Kazar

Warszawa

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 160 ocen.

Opinie o Kazar

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kazar

Piotr Jabłoński

Napiszę jak działa firma. Kazar - buty, Kazar kosmetyki (nie najtańsze) i po kilku miesiącach, średnio używanych butów (4 - 5 razy w miesiącu) mocne przebarwienia na skórze, popękana skóra. Buty przechowywane przy wykorzystaniu drewnianych prawideł. Wyjątkowo dbałem o te eleganckie buty. No i dzwoni gość z Reklamacji i pyta jakich używałem kosmetyków do pielęgnacji. No to odpowiadam, że tych z paragonu zakupionych z butami w salonie KAZAR rekomendowanych przez sprzedawcę. Gość, dziękuję do wiedzenia. Rozmowa trwała 15 sekund. Jakież było moje zdziwienie kiedy przed chwilą dowiedziałem się o oddaleniu reklamacji. Zgłoszone uszkodzenie nie podlega reklamacji. Nigdy więcej KAZAR. Oczywiście procedura Rzecznika Praw Konsumenta. Zakładam konto na Facebook’u przeciwko KAZAR. Zapraszam wszystkich do umieszczania zdjęć produktów, które wyglądają jak wyjęte ze śmietnika po kilku użyciach.

Ada
@Piotr Jabłoński 08.12.2017 19:28
Napiszę jak działa firma. Kazar - buty, Kazar kosmetyki (nie najtańsze) i po kilku miesiącach, średnio używanych butów (4 - 5 r...

Panie Piotrze chetnie zamieszczę zdjęcia. Proszę o link. Jestem aktualnie po negatywnej odpowiedzi na moje odwołanie. Sytuacja tyczy się obuwia, które wg rzeczoznawcy firmy Kazar oraz Pani reprezentującej dział reklamacji oraz ECommerce twierdzi, ze nie potrafię przechowywać obuwia i z tego względu wygląda ono, jak wyglada. Dodam, ze ja a swoim nie miałam praktycznie szansy pochodzić. Dodatkowo wskazując problem z podeszwa, która w eleganckich szpilkach wyglada mało elegancko otrzymuję kontropinie pani rzeczoznawcy, która twierdzi, ze inaczej wyglądać nie może, bo na za zadanie zadbać o komfort użytkownika (mowa o szpilkach z obcasem o wysokości 12 cm) - wiec wg tej Pani ta podeszwa tak musi wyglądać, natomiast wg pracownika Kazar - Pani Małgorzaty wyglada źle aczkolwiek nie gra to już żadnej roli, bo obuwie jest przebarwione oczywiście z mojej nieumiejętnosci przechowywania obuwia, wiec niezależnie, co się wydarzyło z podeszwa, to wg niej jest to już mało istotne i z pewnością nie poczują się w odpowiedzialności za ten defekt. Pani dodatkowo powołuje się ze swoją decyzja na chęć zachowania lojalności względem innych Klientów marki i każdorazowo odsyła mnie do załatwienia sprawy na drodze sądowej.

Rozżalona i zawiedziona

Firma pozycjonuje się teraz mocno w mediach społecznościowych oraz w telewizji. Widać, ze ewidentne wydawana jest teraz ogromna ilość złotówek celem uzyskania odpowiedniej puozycji na rynku. I super fajnie bo do teraz była to dla mnie fajna, modna i szanująca swoich Klientów marka. Dziś już po słowie fajna i modna to nie dodam nic pozytywnego w odniesieniu i podejściu do Klientów. Ostatnie moje doświadczenia z postawa i podejściem do Klienta nie maja nic wspólnego z szacunkiem i tak ważnym procesem post salesowym. Opinie wydawane są jak w PIS najlepiej przy wykorzystaniu tzw obiektywnych expertow, bezrefleksyjnie i jeszcze dodatkowo z fachowymi oględzinami psychologicznego portretu Klienta wydawanego przez experta skorniczego. Naprawdę jest to mocno żenujące i ubliżające, nie tylko firma swoją oceną ubliża wizerunkowi Klienta ale sama deprecjonuje swoją wartość. W dzisiejszych czasach każda szanująca się firma dba o swojego Klienta i szuka takich rozwiązań, które mogą jej zapewnić nawet i w procesie reklamacji, albo wręcz szczególnie w procesie reklamacji szanse na zwalidowanie swojej pozycji i uzyskanie 12 punktów na możliwych 10. Czyli poszukiwanie takich rozwiązań, w których Klient tym bardziej przywiąże się do marki i będzie jej orędownikiem a nie detraktorem. Mnie potraktowano w taki sposób, iż ciężko będzie mi odbudować dobre zdanie na temat firmy. Szkoda. Bo z drugiej strony może akurat firma Kazar tez nie ma świadomości, iż zatrudniła kogoś i jej dział ECommerce i Obsługi Klienta reprezentuje osoba, która nie ma zielonego pojęcia, co jest dobre dla firmy. Nie ma pojęcia, czym jest NPS i jak łatwo takim nieprzychylnym podejściem stracić nizeli w prosty sposób można byłoby zyskać. Może warto zweryfikować opinie Klientów w procesie np reklamacyjnym i zwalidowac obsługę tak, aby można było pozostać przekonanym, iż zrobiliśmy wszystko, co mogliśmy, by w procesie podprzedazowym, obsługowym i reklamacyjnym zaoferować swoim Klientom pozytywne doświadczenia. To naprawę nie kosztuje wiele a daje spektakularne efekty.

Piotr Jabłoński
@Rozżalona i zawiedziona 05.12.2017 18:25
Firma pozycjonuje się teraz mocno w mediach społecznościowych oraz w telewizji. Widać, ze ewidentne wydawana jest teraz ogromna...

Szanowna Pani, Całkowicie się zgadzam z pani złą opinią na temat firmy KAZAR. Napiszę jak działa firma. Kazar - buty, Kazar kosmetyki (nie najtańsze) i po kilku miesiącach, średnio używanych butów (4 - 5 razy w miesiącu) mocne przebarwienia na skórze, popękana skóra. Buty przechowywane przy wykorzystaniu drewnianych prawideł. Wyjątkowo dbałem o te eleganckie buty. No i dzwoni gość z Reklamacji i pyta jakich używałem kosmetyków do pielęgnacji. No to odpowiadam, że tych z paragonu zakupionych z butami w salonie KAZAR rekomendowanych przez sprzedawcę. Gość, dziękuję do wiedzenia. Rozmowa trwała 15 sekund. Jakież było moje zdziwienie kiedy przed chwilą dowiedziałem się o oddaleniu reklamacji. Zgłoszone uszkodzenie nie podlega reklamacji. Nigdy więcej KAZAR. Oczywiście procedura Rzecznika Praw Konsumenta. Zakładam konto na Facebook’u przeciwko KAZAR. Zapraszam wszystkich do umieszczania zdjęć produktów, które wyglądają jak wyjęte ze śmietnika po kilku użyciach.

anno

praca w tej firmie to jakiś żart, nikt nie wytrzymuje w niej dłużej niż parę miesięcy, dziewczyny ciągle się zwalniają, ciągle szukają nowych do zatrudnienia i takim sposobem dwie ogarniają wszystko a cała reszta nie umie nic sama zrobic, zarobki przy wymaganiach to dramat, caly czas stres czy przyjdzie tajemniczy klient, przychodza bardzo czesto jakies buraki i trzeba sie usmiechac i zgrywac idiotke, mnostwo pracy papierkowej, trzeba wiele sie nauczyc zeby poradzic sobie samemu- jesli chodzi o papiery, reklamacje itp, jak jest wiekszy ruch do kazdego trzeba podejsc i sie zapytac jak doradzic co jest naprawde trudne a jak jest sie z kierowniczka nie ma bata zeby kogos ominac bo jest opierdol i wyzywanie od najgorszych, nie mowiac juz o wszechstronnej wiedzy, pomijajac skory z ktorych sa wykonane obuwie i galanteria, ale trzeba sie znac teraz na perfumach i mechanizmach w zegarkach, trzeba umiec tez skrocic bransolete w zegarku i pasek do spodni... dramat, wymagania wielkie a wyplata taka ze trzeba myslec jak tu przezyc za te pieniadze... pracownikow na te buty itd nie stac nawet z tym -50%... stres gwarantowany normalnie jazda bez trzymanki

Iza

@lena ale na pewno nie to liczy się najbardziej, tak jak widzisz dyskusja wcześniej dotyczyła zarobków bo to tak naprawdę najbardziej się dla pracowników liczy. Czy Ty mogłabyś powiedzieć coś na ten temat z własnego doświadczenia, które masz w Kazarze?

Lena

Moim zdaniem praca w otoczeniu pięknych rzeczy ma swój urok.

Iza

@Iza, stanowisk na pewno na wiele w jednym salonie nie ma, są sprzedawcy i kierownicy, a ich pensje jak już tutaj była dyskusja na ten temat różnią się. Wiele zależy tutaj o wyrobienia planów i premii, które otrzymują pracownicy. Czy ktoś może się jeszcze do tego odnieść i potwierdzić?

Iza

Jakie są rodzaje stanowisk w salonie ? I czy wiąże się to z wysokością pensji ?

Leonid

Czy zawsze musimy być bardzo zadowoleni z pracy, czy wszystko musi być po naszej myśli? Kto płaci ten wymaga i niestety trzeba się dostosować do tych wymagań. Myślę, że ludzie ugodowi mają spokojniejszą pracę.

Iza

@Laura oczywiście, że tak. Forum jest idealnym miejscem do wymiany zarówno tych dobrych, jak i złych doświadczeń w zatrudnieniu. Najważniejsze są jednak konkretne informacje - często tez o perspektywie czasu, z jakiej oceniamy pracodawcę. Rynek pracy jest bardzo zmienny, a każda firma musi reagować na zmiany w nim zachodzące (i zmieniać się).

Ew

Czy ktoś mi powie jak wyglądają zarobki na ten moment podobno nie ma sprzedaży na osobę a premia stała i podobno pracownik ma skaner i przy kliencie sprawdza dostępność towaru czy tną premie ?

Laura

Każdy może w swojej firma wprowadzać swoje zasady , oczywiście zgodnie z kodeksem pracy, a pracownik ma obowiązek dostosować się do wymagań. Jak coś nie odpowiada zawsze można odejść z firmy i szkoda czasu na pisanie bzdur.

Róża
@Laura 15.08.2017 22:29
Każdy może w swojej firma wprowadzać swoje zasady , oczywiście zgodnie z kodeksem pracy, a pracownik ma obowiązek dostosować si...

to po co tu zaglądasz? skąd tu sie wziełaś jak Ci wszystko wszędzie pasuje? Wiele spraw wychodzi w trakcie pracy, a nie każdy w każdej chwili może zrezygnować jak coś mu nie pasuje,bo 2 tyg wypowiedzenia, bo zobowiązania, bo ktoś na urlopie itp. więc lepiej się przestrzegać wzajemnie niż obudzić z ręką w nocniku... Od dawna ludzie się siebie radzili, a i tak ilu jest pracowników w PL a ilu uzytkowników forum, kto ma czas lub nie jest pewny szuka podpowiedzi w internecie, a inny zwalnia się bez słowa i szuka lepszej pracy...

Iza

@wisienka95 warto sprawdzać na jakim wątku zamieszcza się komentarze. To forum dotyczy Kazara w Warszawie, nie w Łodzi. Kazar to jednak duża sieciówka gdzie praca może wygląda zupełnie inaczej w każdym sklepie. Warto zaznaczać gdzie i na jakim stanowisku się pracuje, tak żeby nie wprowadzać innych w błąd.

Mańka

Pracuję w sklepie i jestem z tej pracy bardzo zadowolona. Praca w handlu nie polega na siedzeniu i robieniu dziwnych min tylko na miłej obsłudze. Sama lubię jak mi ekspedientka doradza przy zakupie butów

Wisienka95

Nie polecam ani trochę salonu w Manufakturze w Łodzi. Praca tam była istną katorgą, w załodze były tylko 2 fajne dziewczyny. W pierwszym dniu pracy wymagają od Ciebie takich rzeczy jakby się pracowało tam dobrych kilka lat. Atmosfera bardzo sztywna, napięta. Niektóre pracownice nawet potrafią rzucić w drugą pracownicę butem jak mają zły humor, albo wtedy gdy nieodpowiada im szybkość szukania butów w magazynie gdzie panuje totalny chaos.

Lozarek

Niektórzy piszą tu jako klienci ale pomylili się ponieważ to jest forum dla pracowników. Firma jest dobra tylko myślę sobie, że nie dla każdego,gdyż nie każdy nadaje się do pracy w handlu a to jest specyficzna branża.

On on on

Reklamacja? Same problemy! Gdy kupujesz u nich towar wszystko wygląda super pięknie. Moje buty rozwarstwily się po jednym dniu więc je reklamowałem. Mimo iż zadam wymiany produktu na nowy jest on naprawiany! Zwrot towaru trwa już 4 tydzień i końca nie widać! Co jakiś czas otrzymuje tylko polaczenia telefoniczne z Przemyśla że towar już jest wysłany i jest w drodze po czym za chwilę inna osoba z podobnego numeru podaje sprzeczne informacje! Ta firma wygląda ładnie tylko na wystawie. W życiu codziennym to zwykła szmira made in China. Nie polecam!

Luiza

Jeśli ktoś nie lubi pracy w handlu to nie powinien pracować w sklepie. Dla mnie praca z klientami jest przyjemnością.

Natalia

Co słychać w firmie? Czy wiecie, że Kazar otrzymał ostatnio wyróżnienie"JAKOŚĆ OBSŁUGI 2017" przyznawane przez Polski Program Jakości Obsługi najprzyjaźniejszym firmom w opinii konsumentów.

Lorenzo

Kazar to marka i nie może zniżać pewnych standardów, dlatego wiele osób nie potrafi dostosować się do ich wymagań. Praca w takiej firmie powinna byc też dumą szczególnie dla młodych ludzi bo tu moga się wiele nauczyć.

Róża
@Lorenzo 24.02.2017 19:23
Kazar to marka i nie może zniżać pewnych standardów, dlatego wiele osób nie potrafi dostosować się do ich wymagań. Praca w taki...

Ja się pytam gdzie jest moja poprzednia wypowiedz?! Pod tym samym nickiem... Usuwanie nieobraźliwego posta to już przesada! Firma ktora ma standardy jak ktoś pisał wcześniej powinna przyjmować reklamacje, a dumą można prace w wojsku nazwać, a nie w sklepie za najniższą krajową, gdzie ważne jest czy masz dobry kontakt z kierownikiem ot co można się tam nauczyć. Raczej to firma Kazar powinna dostosować sie do współczesnych wymagań pracownikow i klientów, bo w tych czasach umowa o prace, najnizsza krajowa czy reklamacja to nie jest łaska firmy tylko obowiązek...

Lozo

Mam pytanie czy Kazar robi nowe rekrutacje?n Jeśli ktoś ma wiedzę proszę o informacje, może jeszcze ile można zarobić na wejście? Mam doświadczenie w sprzedaży.

Niezadowolna

Pracuje w Kazar od miesiąca i bardzo żałuję podjęcia tej pracy. Jestem studentką (usunięte przez administratora)nie ukrywam że praca to nie mój największy priorytet, (usunięte przez administratora) Stawka za godzinę oczywiście najniższa krajowa, premie są ale trzeba się nieźle narobić żeby je dostać (usunięte przez administratora)Grafik zmienia się co 3 dni i nawet jeśli sobie coś zaplanuje, większość muszę odwołać ,bo brakuje ludzi , a ja mam być dyspozycyjna. Ogólnie bardzo nie polecam wiązania się z tą firmą w jakikolwiek sposób.

A

Pewnie wszystko zależy gdzie trafisz. Jak na sklep TYLKO z butami, to niektórym kierowniczkom okupującum stanowisko od długiego czasu, widać że zależy wyłącznie na ciepłej posadzie i boją się wychylać. Ciągłe zmiany w grafiku- nawet 5 wersji w ciągu miesiąca, przekładany odbiór nadgodzin na świętego nigdy i tłumaczenie się, z jakiego powodu chce się mieć wolne akurat w danym dniu to tylko niektóre idiotyzmy w tej firmie. Koordynatorom proponuje bliżej zapoznać się z kierownikami, bo często są to osoby, które nie mają pojęcia o zarządzaniu i stosują mobbing.

Lozo

Słyszałam, że to fajna firma i aplikuję do pracy. Czy kto wie ile płacą kierownikom? Czy atmosfera jest ok?

Blady

Ile zarabia kierownik

Piekny i mlody

Warunki pracy nie sa zle,pomijajac placenie za braki. Raz mozna zaplacic 400, raz 50 . odcinaja to po prostu z wyplaty. Atmosrera pracy zalezy od zespolu ale wszedzie tam,gdzie jest wiekszy ruch i klient sa tez klotnie,przepychanki, udowadnianie kto wiecej sprzedal. Jest duzo spraw papierkowych, gorzej niz w korpo. Stres pracy 100 procent, praca tylko dla silnych psychicznie i pewnych siebie osob. Bardzo czesto trzeba sie uzerac z niemilymi klientami i wspolpracownikami .dobra szkola zycia, lepsza niz surviwal. I to tego, i to tamtego trzeba doplacac za udzial

Róża

Jutro idę na rozmowę o pracę w Płocku, czy ktoś się orientuje jaka tam atmosfera, jaki jest menager i regionalny? jakie zarobki?

Goch

Witam,a macie jakieś info jak praca w Jankach..aplikuje na managera? Ktos coś?

MB

Praca w tej firmie to porażka...

ala

Nowa kolekcja 216 te botki zielone i czerwone ,piękne ale tak nie wygodnie ze mozna je kupić i wstawić na segment dla ozdoby bo nosic sie nie da,musza dopracować profil tragedia..a szkoda bo bym kupila ale dać za buty i torbę 2 kola i nie nosic sxkoda

ala

Nowa kolekcja 216 te botki zielone i czerwone ,piękne ale tak nie wygodnie ze mozna je kupić i wstawić na segment dla ozdoby bo nosic sie nie da,musza dopracować profil tragedia..a szkoda bo bym kupila ale dać za buty i torbę 2 kola i nie nosic sxkoda

świadomi

Hej!! Co do firmy .....hmmm gdyby nie to ze brak szkoleń jakich kolewiek szkoleń nie idą W parze z wymaganiami !! Najnizsza krajowa i smieszne premie ...... ZERO wsparcia ze strony menadżera który boi się panicznie regionalnego lub jest pupilkiem dopoki nie zapada się grunt pod nogami .... Multi z którego nie ma premii chyba że jesteś pierwszym pracownikiem z kilku set na liście .... Spotkania menadżerów to jedna wielka sekta ,która robi ludzią wodę z mózgu .... Ale nie jest tak źle jeżeli jest fajna atmosfera , wiele liczy się od ludzi z którymi sie współpracuje .....Problem jest gdy odchodzą stali pracownicy , a firma udaje ze nie ma problemu ... Taka rada ;Może więcej zainteresowania polskimi salonami bo chyba ktoś o nich zapomniał i kierownicy , regionalni nie są świadomi co się dzieje w salonach i kogo się zatrudnia na stanowisku A 'LA menadzera .... Pozdrawiam wszystkich pracujących w firmie ale tylko tych świadomych

Tralala

Mobing, mobing, mobing. Osoby niekompetentne na stanowiskach: manager i zastępca managera. Nigdy nie miałam tak niezdrowej atmosfery w pracy. Plany, normalna rzecz w sklepie, ale walka o klienta miedzy pracownikami i sposób w jaki się do siebie odzywają, tragedia. Jest straszna nagonka na studentów, piszę to a sama nią ni jestem.

Była pracownica

Odpowiedzialność materialna oznacza to że gdy się zagapisz i w remanencie okaże się że brakuje wam np 3 torebek i kilka par butów to pracownice są zobowiązane pokryć równo między sobą straty firmy. U mnie w salonie było tak że każda miała po ok 15% od straty do zapłacenia gdzie razem sumowalo się na kwotę stratna. Tak jest to obowiązkowe kusisz to podpisać.

Izdaa

Izda jeśli chcesz poznać szczegóły pracy młodszego czy menagera to daj znać. Napiszę Ci na priv. Szybko zmienisz zdanie. Jeśli chcesz się cofnąć w rozwoju to jak najbardziej możesz aplikować. Kiepskie zarobki wymagania a kosmosu AAA i zawsze jest opierd... Jak masz wyniki to czepna się za brudny kibel:p i tak w kółko:p nie polecam

an

Jak masz umowę zlecenie czyli jesteś studentem to masz 10.80 zł netto na godzinę :) masz do tego premie od sprzedaży w zależności ile (butów, torebek, portfeli itp) sprzedaż.. portfele i paski są trochę lepiej płatne.. takie informacje powinnaś uzyskać na rozmowie kwalifikacyjnej.. ale niestety nie ma premi od utargu gdyż to mają tylko Handlowcy na umowę o pracę. Praca ciężka ale nie aż tak bardzo.. moim zdaniem to spoko opcja dla studenta. Ja się uczę zaocznie i zaproponowano mi etat ale się odmówiłam bo trzeba pracować min 2 weekendy a ja niestety ale czasem mam szkole 3 weekendy a nawet w sesji co chwila wiec nie jestem wog dyspozycyjna na tym polu. Ja nie mogę narzekać na menagera bo trafiła nam się super ekipa na prawdę.. wszystko zależy od ekipy która jest w salonie.. bo koordynator to jest raz na jakiś czas i pilnuje wyników ale bez przesady. Gdy klient kupuje buty musisz mu zaproponować produkt do pielęgnacji ale proszę Cię.. ty im po prostu dobrze radzisz jak mają dbać o buty za które bardzo dużo zapłacili.. musisz podchodzić na luzie.. ale trzeba podklescic fakt iż w outlecie jest lepiej niż w salonie regularnym bo jest więcej klientów a co za tym idzie więcej.. sama sobie dokończ :p moim zdaniem powinna być premia dla studentów od utargu gdyż mają takie same obowiązki a kasy mniej niż handlowcy :)

kaja

Co oznacza wspolodpowiedzialnosc materialna?

anonim

(usunięte przez administratora)

anonin

szukają w galerii kazimierz. zespół super, mega zgrany, ogarnięty, komunikacja i współpraca na 100% same dziewczyny :)

anonim

Atmosfera jest świetna w zespole zgranym, takim który już długo ze sobą pracuje. Można wtedy ufać, prosić śmiało o pomoc, itp. Generalnie jak w mniejszych salonach są po 2 osoby na zmianie, to ciężko nie współpracować i nie liczyć na pomoc tej drugiej osoby. Nawet jak będziesz po 2 tyg szkolenia na menagera to i atak nie załapiesz jeszcze wszystkiego, i przy obsłudze klienta i tak będziesz prosić o pomoc tą drugą osobę. Menager ma ciut wyższe premie niż handlowiec na etacie, ale żeby wyrobić próg (aby w ogóle jakąkolwiek premie za sprzedaż dostać) musi być na sali sprzedaży i sprzedawać. A oprócz tego jeszcze papierologia masakryczna. I odpowiedzialność. Nawet jak dzień wolny w pracy czy urlop - jak się coś dzieje na salonie - to i tak będą dzwonić. A pensja nie powala... Można tam pracować najlepiej niedługi czas - zdobyć doświadczenie, poznać nowych ludzi, branże, móc wpisać w CV stanowisko... A potem w świat :D

Paula

@sss jak sama nazwa wskazuje gamoń to facet i tez pracowałam w Warszawie...na rozmowie tez obiecywali elastyczny grafik i premie premie to może i sa ale wyścig niedowytrzymania .a z grafikiem to było tak napoczatku dajesz dyspozycje a pózniej sie okazuje ze ktoś sie zwolnił albo poszedł na l4 i jesteś zapchaj dziurę albo musisz do innego salonu jechac bo tam sa braki... I nikt juz nie mówi o elastycznym grafiku jak miałam pod rząd 6 dni po 10-12 to stwierdziłam,ze nie bede w takich warunkach pracować i w takiej atmosferze a co do regionalnych to nie wiem jak jest w innych regionach ale w Warszawie to słabo

Paula

@sss jak sama nazwa wskazuje gamoń to facet i tez pracowałam w Warszawie...na rozmowie tez obiecywali elastyczny grafik i premie premie to może i sa ale wyścig niedowytrzymania .a z grafikiem to było tak napoczatku dajesz dyspozycje a pózniej sie okazuje ze ktoś sie zwolnił albo poszedł na l4 i jesteś zapchaj dziurę albo musisz do innego salonu jechac bo tam sa braki... I nikt juz nie mówi o elastycznym grafiku jak miałam pod rząd 6 dni po 10-12 to stwierdziłam,ze nie bede w takich warunkach pracować i w takiej atmosferze a co do regionalnych to nie wiem jak jest w innych regionach ale w Warszawie to słabo

Paula

@sss jak sama nazwa wskazuje gamoń to facet.... I tez pracowałam w Warszawie i mam zupełnie inne zdanie co do atmosfery panującej w warszawskich salonach. Nie polecam tej pracy asystentom elastyczny grafik to tylko ładnie brzmi podczas rozmowy rekrutacyjnej ja tez na początku byłam na tak, ale pózniej jak miałam maratony po 10-12h i musiałam ciagle po innych salonach jeździć bo nie było tam pracownikow to podziękowałam za taki elektryczny grafik.

lola

Pomysl z zatrudnianiem panow to kiepski pomysl juz widze jak ,,prawdziwy,, facet szoruje codziennie polki i sprzedaje towar z zachowaniem najwyzszych standardow Marki :)

Martyna

Ja myślę, że to nic nie da, już były podjęte próby interwencji przez pracowników w innym salonie z tego co słyszałam, ale nic się nie zmieniło..... jest jeszcze gorzej bo góra się "mści" puścili ankiety dlaczego nikt nie chce pracować, ale chyba dział HR zrobił to tylko dla zasady że coś robi z rotacja, pracuje już ponad rok i takiej rotacji nie spotkałam nigdzie o czymś to świadczy....

Zawiedziona

Dzięki Ola@ widzę że mamy podobne przemyślenia. Ją bym proponowała odwiedziny w Warszawskich salonach Panią B.P może na własne oczy zobaczy jak pracujemy... Jak mamy dość, jak jesteśmy zmęczeni, braki personalne, grafiki, nadgodziny, brak czasu na cokolwiek bo jest nas za mało. Szkoda wielką że pracownika nikt nie wyslucha. Teraz liczy się tylko jeden sklep reszta niech robi co chce! Niech ktoś wkoncu zrobi wywiad środowiskowy bądź realną kontrolę! A Jasiek nie wypisuje bzdur bo siedzisz za biurkiem i nie dostrzegasz problemu!

Ola

@jasiek jakie inne kompetencje zastraszanie ludzi?.No tak to sięw tej firmie liczy. Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach mozna nie znac angielskiego, mając takie stanowisko, koordynatorka nie potrafi zdania porządnie zlozyc.... Zal Kazar kreuje sie i chwali sie tym ze ma międzynarodowy zasięg a w swoich szeregach i to na wyższych stanowiskach,ma koordynatorke ,która oprócz zastraszania zwolnieniami nie ma kompetencji by rozmawiać z ludźmi na poziomie i szacunkiem . Dramat moim zdaniem jeżeli ktos to czyta z góry to powinien się lepiej przyjrzeć temu co sie dzieje w salonach.

Ola

@jasiek okej ale Kazar ma tez zagranicznych klientów i słabo to wyglada jak Pani koordynator nie zna podstaw angielskiego i nie potrafi sie z klientem porozumieć. Mnie to zawsze śmieszyło jak osoba w tych czasach może nie znac angielskiego Kazar kreuje sie na firmę o miedzynarodowym zasięgu a w swoich szeregach na wyższych stanowiskach ma panie które poza wzbudzaniem strachu to nie maja żadnych predyspozycji by zarządzać ludźmi i z nimi rozmawiać tez pozdrawiam Warszawa......

Zdziwiona

Nie rozumiem dlaczego w tej firmie Koordynator nie zna języka angielskiego. Wydawałoby się że to jest oczywiste. To straszna wiocha patrzeć jak Koordynator nie potrafi odpowiedzieć klientowi na proste pytanie i woła studenta do pomocy..... Niby taka kompetentna i najmadrzejsza. A jednak:p mina Klienta bezcenna. Wstyd! Pozdrawiam Warszawę:)

Wojtek

Hej, Właśnie chce aplikowac na stanowisko Asystent sprzedaży do Warszawy. Warto? Jakie są stawki premiere i bonusy na tym stanowisku. O co chodzi z ta "góra" i złymi Koordynatorkami?

Pati

Słuchajcie nie jest tak źle. Wszystko zależy od waszego podejścia. Pracuje kilka miesięcy i moje podejście pozwala mi przetrwać. Mam po prostu wylane... Czy wyniki będą czy nie. Luźną atmosfera w pracy, zawsze można sobie pogadac. Nasza menagerka jest mega wyluzowna osoba, kawka, herbarka,. Spinka jest jak góra wpada. A tak ogólnie bezstresu. Cisna nas ale ja nie biorę tego do siebie. Wiadomo że nie zwolania bo kto tu będzie pracował. Średnicy też są potrzebni żeby zapchac dziurę.

Chips

@chrupka chyba nie pracowałaś w tej firmie i czytasz tylko ogłoszenie a prawda jest zupełnie inna zero reklamacji? Jak to buble które po miesiącu sie rozpadają plany z kosmosu, obowiązków niewiele chyba nie w dużych miastach, a zarząd moze i nie opieprza ale panie koordynatorki to i owszem, w jakim mieście to praca marzeń? Jakie stanowisko

chrupka

Sponge do roboty, a nie tu wymagania masz :-)

Zostaw opinię o Kazar - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Kazar