Wie ktoś może dlaczego ta firma jest w likwidacji ?
Czy może ktoś posiada wiedzę na temat rekrutacji w Lekkerland i może wspomóc osoby poszukujące zatrudnienia?
a którego działu (kategorii)? też się staram o pracę tam i nie wiem czy dobrze zrobiłem, czekam na odpowiedź, dajcie znać jakie zarobki ma kierownik kategorii w centrali
Logistyka a raczej jej planowanie to jedno ale w centrali jakie jaja. Niejaka szefowa działu zakupów nawet nie jest w stanie zapewnić ciągłości funkcjonowania swojego działu. Ostatnio na kupca zatrudniła gościa który po kilku godzinach w biurze już się więcej nie pojawił. Poznał się na babie i naszej firmie tzn na zarządzających tą firmą.
Jeśli chcesz być handlowcem to wiele nie zarobisz ,uważaj co i do kogo mówisz ,ściany mają uszy , telefony sprawdzane billingowo -tlumacz się ,Kierownicy zgrywają milych i chętnych do pomocy - spróbuj poprosić o coś ... Atmosfera zaszczucia ,nieufności i przede wszystkim UKLADZIKÓW !!!! a wszystko w otoczce wzajemnej milości .Handlowcu !!! Stać cię na więcej !!!
kierowca zarobi okolo 1600 netto, ale jest szereg kruczkow, wszystko zalezy pewnie od tego, w ktorym oddziale sie pracuje, praca jest odpowiedzialna zbierasz kase, bierzesz falsa jestes w plecy :), masz brak w dostawie, magazyn moze stwierdzic, ze im sie stany zgadzaja i kaza Ci placic , masz stluczke - podobnie albo wymienia Ci z wielka niechecia albo kaza zaplacic, na szczescie po znacznie obnizonych kosztach. Jesli spowodujesz kolizje/wypadek potracaja Ci z wyplaty 150zl, za drugim 300 zl a po trzecim podobno zwalniaja :) Atmosfera jest bardzo niezdrowa przynajmniej w moim oddziale, kierownik(-cy) uwaza Cie za zlodzieja, a sam robi swoje ;) ale pewnie im wolno :D Sa ogromne podzialy miedzy dzialami, kierowcy trzymaja z kierowcami, magazyn ze soba, przedstawiciele ze soba itd. Miedzy kierowcami czesto dochodzi do pyskowek z powodu nielogicznego podzialu tur dystrybucyjnych, punkty sa pisane w caly swiat, w duzych miastach dwoch lub trzech kierowcow odwiedza punkty na tej samej ulicy badz spotykaja sie w tym samym punkcie, odpowiedzialny za to nie ma pojecia o logistyce i planowaniu tras. Mozliwosci awansu z kierowcy nie ma, szkolen rowniez nie ma, z reguly auta sa przeciazone, i to mocno. Czas pracy ostatnio ulegl skroceniu, kolo godziny 16- 17 powinno sie konczyc :) aha, zaczyna sie od 6. Nadgodziny jako takie niby sa, ale w praktyce ich tak do konca nie ma, kierownik albo sam okresla ile godzin pracowales, albo mowi odgornie ile mozesz dopisac nadgodzin. Podsumowujac: da sie wytrzymac i przyzwyczaic, ale jak ktos ma lepsza, czystsza prace niech sobie odpusci przygode z Lekkerlandem ;)