u wszystkich. Trzeba to pracujesz 12 . Trzeba to masz home office a jak to na home office , uda Ci sie Polkę z ikei sk®ecie w między czasie. Jak nie czujesz tego typu pracy to lepiej sobie daruj. Dużo pracy z ludźmi no i wiadomo jak trafi Ci się słabszy region / sklep to pracujesz żeby KPI poszły chociaż trochę do góry. Nie ma mowy wtedy o pracy 8 h dziennie. Liczą się wyniki jak wszędzie
Dziękuję za informację ale oczekiwałem odpowiedzi od kogoś kto już pracuje. Założenia ogólne znam. Interesują mnie realia.
Praca po 8 godzin? W tej firmie coś takiego nie funkcjonuje, zero poszanowania dla pracowników rzucają ludzi po Polsce nie pytając czy kogoś stać na taki wyjazd. Nie polecam
Potwierdzam. Że względu na okrojone składy w salonach dyspozycyjność całkowita . Bardzo często pracujesz po 12 godzin. Ciągle rosnące wymagania . To są prawdziwe realia.
Chciałbym podziękować Pani Annie która wczoraj jak to powiedziała na gościnnych występach" obsłużyła mnie w galerii Silesia. Od wielu lat robię zakupy w salonach z modą męską, ale jeszcze nigdy nie byłem obsłużony w sposób tak profesjonalny, rzeczowy a jednocześnie z uśmiechem i widoczną pasją. Spędziłem w salonie ponad godzinę gdyż jestem dość wymagający i wybredny, natomiast Pani Ania potraktowała mnie jak wyjątkowego klienta. Pani Anno jeszcze raz bardzo dziękuję za cierpliwość i profesjonalizm, napewno będę chciał wrócić niebawem na większe zakupy aczkolwiek będę oczekiwał na Pani obsługę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 26.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 12, z czego 5 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Pawo Men Sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Pawo Men Sp. z o.o. sp.k. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.