Czy stoisko zatrudnia może studentów?
Amando, sądzę, że na takim stoisku każdy sobie poradzi. Zwłaszcza, że pewnie pracuje się w pojedynkę
Uwaga! Sprzedawany towar jest niezgodny z opisem na stronie. Pod zdjęciem GOGLI REVEL 3 Black Polar ATOMIC'a znajduje się opis w języku polskim, że: "W komplecie znajdują się ponadto zapasowe szybki na bardzo słabe warunki oświetleniowe." (cytat ze strony ski4you).Nie jest to prawda. Nie to jest jednak prawdziwym problemem. Zadzwoniłem do sklepu z informacją, że otrzymałem towar niezgodny z opisem. Nie składałem żadnych roszczeń. Od mało sympatycznej Pani usłyszałem, że nie potrafię czytać :-) a tekst w języku polskim jest bez znaczenia ponieważ został skądś skopiowany! Szczerze mówiąc gogle kupiłem w cenie promocyjnej i zdaję sobie sprawę, że błąd występuje w opisie. Mogę pozwolić sobie na kupno szkieł do gogli i nie potrzebuję wymuszać ich ze sklepu, ale reakcja profesjonalnego sklepu powinna być zupełnie inna - przyznanie się do błędu i szybka zmiana opisu na stronie, a nie mówienie klientowi, że nie potrafi czytać :-) Ja już nigdy nie zrobię u nich zakupów.
Beznadziejna firma ski4you. Beznadziejna atmosferta i wynagrodzenia. Szukajcie czegoś innego.