Grupa GT Ochrona Tadeusz Glita

Kielce

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 9 ocen.

Opinie o Grupa GT Ochrona Tadeusz Glita

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa GT Ochrona Tadeusz Glita

pracownik ochrony

lepszego prezesa niż Pan Glita nie znajdzie się w żadnej innej firmie ochroniarskiej jak tylko w Grupie GT, który daje niesamowite warunki pracy i płacy przechodzące najśmielsze oczekiwania i dające satysfakcję z wykonywanej pracy oraz przekonujące do jeszcze większego zaangażowania w powierzone obowiązki

Janusz

Niestety jest to nieuczciwa firma. Prawdą jest, że trzeba się upominać o swoje pieniądze. Ja z tego powodu zakończyłem z nimi współpracę. Lepiej się trzymać z daleka.

Byly technik

Nedza i dziadostwo. Glita to oszust i niech juz zniknie z mapy firm ochroniarskich, tym bardziej ze nie ma o tym pojecia i tylko oszukuje.

artur
użytkownik zarejestrowany

Każdy ma inne zdanie , rozumiem, kazdemu inaczej sie pracowala,,kazdy ma jakies inne doswiadczenia zwiazane z praca u nich i kazdy tez mial inna umowe czy stawke, wie jedni sa zadowoleni drudzy nie, jak dla mnie branza ochroniarska jest malo i tak płatna.

anonim

Żadne żale (usunięte przez administratora) tak jest i to każdy Ci powie!!! z pensjami to tu jest po prostu masakra!!!

anonim

Jeśli chodzi o pensje to trzeba się ciągle upominać!!! To chore żebym musiał o swoje ciężko zarobione pieniądze dzwonić non stop i nic!!(usunięte przez administratora)

pracownik

to fakt kasa wpływa z opóźnieniem (raz to jest 3 dni, a innym razem 10 dni) - systematyczne upominanie się o "swoje" przyśpiesza wypłaty, generalnie dużo zadań mało ludzi do pracy. a co do wysokości wypłat to co wynegocjujesz to masz.

kopacz

to jest wiecej napisane jak by co http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,240066,0,0

pofek

Coś mi sie wydaje że po prostu cie wywalili i masz teraz jakies zale. ja pracuję 8 lat na GI i nie moge narzekać. fakt, czasami opozniają kasę ale kto teraz nie opoznia. a pracowalem wczesniej w innych firmach w kielcach i powiem tak: nie jest kolorowo, ale najlepiej z tych co pracowalem bo przynajmniej traktują jak człowieka a nie jak popychadlo gdzie przyjezdza byle inspektorzyna i dowala glupie kary zeby sie tylko wykazac. bylem juz w argosie i justusie i tam to dopiero jest dno i patologia. pozdro dla wszyskich

wafel

Pracowałem w tej niby firmie gdzie ludzi traktuje się jak murzynów a o pieniądze prosić się trzeba co miesiąc. Odradzam każdemu potrzebującemu pracy i współczuje obecnym pracownikom. Praca w czynie społecznym inaczej nazwać się tego nie da. Pozdrawiam wszystkich.

lok

Jak jest ktoś co pracował lub nadal pracuje w jednym ze świętokrzyskich oddziałów Grupy GT to proszę o kontakt na maila cycu691@wp.pl pozdrawiam.

Zostaw opinię o Grupa GT Ochrona Tadeusz Glita - Kielce

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grupa GT Ochrona Tadeusz Glita