Xerro-Polska

Katowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 9 ocen.

Opinie o Xerro-Polska

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Xerro-Polska

IT

Pojawiła się oferta pracy w dziale serwisowym. Może ktoś coś sensownego powiedzieć o firmie, bo nie wiem czy aplikować? Jest tam co robić dla osoby, która raczej zna Minoltę i Ricoha?

Krysiarysia

Mobbing i strasznie zwolnieniem. Byłam i nigdy więcej!

@@@

Nie, nie i jeszcze raz nie !!

Jan Krzystoń

Polecam firmę, dziś miałem dostawę sprzętu. Super obsługa działu technicznego i handlowego.

edek

ciekawa refleksja dwie minuty po wpisie samochwała.

Sławomir Z.

koty = kwoty. :)

Sławomir Z.

Dzień Dobry, ponownie zostałem zaskoczony!!! Ale tym razem moje zaskoczenie jest pozytywne, ponieważ nastąpiła refleksja do zaistniałej wcześniej sytuacji i sprawa została pozytywnie rozpatrzona. Zostały wystawione faktury korygujące do koty ustalonej w trakcie negocjacji. W języku młodzieżowym "szacun" dla "szefa"!! Sytuacja ta wskazuje że profesjonalizm jednak nie jest obcy w tej Firmie! Z mojego punktu widzenia nadal będę współpracował i polecał Firmę Xerro Polska. Z poważaniem Zdeb Sławomir

Sławomir Z.

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym zostałem niemile zaskoczony decyzją jaką podjął "szef" jak wyraziła się bardzo uprzejma i kompetentna pracownica. Szefostwo Firmy powinno się cieszyć że posiada bardzo kompetentną osobę w dziale handlowym ponieważ tylko dzięki temu dokonałem wielu zakupów i zostanie podpisana umowa na serwis. Gdyby to miało zależeć od "szefa" to raczej nie doszłoby do transakcji ponieważ w trakcie zaawansowanych negocjacji w sprawie rocznego serwisu urządzeń znajdujących na stanie w mojej firmie zaistniała konieczność dokonania serwisu jednego z urządzeń. Po dokonaniu usługi została wystawiona faktura w cenach komercyjnych czy raczej detalicznych, którą zakwestionowałem ponieważ byliśmy już w trakcie ostatniej fazy negocjacji (szczegóły w tym wypadku pominę - znane są pracownikom). Na moją sugestię że chyba w dobrym tonie byłoby aby jednak ostania usługa została potraktowana już w cenach ustalonych, usłyszałem że "szef nie widzi podstaw do zmiany faktury. Szczegóły negocjacji są poufne więc trudno mi na łamach internetowych podawać szczegóły ale gdybym wiedział że tak traktuje się kontrahenta w tej Firmie to wybrałbym firmę konkurencyjną ponieważ ceny są podobne ale podejście do klienta jest bardziej profesjonalne niż "szefa" XERRO POLSKA. Z poważaniem Zdeb Sławomir

maro.32

Ciekawe dlaczego kobieto nie przyszłaś tu pracować, skoro tam taki profesjonalizm i nigdy o Tobie nie słyszałam( usunięte przez administratora )

Zostaw opinię o Xerro-Polska - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Xerro-Polska