Opinie o Wakacje.pl S.A.
Z ciekawości weszłam w opinie i oczom nie wierzę... Jakie bzdury ludzie wypisują... Pracowałam dla Wakacji.pl dłuższy czas, stawka może nie jest imponująca, ale to jest stanowisko handlowca... Sprzedajesz to zarabiasz. Nie sprzedajesz to nie zarabiasz tyle ile byś mógł. Szkolenia wstępne, narzędzia do pracy, grafik elastyczny, duża swoboda w prowadzeniu rozmów. Wiadomo, że pewne elementy w rozmowie muszą paść. Ale to są 3 zdania, każdy głupi wykuje je na pamięć. Nie chce się pracować i poznać technik sprzedażowych...lepiej się nawalić na stoczni i robić swoje 8h i iść do domu, to później efekt widać gołym okiem... Nikt nie mówi, że praca handlowca jest łatwa ale w mojej ocenie, ludzie by chcieli dostać wszystko za darmo. Znam wiele osób, które zarabiają tam dobre pieniądze... Ale im się chce... Jeśli chodzi o zarządzanie to wiadomo, zawsze można by coś poprawić... Ale nie chodzimy w ich butach i nie wiemy czy to co nam się wydaje proste, właśnie takie jest. Ja polecam tą pracę dla osób, które lubią kontakt z ludźmi, mają trochę zacięcia do negocjacji i gadane. Ps. Pyszna kawa, woda gazowana dla każdego :-))) pozdrawiam
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Wakacje.pl S.A.?
Wszystko zależy od Stanowiska. Mamy 7 Departamentów i szerokie spektrum propozycji. Zapraszamy na karierawakacje.pl
Umowa zlecenie jest przez pierwsze 3 miesiące. Większość pracowników pracuje na Umowę o Pracę. Część pozostaje na Umowie Zlecenie z własnego wyboru. Dodatkowo nawiązujemy współpracę również na zasadach B2B. Wskazana stawka obowiązuje w Call Center i Dziale Obsługi Posprzedażowej. Są również systemy premiowe, które prezentujemy i komunikujemy od samego początku współpracy. Zasady są transparentne i dostępne dla wszystkich. Jest również możliwość awansu poziomego, który uzależniony jest między innymi od wspomnianego doświadczenia. Życzę przyjemnego weekendu.
W naszej firmie mamy przezroczyste zasady. Każdy może awansować prostopadle po równi pochyłej z tendencją skrajnie równoległą.
Wszystkie nasze komunikaty są transparentne to znaczy przezroczyste to znaczy niewidoczne. Z własnego wyboru to znaczy albo zlecenie albo żegnaj. Awans poziomy to znaczy że usiądziesz na krześle obok i nic więcej się nie zmieni.
A jakie kary są w umowie? To jest legalne?
Kłamstwem jest że większość pracuje nq umowie o pracę. Na dziale sprzedaży oraz posprzedazowym trzeba wręcz błagać o to aby dali umowę o pracę, a dlaczego większość siedzi na zleceniu? Bo idąc na umowę o pracę dostają mniejszą kasę. Ścieżka awansów też nie jest transparentna, bo jedne osoby dostawały awans mimo że warunków nie spełniały, a osoby spełniające kryteria dostawały informacje ze awanse są wstrzymane. Więc?
Jakie wymagania może mieć pracodawca za taką stawkę?... I to niezależnie od doświadczenia??
Nikt nie chce pracować na zleceniu. Ja poprosiłem o umowę o pracę. Odmówiono mi, w HR powiedzieli że w wakacje.pl wszyscy pracujemy na umowie zlecenie.
Dzięki za Twoją opinię. Bardzo proszę, abyś odezwał/a się do nas na praca@wakacje.pl i zweryfikujemy ten wątek. Wiele czynników wpływa na podjęcie decyzji o współpracy na Umowę o Pracę. Mamy też większą część pracowników zatrudnionych na UoP. Są też tacy, którzy z różnych powodów wolą zostać na Umowie Zlecenie. Chętnie przyjrzymy się sprawie i ją wyjaśnimy. Każda z sytuacji jest indywidualna. Odezwij się do nas na wskazany wyżej adres. Dzięki.
Haha a mi na rozmowie powiedzieli ze sami wolą jak pracownicy są na umowie o prace, kłamczuszki :D
Czemu zaraz kłamczuszki? Oczywiście, że wolimy i do tego dążymy. Dlatego poprosiliśmy o kontakt i chcemy przyjrzeć się sprawie. To chyba dobrze, nie;)?
Prawda jest taka,ze w każdej porządnej firmie juz na start jest dawana umowa o pracę ale wy do porządnej firmy nie należycie.
Wyniki badania zaangażowania (przeprowadzane raz rok) oraz puls organizacji, które przeprowadzamy kwartalnie w #wakacjepl mówią co innego. Dążymy do tego, aby być najlepszym pracodawcom w trójmieście. Wyniki były prezentowane wszystkim pracownikom na spotkaniu z Zespołem Zarządzającym. Każdy oczywiście ma prawo do własnej oceny. Wszystkich oczekiwań nie spełnimy, ale robimy co możemy.
Widzę, że Pani pracowała w wakacje.pl a teraz zdradza Pani wysokość stawki podstawowej mimo podpisanej klauzuli poufności. Nie chciałbym zatrudniać takiej osoby która wynosi informację na zewnątrz. Chyba domyślam się dlaczego Panią zwolnili.
Hej, stawka jest podana w ogłoszeniu. Informuje o niej również wirtualny rekruter podczas procesu rekrutacji. Przekazujemy też informację o wysokości premii i innych elementach oferty pracy.
Informacja o zarobkach jest w ofercie pracy wakacje.pl na stanowisko konsultant - 18,30 brutto jak byk napisane
Tu nie ma do czego dążyć. Albo dajecie porządną umowę albo śmieciówkę. To jest aż tak proste kochaniutka.
Przez pierwsze 3 miesiące pracownik Call Center oraz Działu Obsługi Posprzedażowej otrzymywał Umowę Zlecenie, a potem miał możliwość przejścia na Umowę o Pracę. Na każdym etapie rekrutacji informujemy o tym. Zarówno kiedy do kandydata oddzwania wirtualny rekruter oraz na spotkaniach z rekrutacyjnych. Raz jeszcze przypominamy o tym na szkoleniu przy podpisaniu Umowy. Wprowadziliśmy również zmiany i taką możliwość dajemy już po miesiącu od zatrudnienia.
Po okresie próbnym 3 m-cy, w momencie przejścia na umowę o pracę, o ile wzrasta pensja?
Współczuję pracy w tej firmie. Niestety od strony klienta wygląda to TRAGICZNIE. Zarezerwowałem wyjazd, oddzwoniła Pani i w rozmowie doszliśmy do wniosku, że zdecydujemy się na inny hotel. Oczywiście miało być bez opłat, przeniesienie zaliczki itd. Mówię ekstra. Teraz okazało się, że zaliczka przepadnie, w części lub całości. Nowe wakacje opłacone w całości, żeby nie mieć problemów, bo kontakt żenujący. Wisiałem na infolinii 7 godzin (jeszcze przed wyłączeniem). Nikt nie odpowiada. Na reklamację, odpowiedzi brak. Informacja, że mam czekać 30 dni. Zostało 3, a zero informacji. Zapewne nie dostanę odpowiedzi tak jak na e-maile dotyczące rezerwacji sprzed 40 dni. MA-SA-KRA. Pomijam fakt, że żeby coś uzgodnić po zapłaceniu... trzeba chyba cudu. Mi się nie udało mimo kilkunastu e-maili i wielu godzin przy telefonie. Wakacje z wakacje.pl to chyba męczarnia. Trzeba się umęczyć, żeby gdzieś pojechać i nie oskubali was przy każdej okazji. Albo jest tam za mało pracowników i nie wiedzą w co mają ręce włożyć, albo zero szkolenia. Nie wiem co o tym myśleć, ale nikomu nie polecę Wakacje.pl a opinie będę dodawał w KAŻDYM możliwym miejscu w Internecie i nie tylko.
Dostałam ofertę pracy z wakacji.pl Pani z agencji bardzo dobrze ich przedstawiła, bonusy i same plusy. W zamian trzeba mieć wiedzę sprzedażową i turystyczną. Byłam chętna na pracę, chociaż te dwa miesiące próbne na umowie zlecenie trochę były podejrzenie (pierwszy raz sie z czyms takim spotkałam) Zapoznałam się z ich strona - wszystko super, poczytałam o karierze w wakacje.pl - nadal super i byłam chętna na pracę. Aż trafiłam tutaj. Teraz wiem czemu zlecenie jest tylko na dwa miesiące. Tutaj można być anonimowym dlatego do końca nie brałam tych opinii na poważnie. Jednak zaczęłam drążyć temat i dotarłam do grupy na Facebooku o pracodawcach (tam ludzie nie są anonimowi). Niestety, żadna z opinii nie była pozytywna. Potwierdzili, że koordynatorzy mają wiedzę zerową, zatrudniają zbyt duzo ludzi na dwa miesiące a później zwolnienie, targety nierealne. I jeszcze kilka innych ważnych rzeczy, które mnie do pracodawcy zniechęciły. W związku z tym wystawiam opinie neutralna, bo mnie tam nie było. Jednak uważam, że jest to ważne dla potencjalnych pracowników, którzy rzucą swoją dobra pracę żeby iść na niepewną pracę do wakacji.pl. Proponuję aby zaznaczać w ofercie, że jest to praca czasowa na dwa miesiące, bo w innym przypadku jest to po prostu wprowadzanie w błąd. A myślę, że sporo osób jest chętnych żeby 'dorobic' sobie przez dwa miesiące.
chcesz mieć nieudane wakacje jedz z wakacje.pl - polecam niezadowolony klient. Dodatkowo za nic nie odpowiadają bo to pośrednik
Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem hr@wakacje.pl, pod którym odpowiemy na wszystkie pytania. Na naszym FB są również opinie od osób, które nie są anonimowe i są one pozytywne. Koordynatorzy, czy obecni Team Leaderzy posiadają szeroki zakres wiedzy. Dodatkowo w ramach obszaru zespołu Departamentu i Sprzedaży i Obsługi Posprzedażowej, funkcjonuje Zespół Wsparcia Sprzedaży, którego członkowie mają potężną wiedze produktową i opiekują wszelkie pytania. Jak ktoś jest od wszystkiego - to jest do niczego, dlatego zakres odpowiedzialności w zakresie wiedzy produktowej (bo przypuszczamy, że o taką chodzi) jest podzielony.
Ten profil poświęcony jest pracodawcy. Wszelkie sytuacje, o których Państwo wspominacie należy zgłaszać przez formularz dostępny tutaj: https://www.wakacje.pl/reklamacje.html Zespół Zapewniania Jakości zapozna się ze zgłoszeniem i podda je dokładnej analizie.
Negatywne opinie z Facebooka Wakacje.pl są kasowane a osoby blokowane. Dział HR bardzo nieudolnie bawi się w PR. Ktoś odpowiadający na komentarze z ramienia wakacje.pl jest chyba od wszystkiego...
Zapraszamy do dyskusji w oparciu o merytoryczne argumenty. Zachęcamy do zapoznania się z polityką dodawania opinii na FB dostępna w regulaminie serwisu i ogólnie w internecie. Dopiero na tej podstawie wyciągać prawdziwe wnioski.
Myślę, że rozumiemy go dokładnie w ten sam sposób. W naszej firmie nie ma zgody na tego typu działania. Jeżeli ktoś z pracowników z różnych powodów czuje się źle traktowany, niezwłocznie powinien zgłosić to do odpowiednich instytucji, które określa kodeks postępowania etycznego, np. do Rzecznika Etyki pod adresem etyka@wakacje.pl lub do skrzynek na wnioski i sugestie. Trudno, aby pracodawca mógł zareagować na sytuację, o której nie ma pojęcia i dowiaduje się o niej z GoWork'a.
Poproszę o konkretną, merytoryczną odpowiedź. Czym zdaniem działu HR jest (usunięte przez administratora) Jak rozumiecie pojęcie mobbingu w wakacje.pl?
Pytanie brzmi czym jest (usunięte przez administratora) zdaniem wakacje.pl?
W Wakacje.pl obowiązuje Kompas Etyki, który mówi o tym ,że nie akceptujemy żadnych form nękania, prześladowania i poniżania pracowników, a każdy pracownik/współpracownik jest zobowiązany do piętnowania i zgłaszania wszelkich przejawów mobbingu, dyskryminacji oraz zniewagi w Wakacje.pl. Przeciwdziałamy i zapobiegamy nieprawidłowościom w relacjach pracowniczych: mobbingowi, molestowaniu psychicznemu, fizycznemu, seksualnemu oraz wszelkim formom przemocy. Dodatkowo nie dyskryminujemy ze względu na: poglądy religijne, polityczne, pochodzenie, status społeczny, orientację seksualną, wiek, płeć, stan cywilny, niepełnosprawność. Stwarzamy warunki sprzyjające swobodnemu wyrażaniu opinii na tematy dotyczące wszystkich kwestii związanych z pracą w Wakacje.pl, m.in. za pomocą badania ankietowego wśród pracowników. Szczególnym partnerem w dialogu społecznym jest Rada Pracowników, która reprezentuje interesy pracowników, a jej opinie i uwagi wpływają na kształtowanie warunków pracy oraz procesów zarządzania. Rzecznik Etyki, HR oraz Rada Pracowników nie odnotowali zgłoszeń tego typu. Żadne również nie wpłynęły do anonimowych skrzynek na wnioski, sugestie i opinie. Jeżeli taka sytuacja ma lub miała miejsce - prosimy o kontakt pod adresem etyka@wakacje.pl.
Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.
Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Firma nie dba o uczestników nie dostaliśmy kompletu dokumentów ,co skutecznie uniemożliwiają wylot ważne jest to że straciłam pieniądze czas nie smak bo to wakacje życia nadmieniam że jesteśmy już nie młodzi
Jest na to rada. Kupować bezpośrednio u organizatora, ma szerszą ofertę i rzetelniejsze informacje. Konsultanci nigdy nie byli w miejscach o których mówią.
Kontakt z wami do żaden dziś zadzwonił do mnie wasz konsultant po weryfikacji kazał czekać na co ... dziesięć minut muzyki w telefonie i nic musiałam i co ile cały dzień mam czekać nie mogę zablokować telefonu swego
Ze względu na wiele zapytań dotyczących rezerwacji, które otrzymujemy w ostatnich dniach, czas oczekiwania na połączenie z naszymi konsultantami na infolinii, a także odpowiedzi na wysłane do nas wiadomości e-mail jest wydłużony. Zapewniamy, że jeśli w ostatnim czasie wysłali Państwo do nas wiadomość, na pewno na nią odpowiemy. Naszym priorytetem jest rzetelna, najlepsza i jak najszybsza obsługa klientów, dlatego podejmujemy działania mające na celu usprawnienie kontaktu z naszymi konsultantami i jak najsprawniejsze odpowiadanie na Państwa zapytania. Jesteśmy bardzo wdzięczni za Państwa cierpliwość i zrozumienie.
Pracowałem w firmie przeszło 3 lata więc w przeciwieństwie do większości komentujących mogę powiedzieć wystarczająco dużo odnośnie firmy, która przez te 3 lata zmienila się i to znacznie. Nie będę nikomu odradzał pracy w Wakacje.pl ani nie będę nikogo nakłaniał na siłę aby tam szedł. Nie powiem że jest to zła firma, bo firmę tworzą ludzie, a gdzie są najlepsi ludzie? Zdecydowanie są 2 najmniej doceniane działy, Dział Sprzedaży oraz Dział obsługi posprzedazowej, dwa działy które mają obecnie najciężej a jak są traktowane? Wiedzą tylko pracownicy. Wiele mówi się o kompasie etyki ale nie ma on zastosowania, konsultanci na infolinii posprzedazowej słyszą KOMENDY "ŁAP" "ZŁAP" brakuje tylko hasła aport jak do psa. Wystarczy napisać Proszę złap i od razu lepiej prawda? Słynne awanse z kosmosu mimo wstrzymania awansów. Konsultanci nie są już osobami tylko cyferkami w Excelu. Oczywiście firma nie zwalnia nikogo bez powodu, jasne że nie więc tutaj wszelkie pretensje ludzie mogą mieć do siebie jeśli firma im podziękuję. Ale pytanie czy firma daje coś od siebie? Bo od dłuższego czasu nie było tego widać, nie było wsparcia zarządu, oczywiście na to dostanę odpowiedź od HR że zarząd robił co mógł, a mógł niewiele. Jest też prawdą że nie wolno mieć własnego zdania, chyba że jest ono pozytywne. Słynne #wakacjetomy miało takie zastosowanie że większość departamentów patrzyło na Dział Sprzedaży i DOP jak na dziwolągów, a taka prawda że od roku najcięższą pracę właśnie te Działy wykonują i żadnych podziękowań nawet nie było, chyba że przez przypadek. Już nawet prezes WP pokusił się o takie podziękowania. Nie będę poruszał kwestii zwolnienia ponieważ nie jestem bez winy ale zdecydowanie lepiej można było to rozegrać niż chwilę przed końcem pracy po czym ostatniego dnia umowy wyłączyć loginy, co nie pozwoliło mi się pożegnać z pracownikami. Ale no cóż, nie jestem pierwszy i nie ostatni któremu nie pozwolono, słynne zwolnienia TL sprzedaży też były żenujace. Jedyne co w tej firmie trzyma tak długo to ludzie, którzy z Tobą w tym siedzą, nie dyrektorzy, nie super ekspresy do kawy nie automaty z jedzeniem nie super biuro w Alchemii tylko ludzie. Dlatego jeśli ktoś z Dopu i DS to przeczyta bądź z innych departamentów. Doceniajcie tych ludzi, z DOPU i DS i zacznijcie ich szanować bo gdyby nie oni to firma by upadła, a oni mimo wszystko walczą i za to CHWAŁA WAM Mordki ❤️
Mnie jak zwalniali również potraktowali jak intruza. Zostałam zaproszona do pokoiku gdzie bez wcześniejszego uprzedzenia wręczono mi wypowiedzenie (rzekomo działałam na szkodę firmy) kazano oddać kartę, nie pozwolono rozmawiać, żadnych wyjaśnień ... pani odprowadziła mnie po rzeczy, nie mogłam się pożegnać z grupą, nikt nie wiedział co się ze mną stało i gdzie zniknęłam :( pani przełożona odprowadziła mnie pod same drzwi wyjściowe żebym pod rządny pozorem nie miała już możliwości chodzenia po biurze, bo ?!? No właśnie bo co? Czułam się jak by Uważali, ze jeszcze coś ukradne. Chorzy ludzie, bestie, brak możliwości obrony swojej osoby, bez podstawne zwalnianie ludzi
Miałam przyjemność pojawić się na rozmowie rekrutacyjnej. Po pierwsze co to ma być ten test? Skoro są szkolenia i profesjonalny trener to przyszły pracownik powinien wszystkiego nauczyć się na szkoleniu(usunięte przez administratora)Pytania na rozmowie jak pierwsze lepsze wybrane z internetu, poziom słabiutki(usunięte przez administratora)kiepskie warunki. Żałuję, ze w ogóle poszłam na rozmowę.
Potwierdzam Ci ludzie z HR to jakieś bestie, nie rozmawiają ze swoimi pracownikami. Niestety miałam z nimi do czynienia. Najgorsza praca jak i przełożeni w całym moim nie krótkim życiu. Mam dzięki nim traumę i potwierdzoną od lekarza głęboką depresje. Teraz czeka mnie pozew sądowy i odszkodowanie. I polecam wszystkim zrobić to samo, żeby nikt już nie pokusił się o prace w tej „firmie”
Witam , miałam kontakt z rożnymi osobami na infolinii przez ostatnie 2 tygodnie - porażka dzwoniły do mnie panie które nie potrafiły odpowiedzi na żadne pytanie ! nawet takie podstawowe jak wózek w samolocie... Pierwszy kontakt miałam z panią która nawet proponując mi ofertę wprowadziła mnie w błąd ze lot jest bezpośredni bez przesiadki... Później już było tylko gorzej- Pani dzwoni do mnie i pyta się co robię w związku ze zmiana lotu- pytam się jakie mam rozwiązania ona do mnie nie wiem po co pani pyta ja mama dać odpowiedz czy pani leci czy nie... myślałam , że wyjdę z siebie... Wczoraj jednak zdarzył się cud zadzwoniła do mnie bardzo kompetentna Pani (usunięte przez administratora)jedyna Pani kompetentna a uwierzcie mi rozmawiałam z 8 innymi Paniami porażka... Pani (usunięte przez administratora)poświeciła mi prawie 1,5 H - dobrała ze mną ofertę odpowiednią do moich oczekiwań - załatwiła transfer i przeksięgowanie środków z poprzedniej rezerwacji , odpowiedziała mi na każde moje pytanie. Do tego doradziła tak , że oboje z mężem jesteśmy zadowoleni. Proszę nagrodzić Panią (usunięte przez administratora)jest to osoba przesympatyczna i kompetentna. Tylko ze względu na Panią (usunięte przez administratora)daje pozytywny
Następnym razem polecam skorzystać z usług travelplanet.pl tam takie rzeczy nie mają miejsca! Ludzie są kompetentni, mili i pomocni, zupełne przeciwieństwo wakacje.pl Na prawdę nie warto sobie szarpać nerwów z tym portalem.
Informacja dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy jako sprzedawca-konsultant Call Center. Praca jest od 08:00 do 22:00 istnieje możliwość wydłużenia godzin w zależności od ruchu na infolinii. Zazwyczaj na dwie zmiany od 08:00-16:00 lub 14:00-22:00. Można pokombinować jakieś miedzyzmiany, ale "elastyczny grafik" to to nie jest. Dajesz dyspozycję jak chcesz pracować, możesz podać 2 daty, które chcesz mieć wolne, a reszta to loteria. Jak zależy Ci na wolnych weekendach... To nie tu. Na plus praca z domu, zyskujesz czas dojazdów. Jednak "nowi" pewnie będą przyuczać się w Neonie. Dojazd do Neona taki se, niby centrum, ale komunikacja trochę kuleje. Samochodu nie postawisz w pobliżu. Loteria czy znajdziesz miejsce.Siedziba w środku, ok. Kawa, super ekspresy, dystrybutor wody gazowanej. Miejsca siedzące w niewystarczającej ilości aby każdy miał swoje i mógł je "zagracic" po swojemu. Można się dogadać. Teraz i tak dobrze, bo możesz zabrać do domu słuchawki u myszkę. Wcześniej zmieniałes się z kolegą, któremu spocily się uszy, bądź koleżanka, która tapetę zostawiła na słuchawkach.Ale to wszystko to pierdoły.Kasa. Najniższa krajowa podstawy, po roku możesz się starać o podwyżkę podstawy, musisz napisać test, mieć wyniki, być w czele tabeli itp. jak się uda dostajesz podwyżkę do podstawy ... 200 brutto. Jak oblejesz test lub nie masz wyników - zapomnij.No, ale są premie. Tzn były do marca, wiadomo Covid. I tak siedzisz kilka miesięcy bez premii, słuchając, że musimy dać z siebie wszystko, czym szybciej zaczniemy sprzedawać, tym szybciej będzie premia. No ok, rozumiem. Branża turystyczna, kolorowo nie jest. ALE! Mamy WP !!! Troszkę dołożyli, ciągniemy dalej. Część osób zwolnionych, część na postojowym - większość osób na umowie zlecenie nie miało wyboru. Można wrócić, ale nikt jednak nie chce...Część miejsc pracy zachowane, najniższa krajowa jest. Umowa o pracę liczy czas.
Dla studenta który chce sobie dorobić na czynsz - tak. Jeżeli chcesz ciągnąć cały etat uważam że jest to męcząca i ciężka praca mentalnie. Przez 8 godzin... Kończysz rozmowę i zaczynasz kolejną i kolejną gdzie później ktoś inny dostaje te sprawy może tobie trafi. (usunięte przez administratora) Dział ds ma strasznie ciężko. Tak na prawdę na każdego znajdzie się powód do zwolnienia. Nie da się przez 8 godzin poprostu czegoś nie palnąć. Także odradzam ale dla każdego coś innego.
Pracuję już 2,5 roku i zgadzam się w 100% z Długoletnim Pracownikiem. Pracownicy Działu Sprzedaży i Działu Posprzedażowego trzymali tę firmę jakkolwiek na powierzchni podczas covidu, będąc kierowanym na projekty typowej sprzedaży typu "Mango" za najniższą krajową - ja też tego doświadczyłem, więc wiem jak to wyglądało. Porządne premie były może 2 lata temu bo w zamian za to po roku pandemii i pracy za gołą podstawę konsultanci otrzymali system premiowy, który jest skonstruowany (i utrudniany z miesiąca na miesiąc) tak, aby jak najmniej osób otrzymało premie za swoją sprzedaż. Wakacje chwalą się wyjazdami zagranicznymi dla pracowników, na które jeżdżą w kółko te same osoby, lub przełożeni, którzy nawet nie sprzedają i nie potrzebują tej wiedzy. Awanse dostaje się częściej po koleżeńsku, rzadziej po kompetencjach. Trzyma mnie tu tylko sytuacja na rynku pracy, sam produkt i ludzie, z którymi pracuję (zdecydowanie omijając tu "kadrę zarządzającą") Jeśli chcesz być w pracy 24/7 i stresować się suszeniem głowy o rozmowę z klientem dłuższą niż 8 minut to zapraszam.
Cześć, proszę o opinię na temat stanowiska Business Owner. Jak wyglądają warunki pracy? Czy jest praca zdalna? Na jakiego rodzaju wynagrodzenie można liczyć? Jak z atmosferą w pracy?
Nie polecam tego pracodawcy, atmosfera w pracy bardzo zła, wieczne pretensje i traktowanie ludzi jak bydła przez przełożonych, wszystko pięknie wyglada przed hr, a to co się dzieje naprawdę zamiatane pod dywan bo ludzie boja się o stanowisko.
Witam, na wstępie podkreślę, ze wiem jaka panuje obecnie sytuacja w Polsce i na Świecie, wiem ze dużo osób traci prace ale chciałabym powiedzieć o sytuacji która w tej firmie pojawia się notorycznie. Chodzi o traktowanie pracowników, którzy firmie nie są już potrzebni. Pracuje a raczej pracowałam w firmie około 1,5 roku. Pod koniec marca otrzymałam telefon od moich przełożonych, ze nie zostaje zwolniona ale koje godziny w kwietniu zostaną wyzerowane. (usunięte przez administratora) Gratuluje !!!!!!!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora)
Dokładnie - wyzerowano godziny, ale nie rozwiązano Umowy. Wszystko po to, aby była możliwość skorzystania z postojowego i korzyści jakie zakładała Tarcza antykryzysowa. Zespół Zarządzający zrobił wszystko, aby nie dopuścić do znaczącej redukcji zatrudnienia. Niestety, z niektórymi osobami musieliśmy się rozstać. Otrzymały one wsparcie w postaci programu #outplacement (szkoleń i konsultacji w zakresie odnalezienia się na rynku pracy, pisania CV, rozmów rekrutacyjnych). Walczyliśmy.
(usunięte przez administratora)
Bardzo przykro nam słyszeć takie opnie. Zwłaszcza, że działania Zarządu i Zespołu HR są ukierunkowane na tworzenie przyjaznego i angażującego środowiska pracy. Mamy szereg możliwości zgłaszania tego typu problemów. Jest skrzynka na wniosku, sugestie i opinie (anonimowa), jest Rzecznik Etyki oraz zespół HR. Od dawna nie pojawiły się żadne zgłoszenia, które mogłyby potwierdzać zamieszczone w komentarzu opinie. Nie ma też wskazanych konkretów, więc ciężko nam się odnieść. Prosimy o kontakt pod adresem hr@wakacje.pl.
Zgłoszenie problemu w wakacje.pl jest jednoznaczne ze zwolnieniem pracownika. Wszędzie jest monitoring, anonimowe zgłoszenie jest niemożliwe.
Oczywiście, że jest adres mailowy do Rzecznika Etyki jest ogólnodostępny i nie wymaga potwierdzenia tożsamości, aby wysłać maila. Wiadomość można wysłać z dowolnego miejsca. Link do formularza na wnioski, opinie i sugestie też nie wymaga logowania, ani żadnego uwierzytelniania przy uzupełnieniu formularza.
Jacku, jeżeli masz jakieś argumenty, zapraszam do merytorycznej dyskusji. Jeżeli ktokolwiek czuje się niepewnie co do anonimowości - może wysłać maila na adres Rzecznika z dowolnie utworzonego maila oraz z dowolnego miejsca.
Dzień dobry, czy w trakcie pandemii w call center jest HO czy jest możliwa praca z domu?
Tak, 100% naszych pracowników ma możliwość pracy zdalnej. Oczywiście chętni mogą korzystać z naszego biura, w którym przestrzegamy wszystkich zasad bezpieczeństwa.
Wszystkie przestrzenie wyposażone są w dystrybutory ze środkami ochronnymi zwalczającymi wirusy. W sekretariacie dostępne są rękawiczki i maseczki. Wprowadzono szereg procedur, instrukcji oraz podręcznik mówiący o tym jak postępować, aby bezpiecznie przebywać w biurze. Serwis sprzątający czyści biurka i przestrzenie wspólne przez cały czas pracy. Po stwierdzeniu przypadku Covid-19 parę miesięcy temu - całe biuro było ozonowane. Żaden z pracowników nigdy nie musiał, ani nie będzie musiał ponosić takich kosztów. Proszę o przesłanie szczegółów na adres hr@wakacje.pl chętnie przyjrzę się tej sytuacji i rozwinę wątek.
Cóż, praca w wakacje.pl to jedno wielkie rozczarowanie. Można się nabawić nerwicy, depresji. Nie polecam tego pracodawcy. Przełożeni traktują konsultantów jak przedmioty i nie jesteś niczym innym jak numerkami w excelu. Przykre. Mógłbym tak w nieskończoność, ale szkoda słów na tego pracodawcę. Uciekajcie stad, a jeśli chcesz tu aplikować, daruj sobie, szanuj swoje zdrowie psychiczne
Bardzo dziękuję Tobie za tą opinię . Teraz, kiedy Wakacje.pl tak bardzo dbają o wartości, kulturę organizacyjną, postawy i komfort pracy na wszystkich szczeblach, takie informacje są dla nas bardzo cenne. Przykro mi, że jeszcze będąc pracownikiem nie zgłosiłeś tego Rzecznikowi Etyki, który na bazie "Kompasu Etyki" dba o to, by wszystkim pracowało się według zasad fair play, w zaangażowanym i pełnym pozytywnych relacji środowisku pracy, lub nie skorzystałeś ze zgłoszenia przez skrzynkę wniosków, sugestii i opinii. Odpowiednio wcześniej zgłoszona sytuacja daje nam szansę reagować w tego typu sytuacjach. Dziękuję za to, że zechciałeś/aś się z nami podzielić swoim zdaniem.
Wakacje.pl to firma z teoretycznymi wartościami etycznymi które nie przekładają się na rzeczywistość. Typowe korpo bleeeeee Nie polecam nikomu ani pracy tam ani korzystania z serwisu
(usunięte przez administratora)
Szkolenie prowadzi Trener mający doświadczenie zarówno w sprzedaży jak i produkcie travel. Jest to osoba o wysokich kwalifikacjach, wielokrotnie poddawana obserwacji podczas prowadzonych przez siebie szkoleń. Każde szkolenie kończy się ankietą oceniającą materiał, trenera, sposób przekazywania wiedzy. Dodatkowo po 3 miesiącach pracownicy ponownie biorą udział w badaniu gdzie oceniają przydatność przekazanej na szkoleniu wiedzy już z perspektywy zadań jakie wykonują. Dodatkowo silny Dział Produktu trzyma pieczę nad zawsze aktualnymi i merytorycznie poprawnymi materiałami.
Ile jest zmian w Wakacje.pl S.A.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 80.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 13 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?
Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.