Lindab Sp. z o.o.

Poznań

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 7 ocen.

Opinie o Lindab Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lindab Sp. z o.o.

Paulina

Jakie pozytywne aspekty pracy dostrzegliście? Co Wam się najbardziej podoba?

pracownik

dno jeszcze raz dno teraz to na produkcji nawet wode do picia zabrali bo za droga niech pracownik z kałuzy pije bo na kamery pieniadze musza byc

zastanawiajaca się
@pracownik 12.11.2016 16:18
dno jeszcze raz dno teraz to na produkcji nawet wode do picia zabrali bo za droga niech pracownik z kałuzy pije bo na kamery pi...

a mowa jest o poznaniu czy wieruchowie? bo nie mogę nigdzie znależć opini o wieruchowie

anonim

(usunięte przez administratora)

buka

ostatnio co raz więcej osób chyba właśnie aplikuje . Szukają bodajże na pewno specajlistów do spraw zakupów i konseratorów maszyn w Lindabie. pozdro .

roberto

Ja pracowałem w starym lindabie w sadowej kilkanaście lat na hali i złego słowa nie powiem.Bony na święta bożego narodzenia to się kręciły koło 1000 zł dla każdego.Do tego inne profity ( pakiet biletów do kina), wyjazdy na węgry dla pracowników z magazyny tak samo i różne inne integracje.Po połączeniu z centrum klimą wszystkich praktycznie zwolnili ze starego lindaba i zrobiło się z tego co słyszałem jedno wielkie G......NO jeżeli chodzi o pracę o magazyn(biurowi mają lepiej np. wigilia w knajpie od kierownika w górę fizole won.)JEDEN WIELLLLKI WYZYSK I NIC WIĘCEJ.....

haha
@roberto 12.01.2016 20:24
Ja pracowałem w starym lindabie w sadowej kilkanaście lat na hali i złego słowa nie powiem.Bony na święta bożego narodzenia to...

No teraz też jest dobry socjal! Było zebranie, życzenia i premia w postaci babki piaskowej z lukrem bądź czekoladą!

celina

żebyś się nie zdziwiła z tą "wielką" gotówką :D

helman

słuchajcie jakie som zarobki w magazynie od do

Ernest

Praca na na hali ok. Co do kierownictwa to prawda Ten z magazynu jak został kierownikiem to myślał że pana Boga za nogi złapał. Myślał że emerytury doczeka. Woził się jak by to jego prywatna firma była. Mam swoje zdanie o takich lizusach.

hmmmm

a jak praca na magazynie czy produkcji?

Paweł

Nie polecam firmy Lindab. Mam problemy z gwarancją. Blach rdzewieje.

gogo

witam praca w lindabie byla okey w latach 1996- 2000 potem lizusostwo i miechmnie ogarnia kto teraz jest kierownikiem produkcji gosc ktory zostal wczesniej zwolniony z kumplem za przekrety tak wlazil w du....ze on zostal a kolege zwolnili sypal na calego pracy magisterskiej tez sam nie napisal lindab kiedys byl zgarany

XDriver

pracowałem w Lindab sp.z.o.o prawie 4 lata i nie mogę złego słowa powiedzieć na tę firmę jak trzeba było (usunięte przez administratora)..to trzeba było w okresach martwych(zimowych) nikt sie nie czepiał .. socjal super wynagrodzenie również ok możecie wierzyć lub nie ... dla mnie Lindab sp.z.o.o to firma , którą będę wspominał pozytywnie do końca życia pozdrawiam

aaa

witajcie jest ogłoszenie na małop i śląs. na PH . prosze powiedzcie jakie zarobki i narzędzia. (mam nadzieje że nie panda i tel nokia c100 a zarobki na poziomie 1600-1700 netto) pozdro

tomcio

a w której spółdzielni , bo podobno ta we wrocławiu już się uniezależniła i będzie zmieniać nazwę

sławek

lindab ze względu na cenę euro ma bardzo duze problemy z importem hal z fabryk w czechach i luksemburgu , od 2 lat zwalnia ludzi , twoje szanse ze sie załapiesz - znikome, no chyba ze masz wejscia w spółdzielni

Kosz@ł

Taaaaa, jeśli chcesz sobie zepsuć opinię o Lindabie najlepiej idź tam do pracy, Tragedia, no chyb że ktoś nie ma ambicji i lubi mało zarabiać.

Zostaw opinię o Lindab Sp. z o.o. - Poznań

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Lindab Sp. z o.o.