Xerro-Polska

Katowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 16 ocen.

Xerro-Polska
2 16

Opinie o Xerro-Polska

Pracodawco! Chcesz wiedzieć ile osób odwiedziło Twój profil?

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Xerro-Polska

Work

§4. Zasady korzystania z Serwisu Niedopuszczalne jest tworzenie kont nieistniejących Użytkowników oraz przekazywanie danych osobowych innych osób jako własnych danych osobowych. Niedopuszczalne jest umieszczanie w Serwisie, przekazywanie za jego pośrednictwem w tym także w ramach Forum oraz Bloga, treści i materiałów tekstowych, graficznych, dźwiękowych sprzecznych z obowiązującym prawem i zasadami współżycia społecznego, wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej, etnicznej czy też propagujących przemoc, nakłaniających do popełnienia przestępstwa, jak również treści wulgarnych, ordynarnych, uznanych powszechnie za naganne moralnie, społecznie niewłaściwe, naruszających dobra osobiste, a także nieuprawnione korzystanie z cudzego wizerunku, naruszające dobre obyczaje i zasady netykiety oraz wszelkich działań, które narażałby na odpowiedzialność prawną Serwis lub mogłyby wyrządzić mu szkodę. Administrator przechowuje dane adresów IP do 10 lat.

   
Mhm
@Work 29.05.2018 17:13

A czy ktoś tutaj widzi coś niezgodnego z prawem/regulaminem? Ludzie piszą to co myślą, niektórzy faktycznie przesadzają z opiniami, które niewiele wspólnego mają z samą firmą.. ale niestety opinie o socjalu w firmie też zniknęły. Nikt nikogo z nazwiska nie wymienia. Powinny to być opinie o atmosferze która panuje, o socjalu, o podejściu do pracowników.. Jeżeli dzieje się źle, to czemu też nie można o tym napisać?

   
Alan

Polecam, rozmowe rekrutacyjną z szefem w Katowicach. Jedna rozmowa i wszystko tłumaczy dlaczego nikt nie chce tam pracować :)))

   
Ola
@Alan 22.12.2017 16:25

Dokładnie takie same mam odczucia! W życiu nie chciałabym pracować z kimś takim... jak " Pan Szef"

   
Emilia

Jaka panuje aktualnie sytuacja z zatrudnianiem nowych pracowników w firmie Xerro-Polska, czy ten pracodawca pnie się w górę w ostatnim czasie? A możecie coś powiedzieć w temacie warunków pracy oraz dodatków socjalnych? Namawiam was do udzielenia nam odpowiedzi, chętnie poznamy nowe wieści!

   
Piter
@Emilia 22.05.2018 22:16

Daruj sobie, i tak wszystkie opinie sa usuwane ;)

   
anonymous

I am looking for a job in Poland. do you help me?

   
Emilia

@Mhm... Dlaczego uważasz, że w tej firmie Xerro-Polska nie ma szacunku do kobiet? Czy możesz poprzeć swoją opinię jakimś argumentem? Równe traktowanie mężczyzn i kobiet w pracy wyróżnia wszystkie dobre firmy. Czy tak jest w tym przypadku? Może ta sytuacja była pojedynczym wydarzeniem i nie warto kształtować na nim całej opinii? Jak z pozostałymi aspektami pracy w firmie Xerro-Polska? Czy jesteś zadowolona ze swojego wynagrodzenia?

   
anonim

(usunięte przez administratora)

   
Mhm...

Najlepiej WsZystko zamieść pod dywan. W tej firmie szacunku do kobiet nie znajdziesz. Banda szowinistów

   
No No.. pięknie

Serioooo? Takie kopiowanie starych wpisów, żeby przykryć nowe, nieprzychylne- jest słabe!!!

   
Sławomir.Z

Sławomir Z 29.01.2018 20:00 ponownie zostałem zaskoczony!!! Ale tym razem moje zaskoczenie jest pozytywne, ponieważ nastąpiła refleksja do zaistniałej wcześniej sytuacji i sprawa została pozytywnie rozpatrzona. Zostały wystawione faktury korygujące do koty ustalonej w trakcie negocjacji. W języku młodzieżowym "szacun" dla "szefa"!! Sytuacja ta wskazuje że profesjonalizm jednak nie jest obcy w tej Firmie! Z mojego punktu widzenia nadal będę współpracował i polecał Firmę Xerro Polska. Z poważaniem Zdeb Sławomir pomocna (0) odpowiedz Sławomir Z 22.01.2018 16:16 Dzień dobry, w dniu dzisiejszym zostałem niemile zaskoczony decyzją jaką podjął "szef" jak wyraziła się bardzo uprzejma i kompetentna pracownica. Szefostwo Firmy powinno się cieszyć że posiada bardzo kompetentną osobę w dziale handlowym ponieważ tylko dzięki temu dokonałem wielu zakupów i zostanie podpisana umowa na serwis. Gdyby to miało zależeć od "szefa" to raczej nie doszłoby do transakcji ponieważ w trakcie zaawansowanych negocjacji w sprawie rocznego serwisu urządzeń znajdujących na stanie w mojej firmie zaistniała konieczność dokonania serwisu jednego z urządzeń. Po dokonaniu usługi została wystawiona faktura w cenach komercyjnych czy raczej detalicznych, którą zakwestionowałem ponieważ byliśmy już w trakcie ostatniej fazy negocjacji (szczegóły w tym wypadku pominę - znane są pracownikom). Na moją sugestię że chyba w dobrym tonie byłoby aby jednak ostania usługa została potraktowana już w cenach ustalonych, usłyszałem że "szef nie widzi podstaw do zmiany faktury. Szczegóły negocjacji są poufne więc trudno mi na łamach internetowych podawać szczegóły ale gdybym wiedział że tak traktuje się kontrahenta w tej Firmie to wybrałbym firmę konkurencyjną ponieważ ceny są podobne ale podejście do klienta jest bardziej profesjonalne niż "szefa" XERRO POLSKA. Z poważaniem Zdeb Sławomir

   
Admin

Sławomir Z. 08.02.2013 12:22 Dzień Dobry, ponownie zostałem zaskoczony!!! Ale tym razem moje zaskoczenie jest pozytywne, ponieważ nastąpiła refleksja do zaistniałej wcześniej sytuacji i sprawa została pozytywnie rozpatrzona. Zostały wystawione faktury korygujące do koty ustalonej w trakcie negocjacji. W języku młodzieżowym "szacun" dla "szefa"!! Sytuacja ta wskazuje że profesjonalizm jednak nie jest obcy w tej Firmie! Z mojego punktu widzenia nadal będę współpracował i polecał Firmę Xerro Polska. Z poważaniem Zdeb Sławomir pomocna (2) odpowiedz Sławomir Z. 31.01.2013 14:33 Dzień dobry, w dniu dzisiejszym zostałem niemile zaskoczony decyzją jaką podjął "szef" jak wyraziła się bardzo uprzejma i kompetentna pracownica. Szefostwo Firmy powinno się cieszyć że posiada bardzo kompetentną osobę w dziale handlowym ponieważ tylko dzięki temu dokonałem wielu zakupów i zostanie podpisana umowa na serwis. Gdyby to miało zależeć od "szefa" to raczej nie doszłoby do transakcji ponieważ w trakcie zaawansowanych negocjacji w sprawie rocznego serwisu urządzeń znajdujących na stanie w mojej firmie zaistniała konieczność dokonania serwisu jednego z urządzeń. Po dokonaniu usługi została wystawiona faktura w cenach komercyjnych czy raczej detalicznych, którą zakwestionowałem ponieważ byliśmy już w trakcie ostatniej fazy negocjacji (szczegóły w tym wypadku pominę - znane są pracownikom). Na moją sugestię że chyba w dobrym tonie byłoby aby jednak ostania usługa została potraktowana już w cenach ustalonych, usłyszałem że "szef nie widzi podstaw do zmiany faktury. Szczegóły negocjacji są poufne więc trudno mi na łamach internetowych podawać szczegóły ale gdybym wiedział że tak traktuje się kontrahenta w tej Firmie to wybrałbym firmę konkurencyjną ponieważ ceny są podobne ale podejście do klienta jest bardziej profesjonalne niż "szefa" XERRO POLSKA. Z poważaniem Zdeb Sławomir

   
Ja

Polski (usunięte przez administratora). Żałosne wynagrodzenie i dodatkowo dyżur w sobotę za który nikt nie płaci. Nie polecam.

   
Administrator

Posiadasz najnowsze informacje związane z poziomem wynagrodzeń w Xerro-Polska? Twoja opinia może okazać się ważna.

   
Sławomir Z

ponownie zostałem zaskoczony!!! Ale tym razem moje zaskoczenie jest pozytywne, ponieważ nastąpiła refleksja do zaistniałej wcześniej sytuacji i sprawa została pozytywnie rozpatrzona. Zostały wystawione faktury korygujące do koty ustalonej w trakcie negocjacji. W języku młodzieżowym "szacun" dla "szefa"!! Sytuacja ta wskazuje że profesjonalizm jednak nie jest obcy w tej Firmie! Z mojego punktu widzenia nadal będę współpracował i polecał Firmę Xerro Polska. Z poważaniem Zdeb Sławomir

   
Sławomir Z

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym zostałem niemile zaskoczony decyzją jaką podjął "szef" jak wyraziła się bardzo uprzejma i kompetentna pracownica. Szefostwo Firmy powinno się cieszyć że posiada bardzo kompetentną osobę w dziale handlowym ponieważ tylko dzięki temu dokonałem wielu zakupów i zostanie podpisana umowa na serwis. Gdyby to miało zależeć od "szefa" to raczej nie doszłoby do transakcji ponieważ w trakcie zaawansowanych negocjacji w sprawie rocznego serwisu urządzeń znajdujących na stanie w mojej firmie zaistniała konieczność dokonania serwisu jednego z urządzeń. Po dokonaniu usługi została wystawiona faktura w cenach komercyjnych czy raczej detalicznych, którą zakwestionowałem ponieważ byliśmy już w trakcie ostatniej fazy negocjacji (szczegóły w tym wypadku pominę - znane są pracownikom). Na moją sugestię że chyba w dobrym tonie byłoby aby jednak ostania usługa została potraktowana już w cenach ustalonych, usłyszałem że "szef nie widzi podstaw do zmiany faktury. Szczegóły negocjacji są poufne więc trudno mi na łamach internetowych podawać szczegóły ale gdybym wiedział że tak traktuje się kontrahenta w tej Firmie to wybrałbym firmę konkurencyjną ponieważ ceny są podobne ale podejście do klienta jest bardziej profesjonalne niż "szefa" XERRO POLSKA. Z poważaniem Zdeb Sławomir

   
ex...

Pracowałem 17 lat może jak zdrowie pozwoli to wrócę. Pozdrawiam

   
Była Pracownica
@ex... 29.12.2017 09:35

Niesamowita, że się nie znamy.

   
Była Pracownica

Napisałam wyraźnie, nie wiem dlaczego wcześniejszy mój komentarz został usunięty. Czyżby właściciel bał się akcji #metoo? Proszę nie usuwać tego, kobiety mają prawo to wiedzieć!

   
Mike

Witam Właśnie byłem na rozmowie, 1 Pierwszy raz na rozmowę o pracę zostałem zaproszony mailem a nie telefonicznie, nie czytając opini na forum coś mi nie grało. 2 Na samej rozmowie z góry Kierownik był na nie, grzeczni próbował mi udowodnić że jestem taki malutki mimo 9 letniego doświadczenia. 3 Dziewczna która minie przyjęła jakaś taka przestraszona albo mi sie tak wydawało.

   
Jan Kowalski

Ludzie w tej firmie często się zwalniają, duża rotacja załogi.

   
IT

Pojawiła się oferta pracy w dziale serwisowym. Może ktoś coś sensownego powiedzieć o firmie, bo nie wiem czy aplikować? Jest tam co robić dla osoby, która raczej zna Minoltę i Ricoha?

   
Krysiarysia

Mobbing i strasznie zwolnieniem. Byłam i nigdy więcej!

   
@@@

Nie, nie i jeszcze raz nie !!

   
Jan Krzystoń

Polecam firmę, dziś miałem dostawę sprzętu. Super obsługa działu technicznego i handlowego.

   
edek

ciekawa refleksja dwie minuty po wpisie samochwała.

   
Sławomir Z.

koty = kwoty. :)

   
Sławomir Z.

Dzień Dobry, ponownie zostałem zaskoczony!!! Ale tym razem moje zaskoczenie jest pozytywne, ponieważ nastąpiła refleksja do zaistniałej wcześniej sytuacji i sprawa została pozytywnie rozpatrzona. Zostały wystawione faktury korygujące do koty ustalonej w trakcie negocjacji. W języku młodzieżowym "szacun" dla "szefa"!! Sytuacja ta wskazuje że profesjonalizm jednak nie jest obcy w tej Firmie! Z mojego punktu widzenia nadal będę współpracował i polecał Firmę Xerro Polska. Z poważaniem Zdeb Sławomir

   
Sławomir Z.

Dzień dobry, w dniu dzisiejszym zostałem niemile zaskoczony decyzją jaką podjął "szef" jak wyraziła się bardzo uprzejma i kompetentna pracownica. Szefostwo Firmy powinno się cieszyć że posiada bardzo kompetentną osobę w dziale handlowym ponieważ tylko dzięki temu dokonałem wielu zakupów i zostanie podpisana umowa na serwis. Gdyby to miało zależeć od "szefa" to raczej nie doszłoby do transakcji ponieważ w trakcie zaawansowanych negocjacji w sprawie rocznego serwisu urządzeń znajdujących na stanie w mojej firmie zaistniała konieczność dokonania serwisu jednego z urządzeń. Po dokonaniu usługi została wystawiona faktura w cenach komercyjnych czy raczej detalicznych, którą zakwestionowałem ponieważ byliśmy już w trakcie ostatniej fazy negocjacji (szczegóły w tym wypadku pominę - znane są pracownikom). Na moją sugestię że chyba w dobrym tonie byłoby aby jednak ostania usługa została potraktowana już w cenach ustalonych, usłyszałem że "szef nie widzi podstaw do zmiany faktury. Szczegóły negocjacji są poufne więc trudno mi na łamach internetowych podawać szczegóły ale gdybym wiedział że tak traktuje się kontrahenta w tej Firmie to wybrałbym firmę konkurencyjną ponieważ ceny są podobne ale podejście do klienta jest bardziej profesjonalne niż "szefa" XERRO POLSKA. Z poważaniem Zdeb Sławomir

   
maro.32

Ciekawe dlaczego kobieto nie przyszłaś tu pracować, skoro tam taki profesjonalizm i nigdy o Tobie nie słyszałam( usunięte przez administratora )

   

Zostaw opinię o Xerro-Polska - Katowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Xerro-Polska