Wakacje.pl S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

KAROL POMOCNY KOMENTATOR

Swój komentarz zacznę od wyrazów wsparcia dla wszystkich osób które pracowały w wakacje.pl zarówno tych które dane mi było poznać, jak i te z którymi się nie spotkałem. Szczególnie trzymam kciuki za osoby dobre, pracowite, które faktycznie się starały, ale wakacje.pl nie umiało ich docenić. Mam nadzieję że znajdziecie pracę, w której wasze obowiązki i zarobki będą odwzorowaniem tego co wnosicie do firmy. PRACODAWCA - KOMENTARZ DO OPINII: Naprawdę, ze świeczką można szukać firmy z tak słabymi opiniami. Mało tego, zauważcie jak wiele z nich pojawiło się w ostatnim czasie. Uważam, że kwintesencją tych wszystkich wypowiedzi są wypowiedzi samego pracodawcy. PRACODAWCO - naprawdę w odpowiedzi na tyle zarzutów masz tylko tyle do powiedzenia? To co czytam to czysta wata słowna i korpomowa, której nie spotkałem wyłącznie tutaj, ale również w firmie. Już od samego wejścia na rozmowie kwalifikacyjnej zaczyna się mydlenie oczu. Przyszłemu pracownikowi rysuje się wizję pracy, która nie ma żadnego związku z rzeczywistością. Potem jest jeszcze gorzej. Szkolenie wstępne i praca na CC. Szkolenie jest nieadekwatne do tego, jakie umiejętności i wiedza są potrzebne w pracy. Po szkoleniu trafiasz do zespołu w którym musisz podpasywać swojemu Team Leaderowi bo inaczej nie będzie Ciebie wspierał i będzie Tobie w tej pracy trudniej osiągnąć wynik. Parafrazując słowa innych opiniotwórców, nie obędzie się bez "lizania tyłka". PONADTO: (cytując pracodawcę) "50 minut przerwy obiadowej" - Dlaczego tak to sformułowaliście? Przecież ktoś mógłby pomyśleć, że pracownik ma każdego dnia 50 minut ciągłej przerwy na obiad. 50 minut to łączny czas przerw w ciągu jednego dnia pracy, liczony od momentu wstania od stanowiska, do momentu powrotu. Wliczają się w to posiłki, przerwy na papierosy, toaleta (i czekanie w kolejce)itd. Czy chcieliście celowo wprowadzić czytelników w błąd? Czytelnicy lubią takie tanie chwyty? "...nie jest to skutkiem nadzwyczajnej rotacji, lecz przyjętej przez nas na początku tego roku polityki wzrostu zatrudnienia." - Tak, polityki polegającej na zatrudnianiu bardzo dużej ilości osób, a potem rozstaniu się z większością z nich. Sami przyznajecie że wasze ogłoszenia są/były prawie wszędzie. Piszecie "...z częścią osób po pewnym czasie jesteśmy zmuszeni się pożegnać". Czyli zatrudniacie wiele osób, by zrobić odsiew i po niedługim czasie podziękować części z nich. To jest nadzwyczajnie duża rotacja, nawet jak na standardy telesprzedaży. "Nie zgadzamy się natomiast na rozpowszechnianie dalekich od prawdy informacji, jakoby firma zwalniała 80 proc. zatrudnionych pracowników" - Jednorazowo może nie. Ale jaki % sprzedawców zatrudnionych w Gdańsku w 2018 roku pracuje do dziś? 15%? 10%? Jaki % waszych sprzedawców na CC ma staż powyżej roku? Macie cojones, by nam to tutaj w komentarzu powiedzieć? "Nasi trenerzy i team leaderzy dokładają wszelkich starań, by..." - Uśmiałem się jak nigdy. Dokładają starań by chyba jak najwięcej sprzedał ich zespół i by jak największą premię zgarnąć. Chociaż prywatnie to wporzo ludzie są, tylko na niewłaściwych stanowiskach. "To prawda, że..." - Jak ktoś wczyta się w przypięte posty może PODEJRZEWAĆ, że część z nich została napisana przez tą samą osobę. Podobne zwroty, podobna interpunkcja (przede wszystkim PRACODAWCA I KOLUMBIA). Oczywiście nikt nie zabrania pracownicy odpowiadającej w imieniu pracodawcy wrócić do domu i napisać opinię tym razem jako pracownik. Wygląda to jednak słabo, ale cóż robić jak prawie nikt w ostatnim czasie nie chce o wakacje.pl powiedzieć nic dobrego? (wszystkie przypięte komentarze zostały napisane w przeciągu 7 dni) INFO DLA ZAINTERESOWANYCH PRACĄ W WAKACJE.PL: Jesteś komunikatywny? Uważasz się za dobrego sprzedawcę? To szukaj pracy dalej, bo z pewnością stać Ciebie na znalezienie czegoś o wiele lepszego. Masz problemy ze znalezieniem/utrzymaniem pracy? Czujesz że możesz sobie nie poradzić? To w wakacje.pl nawet jak Ciebie przyjmą, to popracujesz miesiąc, dwa i Tobie podziękują, albo sam odejdziesz. Poszukaj miejsca bardziej adekwatnego do tego jakie umiejętności posiadasz, z pewnością masz mnóstwo zalet, które spodobają się niejednemu pracodawcy. INFO DLA AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW: Nie oceniam was pod kątem dobrzy/źli, a nawet cześć z was nawet uważam za przyjaciół. Zachęcam was mimo wszystko do refleksji. Czy nie zasługujecie na lepszą pracę? Czy odpowiada wam to, jaką firmę reprezentujecie? Czy godzicie się na to co się dzieje wokół was? Czy podpisujecie się pod polityką firmy? Wiem, że część z was znalazła swój sposób na najbliższe lata swojego życia. Oby wiodło wam się jak najlepiej. Wiem jednak, że możliwości wielu z was są ogromne w porównaniu do tego, co dają wam wakacje.pl. Boimy się zrobić krok na przód. Akceptujemy naszą pracę bo "nie jest najgorsza". Niezależnie od tego, którą drogę wybierzecie, życzę wam byście byli wewnętrznie przekonani, że robicie to co trzeba. Jeśli chcecie coś zmienić, zróbcie to teraz!

Pracodawca

@KAROL POMOCNY KOMENTATOR

Postanowiliśmy zamieścić jedną odpowiedź do wielu postów, które w ostatnim czasie się tutaj pojawiły, ponieważ wiemy, że większość z nich pisze jedna osoba podpisująca się inaczej. Potwierdzili to administratorzy serwisu gowork. Co ciekawe, to firmie zarzuca się dodawanie wpisów pod różnymi nazwami. Jesteśmy otwarci na krytykę i czytamy wszystkie komentarze, ale też nie możemy się zgodzić na trollowanie i zarzucanie nieprawdy. Przykre jest, że takie zarzuty pojawiają się anonimowo na profilu, a nigdy nikt nie skierował ich do kadry zarządzającej. Anonimowo i pod różnymi nazwami jest na pewno prościej, ale zapraszamy do kontaktu autora wpisów. Komentarze pojawiły się po zwolnieniu kilku osób, w tym team leaderów, co do których były konkretne zarzuty. Jednym z poruszanych wątków jest rotacja pracowników na Call Center - stale monitorujemy poziom rotacji i jest on niższy niż w wielu firmach działających jako CC, też w Trójmieście. Większość pracowników zostaje w firmie, a powody zwolnień podawaliśmy wcześniej. To brak wyników sprzedażowych albo zachowania nie fair, np. nieprzychodzenie do pracy. Drugi wątek to negatywne opinie o team leaderach. Ich zadaniem w dziale sprzedażowym jest nadzór nad realizacją wyniku, co zakłada model pracy w Call Center. Wiedzy produktowej (turystycznej) nabiera się z czasem. Jeśli ktoś nie chce pracować w takiej formie i woli sprzedaż stacjonarną i pracę z klientem polegającą na skasowaniu towaru, który klient wybierze, to w porządku. Praca w Call Center wiąże się z realizacją celów sprzedażowych, określonym trybem pracy i czasem pracy (np. zgłoszenie wyjścia na przerwę), obsługą kolejki przy dużym ruchu. Nigdy nie twierdziliśmy, że konsultant ma do wykorzystania 50 min ciągiem. Przerwa jest uzgadniana z przełożonym, Konsultanci ten czas dzielą i wykorzystują na obiad, toaletę czy papierosa. Prawdą jest, że nowi konsultanci na rozgrzewkę najpierw obsługują zapytania, a rezerwacje dla kilkunastu osób trafiają do bardziej doświadczonych osób. To tak, jak w innych działach czy firmach, nowi pracownicy najpierw się wdrażają. W opiniach pojawił się też temat szkoleń. Po szkoleniach i wdrożeniu "na słuchawce" przeprowadzamy badanie dotyczące szkoleń i liczby pokazują nam odmienną opinię. Średnia ocena szkoleń to 4,7/5. Nie jest prawdą, że na study tours nie ma szans jechać - zasady wyjazdów określa regulamin i mogą jechać osoby pracujące co najmniej 3 miesiące, osiągające określone wyniki sprzedaży. Study tours to forma szkoleń, nie wakacje. Wakacjami były wyjazdy organizowane dla kilkudziesięciu osób - nowych i dłużej pracujących. Jeszcze raz podkreślamy, że praca w Call Center na pewno nie jest dla wszystkich, a na pewno nie dla tych, którzy nie są nastawieni na aktywną sprzedaż.

KAROL POMOCNY KOMENTATOR
@Wakacje.pl S.A.

Średnia ocena szkoleń 4,7/5 świadczy tylko o tym jak mało rzetelnie są przeprowadzane ankiety. Z resztą, skoro jest wam przykro, że osoby wystawiające negatywne komentarze na tej stronie są anonimowe, i macie z tym taki problem że aż pytacie administratorów o pochodzenie ocen, to nie dziwię się, że osoby oceniające nie ufają wam, jeśli chodzi o gwarancję ich anonimowości. Jak tylko przeczytałem wasz komentarz, od razu wyobraziłem sobie sytuację w której nagle po jednym szkoleniu otrzymujecie kilka negatywnych ocen. Robicie dochodzenie, kto to wysłał. Haha. Komunikujecie pracownikom że jest wam przykro że nikt się nie podpisał. To byłoby w waszym stylu ;) Mówicie, że pracownicy są zwalniani z powodu słabych wyników sprzedażowych i zachowań nie fair? A wy jesteście fair? Przedstawiacie warunki pracy rzetelnie i pracownicy nie są po miesiącu pracy rozczarowani? Nie mówicie na rozmowach i na szkoleniu że nauczycie ludzi sprzedawać i wystarczą dobre chęci i zaangażowanie? Otóż zarówno z mojego doświadczenia, jak i każdego kogo spytam nie jesteście fair wobec nowych kandydatów, jak i często wobec waszych zasłużonych pracowników. A jak z odpowiedziami na moje pytania? Haha, Umknęło wam? Jaka część pracowników pracujących obecnie na słuchawce ma przynajmniej roczny staż? UWAGA KOMUNIKAT: Pracodawcy wakacje.pl jest przykro, że piszecie komentarze anonimowo. Zalecamy udać się bezpośrednio do pracodawcy i wyrazić swoją opinię. Napewno pracownicy wakacje.pl będą dla was wyrozumiali i zachowają dyskrecję. Haha. Na pewno wezmą sobie wasze słowa do serca i nie będą mieć Was w . . . nosie. Zdrówka ;)

Marta
@Wakacje.pl S.A.

Moi drodzy, po zwolnieniu mnie z pracy dzień przed końcem miesiąca,aby nie wypłacić mi premii frekwencyjnej , kontaktowałam się meilowo z tl z działem który się tym zajmuje. Nikt mi nie odpisał mimo próśb ! Dlaczego jest niezgodność . Nie chcieli mi wysłać tzw. Paska godzinowego? Czy mam wysłać screena z wiadomościami ?? Do tego jest bałagan w księgowości i ponad miesiąc nie byłam wyrejestrowana z zusu!! Przez co miałam problem z założeniem działalności. Anonimowo?? Mam podać imię i nazwisko ?? Może jeszcze pesel ? Wątpię żeby jeden osobie się chciało pisać ciagle komentarze l. Ogarnijcie się i zacznijcie szanować nowych pracowników.

Rodzinna atmosfera
@Wakacje.pl S.A.

Taaaa rotacja jest i to jaka. Świadkiem jestem kiedy to odprowadzano pewnego Pana bez wypowiedzenia, uprzedzenia i braku możliwości pożegnania się z współpracownikami. Żenada, naprawdę...

Mahmut
@Wakacje.pl S.A.

Podsumowując, tyle warte te twoje wnioski co „wasze ankiety o szkoleniach”. Jednym zdaniem wszyscy kłamią. Jeśli ta praca jest taka jak ty prawdomówny i uczciwy to nie idźcie tam. Szkolenia nie na temat, premie dla wybranych a „wsparcia” nie ma. Tylko w lipcu 192 godziny to etat w tej jego firmie

szczery
@Wakacje.pl S.A.

"Jeśli ktoś nie chce pracować w takiej formie i woli sprzedaż stacjonarną i pracę z klientem polegającą na skasowaniu towaru, który klient wybierze, to w porządku. " Więc alternatywą dla pracy w wakacjach.pl według pracodawcy jest dyskont?? Ciekawe podejście, ciekawe... Biorąc pod uwagę ilość pracy jaką wkładamy w realizację celów, muszę wyznać, że poziom buty oraz poczucia wyższości zawarty w tej wypowiedzi jest naprawdę imponujący.

Kaszub
@Wakacje.pl S.A.

To klasyczne wyparcie. To ludzie ludziom gotują ten los. Najsmutniejsze jest to, że garstka "kierowników" uważa się za lepszych od innych i wtedy dla kilku złotych więcej zrobią każda niegodziwość. W imię krótkoterminowego celu: (usunięte przez administratora) być aby ludzi nazywać jak w tym poście " widocznie był słaby, albo nie nadawał się"???? T(usunięte przez administratora)

sara
Pracownik
@Wakacje.pl S.A.

bład merytoryczny, przerwa na toaletę nie wchodzi w przerwę (szkolenie BHP)

Marta Lao
Były pracownik
 Pytanie
@Rodzinna atmosfera

W dalszym ciągu są praktykowane takie zasady, minęło blisko 2 lata od pana wpisu, a zostałam potraktowana identycznie :-) żenada? Mało powiedziane!

Xd
Były pracownik
@Marta Lao

Przyznaj się dlaczego wyleciałaś, bez powodu nie wyrzucają.

Julka
Pracownik
@KAROL POMOCNY KOMENTATOR

Komentarze są anonimowe ponieważ zwalniacie ,,niewygodnych,, pracowników. Szkolenie trzeba ocenić pozytywnie ponieważ nikt nie zatrudni osoby która ocenia negatywnie osobę zatrudniającą.

Pracodawca

@Julka

Nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. Ankiety ewaluacyjne są wykonywane po zakończeniu szkolenia, po podjęciu decyzji o zatrudnieniu. Powyższy wpis nie ma żadnego uzasadnienia.

User123
Były pracownik

C.D. Po jakimś czasie coś tam się ruszyło. Coś tam kupują. Firma robi konkurs sprzedażowy. Nagradza najlepszych konsultantów, ale nie jest prosto. Musisz mieć wyrobionych szereg założeń. Niestety założenia są na tyle trudne, że nawet cała pula przeznaczona na premie się nie rozchodzi, bo nie ma komu wyrobić założeń.Oczywiście to my nie dajemy z siebie wszystkiego. Nie to, że za bardzo wygórowane są wymagania.Mija kilka miesięcy. Wraca premia. Od stycznia !!! Nareszcie!!! Może coś zarobimy, my-konsultanci, bo to przecież dzięki nam-tym na końcu łańcucha pokarmowego firma zarabia.Od całkiem niedawna nowy zarząd -daje zgodę (już jest w sumie nie taki nowy). Dział analiz analizuje ile zarobimy, ile dać premii, jakie dać warunki. Chociaż jak w dzisiejszych czasach można cokolwiek analizować w turystykę.I są. Są założenia. Założenia tak wysokie, że na 60 osób wynik - fart wyrabia 5 osób (jeszcze, bo miesiąc się nie skończył)No i dział monitoringu. Jak lubisz się wkurzać, że ktoś manipuluje Twoimi wynikami- oni są mistrzami. BTW nie ma tam żadnego faceta. Czyli wiesz oceniająca osoba jest przed okresem i twoja ocena rozmowy, która ma wpływ na Twoją wypłatę leży.Czepianie o wszystko, wszystko możesz zrobić lepiej, mocniej, bardziej. Wszystko musisz potwierdzić, nie popełnić Rodo itd itpOk, można zrozumieć wszystko, ale skoro klient dostaje na maila info, że ma się zapoznać z dokumentami, przypomnienie, że jadąc do Egiptu jego paszport musi być ważny jeszcze przez pół roku od daty powrotu z wycieczki. A Ty w rozmowie mówisz " proszę pamiętać o paszporcie" i nie odpowiesz "ważnym pół roku ..." Już tracisz premie -20% bo firma traktuje klientów jak (usunięte przez administratora) Do tego RODO. Szczerze, to klient łatwiej weźmie kredyt niż kupi wycieczkę. A jak zadzwoni do Ciebie uczestnik... To już nic się nie dowie, bo rodo.Popadanie w skrajności level master.No i wisienka na torcie. Czas zadania. Póki co nie jest wskaźnikiem poziomu premii, ale ale!!Jak zadzwoni klient, że chce ofertę i nie może teraz rozmawiać, ale podał Ci, że jedą 3 rodziny i musisz wysłać mu maila... O stary...Lepiej wysłać byle co, bo zaraz będą cię popędzać, bo za długo zajmujesz się klientemI już dziś (pozal się boże) szefowa Call Center warknęła na forum, że to będzie kolejny haczyk na premię. Czas obsługi. Dlatego jeżeli jesteś klientem wiedz, że konsultant nie może poświęcić Ci odpowiedniej ilości czasu, bo chce zarobićSzefowa ma problem z emocjami zdarza jej się wybuchnąć, w CV ma specjalista do cięcia kosztów, więc kosztów szuka w wypłatach konsultantów.System na którym pracujesz nie jest idealny, musisz znać się na wielu systemach, pilnować swoich rezerwacji, bo źle zlicza, a wiadomo, że od tego zależy premia.Mógłbym napisać jeszcze wiele, ale szkoda gadać. Więc jeśli interesuje Cię najniższa krajowa, nerwy i stres to jest to miejsce dla Ciebie.Jak już wróci normalność i będzie więcej miejsc pracy osoby z ambicja będą ja zmieniać.Nic nie jest koloryzowane, to typowe korpo, gdzie jesteś tylko cegiełka w exelu. Numerkiem. Jak w obozie. Da się wytrzymać, ale jak masz możliwość znalezienia czegoś innego to szukaj. Pozdrawiam

maxwel
Pracownik
 Pytanie

Ciekawe, że piszesz to 3 dnia szkolenia, które trwa półtora tygodnia. Chyba jesteś tą pierwszą osobą w historii firmy, która z niej wyleciała jeszcze w trakcie szkolenia?

maxwel
Pracownik
 Pytanie

warunki zatrudnienia są przedstawiane przy propozycji pracy, skoro przyszła na szkolenie to się z nimi zgodziła. Kompletnie nie rozumiem na czym polega przekręcenie klienta? Na tym, że cena biletu lotniczego jutro może się zmienić, i najlepiej opłacać rezerwację od razu? Kto zna dynamikę turystyk to wie jak ona działa. Nie jest to przekręcanie a przekazywanie rzetelnych informacji.

2
Julka
Były pracownik
@maxwel

Ale ci korpo konkretnie sprało banie ... pewnie miałeś/aś predyspozycje ... good luck!

6
Marta Lao
Były pracownik
@maxwel

Prawda jest taka, że firma karze wciskać klientom jak najdroższe wycieczki (bo ważny jest obrót) nie zrobisz obrotu, nie będzie premii :-) taka polityka

1
maxwel
Były pracownik
@Marta Lao

z tego co pamiętam, to w firmie premia jest nie za obrót, ale za skuteczność

Marta Lao
Pracownik
@maxwel

Teraz jest i za skuteczność i za obrót.

Nata
Pracownik
 Pytanie
@Marta Lao

sprzedajemy drogie wycieczki, bo to nam się liczy do premii, ale nikt ode mnie nie wymaga by wciskać droższą. Chcesz zarobić, a klient chce kupić co tu złego?

Nie dla wakacje.pl
Kandydat
@maxwel

(usunięte przez administratora) w firmie da się szybko wywęszyć - 3 dni szkolenia wystarczą. Dodatkowo niektórzy nie chcą oszukiwać klientów a bez tego nie da się pracować w call center wakacje.pl pozdro ;)

Pracodawca

 Pytanie
@Nie dla wakacje.pl

Nad jakością rozmów i wszystkich procesów czuwają odpowiednie zespoły. Zachęcamy do rozmowy w oparciu o merytoryczne argumenty i konkretne przykłady. Powyższa opinia jest krzywdząca. Bardzo byśmy prosili o konkretne wskazania przykładów naruszeń, abyśmy mogli im przeciwdziałać.

paulina
Klient

Wakacje dla moich teściów... jedna wielka porażka!!!!!! Odradzam wszystkim biuro podróży wakacje.pl, którzy są pośrednikami biura mouzenidis travel, Telefon o 3 w nocy od teściów, że nie mają jak wrócić do domu, bo biuro podróży nie wykupiło im biletów powrotnych.... 10h spędzonych na lotnisku... 24h powrotu do domu... a na tym się niestety nie skończyło... po miesiącu złożonej reklamacji brak odzewu - kontakt do biura i informacja, że reklamacja powinna być złożona według OWU na piśmie, nie mailem... a taką informację dostaliśmy i z wakacji.pl i z mouzenidis travel, Pani wysłała nam maila na którego mamy wysłać reklamację.... PORAŻKA I NIGDY WIĘCEJ ODRADZAM WSZYSTKIM!!!!

1

Pracodawca

@paulina

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z regulaminem portalu Wakacje.pl (www.wakacje.pl/regulamin) §9 reklamacje powinny być kierowane do Organizatora lub do nas jako Agenta na między innymi adres e-mail reklamacje@wakacje.pl (dostępny jest również formularz zgłoszeniowy oraz możliwość przekazania reklamacji w formie listownej). Zgłoszenie z 18 lipca 2021 roku skierowane zostało pod adres klient@wakacje.pl a więc nieprawidłowy do składania reklamacji. Niemniej chcąc zachować najwyższą jakość świadczonych usług, nasi Pracownicy, w dobrej wierze przekierowali Pana zgłoszenie bezpośrednio do Organizatora, ponieważ to w Jego odpowiedzialności leży sposób realizacji Umowy. Niestety nie uzyskaliśmy żadnej informacji zwrotnej w tym temacie. Niemniej przekierowanie sprawy do Biura jest naszym obowiązkiem wynikającym z Ustawy i z tego obowiązku się wywiązaliśmy. Wiadomość z zapytaniem o postęp reklamacji skierowana 4 sierpnia 2021 roku, została przekierowana do działu Reklamacji naszego portalu i po weryfikacji udzielono wyczerpującej odpowiedzi odnośnie skierowania sprawy do Organizatora zgodnie z zobowiązaniem ale również o zasadach składania reklamacji wynikających z Ogólnych Warunków Uczestnictwa Biura Podróży Mouzenidis Travel, których treść zaakceptował Pan w dniu zawarcia Umowy. Portal Turystyczny Wakacje.pl jako Agent nie ma wpływu na czas odpowiedzi ze strony Biura, ani na warunki umieszczone na dokumentach, jednak przy zakupie za naszym pośrednictwem mamy obowiązek je przedstawić i z tego obowiązku również się wywiązaliśmy. Pomimo zatem skierowania sprawy do Operatora Turystycznego z 18 lipca 2021 roku sugerujemy aby skierował Pan reklamację zgodnie z zaakceptowanymi Warunkami, gdyż Biuro ma prawo do odmowy udzielenia odpowiedzi z racji niedopełnienia złożenia reklamacji zgodnie z zaakceptowanymi warunkami. Jest nam bardzo przykro z powodu niedogodności jakie spotkały Pani bliskich.

Pytanie
 Pytanie

Jakie wartości są cenione w Wakacje.pl S.A.?

Pracodawca

@Pytanie

Hej, wszystkie informacje znajdują się na naszej stronie WWW: https://karierawakacje.pl/kategoria/wartosci

robie
Były pracownik

wylewacie pomyje, a sami nic z siebie nie dajecie. ja tam widzę, dużo plusów. Nikt nie jest idealny, żadna firma, ale w Wakacje.pl dużo się dzieje! Wrócę w przyszłym roku.

monika
Klient

Dlaczego Wasza pracownica z (usunięte przez administratora) przed prywatnym wyjazdem do Egiptu szuka na grupach fejsbookowych takiej podstawowej informacji jak kwestie dot. covid. My jako klienci to czytamy i tracimy zaufanie do całej firmy wakacje.pl ; po naszym zapytaniu pracownica (usunięte przez administratora) ale niesmak pozostał

Pracodawca

@monika

Serdecznie dziękujemy za informację. Każdy w czasie prywatnym ma prawo udzielać się na forach, korzystać z pomocy innych internautów. Nie widzimy w tym nic złego, aby pogłębiać i poszerzać wiedzę. Wszelkie informacje dotyczące zasad podróżowania w czasach Covid dostępne są w naszym serwisie oraz magazynie. Nie znamy intencji, w związku z tym ciężko nam się odnieść do pytania.

pracfowni
Pracownik
@monika

@monika Wakacje.pl nie zatrudnia tylko sprzedawców, może to ktoś z administracji, IT, albo innej części backofficu.

Call center
Były pracownik

Uciekajcie, stawka nie warta nerwów(usunięte przez administratora) Targety są nie realne, grafik w żadnym wypadku nie jest elastyczny. To co ty napiszesz a co dostaniesz to jest niebo a ziemia a o każdy jeden dzień zmiany trzeba się prosić i płaszczyć. Przerwa regulowana jest na minuty(usunięte przez administratora) Ja rozumiem ze nie można ufać takiej grupie ludzi ale zamiast zwalniać wadliwe jednostki to czekają aż ludzie którzy się szanują odejdą i zatrudniają nowych. Dodatkowo będąc na sprzedaży robisz mnóstwo rzeczy ze sprzedażą nie związanych ale za to już nie ma prowizji i jescze dalej cię będą rozliczać ze sprzedaży. Krzyk klientów do słuchawki bo firma ma taką a nie inną politykę to norma. Jeżeli szanujesz siebie oraz swoich klientów to nie tutaj

pracownik
Pracownik
@Call center

50 min przerwy w ciągu dnia, gdy kodeks pracy przewiduje jedynie 15 min, rzeczywiście (usunięte przez administratora):D

Osoba z poprzedniego szkolenia
Kandydat

Stawiaja ludzi pod sciana w 1 dzien szkolenia juz po rozmowie informuja o kosztach zwiazanych ze szkoleniem, mowia, ze kazdy zda, (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora), (usunięte przez administratora). U mnie w grupie bylo 14 osob, przyjeto 6. I na koniec okazalo sie, ze za nic nie musimy placic. NIE POLECAM! Kupe nauki bezsensownych rzeczy, praca nie jest warta tych nerwow ktore poswiecilam

Pracodawca

@Osoba z poprzedniego szkolenia

Każdy uczestnik szkolenia, aby zostać zatrudniony musi zdać test na minimum 80%. Jeśli ktoś otrzymuje 70% poprawnych odpowiedzi, to taka osoba ma szansę na tzw. dopytanie. Zasady są takie same na każdym szkoleniu, minimum 80% wymagane do zdania, 70-80% dopyt, poniżej 70% nie proponujemy zatrudnienia. Wynika to z faktu, że praca w Dziale Obsługi Klienta wymaga odpowiedniego przygotowania merytorycznego, aby pracownik czuł się komfortowo wykonując codzienne obowiązki i aby klient czuł się odpowiednio zaopiekowanay przez konsultanta. Każdego dnia szkolenia Trener powtarza ważne informacje z uczestnikami. Pojawia się nawet quiz, z którego część pytań powtórza się na teście. Z naszej i Klientów perspektywy, to bardzo ważne elementy, które wpływają na komfort podróży Klientów i ich bezpieczeństwo.

Magda
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Byle jakie szkolenia wiadomo

Nata
Pracownik
@Magda

a w ilu Pani szkoleniach uczestniczyła, ta opinia jest krzywdząca ja miałam szkolenie z Trenerem na sprzedaż i gdyby tacy nauczyciele pracowali w szkołach to mielibyśmy mądry naród ...

Pracownik na medal
Były pracownik

Z ciekawości weszłam w opinie i oczom nie wierzę... Jakie bzdury ludzie wypisują... Pracowałam dla Wakacji.pl dłuższy czas, stawka może nie jest imponująca, ale to jest stanowisko handlowca... Sprzedajesz to zarabiasz. Nie sprzedajesz to nie zarabiasz tyle ile byś mógł. Szkolenia wstępne, narzędzia do pracy, grafik elastyczny, duża swoboda w prowadzeniu rozmów. Wiadomo, że pewne elementy w rozmowie muszą paść. Ale to są 3 zdania, każdy głupi wykuje je na pamięć. Nie chce się pracować i poznać technik sprzedażowych...lepiej się nawalić na stoczni i robić swoje 8h i iść do domu, to później efekt widać gołym okiem... Nikt nie mówi, że praca handlowca jest łatwa ale w mojej ocenie, ludzie by chcieli dostać wszystko za darmo. Znam wiele osób, które zarabiają tam dobre pieniądze... Ale im się chce... Jeśli chodzi o zarządzanie to wiadomo, zawsze można by coś poprawić... Ale nie chodzimy w ich butach i nie wiemy czy to co nam się wydaje proste, właśnie takie jest. Ja polecam tą pracę dla osób, które lubią kontakt z ludźmi, mają trochę zacięcia do negocjacji i gadane. Ps. Pyszna kawa, woda gazowana dla każdego :-))) pozdrawiam

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Wakacje.pl S.A.?

Pracownik HR
Pracownik
@Pytanie

Wszystko zależy od Stanowiska. Mamy 7 Departamentów i szerokie spektrum propozycji. Zapraszamy na karierawakacje.pl

Ada
Były pracownik
@Pytanie

18,30 brutto niezależnie od doświadczenia umowa śmieciówka nafaszerowana dziwnymi zapisami

HR
Pracownik
@Ada

Umowa zlecenie jest przez pierwsze 3 miesiące. Większość pracowników pracuje na Umowę o Pracę. Część pozostaje na Umowie Zlecenie z własnego wyboru. Dodatkowo nawiązujemy współpracę również na zasadach B2B. Wskazana stawka obowiązuje w Call Center i Dziale Obsługi Posprzedażowej. Są również systemy premiowe, które prezentujemy i komunikujemy od samego początku współpracy. Zasady są transparentne i dostępne dla wszystkich. Jest również możliwość awansu poziomego, który uzależniony jest między innymi od wspomnianego doświadczenia. Życzę przyjemnego weekendu.

2
HR
Były pracownik
@HR

W naszej firmie mamy przezroczyste zasady. Każdy może awansować prostopadle po równi pochyłej z tendencją skrajnie równoległą.

PR help desk
Pracownik
@HR

Wszystkie nasze komunikaty są transparentne to znaczy przezroczyste to znaczy niewidoczne. Z własnego wyboru to znaczy albo zlecenie albo żegnaj. Awans poziomy to znaczy że usiądziesz na krześle obok i nic więcej się nie zmieni.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

A jakie kary są w umowie? To jest legalne?

Jonasz
Były pracownik
 Pytanie
@HR

Kłamstwem jest że większość pracuje nq umowie o pracę. Na dziale sprzedaży oraz posprzedazowym trzeba wręcz błagać o to aby dali umowę o pracę, a dlaczego większość siedzi na zleceniu? Bo idąc na umowę o pracę dostają mniejszą kasę. Ścieżka awansów też nie jest transparentna, bo jedne osoby dostawały awans mimo że warunków nie spełniały, a osoby spełniające kryteria dostawały informacje ze awanse są wstrzymane. Więc?

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Ada

Jakie wymagania może mieć pracodawca za taką stawkę?... I to niezależnie od doświadczenia??

Jacek
Pracownik
@HR

Nikt nie chce pracować na zleceniu. Ja poprosiłem o umowę o pracę. Odmówiono mi, w HR powiedzieli że w wakacje.pl wszyscy pracujemy na umowie zlecenie.

Pracodawca

@Jacek

Dzięki za Twoją opinię. Bardzo proszę, abyś odezwał/a się do nas na praca@wakacje.pl i zweryfikujemy ten wątek. Wiele czynników wpływa na podjęcie decyzji o współpracy na Umowę o Pracę. Mamy też większą część pracowników zatrudnionych na UoP. Są też tacy, którzy z różnych powodów wolą zostać na Umowie Zlecenie. Chętnie przyjrzymy się sprawie i ją wyjaśnimy. Każda z sytuacji jest indywidualna. Odezwij się do nas na wskazany wyżej adres. Dzięki.

:D
Kandydat
@Jacek

Haha a mi na rozmowie powiedzieli ze sami wolą jak pracownicy są na umowie o prace, kłamczuszki :D

Pracodawca

 Pytanie
@:D

Czemu zaraz kłamczuszki? Oczywiście, że wolimy i do tego dążymy. Dlatego poprosiliśmy o kontakt i chcemy przyjrzeć się sprawie. To chyba dobrze, nie;)?

Ania
Były pracownik
@Wakacje.pl S.A.

Prawda jest taka,ze w każdej porządnej firmie juz na start jest dawana umowa o pracę ale wy do porządnej firmy nie należycie.

Pracodawca

@Ania

Wyniki badania zaangażowania (przeprowadzane raz rok) oraz puls organizacji, które przeprowadzamy kwartalnie w #wakacjepl mówią co innego. Dążymy do tego, aby być najlepszym pracodawcom w trójmieście. Wyniki były prezentowane wszystkim pracownikom na spotkaniu z Zespołem Zarządzającym. Każdy oczywiście ma prawo do własnej oceny. Wszystkich oczekiwań nie spełnimy, ale robimy co możemy.

Marta Lao
Były pracownik
@Pytanie

18.30 brutto ????

1
tourysta
Były pracownik
@Marta Lao

Widzę, że Pani pracowała w wakacje.pl a teraz zdradza Pani wysokość stawki podstawowej mimo podpisanej klauzuli poufności. Nie chciałbym zatrudniać takiej osoby która wynosi informację na zewnątrz. Chyba domyślam się dlaczego Panią zwolnili.

2

Pracodawca

@tourysta

Hej, stawka jest podana w ogłoszeniu. Informuje o niej również wirtualny rekruter podczas procesu rekrutacji. Przekazujemy też informację o wysokości premii i innych elementach oferty pracy.

Marta Lao
Pracownik
@tourysta

Widać, że w Twoim przypadku nauka poszła w las ???????????? @tourysta ????

Pier... nie idę tam
Kandydat
@tourysta

Informacja o zarobkach jest w ofercie pracy wakacje.pl na stanowisko konsultant - 18,30 brutto jak byk napisane

Pier... nie idę tam
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Tu nie ma do czego dążyć. Albo dajecie porządną umowę albo śmieciówkę. To jest aż tak proste kochaniutka.

Ban dla wakacje.pl
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Dajecie śmieciówki!!!

Pracodawca

@Ban dla wakacje.pl

Przez pierwsze 3 miesiące pracownik Call Center oraz Działu Obsługi Posprzedażowej otrzymywał Umowę Zlecenie, a potem miał możliwość przejścia na Umowę o Pracę. Na każdym etapie rekrutacji informujemy o tym. Zarówno kiedy do kandydata oddzwania wirtualny rekruter oraz na spotkaniach z rekrutacyjnych. Raz jeszcze przypominamy o tym na szkoleniu przy podpisaniu Umowy. Wprowadziliśmy również zmiany i taką możliwość dajemy już po miesiącu od zatrudnienia.

Iks
Kandydat
 Pytanie
@Wakacje.pl S.A.

Po okresie próbnym 3 m-cy, w momencie przejścia na umowę o pracę, o ile wzrasta pensja?

pracownik
Pracownik
@Kandydat

tak umyślne niszczenie sprzętu i wynoszenie danych klientów jest obarczone karą umowną.

Cyrk
Były pracownik
@pracownik

Umyślne niszczenie sprzętu oczywiście zdaniem wakacje.pl .... parodia a nie firma

Mateusz
Klient

Współczuję pracy w tej firmie. Niestety od strony klienta wygląda to TRAGICZNIE. Zarezerwowałem wyjazd, oddzwoniła Pani i w rozmowie doszliśmy do wniosku, że zdecydujemy się na inny hotel. Oczywiście miało być bez opłat, przeniesienie zaliczki itd. Mówię ekstra. Teraz okazało się, że zaliczka przepadnie, w części lub całości. Nowe wakacje opłacone w całości, żeby nie mieć problemów, bo kontakt żenujący. Wisiałem na infolinii 7 godzin (jeszcze przed wyłączeniem). Nikt nie odpowiada. Na reklamację, odpowiedzi brak. Informacja, że mam czekać 30 dni. Zostało 3, a zero informacji. Zapewne nie dostanę odpowiedzi tak jak na e-maile dotyczące rezerwacji sprzed 40 dni. MA-SA-KRA. Pomijam fakt, że żeby coś uzgodnić po zapłaceniu... trzeba chyba cudu. Mi się nie udało mimo kilkunastu e-maili i wielu godzin przy telefonie. Wakacje z wakacje.pl to chyba męczarnia. Trzeba się umęczyć, żeby gdzieś pojechać i nie oskubali was przy każdej okazji. Albo jest tam za mało pracowników i nie wiedzą w co mają ręce włożyć, albo zero szkolenia. Nie wiem co o tym myśleć, ale nikomu nie polecę Wakacje.pl a opinie będę dodawał w KAŻDYM możliwym miejscu w Internecie i nie tylko.

Pani A.
 Rekomendacja

Dostałam ofertę pracy z wakacji.pl Pani z agencji bardzo dobrze ich przedstawiła, bonusy i same plusy. W zamian trzeba mieć wiedzę sprzedażową i turystyczną. Byłam chętna na pracę, chociaż te dwa miesiące próbne na umowie zlecenie trochę były podejrzenie (pierwszy raz sie z czyms takim spotkałam) Zapoznałam się z ich strona - wszystko super, poczytałam o karierze w wakacje.pl - nadal super i byłam chętna na pracę. Aż trafiłam tutaj. Teraz wiem czemu zlecenie jest tylko na dwa miesiące. Tutaj można być anonimowym dlatego do końca nie brałam tych opinii na poważnie. Jednak zaczęłam drążyć temat i dotarłam do grupy na Facebooku o pracodawcach (tam ludzie nie są anonimowi). Niestety, żadna z opinii nie była pozytywna. Potwierdzili, że koordynatorzy mają wiedzę zerową, zatrudniają zbyt duzo ludzi na dwa miesiące a później zwolnienie, targety nierealne. I jeszcze kilka innych ważnych rzeczy, które mnie do pracodawcy zniechęciły. W związku z tym wystawiam opinie neutralna, bo mnie tam nie było. Jednak uważam, że jest to ważne dla potencjalnych pracowników, którzy rzucą swoją dobra pracę żeby iść na niepewną pracę do wakacji.pl. Proponuję aby zaznaczać w ofercie, że jest to praca czasowa na dwa miesiące, bo w innym przypadku jest to po prostu wprowadzanie w błąd. A myślę, że sporo osób jest chętnych żeby 'dorobic' sobie przez dwa miesiące.

klient
Klient
 Problem
@Pani A.

chcesz mieć nieudane wakacje jedz z wakacje.pl - polecam niezadowolony klient. Dodatkowo za nic nie odpowiadają bo to pośrednik

Pracownik HR
Pracownik
@Pani A.

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod adresem hr@wakacje.pl, pod którym odpowiemy na wszystkie pytania. Na naszym FB są również opinie od osób, które nie są anonimowe i są one pozytywne. Koordynatorzy, czy obecni Team Leaderzy posiadają szeroki zakres wiedzy. Dodatkowo w ramach obszaru zespołu Departamentu i Sprzedaży i Obsługi Posprzedażowej, funkcjonuje Zespół Wsparcia Sprzedaży, którego członkowie mają potężną wiedze produktową i opiekują wszelkie pytania. Jak ktoś jest od wszystkiego - to jest do niczego, dlatego zakres odpowiedzialności w zakresie wiedzy produktowej (bo przypuszczamy, że o taką chodzi) jest podzielony.

Pracownik HR
Pracownik
@klient

Ten profil poświęcony jest pracodawcy. Wszelkie sytuacje, o których Państwo wspominacie należy zgłaszać przez formularz dostępny tutaj: https://www.wakacje.pl/reklamacje.html Zespół Zapewniania Jakości zapozna się ze zgłoszeniem i podda je dokładnej analizie.

od wszystkiego do niczego ...
Klient
@Pracownik HR

Negatywne opinie z Facebooka Wakacje.pl są kasowane a osoby blokowane. Dział HR bardzo nieudolnie bawi się w PR. Ktoś odpowiadający na komentarze z ramienia wakacje.pl jest chyba od wszystkiego...

HR
Pracownik
@od wszystkiego do niczego ...

Zapraszamy do dyskusji w oparciu o merytoryczne argumenty. Zachęcamy do zapoznania się z polityką dodawania opinii na FB dostępna w regulaminie serwisu i ogólnie w internecie. Dopiero na tej podstawie wyciągać prawdziwe wnioski.

Pracodawca

Myślę, że rozumiemy go dokładnie w ten sam sposób. W naszej firmie nie ma zgody na tego typu działania. Jeżeli ktoś z pracowników z różnych powodów czuje się źle traktowany, niezwłocznie powinien zgłosić to do odpowiednich instytucji, które określa kodeks postępowania etycznego, np. do Rzecznika Etyki pod adresem etyka@wakacje.pl lub do skrzynek na wnioski i sugestie. Trudno, aby pracodawca mógł zareagować na sytuację, o której nie ma pojęcia i dowiaduje się o niej z GoWork'a.

Jacek
Pracownik
 Pytanie
@HR

Czym zdaniem HR jest (usunięte przez administratora)

Merytorycznie proszę
Pracownik
 Pytanie
@Wakacje.pl S.A.

Poproszę o konkretną, merytoryczną odpowiedź. Czym zdaniem działu HR jest (usunięte przez administratora) Jak rozumiecie pojęcie mobbingu w wakacje.pl?

Bart
Pracownik
 Pytanie
@Wakacje.pl S.A.

Pytanie brzmi czym jest (usunięte przez administratora) zdaniem wakacje.pl?

Pracodawca

@Bart

W Wakacje.pl obowiązuje Kompas Etyki, który mówi o tym ,że nie akceptujemy żadnych form nękania, prześladowania i poniżania pracowników, a każdy pracownik/współpracownik jest zobowiązany do piętnowania i zgłaszania wszelkich przejawów mobbingu, dyskryminacji oraz zniewagi w Wakacje.pl. Przeciwdziałamy i zapobiegamy nieprawidłowościom w relacjach pracowniczych: mobbingowi, molestowaniu psychicznemu, fizycznemu, seksualnemu oraz wszelkim formom przemocy. Dodatkowo nie dyskryminujemy ze względu na: poglądy religijne, polityczne, pochodzenie, status społeczny, orientację seksualną, wiek, płeć, stan cywilny, niepełnosprawność. Stwarzamy warunki sprzyjające swobodnemu wyrażaniu opinii na tematy dotyczące wszystkich kwestii związanych z pracą w Wakacje.pl, m.in. za pomocą badania ankietowego wśród pracowników. Szczególnym partnerem w dialogu społecznym jest Rada Pracowników, która reprezentuje interesy pracowników, a jej opinie i uwagi wpływają na kształtowanie warunków pracy oraz procesów zarządzania. Rzecznik Etyki, HR oraz Rada Pracowników nie odnotowali zgłoszeń tego typu. Żadne również nie wpłynęły do anonimowych skrzynek na wnioski, sugestie i opinie. Jeżeli taka sytuacja ma lub miała miejsce - prosimy o kontakt pod adresem etyka@wakacje.pl.

olakozanow@wp.pl
Klient

Firma nie dba o uczestników nie dostaliśmy kompletu dokumentów ,co skutecznie uniemożliwiają wylot ważne jest to że straciłam pieniądze czas nie smak bo to wakacje życia nadmieniam że jesteśmy już nie młodzi

Organizator lepszy
Klient
@olakozanow@wp.pl

Jest na to rada. Kupować bezpośrednio u organizatora, ma szerszą ofertę i rzetelniejsze informacje. Konsultanci nigdy nie byli w miejscach o których mówią.

olakozanow@wp.pl
Klient

Kontakt z wami do żaden dziś zadzwonił do mnie wasz konsultant po weryfikacji kazał czekać na co ... dziesięć minut muzyki w telefonie i nic musiałam i co ile cały dzień mam czekać nie mogę zablokować telefonu swego

Pracodawca

@olakozanow@wp.pl

Ze względu na wiele zapytań dotyczących rezerwacji, które otrzymujemy w ostatnich dniach, czas oczekiwania na połączenie z naszymi konsultantami na infolinii, a także odpowiedzi na wysłane do nas wiadomości e-mail jest wydłużony. Zapewniamy, że jeśli w ostatnim czasie wysłali Państwo do nas wiadomość, na pewno na nią odpowiemy. Naszym priorytetem jest rzetelna, najlepsza i jak najszybsza obsługa klientów, dlatego podejmujemy działania mające na celu usprawnienie kontaktu z naszymi konsultantami i jak najsprawniejsze odpowiadanie na Państwa zapytania. Jesteśmy bardzo wdzięczni za Państwa cierpliwość i zrozumienie.

Długoletni pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w firmie przeszło 3 lata więc w przeciwieństwie do większości komentujących mogę powiedzieć wystarczająco dużo odnośnie firmy, która przez te 3 lata zmienila się i to znacznie. Nie będę nikomu odradzał pracy w Wakacje.pl ani nie będę nikogo nakłaniał na siłę aby tam szedł. Nie powiem że jest to zła firma, bo firmę tworzą ludzie, a gdzie są najlepsi ludzie? Zdecydowanie są 2 najmniej doceniane działy, Dział Sprzedaży oraz Dział obsługi posprzedazowej, dwa działy które mają obecnie najciężej a jak są traktowane? Wiedzą tylko pracownicy. Wiele mówi się o kompasie etyki ale nie ma on zastosowania, konsultanci na infolinii posprzedazowej słyszą KOMENDY "ŁAP" "ZŁAP" brakuje tylko hasła aport jak do psa. Wystarczy napisać Proszę złap i od razu lepiej prawda? Słynne awanse z kosmosu mimo wstrzymania awansów. Konsultanci nie są już osobami tylko cyferkami w Excelu. Oczywiście firma nie zwalnia nikogo bez powodu, jasne że nie więc tutaj wszelkie pretensje ludzie mogą mieć do siebie jeśli firma im podziękuję. Ale pytanie czy firma daje coś od siebie? Bo od dłuższego czasu nie było tego widać, nie było wsparcia zarządu, oczywiście na to dostanę odpowiedź od HR że zarząd robił co mógł, a mógł niewiele. Jest też prawdą że nie wolno mieć własnego zdania, chyba że jest ono pozytywne. Słynne #wakacjetomy miało takie zastosowanie że większość departamentów patrzyło na Dział Sprzedaży i DOP jak na dziwolągów, a taka prawda że od roku najcięższą pracę właśnie te Działy wykonują i żadnych podziękowań nawet nie było, chyba że przez przypadek. Już nawet prezes WP pokusił się o takie podziękowania. Nie będę poruszał kwestii zwolnienia ponieważ nie jestem bez winy ale zdecydowanie lepiej można było to rozegrać niż chwilę przed końcem pracy po czym ostatniego dnia umowy wyłączyć loginy, co nie pozwoliło mi się pożegnać z pracownikami. Ale no cóż, nie jestem pierwszy i nie ostatni któremu nie pozwolono, słynne zwolnienia TL sprzedaży też były żenujace. Jedyne co w tej firmie trzyma tak długo to ludzie, którzy z Tobą w tym siedzą, nie dyrektorzy, nie super ekspresy do kawy nie automaty z jedzeniem nie super biuro w Alchemii tylko ludzie. Dlatego jeśli ktoś z Dopu i DS to przeczyta bądź z innych departamentów. Doceniajcie tych ludzi, z DOPU i DS i zacznijcie ich szanować bo gdyby nie oni to firma by upadła, a oni mimo wszystko walczą i za to CHWAŁA WAM Mordki ❤️

Marta Lao
Były pracownik
 Pytanie
@Długoletni pracownik

Mnie jak zwalniali również potraktowali jak intruza. Zostałam zaproszona do pokoiku gdzie bez wcześniejszego uprzedzenia wręczono mi wypowiedzenie (rzekomo działałam na szkodę firmy) kazano oddać kartę, nie pozwolono rozmawiać, żadnych wyjaśnień ... pani odprowadziła mnie po rzeczy, nie mogłam się pożegnać z grupą, nikt nie wiedział co się ze mną stało i gdzie zniknęłam :( pani przełożona odprowadziła mnie pod same drzwi wyjściowe żebym pod rządny pozorem nie miała już możliwości chodzenia po biurze, bo ?!? No właśnie bo co? Czułam się jak by Uważali, ze jeszcze coś ukradne. Chorzy ludzie, bestie, brak możliwości obrony swojej osoby, bez podstawne zwalnianie ludzi

HR do wymiany
Były pracownik
 Pytanie

Miałam przyjemność pojawić się na rozmowie rekrutacyjnej. Po pierwsze co to ma być ten test? Skoro są szkolenia i profesjonalny trener to przyszły pracownik powinien wszystkiego nauczyć się na szkoleniu(usunięte przez administratora)Pytania na rozmowie jak pierwsze lepsze wybrane z internetu, poziom słabiutki(usunięte przez administratora)kiepskie warunki. Żałuję, ze w ogóle poszłam na rozmowę.

Marta Lao
Były pracownik
@HR do wymiany

Potwierdzam Ci ludzie z HR to jakieś bestie, nie rozmawiają ze swoimi pracownikami. Niestety miałam z nimi do czynienia. Najgorsza praca jak i przełożeni w całym moim nie krótkim życiu. Mam dzięki nim traumę i potwierdzoną od lekarza głęboką depresje. Teraz czeka mnie pozew sądowy i odszkodowanie. I polecam wszystkim zrobić to samo, żeby nikt już nie pokusił się o prace w tej „firmie”

Marta Rzemyszkiewicz
Klient

Witam , miałam kontakt z rożnymi osobami na infolinii przez ostatnie 2 tygodnie - porażka dzwoniły do mnie panie które nie potrafiły odpowiedzi na żadne pytanie ! nawet takie podstawowe jak wózek w samolocie... Pierwszy kontakt miałam z panią która nawet proponując mi ofertę wprowadziła mnie w błąd ze lot jest bezpośredni bez przesiadki... Później już było tylko gorzej- Pani dzwoni do mnie i pyta się co robię w związku ze zmiana lotu- pytam się jakie mam rozwiązania ona do mnie nie wiem po co pani pyta ja mama dać odpowiedz czy pani leci czy nie... myślałam , że wyjdę z siebie... Wczoraj jednak zdarzył się cud zadzwoniła do mnie bardzo kompetentna Pani (usunięte przez administratora)jedyna Pani kompetentna a uwierzcie mi rozmawiałam z 8 innymi Paniami porażka... Pani (usunięte przez administratora)poświeciła mi prawie 1,5 H - dobrała ze mną ofertę odpowiednią do moich oczekiwań - załatwiła transfer i przeksięgowanie środków z poprzedniej rezerwacji , odpowiedziała mi na każde moje pytanie. Do tego doradziła tak , że oboje z mężem jesteśmy zadowoleni. Proszę nagrodzić Panią (usunięte przez administratora)jest to osoba przesympatyczna i kompetentna. Tylko ze względu na Panią (usunięte przez administratora)daje pozytywny

Marta Lao
Były pracownik
@Marta Rzemyszkiewicz

Następnym razem polecam skorzystać z usług travelplanet.pl tam takie rzeczy nie mają miejsca! Ludzie są kompetentni, mili i pomocni, zupełne przeciwieństwo wakacje.pl Na prawdę nie warto sobie szarpać nerwów z tym portalem.

User123
Były pracownik

Informacja dla osób, które zastanawiają się nad podjęciem pracy jako sprzedawca-konsultant Call Center. Praca jest od 08:00 do 22:00 istnieje możliwość wydłużenia godzin w zależności od ruchu na infolinii. Zazwyczaj na dwie zmiany od 08:00-16:00 lub 14:00-22:00. Można pokombinować jakieś miedzyzmiany, ale "elastyczny grafik" to to nie jest. Dajesz dyspozycję jak chcesz pracować, możesz podać 2 daty, które chcesz mieć wolne, a reszta to loteria. Jak zależy Ci na wolnych weekendach... To nie tu. Na plus praca z domu, zyskujesz czas dojazdów. Jednak "nowi" pewnie będą przyuczać się w Neonie. Dojazd do Neona taki se, niby centrum, ale komunikacja trochę kuleje. Samochodu nie postawisz w pobliżu. Loteria czy znajdziesz miejsce.Siedziba w środku, ok. Kawa, super ekspresy, dystrybutor wody gazowanej. Miejsca siedzące w niewystarczającej ilości aby każdy miał swoje i mógł je "zagracic" po swojemu. Można się dogadać. Teraz i tak dobrze, bo możesz zabrać do domu słuchawki u myszkę. Wcześniej zmieniałes się z kolegą, któremu spocily się uszy, bądź koleżanka, która tapetę zostawiła na słuchawkach.Ale to wszystko to pierdoły.Kasa. Najniższa krajowa podstawy, po roku możesz się starać o podwyżkę podstawy, musisz napisać test, mieć wyniki, być w czele tabeli itp. jak się uda dostajesz podwyżkę do podstawy ... 200 brutto. Jak oblejesz test lub nie masz wyników - zapomnij.No, ale są premie. Tzn były do marca, wiadomo Covid. I tak siedzisz kilka miesięcy bez premii, słuchając, że musimy dać z siebie wszystko, czym szybciej zaczniemy sprzedawać, tym szybciej będzie premia. No ok, rozumiem. Branża turystyczna, kolorowo nie jest. ALE! Mamy WP !!! Troszkę dołożyli, ciągniemy dalej. Część osób zwolnionych, część na postojowym - większość osób na umowie zlecenie nie miało wyboru. Można wrócić, ale nikt jednak nie chce...Część miejsc pracy zachowane, najniższa krajowa jest. Umowa o pracę liczy czas.

Iks
Kandydat
 Pytanie
@User123

A jaka była pensja przed pandemią? Też najniższa krajowa?

Były Pracownik
Były pracownik

Dla studenta który chce sobie dorobić na czynsz - tak. Jeżeli chcesz ciągnąć cały etat uważam że jest to męcząca i ciężka praca mentalnie. Przez 8 godzin... Kończysz rozmowę i zaczynasz kolejną i kolejną gdzie później ktoś inny dostaje te sprawy może tobie trafi. (usunięte przez administratora) Dział ds ma strasznie ciężko. Tak na prawdę na każdego znajdzie się powód do zwolnienia. Nie da się przez 8 godzin poprostu czegoś nie palnąć. Także odradzam ale dla każdego coś innego.

A.
Pracownik

Pracuję już 2,5 roku i zgadzam się w 100% z Długoletnim Pracownikiem. Pracownicy Działu Sprzedaży i Działu Posprzedażowego trzymali tę firmę jakkolwiek na powierzchni podczas covidu, będąc kierowanym na projekty typowej sprzedaży typu "Mango" za najniższą krajową - ja też tego doświadczyłem, więc wiem jak to wyglądało. Porządne premie były może 2 lata temu bo w zamian za to po roku pandemii i pracy za gołą podstawę konsultanci otrzymali system premiowy, który jest skonstruowany (i utrudniany z miesiąca na miesiąc) tak, aby jak najmniej osób otrzymało premie za swoją sprzedaż. Wakacje chwalą się wyjazdami zagranicznymi dla pracowników, na które jeżdżą w kółko te same osoby, lub przełożeni, którzy nawet nie sprzedają i nie potrzebują tej wiedzy. Awanse dostaje się częściej po koleżeńsku, rzadziej po kompetencjach. Trzyma mnie tu tylko sytuacja na rynku pracy, sam produkt i ludzie, z którymi pracuję (zdecydowanie omijając tu "kadrę zarządzającą") Jeśli chcesz być w pracy 24/7 i stresować się suszeniem głowy o rozmowę z klientem dłuższą niż 8 minut to zapraszam.

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 12 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Wakacje.pl S.A., to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.