Potrzebuję numeru tel.do osoby która powie mi wszystko na temat maszyny do mycia plandek. Bo Pani w siedzibie firmy nie bardzo jest konkretna . Pozdrawiam
To ciekawe. Można byłoby przypuszczać, że Pani w siedzibie firmy Kudu Polska będzie właśnie najbardziej konkretna. Mam wobec tego nadzieję, iż ktoś Ci jednak pomoże. A w międzyczasie może powiedziałbyś mi coś na temat asortymentu tej firmy?
Witam, Czy ktoś ma kontakt z tą firmą i może podać nr. telefonu. Numery z ich strony nie odpowiadają.
Dobry pracodawca więc potrzeba chęci do pracy i wszystko będzie dobrze!!
@Staszek Możesz dodać coś więcej? Jaka atmosfera i zarobki?
wszystko ok, polecam
rekomendacja od zadowolonego klienta to najlepsza recenzja pracodawcy @bellamargo, Wynajem hal namiotowych to zawsze był interesujący biznes, i skoro ta firma jest porządna chętnie tutaj w niego wejdę
Prowadzę firmę która zajmuje się wynajmem namiotów plenerowych. Firma Kudu jest dostawcą większości z nich. Jestem zadowolona ze współpracy, zawsze otrzymuję taki asortyment, jaki zamawiam.Pozdrawiam.
(usunięte przez administratora)
Hej hej:) pracowałam swojego czasu w firmie cateringowej, która z nimi współpracowałą i zawsze było w porządku:) dobry kontakt z osobami w biurze był, formalnie ok - umowy i rozliczenia. Także ja mogę Ci jak najbardziej polecić tą firmę:) Z resztą zadzwoń do nich i dopytaj najlepiej co Cię nurtuje - chętnie pomagają w zagłostkach, pozdrawiam i powodzenia
Zamowilem namiot ,miła Pani przez telefon obiecała przesyłka za kilka dni.Po 2 tygodniach nie otrzymujac przesylki zaczynam sie niepokoic , kolejne kilka dni mnie zbywaja i obiecuja ( zamowiony namiot i zapłacony gotowka bedzie dostarczony nastepnego dnia)Wreszcie przysylaja paczke jedna z siedmiu reszta podobno zagineła.Do tej pory nie otrzymalem zamowionego namiotu i zaplaconego gotowka.Nigdy wiecej nic wspolnego z ta firma .
W przypadku sprowadzenia namiotu z naszego magazynu centralnego zza granicy zawsze informujemy Klientów że jest to czas ok 2 tygodni. W tej sytuacji zawinił przewoźnik - my zawsze dokładamy wszelkich starań aby namiot szybko dotarł do Klienta. Praktycznie nigdy nie miewamy takich opóźnień w wysyłkach, ale niestety nie znaczy to że nie mogą się zdarzyć. Po zgłoszeniu przez Klienta że dotarła tylko 1 paczka z 7, niezwłocznie sprawa została monitorowana i zostało mu również zagwarantowane że jeżeli w przeciągu kilku dni zaginione paczki do niego nie dotrą ponowimy wysyłkę nowych brakujących elementów, a paczki odszukamy już poza realizacją zamówienia żeby Klient nie był poszkodowany. Paczki się odnalazły (Klient dostał kontakt do osoby z firmy spedycyjnej, także była to informacja potwierdzona że to po stronie spedycji była wina w kwestii opóźniania). Nam pozostało jedynie przeprosić za zaistniałą sytuację z nadzieją że powyższy Klient nie zniechęci się do współpracy z nami. Z wyrazami szacunku - Kudu Polska!
Korzystalem z kilka razy z uslug Kudu i innych firm zajmujacych sie namiotami , wrocilem jednak do nich maja serwis i to ich duza zaleta po za tym wynajmuja namioty i maja najszersza oferte na rynku w Polsce