CARZONI Izabela Seweryn

Radom

Ocena pracodawcy 1/6

na podstawie 35 ocen.

Opinie o CARZONI Izabela Seweryn

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CARZONI Izabela Seweryn

Krzysztof

Nie moge doprosic sie swiadectwa pracy. Pozew trafil do Sadu.Masakra.

Edyta
użytkownik zarejestrowany

@Pracownik - czy mogłabyś napisać nieco więcej o warunkach zatrudnienia w CARZONI? Czy jest możliwość zatrudnienia na pełen etat? Te informacje pomogą w podjęciu decyzji osobom, które poszukują ofert pracy :)

Pracownik

Pracowałam w firmie kilka lat. Odeszłam ze względówzdrowotnych, ale miło wspominam ten czas. Ludzie mili, szefostwo da się lubić, wynagrodzenie na czas i wypłacane zgodnie z ustaleniami. Polecam pracę w tej firmie.

ten ktos

(usunięte przez administratora)

janek
użytkownik zarejestrowany

hej! teraz u nich poszukują ludzi na stanowisko jako Koordynator pracowników fizycznych / brygadzista, wicie coś o tym? Jednak w Radomiu też jest praca jak widze, wiec to na pewno na plus jest jak dla mnie.

Michał
użytkownik zarejestrowany

Firma CARZONI Izabela Seweryn, poszukuje obecnie osób na stanowisko Koordynator pracowników fizycznych / brygadzista, myślę, że dają fajne warunki, atrakcyjne zarobki i możliwość podnoszenie kwalifikacji.

Aga84

Hmm to szkoda myślałam,że może sie załapie no ale trzeba próbowac zadzwonie wyśe cv i zobaczymy.

Maksio
użytkownik zarejestrowany

Carzoni to przede wszystkim sprzątanie, pielęgnacja zieleni, serwis zimowy czy inne usługi specjalistyczne. Sama praca na pewno nie jest wymagająca, a może być dochodowa, o ile oczywiście współpraca między obiema stronami dobrze się zawiązuje. Nie będę odnosił się do poprzednich wpisów, bo jeżeli coś byłoby nie tak, to jakaś akcja ze strony służb na pewno by nastąpiła, czyż nie?

rjk

(usunięte przez administratora) :) POZDRAWIAM !

ja1234

odradzam jakąkolwiek współprace!!!!!!!!!!!!

anonim

(usunięte przez administratora)

online

prosto i na temat.

JA234

Pracowalem w fifmie Carzoni przez okres 4 miesiecy i nie zgodze sie z opiniami tych powyżej nadgodziny płacone jak najbardziej z dniem wolnym od pracy raczej nie ma problemu co do zarobków, zarobki jak zarobki 7zl/h. jedynym problemem są te umowy smieciowe no i czasami pare dni wypłata sie opóznia ale to raczej nie z winy pracodawcy.

Zostaw opinię o CARZONI Izabela Seweryn - Radom

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CARZONI Izabela Seweryn