NIE POLECAM SKLEPU OREGON..! ZAKUPIŁEM PROWADNICE 36"CALI 90 CM I 2 ŁAŃCUCHY NA TĄ PROWADNICE.. OD POCZĄTKU BYŁ PROBLEM Z WYSYŁKĄ.. ZŁY ADRES..(chociaż adres był podany zgodny). PÓŹNIEJ NALICZONA CENA Z KOSMOSU ! GDZIE INNĄ MIELIŚMY UMÓWIONĄ..! Paczki nie odebrałem bo też przy zawężonej cenie byłe złe Nazwisko...! Po telefonie od Pana że sklepu oregon.. ponownie zamówiłem prowadnice i 2 ŁAŃCUCHY! Kiedy paczka dotarła okazało się że jest tylko prowadnica i 1 łańcuch (miały być 2 za to było zapłacone) Paczka była z jednej strony rozerwana i zaklejona inna taśma niż oregon.. Kurier to DPD.. Zgłosiłem protokół szkody i reklamację... po upływie 30 dni zero odpowiedzi i od DPD i od firmy OREGON... Dzwonie dopytuje.. zero odpowiedzi i zainteresowania.. Firma dpd.. umywa ręce, że niby nie dostali Mojego zgłoszenia.. Sklep oregon też zgłosił ta sprawę i umowy ręce.. Wczoraj od sklepu oregon dostałem odp. Że mam sobie założyć sprawę przecież dpd.. bo cytat. " jak paczka wyjdzie od nas to my za nią nie odpowiadamy " ale sklep pieniądze skasował za łańcuch 147.50 zł.. Sklep nie chce zwrócić pieniędzy i każe mi zakładać sprawę w sądzie dpd by mi zwrócili koszty.. Oregon sklep ma ubezpieczone przesyłki.. także dziwna sytuacja.. Noe chcą w żaden sposób zwrócić mi kosztów ani jakoś tej straty wyrównać... Podsyłam fotki paczki I raportu szkody.. Dodam, że proseminarium o kontakt z Jakimskoerownikiem sklepu.. Od jakiegoś podrzędnego sprzedawcy ( Filip Kujac) dostałem odmowę poprosiłem by podał mój numer tel.. uslyszalem" że kierownik nie ma czasu" Również rozmawiałem z panią "anna kupczyk" która też mnie olała i nie podała numeru ani nie chciała przekazać mojego numeru by porozmawiać z kierownikiem sklepu.. Zaznaczam, że kilka razu dokonywałem zakupów w sklepie oregon i nigdy nie spotkało Mnie coś takiego jak teraz ! NIE POLECAM NAPRAWDĘ Z NIMI JAKICH TO INTERESÓW!!!
Stań się bohaterem rynku pracy. Napisz jak wygląda praca w firmie Oregon.pl.