Znajdź szybko pracę!
Załóż Profil Zawodowy w 3 krokach!
Швидко знайдіть роботу!
Створіть професійний профіль за 3 кроки!
Powiem tak, infolinia i pomoc 0/10 praca serwisu 0/10 Pierwszy i ostatni raz kupiłem cokolwiek firmy panasonic. Sprzęt od pierwszego dnia niesprawny,a serwis BWM piaseczno twierdzi że wszystko działa.Jaki sprzęt taki serwis, najlepsze jest to, że gdzie się nie zadzwoni to mają cie w (usunięte przez administratora) Żenada. Proponuję mantę, bo wymieniają bez problemu sprzęt na nowy, jak ktoś ma więcej kasy to SONY też mają 100% podejście do klienta.
I MASZ RACJĘ OD 1,5 ROKU NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO. NIE POLECAM PANASONIC
A ja konsekwentnie i z uporem maniaka będę odradzal zakupy w sklepie Panasonic. Wyslano mi wadliwy odtwarzacz Blue Ray. Nie otrzymałem zwrotu za produkt z kosztami wysyłki. Sprzęt jest ponownie naprawiany w serwisie który nie może poradzić sobie z problemem. Panasonic zaproponował mi wyslanie sprzętu na moj koszt wraz z reklamacja do centrali i teraz uwaga. Barany nawet nie otworzyly pudełka z reklamacja i odesłali przesyłkę do mnie z informacją żeby wysłać sprzęt po raz kolejny do serwisu. Oczywiście nie można dotrzeć do nagrania chociaż rozmowy maja być nagrywane. Do zobaczenia w sądzie!