Wakacje.pl S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Cześć, proszę o opinię na temat stanowiska Business Owner. Jak wyglądają warunki pracy? Czy jest praca zdalna? Na jakiego rodzaju wynagrodzenie można liczyć? Jak z atmosferą w pracy?

y
Były pracownik

Nie polecam tego pracodawcy, atmosfera w pracy bardzo zła, wieczne pretensje i traktowanie ludzi jak bydła przez przełożonych, wszystko pięknie wyglada przed hr, a to co się dzieje naprawdę zamiatane pod dywan bo ludzie boja się o stanowisko.

„Zawieszona”

Witam, na wstępie podkreślę, ze wiem jaka panuje obecnie sytuacja w Polsce i na Świecie, wiem ze dużo osób traci prace ale chciałabym powiedzieć o sytuacji która w tej firmie pojawia się notorycznie. Chodzi o traktowanie pracowników, którzy firmie nie są już potrzebni. Pracuje a raczej pracowałam w firmie około 1,5 roku. Pod koniec marca otrzymałam telefon od moich przełożonych, ze nie zostaje zwolniona ale koje godziny w kwietniu zostaną wyzerowane. (usunięte przez administratora) Gratuluje !!!!!!!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora)

Pracownik HR
Pracownik
@„Zawieszona”

Dokładnie - wyzerowano godziny, ale nie rozwiązano Umowy. Wszystko po to, aby była możliwość skorzystania z postojowego i korzyści jakie zakładała Tarcza antykryzysowa. Zespół Zarządzający zrobił wszystko, aby nie dopuścić do znaczącej redukcji zatrudnienia. Niestety, z niektórymi osobami musieliśmy się rozstać. Otrzymały one wsparcie w postaci programu #outplacement (szkoleń i konsultacji w zakresie odnalezienia się na rynku pracy, pisania CV, rozmów rekrutacyjnych). Walczyliśmy.

Jacek
Były pracownik
@Pracownik HR

Nie ładnie... tak (usunięte przez administratora)nasze państwo...

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

HR
Pracownik

Bardzo przykro nam słyszeć takie opnie. Zwłaszcza, że działania Zarządu i Zespołu HR są ukierunkowane na tworzenie przyjaznego i angażującego środowiska pracy. Mamy szereg możliwości zgłaszania tego typu problemów. Jest skrzynka na wniosku, sugestie i opinie (anonimowa), jest Rzecznik Etyki oraz zespół HR. Od dawna nie pojawiły się żadne zgłoszenia, które mogłyby potwierdzać zamieszczone w komentarzu opinie. Nie ma też wskazanych konkretów, więc ciężko nam się odnieść. Prosimy o kontakt pod adresem hr@wakacje.pl.

Robert
Były pracownik
@HR

Zgłoszenie problemu w wakacje.pl jest jednoznaczne ze zwolnieniem pracownika. Wszędzie jest monitoring, anonimowe zgłoszenie jest niemożliwe.

1
HR
Pracownik
@Robert

Oczywiście, że jest adres mailowy do Rzecznika Etyki jest ogólnodostępny i nie wymaga potwierdzenia tożsamości, aby wysłać maila. Wiadomość można wysłać z dowolnego miejsca. Link do formularza na wnioski, opinie i sugestie też nie wymaga logowania, ani żadnego uwierzytelniania przy uzupełnieniu formularza.

Jacek
Były pracownik
@HR

Anonimowe maile Takie rzeczy tylko w wakacje.pl hihihihi

HR
Pracownik
@Jacek

Jacku, jeżeli masz jakieś argumenty, zapraszam do merytorycznej dyskusji. Jeżeli ktokolwiek czuje się niepewnie co do anonimowości - może wysłać maila na adres Rzecznika z dowolnie utworzonego maila oraz z dowolnego miejsca.

Jacek
Były pracownik
@HR

adres e-mail do rzecznika to chyba ten kancelaria@gdansk.pip.gov.pl

Anja
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, czy w trakcie pandemii w call center jest HO czy jest możliwa praca z domu?

HR
Pracownik
@Anja

Tak, 100% naszych pracowników ma możliwość pracy zdalnej. Oczywiście chętni mogą korzystać z naszego biura, w którym przestrzegamy wszystkich zasad bezpieczeństwa.

HR
Pracownik

Wszystkie przestrzenie wyposażone są w dystrybutory ze środkami ochronnymi zwalczającymi wirusy. W sekretariacie dostępne są rękawiczki i maseczki. Wprowadzono szereg procedur, instrukcji oraz podręcznik mówiący o tym jak postępować, aby bezpiecznie przebywać w biurze. Serwis sprzątający czyści biurka i przestrzenie wspólne przez cały czas pracy. Po stwierdzeniu przypadku Covid-19 parę miesięcy temu - całe biuro było ozonowane. Żaden z pracowników nigdy nie musiał, ani nie będzie musiał ponosić takich kosztów. Proszę o przesłanie szczegółów na adres hr@wakacje.pl chętnie przyjrzę się tej sytuacji i rozwinę wątek.

Jacek
Były pracownik
@HR

Kolejna ściema!

X
Były pracownik

Cóż, praca w wakacje.pl to jedno wielkie rozczarowanie. Można się nabawić nerwicy, depresji. Nie polecam tego pracodawcy. Przełożeni traktują konsultantów jak przedmioty i nie jesteś niczym innym jak numerkami w excelu. Przykre. Mógłbym tak w nieskończoność, ale szkoda słów na tego pracodawcę. Uciekajcie stad, a jeśli chcesz tu aplikować, daruj sobie, szanuj swoje zdrowie psychiczne

HR
Pracownik
@X

Bardzo dziękuję Tobie za tą opinię . Teraz, kiedy Wakacje.pl tak bardzo dbają o wartości, kulturę organizacyjną, postawy i komfort pracy na wszystkich szczeblach, takie informacje są dla nas bardzo cenne. Przykro mi, że jeszcze będąc pracownikiem nie zgłosiłeś tego Rzecznikowi Etyki, który na bazie "Kompasu Etyki" dba o to, by wszystkim pracowało się według zasad fair play, w zaangażowanym i pełnym pozytywnych relacji środowisku pracy, lub nie skorzystałeś ze zgłoszenia przez skrzynkę wniosków, sugestii i opinii. Odpowiednio wcześniej zgłoszona sytuacja daje nam szansę reagować w tego typu sytuacjach. Dziękuję za to, że zechciałeś/aś się z nami podzielić swoim zdaniem.

1
Julka
Były pracownik
@HR

Wakacje.pl to firma z teoretycznymi wartościami etycznymi które nie przekładają się na rzeczywistość. Typowe korpo bleeeeee Nie polecam nikomu ani pracy tam ani korzystania z serwisu

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

HR
Pracownik

Szkolenie prowadzi Trener mający doświadczenie zarówno w sprzedaży jak i produkcie travel. Jest to osoba o wysokich kwalifikacjach, wielokrotnie poddawana obserwacji podczas prowadzonych przez siebie szkoleń. Każde szkolenie kończy się ankietą oceniającą materiał, trenera, sposób przekazywania wiedzy. Dodatkowo po 3 miesiącach pracownicy ponownie biorą udział w badaniu gdzie oceniają przydatność przekazanej na szkoleniu wiedzy już z perspektywy zadań jakie wykonują. Dodatkowo silny Dział Produktu trzyma pieczę nad zawsze aktualnymi i merytorycznie poprawnymi materiałami.

Jacek
Pracownik
@HR

Hahahaha ale ściema wakacje.pl rozbawiają do łez. Dział HR nadaje się do kabaretu.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Wakacje.pl S.A.?

Axa
Pracownik
@Pytanie

2

V2
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki może liczyć Business Analyst albo Product Owner z 2-3 letnim doświadczeniem?

HR
Pracownik
@V2

Stawki uzależnione są od doświadczenia. Na tego typu pytania informacji udzielamy telefonicznie pod numerem dostępnym na karierawakacje.pl. Zapraszamy do kontaktu. Chętnie porozmawiamy i przekażemy informację o stawkach.

Ciekawy IT
Kandydat
 Pytanie

Hej, Dostałem propozycję pracy jako programista front-end w biurze w Gdańsku. Czy jest tu ktoś kto chciałby się podzielić swoimi doświadczeniami z tego pola? Jak wygląda codzienna praca? Czy jest duże ciśnienie? Co z planowaniem pracy do przodu? Czy zdarzają się nadgodziny? Czy praca tylko po polsku, czy można też szlifować angielski? Jaka jest atmosfera pracy? Pozdrawiam, Ciekawy

Pracownik HR
Pracownik
@Ciekawy IT

Zapraszamy na nasz profil na LinkedIn, można zapytać bezpośrednio naszych Fronten'dów :)

Pytanie
 Pytanie

Dziewczyny jaki styl panuje w Wakacje.pl S.A.?

Pracownik HR
Pracownik
@Pytanie

Nie mamy dress code - można pracować w swetrze albo sukience. Jak kto woli.

STARACONE WAKACJE
Klient
 Problem

(usunięte przez administratora) totalne do za nic nie chcą odpowiadać tylko biorą kasę za wakacje i koniec NIGDY WIĘCEJ Z TYM POŚREDNIKIEM

Pracownik HR
Pracownik
@STARACONE WAKACJE

Ten profil poświęcony jest pracodawcy. Wszelkie sytuacje, o których Państwo wspominacie należy zgłaszać przez formularz dostępny tutaj: https://www.wakacje.pl/reklamacje.html Zespół Zapewniania Jakości zapozna się ze zgłoszeniem i podda je dokładnej analizie.

Świetna firma
Kandydat

Jeszcze w żadnej firmie nie zostałem gorzej potraktowany. Na początku sierpnia udałem się na rozmowę kwalifikacyjną do firmy Wakacje.pl. Po rozmowie miałem oczekiwać na telefon, który miał mi powiedzieć czy się udało. Telefon otrzymałem i odziwo pracę dostałem. Przynajmniej tak twierdziła osoba po 2 stronie słuchawki. Owa osoba również dodała, że pomimo pozytywnego rozpatrzenia mojej rozmowy będę musiał poczekać na szkolenie wdrażające do pracy. Wszystko niby cacy do tego momentu. Szkoda tylko, że mamy dziś 20 września, a ja do dziś nie otrzymałem żadnego innego telefonu od nich. Dodatkowo sam zadzwoniłem by zapytać się czy to jest w ogóle aktualne. Otrzymałem zapewnienie, że ktoś się ze mną skontaktuje. Od mojego telefonu minęło 10 dni i cisza. Kpina z ludzi, brak szacunku do człowieka i kopa straconego czasu. Niepoważna firma.

Hehe:)
Były pracownik
 Pytanie

Ta firma co roku zatrudnia kilkadziesiąt nowych pracowników, żeby potem ich po prostu, z byle powodu zwolnić. Zasłaniają się pandemią, końcem sezonu, i tak dalej i tak dalej a tak naprawdę od początku mieli taki plan. Zatrudnić jak najwięcej ludzi, za psie pieniądze, wyzyskać ich na maxa, a potem wyrzucić mówiąc, że "no skoro jakoś innym się udało a Tobie nie to widocznie jesteś do niczego". Niszczenie poczucia własnej wartości od początku do końca. Dadzą Ci do wykonania nierealny target, tylko po to żebyś go nie zrobił i żeby mogli Cię w białych rękawiczkach wywalić. Omamią tym, że dostaniesz premie ( nie zapomnijcie o podatku od premii, po odcięciu tego będzie naprawdę kiepsko...) Dostanie ja tylko garstka , naprawdę garsteczka ludzi. Ale co.. dostali? Dostali. Zarząd ma chyba takie myślenie, że skoro kogoś można wyzyskać, to trzeba to zrobić. Po co się starać, po co być dobrym pracodawca, przecież wszystko można budować na kłamstwie i manipulacji, opowiadać dookoła ile to się daje swoim pracownikom i jak bardzo firma się rozwija, kiedy to się nijak ma do rzeczywistości. Przecież zawsze można się wszystkiego wyprzeć. Napisać że "w związku z dużym rozwojem poszukujemy pracowników na stanowisko takie i takie", i co roku pisać dokładnie to samo. A potem zwalniać tych pracowników "bo się nie sprawdzili". A co im szkodzi poobnizac komuś poczucie własnej wartości i godności, przecież co tam. Naiwniacy zawsze się znajda, i będą tyrać za miskę ryżu. Ta firma wszystko od początku do końca buduje na cwaniactwie i klamstwie. Nie idźcie tam, chyba, że chcecie się przekonać bardzo szybko co to znaczy wypalenie zawodowe, brak docenienia, depresja, brak spotkania się że znajomymi nawet w święta czy w weekendy, brak jakiegokolwiek życiowego work-life balansu, nieludzkie zmęczenie. Po kilku miesiącach nie będziecie wiedzieli czy to już noc czy jeszcze dzień, jaka pora roku ani jaki dzień tygodnia. Praca zmianowa ale bez poszanowania 11 godzin odstępu pomiędzy jednym dniem a drugim, bez możliwości wyjścia nawet na przerwę, bo co kogo obchodzi że ty chcesz zjeść kanapke, przecież cele firmy są ważniejsze. Naprawdę omijajcie szerokim łukiem. W tej firmie panuje atmosfera sekty - jak powiesz coś zlego na kogokolwiek z nas, zniszczymy cię doszczętnie. A pozytywne komentarze piszę osoba która jest od tego zatrudniona, stara się utrzymać dobrą opinię o pracodawcy bo inaczej ją też ZWOLNIĄ. Jej też współczuję.

Cóż...
Były pracownik

Pracowałam w tej firmie jakiś czas temu i niestety wszystkie negatywne komentarze, które się tutaj pojawiają to prawda. Odradzam. Znalazłam lepszą pracę za dużo lepsze pieniądze.

1
Wiem dużo
Były pracownik
 Pytanie

Długo pracowałem. Firma się ziemnia. Jest super. Macie pytania? Odpowiem. Wspominam super.

Ja wiem swoje
Były pracownik

Czytam i czytam i oczom nie wierzę. Nie ma idealnych pracodawców, ale to naprawdę jest giciorek.

Wszystko ok
Pracownik

Duża firma, z wspaniałymi ludźmi i jeszcze lepsza atmosfera! Polecam!

Zadowolony
Były pracownik

Życia nie znacie. Narzekać potraficie. Swietna firma. Zerknijcie na bardziej wiarygodne źródła jak FB lub LinkedIn gdzie nie ma anonimowych opinii, a ludzie wypowiadają się pozytywnie.

alehandro
Pracownik

Zadbali od nas podczas COVID - naprawdę chwali się.

Pracownik
Pracownik
@alehandro

Zwolnienia i obcięcie etatów dla pozostałych, świetnie zadbali ????

Pracownik HR
Pracownik
@Pracownik

Cały Zespół Zarządzający przy współpracy ze specjalistami, podjęli szereg czynności ukierunkowanych na zatrzymanie jak największej ilości pracowników. Podczas trudnego dla wszystkich okresu, Zespół Zarządzający w ramach naszej sztandarowej wartości - szczerość i otwartość - komunikował się z pracownikami Wakacje.pl i informował o możliwych scenariuszach i decyzjach z jakimi musieli się zmierzyć. Patrząc na rynek, firmy konkurencyjne i branżę - dzięki sile jaka drzemie w Holdingu Wirtualnej Polski, którego częścią jesteśmy - NAM udało się przetrwać ten trudny okres. Mamy świadomość, że nie udało się uratować wszystkich miejsc pracy mimo potężnych starań. Obszar HR dedykował osobom, z którymi musieliśmy się rozstać, program Outplacementowy, który zawierał szereg szkoleń i warsztatów z zakresu odnalezienia się na rynku pracy, tworzenia aplikacji CV. Zaplanowaliśmy również kompleksową usługę wsparcia zapewniającą: - pozyskanie wiedzy na temat obecnego rynku pracy; - poznanie sposobów docierania do ofert pracy, poruszania się po rynku pracy; - opracowanie konkretnego planu działania zwiększający szanse na nowe zatrudnienie; - opracowanie CV i LM gwarantującego zainteresowanie rynku pracy; - umiejętność autoprezentacji podczas rozmów rekrutacyjnych; - umiejętność negocjacji korzystnego zatrudnienia. Dodatkowo części z tych osób, zostały zaproponowane alternatywne stanowiska pracy w ramach spółek Holdingowych lub inne rozwiązania. #teamwork Naszą największą wartością są ludzie, bez których Wakacje.pl nie istnieje. Dlatego prosimy o opinie oparte na faktach i dokładnej analizie sytuacji.

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 12 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Wakacje.pl S.A., to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.