Opinie o Credico Marketing w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Credico Marketing. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Credico Marketing o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Credico Marketing w Katowice

Pablo111121

Biuro na ul. Mielęckiego 10 w Katowicach na 4tym piętrze, choć w rozmowie przez telefon podają nie wiadomo dlaczego adres Mielęckiego 8. Przez telefon mówią, że to zarządzanie ludźmi, przedstawiają się jak B cośtam International, na pierwszym etapie rozmowy kwalifikacyjnej nic nie mówią o obowiązkach i płacy; drugi etap kolejnego etapu wyjście w teren na 9,5h i wciskanie ludziom kitu o biednych fokach w Bałtyku i namawianiu ich do płacenia 40 zł lub więcej miesięcznie. praca niby dla WWF. zarobki prowizyjne od każdej osoby, która zapłaciła. Mi osobiście nie podobała się otoczka, ideologia dorabiana do pracy, hasła typu: "wiedz po co i dlaczego tu jesteś" czy "PRZEJMIJ KONTROLĘ", jak dla mnie zalatuje to sektą. Czytałem inne artykuły na te stronie internetowej o tej samej organizacji, że w ciągu dwóch lat 5 razy zmienili nazwę, że wcześniej się nazywali Millenium Marketing. Czytałem też angielską stronę internetową i tam tak samo czuć można sekciarską otoczkę. Nie pracowałem tam, tylko przerwałem drugi etap rozmowy kwalifikacyjnej - to mi wystarczyło, źle się czułem, że miałbym ludzi naciągnąć na coś, czego sam bym nie zrobił. Nie polecam, Pablo111121!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Credico Marketing - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Credico Marketing
Przejdź do nowych opinii