Brel S.C. Piekarnia

Poraj

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 222 ocen.

Opinie o Brel S.C. Piekarnia

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Brel S.C. Piekarnia

Jerzy

Słyszałem sporo dobrego o firmie. Podpowiedzcie jaka jest atmosfera w pracy? Jakieś benefity?

!
@Jerzy 16.04.2018 11:20

Ha ha benyfity o czym ty piszesz kaszana się robi i nic więcej ludzie się zwalniają bo maja dosyc tego Auschwitz

zainteresowany

jak wygląda praca ?prawda to co piszą na ogłoszeniu?

Nick08

Jak wygląda praca w dziale jakości w tej firmie ?

!
@? 29.03.2018 10:55

Tu się dowiesz prawdy co się dzieje we wnatrz od samych pracowników

Wiktoria

Przypominam o obowiązującym na forum regulaminie (Link - https://www.gowork.pl/regulamin). Komentarze obraźliwe względem innych osób bądź zdradzające ich dane personalne będą zgłaszane do administracji i mogą być usunięte z wątku.

Krasnal

Malutki krasnoludek skaka i nie wyskakuje bo sam morze się podrapac po nosie

Kamil
@Krasnal 02.03.2018 05:35

Krasnali my dobrze wiemy że donosisz tylko to olwewamy , prawda jest taka że nikt z Tobą nie chce pracować bo jesteś leniem ..Szef powinien się przyjrzeć twojej pracy kłamczuszku .

Rik

Witam pracowałem w brelu 2012 roku za kierowcę i kierownikiem był Zbyszek. A na zakładzie śp Irek.chciałem zapytac jak teraz praca dla kierowcy dalej tylko 2 niedzielę wolne?warto tam teraz pracowac? Czytam wasze komentarze i jestem w szoku bo za moich czasów ludzie byli tam prawie wszyscy zajebisci fajnie mi sie tam pracowało

Podkablowany

Przez chwilę z Gośka był spokój teraz znowu zaczęła kablować. Uważajcie co mówicie przy niej.

Amfa35
@Prezes 05.03.2018 16:26

Respekt respektem a szacunek? Jeżeli nas nie szanują jako ludzi i pracę jaką robi sie dla nich to dlaczego my mamy ich szanować ludzie się urabiaja aż ręce i kręgosłupy bolą i nawet dziękuję nie usłyszą tylko że jeszcze mało wydajni. A pracownicy którzy sa od początku jak firma istnieje to z samej lojalności szef powinien im dodatek dorzucić a tu nic tylko patrzą jeszcze ile z nas mogą wyciągnąć .

Wkurzony

Ja się pytam Gdzie są te marne grosze zwane Wypłatą .Znów wam brakło kasy dla Tych co ciężko pracują w każde święta i nic z tego nie mają .Wstyd ..

Ws
@Wkurzony 09.02.2018 18:13

Ja tam nie narzekam dostałem to co mi się należało. Jak ktoś nie wykazuje własnej inicjatywy to teraz jest zły

Maciek

Gośka od zapiekanek daje od tyłu na całego i dlatego ma plecy, kabluje i uważajcie na nią.

Patryk
@Maciek 18.12.2017 12:05

Panie Maćku proszę nie pisać takich bzdur , bo to świadczy o Pana kulturze osobistej której Pan niestety nie posiada .Obcować z takich prostakiem to pech

Myszkowianin

już sie uspokoiło i byłoby dobrze tylko to buractwo z Poraja i okolic wszystko psuje.

Zapiekanki
@Myszkowianin 01.02.2018 17:52

Popieram interesują się nie tym co potrzeba

Jarek

Brel ma dobra opinię jako pracodawca. Podpowiedzcie czy warto starać się o pracę?

Wojtas
@Jarek 15.01.2018 10:13

Parafrazując Piłsudskiego, Praca dobra ale ludzie (usunięte przez administratora)

Stach

Ale jesteście (usunięte przez administratora) .w tej piekarni to tylko się ruchają i chlaja a potem się obgadują.nic tam się nie zmieni

SpeedMen
@Stach 11.01.2018 01:45

A co do ćpania to w fajnym towarzystwie bywałaś(bywałaś).

Brys

No uwazajta na tego z zapiekanek szpicla,juz przyszedł a wszystko go interesuje,zeby potem (usunięte przez administratora) obrobić,a jak mu glowa chodzi wszystko podsuchuje

Były pracownik

A kto to pani r

Były pracownik
@Pracownik 26.09.2017 09:17

Ej glupku nie bądź taki mądry.serial to wy kręcicie w piekarni

Były pracownik

Widzę że w piekarni to nic się nie zmieniło każdy każdego obgaduje a potem mu do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wchodzi to chyba się już tam nie zmieni.masakra

zaciekawiony
@Serwis 25.09.2017 21:31

a jaka sprawa lezy na policji??

To ja

Jedna ze swoich koleżanek chciałaś sprzedać za wódkę i dobrze wiesz o kim mowa druga z kolei opisujesz na forum i ty śmiesz nazywać mnie Judaszem? To jak w takim razie nazwać ciebie? Pomyśl trochę zanim coś napiszesz.

Lew

OLEK TO SPOKO FACET, DAJCIE MU SPOKÓJ, co on moze? A kablować nie będzie. Głownym kierownikiem jest Witek .

R

Posuchajcie wy dwaj panowie suchacie tej jednej lekkiego obyczaju a ja wam powiem tylko tyle czy wiecie co znaczy słowo Mobbing??? Szef sie ucieszy jak z waszego powodu bedzie sprawa w Sadzie i udowodnie parę rzeczy.. Zastanow sie PK czy warto było?

Mózg

Dla wyjaśnienia- mobbingu się nie robi - mobbing się stosuje.

Karolina

Słyszałem ze nawet Renatę rozpili,bo w pracy jej nie widzę. Ona się zwolniła?

Joł
@Ja 23.09.2017 18:48

Zgadza się. Renata pracowała juz na kolorach,pracowała na żabkach i na kajzerce. Wszyscy maja j Takie samo zdanie na temat tej kobiety. Dosyć ze próżniak to jeszcze codziennie pijana.

Kamil

Juz pisałes nie raz,,podejcie do chlopaków,,co mam powiedziec o czym oni wiedzą,Gorzki ty alkocholiku pijesz co dzien a potem klękasz i wydzwaniasz po ludziach zeby pomogi, czy kasznia ty judaszy?

Bruneta
@.,!-;: 22.09.2017 22:26

Baba z krojenia znów pokazuje chisterie to czyżby była mama Kamila taka wygadana jak ściana haha

Józek

Jestescie siebie warte pijecie a potem sie opisujecie Połowa osób pije u nas masakra

Kamil

Zimnego zwolnili! Oki a pytam się ile razy zwalniali tego pijusa Marcina?? Wlasnie na tym polega rzecz do puki Witek będzie kierownikiem to będą pic A więc pijmy bracia i

;:'"#-;

Zgadzam się. Jak macie coś do chłopaków to podejdzcie do nich i im to powiedzcie, szczególnie ty bohaterze Kamilu czy jak tam masz na imię.

Anka

Co? Zwątpiłeś?? Czekam pisz pisz A JAK NAPISZE TO JUTRO Froś cię wypierniczy na pewno Ciekawe skąd wezmiesz kase. Czekam cwaniaku jeden ha ha ha

Były pracownik

Jak pamiętam to P.K i M.G robili co chcieli a kierownik nic z tym nie robił.i zawsze dostawali premie a naj mniej robili i w hu ja lecieli

Lol
@Lalunia 22.09.2017 05:52

Lalunia,ty nawet chyba liter juz nie widzisz. Spójrz co napisałaś. Co ty pijesz że kopie cię tak mocno a widać to po twoim wpisie.

ANKA

MOZE BYŁO, ale nie dokońca się z tym godzę Ja musiałam się zwolnić przez tego zjeba Kasznię a Gorzki kuzwa nie lepszy. Byłam nawet na rozmowie u kierownika w sprawie tych epizodów i co? Gówno to dało, ale dzis jakbym ich spotkała na ulicy to napluje w twarz Nie dajcie się tym wiesniakom

Anka
@White 21.09.2017 14:48

Ha ha Dawaj Czeka zobaczymy Kto kogo czekam a co do numeru nie znam ale pruboj????

Były pracownik

Hej ja tam pracowałem i jak był Irek S.kierownikiem to nie było takiego syfu Marcin

!!!!
@Były pracownik 18.09.2017 20:35

Z tym się zgodzę było całkiem inaczej

Zjeb

Teraz wszyscy chodza z komórkami i czytaja ha ha ale to prawda

Chudy

To czekaj oni mają płacone tak za paliwo to są wybrańcami tak a tyle osób jeździ i niemaja płacone to dobrze wiedzieć

anonim

(usunięte przez administratora)

Chudy
@??? 21.08.2017 22:32

Nie powiedziala bym że to pisze K.W. Droga kolezanko z kajzerki zastanów sie co wyprawiasz i kogo chcesz wpieprzyc w coś jesteś zwykłą pracownica która ciągle [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] każdego pani słynna I .

Marcin zgadnij ktory

Ale syf!! Mam nadzieje ze Karol w końcu coś Zrobi Brel ma super opinie pijaki podpierdalcze i nie tylko

Zostaw opinię o Brel S.C. Piekarnia - Poraj

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Brel S.C. Piekarnia