Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) wszystkim ale to wszystkim nie polecam Okłamują ludzi sprzedają rozwalone rzeczy a najgorsza jest tam szefowa tak powalonej klientki nigdy nie poznałem Dzwoni po klientach i nakazuje zmieniać opinie na temat sklepu a jak nie to będzie się na czarnej liście co to ma wg być Odradzam każdemu zakupy jak i pewnie prace tam z taką szefową
Masz racje, pani Iwonka nęka ludzi telefonami . Szantażuje i nakazuje usunięcie negatywnej opinii. W dalekim poważaniu ma dobro firmy, wszystko zwala na kupującego! Jakby to jego była wina! Na swoim żałosny TikToku pokazuje ze może wynosić rzeczy z firmy! Wiec mamy wyjaśnienie dlaczego ginie towar!
klient. To bardzo nieuczciwy sprzedawca, a wręcz celowo opisami aukcji wprowadza kupujących w błąd by sprzedać uszkodzone lub małowartościowe przedmioty np. zniszczone plastiki opisuje jako ceramikę. Zdjęcia są tak retuszowane by nie były widoczne uszkodzenia. Lekceważy klienta, który reklamuje niezgodny z opisem towar, nie przyjmuje reklamowanego towaru. Poszukuję osób oszukanych przez tego sprzedawcę by złożyć do Sądu pozew zbiorowy przeciwko nieuczciwym praktykom tego sprzedawcy bubli.
Szanowni Państwa na allegro istniejemy od 2010 roku sprzedaliśmy ponad 2 mln produktów. Każdemu mogą zdarzyć się pomyłki, nie jesteśmy idealni i nigdy nie będziemy, ale się staramy. Sprzedajemy głównie rzeczy używane, co niestety utrudnia cała sytuacje, bo bardzo łatwo narazić się klientowi, ponieważ zawsze mamy tylko jedna sztukę danego produktu. Nasi pracownicy też niestety nie są nieomylni i błędy się zdarzają z opisem produktu czy stanem produktu. Proszę o wyrozumiałość, bo zawsze jesteśmy po stronie klienta dbając o to, aby jak najszybciej wyjaśnić problem. Nasze zdjęcia nigdy nie są retuszowane nasza technologia pozwala nam uzyskać realne zdjęcia produktu bez żadnych zabiegów graficznych czy upiększających. Czasem jednak kolor na zdjęciu może się różnic od tego w rzeczywistości, na co nie mamy wpływu. Gdybyśmy sprzedawali buble to nie sprzedali byśmy 2 mln produktowi na pewno od dawna nie było by nas na allegro a minęło już 10 lat. Mamy cała masę zadowolonych i stałych klientów, którzy codziennie dokonują zakupów.
Pracuje w firmie Marivo 3 lata i jestem w szoku po przeczytaniu opinii na tej stronie. Są to kompletne bzdury. Wypłata zawsze jest na czas i zawsze taka jak być powinna a nawet wieksza. Za wykonana pracę są comiesięczne premie przyznawane na znanych i jasnych dla wszystkich zasadach. Przerwy każdy pracownik reguluje sobie sam, zjeść posiłek można w jednym z dwóch pomieszczeń socjalnych. Pracujemy niezmiennie w godz 7-15 i nikt nie zostaje w pracy dłużej, nie robimy nadgodzin. Co do temperatury na hali, ja w zimę w pracy chodzę na krótki rękaw. Zamarzajace rury? Z tego co mi wiadomo żeby coś zamarzło to temperatura musi być ujemna. Polecam pracę jak i zakupy w tej firmie.
(usunięte przez administratora) Nikt z normalnych pracowników nie napisałby takiego tekstu, co potwierdza ilosć wypowiedzi. na tylu pracowników zaledwie 3 pozytywne opinie. HE, HE, Ta firma to obciach. Ludzi trzyma tylko bark pracy na rynku. Jak to się zmieni pójdą z torbami.(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora), nie życzę nawet największemu wrogowi takiej pracy. Wieczna nagonka przez szefową i jej ciągłe kaprysy. Sama przyjeżdża na chwilę, żeby ponagrywać filmiki na tik toka, gdzie pokazuje same najlepsze rzeczy i jaka ona nie jest wspaniała. Niestety nie są one nawet wystawiane na aukcję, mydlą tylko człowiekowi oczy, żeby wyświetlenia się zgadzały. Później kupujący żądają zwrotu pieniędzy, to są wyzwiska na nich i pieniadzach/towarze zapomnij. Podzieliła pracowników na tych pupilków i na (usunięte przez administratora) Oczywiście pupilkami jest rodzinka, której wszystko się należy. Sa nietykalni. Śniadanie jesz w jak najszybszym tempie, siedząc na skrzynkach w tym wielkim (usunięte przez administratora) W firmie można nabawić się wszelkich chorób skóry, bo rzeczy przyjeżdżają smierdzace, brudne. Już nie wspomnę o bólach nóg, kręgosłupa, migrenach, bo czlowiek cale 8h stoi, schyla się, dźwiga ciężary. Jak ktoś się nie pojawi w firmie, to szefowa zaraz się wyżywa na innych. Po za tym w firmie jest cały czas zimno, wręcz wypowiem się że mroźno i to niezależnie od pory. Rury cały czas zamarznięte, nie ma nawet papieru w toalecie, do której i tak ciężko się udać, bo nawet woda się nie spuszcza. Jak sie przeziębisz, to musisz pokazac sie w pracy, zeby udowowdnic, ze naprawde nie jestes w stanie robic. Bo inaczej ci nie uwierza i pozniej zle na ciebie patrza, podkladając ci swinie pod nogi. Jeśli nie wyrobisz swojej normy, to masz niekompletną pensje. Kiedy wracasz do domu to nie masz siły już nic więcej zrobić. Czlowiek od bhp dostaje w łapę i chodzi z okularami po firmie, niczego nie widząc. Czekam aż PIP się tym zainteresuje i wreszcie to zamknie. Nie polecam jeszcze raz!
To skąd te rzeczy są, że wspominasz o tym złym stanie? Szczerze to słyszałam o tym, że jest praca, ale nie wiem, na czym dokładnie polega. Co wy tam robicie w ogóle?
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Marivo Kosiński Mariusz odbywa się w siedzibie firmy?
Pracuje w firmie Marivo 3 lata i jestem w szoku po przeczytaniu opinii na tej stronie. Są to kompletne bzdury. Wypłata zawsze jest na czas i zawsze taka jak być powinna a nawet wieksza. Za wykonana pracę są comiesięczne premie przyznawane na znanych i jasnych dla wszystkich zasadach. Przerwy każdy pracownik reguluje sobie sam, zjeść posiłek można w jednym z dwóch pomieszczeń socjalnych. Pracujemy niezmiennie w godz 7-15 i nikt nie zostaje w pracy dłużej, nie robimy nadgodzin. Co do temperatury na hali, ja w zimę w pracy chodzę na krótki rękaw. Zamarzajace rury? Z tego co mi wiadomo żeby coś zamarzło to temperatura musi być ujemna. Polecam pracę jak i zakupy w tej firmie.
(usunięte przez administratora) Nikt z normalnych pracowników nie napisałby takiego tekstu, co potwierdza ilosć wypowiedzi. na tylu pracowników zaledwie 3 pozytywne opinie. HE, HE, Ta firma to obciach. Ludzi trzyma tylko bark pracy na rynku. Jak to się zmieni pójdą z torbami.(usunięte przez administratora)
Po pierwsze to polecam nauczyć się liczyć, bo pozytywnych opinii jest więcej niż 3 HE HE ;) Poza tym nie tobie oceniać czy jestem normalna, pokazujesz swój niski poziom, próbując obrażać. Ponad to nie prawdą jest, ze ludzi trzyma brak pracy na rynku, ponieważ sama pracując w Marivo miałam propozycję pracy w innej firmie, której nie przyjęłam. Prawda jest natomiast to że takich T. r. o. l. l. i. jak ty złości fakt że obecni pracownicy piszą prawdę w odpowiedzi na frustracje byłych pracowników, którym coś nie poszło. Trzymaj się ciepło i życze więcej pozytywow w życiu ;)
Pamietam jak Pan Henryk wodę z palety z dworu rozmrażal na kaloryferze bo nie było wody! Kibel zamarznięty i kilkanaście dziewczyn hali które nie mają gdzie się wysikac! Bo woda zamarznięta była zrównana z toaleta! Szefostwo to porażka .... A pracujący tam rodzice Iwony ... Szkoda słów. Każdy był złodziejem i straszenie że będą patrzeć w kamery ... Słowem do kogoś się odezwać nie było można bo " mniej gadać a więcej robić!" No coz....
klient. To bardzo nieuczciwy sprzedawca, a wręcz celowo opisami aukcji wprowadza kupujących w błąd by sprzedać uszkodzone lub małowartościowe przedmioty np. zniszczone plastiki opisuje jako ceramikę. Zdjęcia są tak retuszowane by nie były widoczne uszkodzenia. Lekceważy klienta, który reklamuje niezgodny z opisem towar, nie przyjmuje reklamowanego towaru. Poszukuję osób oszukanych przez tego sprzedawcę by złożyć do Sądu pozew zbiorowy przeciwko nieuczciwym praktykom tego sprzedawcy bubli.
Szanowni Państwa na allegro istniejemy od 2010 roku sprzedaliśmy ponad 2 mln produktów. Każdemu mogą zdarzyć się pomyłki, nie jesteśmy idealni i nigdy nie będziemy, ale się staramy. Sprzedajemy głównie rzeczy używane, co niestety utrudnia cała sytuacje, bo bardzo łatwo narazić się klientowi, ponieważ zawsze mamy tylko jedna sztukę danego produktu. Nasi pracownicy też niestety nie są nieomylni i błędy się zdarzają z opisem produktu czy stanem produktu. Proszę o wyrozumiałość, bo zawsze jesteśmy po stronie klienta dbając o to, aby jak najszybciej wyjaśnić problem. Nasze zdjęcia nigdy nie są retuszowane nasza technologia pozwala nam uzyskać realne zdjęcia produktu bez żadnych zabiegów graficznych czy upiększających. Czasem jednak kolor na zdjęciu może się różnic od tego w rzeczywistości, na co nie mamy wpływu. Gdybyśmy sprzedawali buble to nie sprzedali byśmy 2 mln produktowi na pewno od dawna nie było by nas na allegro a minęło już 10 lat. Mamy cała masę zadowolonych i stałych klientów, którzy codziennie dokonują zakupów.
Wszystko co napisane o sklepie jest prawdą. Przykładowo, kupując na aukcji liczysz że licytujesz towar zgodny z opisem, po opłaceniu jak będziesz miał szczęście dostaniesz swój towar a jak już rozpakujesz okazuje się albo pożarty przez mole, albo z plamami nie do usunięcia i smrodem stechlizny, ale towar dostaniesz, następna wersja to Twoje opłacone towary zaginęły w akcji ale na specyfikacji widnieje, że jest i wówczas zaczyna się dochodzenie przez Septagon, mijają dni, tygodnie na pisaniu, bo zadzwonić możesz tylko do automatu i dowiadujesz się, że Twój towar zaginął tak po prostu, są przeprosiny wypociny powtarzane jak mantra, mija miesiąc a Ty nie masz towaru i pieniędzy. Stracony czas, podniesione ciśnienie itp., pracownicy mają wszystkich głęboko w czterech literach. Ostatnio, nawet tytuł aukcji nie jest odpowiedni do wystawionego towaru, np., wystawione foto spódnica, a tytuł desingerski abażur, człowiek patrzy i nie wierzy, wylicytuje i nie wie co dostanie spódnicę - czy abażur. Może pracowni był na haju, bo taki pomyłek jest mnóstwo. Wystawiane obuwie widoczny jest rozmiar 41, a piszą że 38. Bardzo proszę aby szefowie przyjrzeli się aukcji, a w szczególności SWOIM Pracownikom.
może taka polityka firmy, kto to wie. A może brak szkoleń dla pracowników i każdy nowy jest zdany na siebie i pomyłki lecą. Ale wracając do Twojej sprawy to przecież jeszcze jest rzecznik konsumenta, próbowałeś?
Odnoszę wrażenie że : przedmioty sprzedawane są dodatkowo sortowane przez pracowników - jeśli coś przyda się pracownikowi poprostu klient tego nie otrzyma w przesyłce , długo kupuję u tego sprzedawcy i nawet zdarzyło się że przedmiot raz się znalazł - dziwne
W sensie, że gdzie się nagle znalazł, bo chyba nie zrozumiałam? Przyszła paczka wybrakowana a potem coś dosłali?


Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora) wszystkim ale to wszystkim nie polecam Okłamują ludzi sprzedają rozwalone rzeczy a najgorsza jest tam szefowa tak powalonej klientki nigdy nie poznałem Dzwoni po klientach i nakazuje zmieniać opinie na temat sklepu a jak nie to będzie się na czarnej liście co to ma wg być Odradzam każdemu zakupy jak i pewnie prace tam z taką szefową
Masz racje, pani Iwonka nęka ludzi telefonami . Szantażuje i nakazuje usunięcie negatywnej opinii. W dalekim poważaniu ma dobro firmy, wszystko zwala na kupującego! Jakby to jego była wina! Na swoim żałosny TikToku pokazuje ze może wynosić rzeczy z firmy! Wiec mamy wyjaśnienie dlaczego ginie towar!
No ale czy przy tym "naleganiu" na usunięcie negatywnej opinii proponuje też ludziom jakieś rekompensaty, coś co ma przekonać że firma jest dobra i przyjazna klientom?
Są tu opinie na aukcji tego pożal się Boże sklepu : Pomijając koszt tej bluzy, to opis był absolutnie niezgodny ze stanem faktycznym. Kupuję na Allegro wiele lat i jest to mój 3 negatyw. Bluza sprana, porozciągana, z widocznymi zmechaceniami - ale to nie aż taki problem. Bluza przyszła utytłana w jakiś (usunięte przez administratora) trawy, jakieś wióry z drewna i dodatkowo śmierdziała. Odsyłać mi się nie chce, pójdzie na szmaty.Ocena transakcji negatywna . Tym razem pakiet zakupionych przedmiotów rozpłynął się . Sprzedawca nie potrafi powiedzieć co się stało , jak zniknęły moje zakupy . W uprzejmy sposób sprzedawca proponuje zwrot gotówki . Niestety nie pierwszy raz się tak dzieje . Tak więc mili potencjalni kupujący , jeśli uda wam się coś wylicytować w atrakcyjnej cenie to nie cieszcie się dopóki nie dostaniecie przesyłki z zakupami . Tu obowiązuje praktyczne przysłowie " jak go nie trzymasz to go nie masz " ...""Nie lubię wystawiać negatywnych komentarzy, jednak ten się należy sprzedającemu. Przesyłka dotarła szybko, to jedyny plus. Towar kompletnie nie zgodny z opisami i zdjęciami. Kupuję dużo i często na Allegro, a te otrzymane ciuchy to najgorszy mój zakup. Moje (usunięte przez administratora) do podłogi prezentują się lepiej od tych zakupionych spodni. Nie mam ochoty na dyskusję że sprzedawcą za te pieniądze. Towar wylądował w śmietniku. Mam nauczkę by przed zakupem zapoznać się z negatywnymi komentarzami sprzedawców." Odpowiedź z dnia 05 kwi 2022 "Bardzo nam przykro, że klientka jest niezadowolona z zakupów u nas. Nie lubię wystawiać negatywnych komentarzy, jednak ten się należy sprzedającemu. Przesyłka dotarła szybko, to jedyny plus. Towar kompletnie nie zgodny z opisami i zdjęciami. Kupuję dużo i często na Allegro, a te otrzymane ciuchy to najgorszy mój zakup. Moje (usunięte przez administratora) do podłogi prezentują się lepiej od tych zakupionych spodni. Nie mam ochoty na dyskusję że sprzedawcą za te pieniądze. Towar wylądował w śmietniku. Mam nauczkę by przed zakupem zapoznać się z negatywnymi komentarzami sprzedawców." Odpowiedź z dnia 05 kwi 2022 "Bardzo nam przykro, że klientka jest niezadowolona z zakupów u nas.... Powtarzana jak mantra........ Stracili Allegro SMART, w rezultacie doprowadzili do Drogiej Wysyłki
Nie popisałeś się z odpowiedzią. Rozumiem że jesteś niezadowolony ale wylewanie frustracji niewiele pomoże. Warto samemu pogadać z kierowniczką i z nią wyjaśniać wszelkie problemy.
Jak w Marivo Kosiński Mariusz wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Jakie godziny pracy obowiązują w Marivo Kosiński Mariusz?
Stanowczo nie polecam tego miejsca Zakupów niczego z tym miejscem nie polecam Jedyną normalną osobą tam jest szef bo najmniej tam przebywa a reszta to masakra szefowa udaje miłą a jest popieprzona na maksa Dzwoniłem z problemem paczki już jakiś czas nadal paczka nie doszła wręcz nie chce już żeby nawet przychodziła bo pewnie jak czytam w opiniach przyjdzie rozwalona Byłem klientem bardzo długo ale od ostatniej sytuacji nie chce mieć z nimi nic wspólnego najgorszy sklep internetowy na świecie
Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Marivo Kosiński Mariusz?
Największa porażka tej firmy jest Iwona. Sorry ale to jest żałosne, aby nie przyznać się do błędu, nie wyciągnąć wniosku tylko wmawiać że to klient jest zły i niema racji. Daruj sobie Iwonko telefony,wiadomości do klientów którzy wystawili negatywna opienie! Bo skończy się to w sądzie za nękanie, szantażowanie i oszukiwanie!
Czy pracownicy Marivo Kosiński Mariusz mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Pod względem kasy i godzin pracy jest ok, praca zawsze od 7-15 brak nadgodzin fakt (chyba że nie wyrabiasz się ze swoją pracą wiadomo musisz nadgonić jak chcesz mieć pełną premię). Kasa zawsze na czas + bonusy przy Świętach. Odnośnie natomiast samego funkcjonowania w środku firmy i podejścia do pracownika hmmm..... marnie. Szkoda,że szefostwo ma takie podejście.... uważając każdego potencjalnego pracownika jak złodzieja. Bardzo roszczeniowe podejście. Brak szkoleń!!!!!!!!! ogólnie brak jakiegokolwiek rozwoju personalnego ale to taka praca po której cudów nie możesz się spodziewać. Praca dla mało ambitnych ludzi bez możliwości awansu. Ogólnie warunki z roku na rok się polepszały więc teraz nie jest najgorzej. Na pewno jest to praca dla młodych ludzi.
Działalność tej firmy pozostawia wiele do życzenia. Zdjęcia i opisy wystawianych przedmiotów są nierzetelne, nieadekwatne do rzeczywistego stanu. Rozumiem gdyby to były jednorazowe pomyłki, a to się zdarza zbyt często. Tłumaczenia pracowników są żałosne. Próbują zwalić winę na kupującego, bezsensowne tłumaczenia. Uważam ze jest to celowe wprowadzanie klienta w błąd. Jak wystawisz negatywna opinie na Allegro, to wydzwaniają by ja usunąć :D co jest poprostu niedorzeczne. Mam wystawić pozytywa za otrzymanie zdezelowanych przedmiotów ? Problemem tez są znikające przedmioty z aukcji. Co po raz kolejny pokazuje nieprawidłowości w działaniu firmy. Nie szanują klienta ani jego czasu i pieniędzy! Pani Szefowej radzę zająć się firma, a nie nagrywania mało interesujących filmików ma yt.
Uważam, ze większość opinii chyba jest dodana po prostu przez osoby, którym coś „nie wyszło” (najpewniej nie przyjęcia do pracy, zwolnienie bądź niewyrabianie sie z praca) w firmie albo przez kogoś kto chce mocno zaszkodzić z niewiadomych względów. Ja ze swojej strony powiem, ze godziny pracy 7-15, nie ma żadnego zostawania po godzinach, wręcz przeciwnie jeśli wypadnie jakaś sytuacja, ze musisz wyjść wcześniej wszystko idzie dogadać z szefostwem bądź kierowniczka. Co do sprzątania, to chyba jasne, ze trzeba po pracy posprzątać swoje stanowisko i robimy to zawsze przed jej końcem, nigdy się nie zdarzyło abym wykonywała to po godzinie 15. Temperatura powiem tak, ja jestem naprawdę typowym „zmarzlakiem”, a jakoś mocno nie narzekam. Wiadomo, ze nie ma co liczyć na temperatury powyżej 20 stopni, ponieważ jest to duża hala, ale temperatura na pewno nie jest jakaś „syberyjska” . Co do wypłaty zawsze na czas i zawsze taka jaka powinna być, premie oczywiście tez są i nie są w żaden sposób odbierane przy następnych wypłatach. Co do braku przerw? Kompletnie się z tym nie zgodzę, tak samo jak z tym, ze jest tyle pracy, ze nie można się wyrobić. Szefostwo? Moim zdaniem naprawdę mocno interesuje się sprawami firmy. Nie zgadzam się z osobami, które w komentarzach piszą, ze szefowa wcale nie przyjeżdża. Szefowa jest na miejscu i to bardzo często, zawsze pomoże. Co do szefostwa jeszcze dodam, ze naprawdę ale mało w której pracy zdarza się tak wyrozumiała szefowa. Jak coś jest nie tak to po prostu powie o tym. Generalnie moim zdaniem naprawdę wszystko na plus od godzin pracy po kontakt z szefostwem.
Kto wypisuje takie bzdury- ochyda. Ten list pochwalny pisała chyba sama szefowa, paskudna baba. Sklep pod psem, kto kupuje tę stęchliznę. Ceny podbijane.
Widać, że pisała to osoba z polecenia szefostwa bądź też samo szefostwo, zacznijmy od tego, ze pracuje tam więcej rodziny niż obcych bo już tam nikt nie chce pracować. Ludzie błagam... nie wierzcie w te piękne bajki. A jeśli ktoś z Was tam pójdzie do pracy to na pewno wróci do tych wszyskich negatywnych opinii i je poprze. Pozdrawiam. Nadgodzin nie ma fakt, wypłata na czas do ręki i to tyle plusów.
Osoba z polecenia szefostwa? Z mojej strony wydaje mi się, ze chyba ktoś właśnie próbuje wylać tutaj swoje żale, bo nie wyszło w pracy. Co z tego, ze pracuje ktoś kto jest z kimś rodzina. Uważam, ze w firmie jest bardzo duzo osób, które nie maja nic wspólnego z więzami rodzinnymi, a w tym ja. Jasne do negatywnych opinii można wrócić, przeczytać, jednak mimo wszystko myśle ze w takich sytuacjach jeśli są jakieś aluzje czy stare żale to należałoby porozmawiać face to face z dana osoba. Prawda jest taka, ze pisząc negatywne komentarze jesteś zupełnie anonimowy/a i jestem pewna, ze gdyby przyszło się ujawnić to w zyciu byś tego nie zrobił/a. Takie uroki internetu człowiek czuje ze jest anonimowy i pisze wszystko co mu ślina na język przyniesie :) Fajnie obsmarować tak kogoś w internecie bez konsekwencji mimo ze prawda jest inna, tylko w jakim celu? Nadal podtrzymuje swoje zdanie ze praca w marivo jest na 6????
Absolutnie nie szefowa, ani nikt z polecenia tylko my-pracownicy którzy nie zgadzamy się z tymi oszczerstwami i obrażaniem.
Czy organizowane są wyjazdy, imprezy, spotkania integracyjne w Marivo Kosiński Mariusz?
NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK WYJAZDY, IMPREZY CZY SPOTKANIA INTEGRACYJNE. KAŻDY TYLKO STARA SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ WYKONAĆ SWOJĄ ROBOTĘ I WYJŚĆ STAMTĄD TYM SAMYM NIE PRZYZNAJĄC SIĘ NIKOMU, ŻE TAM PRACUJĄ BO WSTYD.... KIEROWNIK MAŁO KOMPETENTNY, KASA NA CZAS DO RĘKI (TYLKO MINUS BO NIGDY NIE WIESZ ILE DOSTANIESZ), PRACA OD PON DO PT W GODZ 7-15, MOŻNA PRZYWYKNĄĆ DO TEJ PRACY Z BRAKU LAKU O ILE MASZ MOCNE NERWY, ALE NIE DAJE MOŻLIWOŚCI ROZWOJU JESTEŚ TAM TRAKTOWANY JAK "POTENCJALNY (usunięte przez administratora) ZASTANÓW SIĘ ZANIM ZARYZYKUJESZ!!!! SZKODA, ŻE SZEFOSTWO NIE POTRAFI DOCENIĆ PRACOWNIKA I GO POCHWALIĆ, PREMIA TEŻ SIĘ ZDARZA ZALEŻY JAK BARDZO SZEFOSTWO CIĘ LUBI.
Dziękuje za opinie! Na wstępie nigdy nie zatrudnialiśmy osoby o imieniu Halina ale odniosę się do tej opinii: Imprez i wyjazdów nie organizujemy, nie każda firma organizuje, a jeśli to jest wyznacznik do tego, czy warto w firmie pracować, czy nie to trzeba od razu takiej firmy szukać w ogłoszeniu jasno piszemy kogo i do czego poszukujemy. Wolne od pracy jest u nas dwa razy w roku w wakacje i w Święta Bożego Narodzenia. Żadna praca nie hańbi a pisanie tutaj o wstydzie nie jest na miejscu. Może luksusów i pałacu nie mamy, ale warunki zapewniamy dobre. Osoby, które się sprawdziły pracują u nas po kilka lat. Jakby tak było źle to firma już dawno by nie istniała, a jednak minęło nam 10 lat na rynku co jest nie lada wyczynem. Proponuje założyć firmę zatrudnić ludzi przetrwać 10 lat i wtedy możemy dyskutować. Pozdrawiam.
Jest ok, stałe godziny pracy, wypłata na czas
Co teksty... Nie ma gdzie jeść?? No i pewnie psy (usunięte przez administratora) i kręcą????pracuje już jakiś okres i naprawdę jest super. Stałe godziny pracy, jeżeli ktoś jest nowy to ODBYWA SZKOLENIE przed rozpoczęciem i napewno nie jest tak że jest zostawiany samemu sobie. No i mamy gdzie jesc ????nawet mamy dwa miejsca na to oraz możemy zjeść kiedy chcemy co jest chyba rzadkością w firmach. Nikt Ci nie patrzy na ręce i nie stoi nad tobą. Praca bardzo ok ????
Witam. Szok jakie bzdury tu są wypisywane, zapewne przez osoby które zostały '' pokrzywdzone '' w tej firmie można tak powiedzieć bo zawsze się trafia takie lewaki. A więc uważam że praca zupełnie się różni od tych negatywnych wpisów. Jeżeli ktoś się wolał zajmować plotkami a nie praca to efekt jest taki że wszystko mu w firmie nie pasowało.Moim zdaniem godziny pracy są super wcale się nie zmieniają, szefostwo bardzo dobre a wypłata zawsze na czas gdzie nigdy nie było takiej sytuacji żeby szefostwo premie ucinało przy kolejnej wyplacie. Firma godna polecenia.
nie polecam!! 3 tygodnie już czekam na opłacony towar - zwykły (usunięte przez administratora)
Przepraszam że tyle trwała odpowiedz na tą kwestie, ale sprawa już dawno została wyjaśniona z naszym klientem.
Jestem innego zdania pan Mariusz Kosiński dba o dobro firmy, nie narzekam na brak kontaktu ,odpowiadają na wszystkie maile, kupiłam bardzo dużo przedmiotów tanio i bardzo oryginalne, stylowe....uważam ,że tak niskie koszt wysyłki nie ma nikt na ALLEGRO....powodzenia i sukcesów życze
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Marivo Kosiński Mariusz?
Zobacz opinie na temat firmy Marivo Kosiński Mariusz tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 9.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Marivo Kosiński Mariusz?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!