Personalservice Insel Rugen

Rugen

Ocena pracodawcy 4/6

na podstawie 31 ocen.

Opinie o Personalservice Insel Rugen

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Personalservice Insel Rugen

Administrator

Przestaliście aktywizować się w tym wątku. Co na to wpływa? Możecie po prawie 2-dniowej przerwie w dodawaniu opinii wypowiedzieć się na temat nowej atmosfery w firmie Personalservice Insel Rugen?

Dominika

Agencja ma opinię bardzo dobrego pracodawcy. Czy to jest powód, że przestaliście pisać na forum? Szkoda

Ixar
@Dominika 23.01.2018 10:59

Mnie zastanawia kto pisze te pozytywne opinie Bo na pewno nie te osoby,które miały do czynienia z Magdą !!!!

amm

jak mają zapotrzebowanie, a i aplikacji zbyt wiele nie otrzymają, to na pewno przyjmą. Do takich firm raczej nie ma wyścigu szczurów, można spokojnie próbować swoich sił i wysyłać ce fał. Powodzenia :)

była praktykantka

Ja za pośrednictwem tej firmy miała zorganizowane praktyki, ale również kontakt ze zwykłymi pracownikami, którzy dzięki tej firmie znaleźli pracę na Rugii ;) Oczywiście 7 tys, ale polskich złotych, a nie euro ;) Ja za same praktyki zarobiłam ponad tysiąc złotych (bez napiwków). Przyjeżdżając na miejsce nie musiałam się niczym przejmować, wszystko było dopięte na ostatni zamek włącznie z transportem z dworca do miejsca pracy :)

dfdf
@była praktykantka 25.03.2015 20:07

7 tysięcy w twoich snach ;) już głupot nie wypisuj bo tam byłem i wiem jaki tam macie bajzel na kółkach.

mc

oni szukaja pracy w hotelasrwie, gastronomii, pelen pakiet socjalny, praca przyjemna, umowa z Niemcem, nie sciagaja zadnych pieniazkow z wyplaty-wszystko zgodnie z umowa z pracodawca. firma naprawde godna polecenia. jak ktos chce pracowac, jest dobry(tzn. z doswiadczeniem), zna jezyk, to z pewnoscia dostanie korzystna prace i bedzie zadowolony-o ile oczywiscie nie ma sklonnosci do narzekania

jhh
@Kitka 28.02.2015 11:33

Dokładnie i potwierdzam. Te osoby co tam pięknie wypisują one tam siedzą i zarabiają marne groszaki i się ośmieszają w Polsce mówią że kokosy zarabiają haha

anonim

(usunięte przez administratora)

hultaj

ale szukasz pracy w tej firmie czy może poprzez te firmę? z tego co się doczytałem to sama firma znajduje się w Norwegii gdzieś przy Bergen czy też w samym Bergen, ale zajmują się raczej kwestią poszukiwania pracowników do różnych prac niż przyjmowaniem ludzi pod swoje skrzydła. Ktoś potwierdzi czy się nie mylę?

Xd

Polecam wyjazd do Niemiec i Austrii. Ludzie są tam normalnie traktowani, na wyspie na Rugii jest dyskryminacja polaków.

eeee
@Xd 09.07.2014 13:35

Tak masz rację, byłam tam na wyspie było gorzej niż poza wyspą. Pracowałam w Hamburgu, Frankfurcie i w Berlinie. Wszędzie było ok, ale na wyspie to już nie tak fajnie.

Martyna

Aj...ludzie sa wszedzie falszywi:) tutaj nie przyjeżdża zawierac sie znajomosci,a na pewno nie z Polakami :) dystans do pracy,szefostwa i znajomych Polakow musi byc! Poza tym jedni trafia na trzepniete szefostwo,inni na milutkich Niemcow:)

Keci

Witam, pracowałem tam na sezonie. Mam całkowicie swoją opinię na temat tamtejszej pracy. Napiszę tak: wyspa może cudna jak opisują inni ale za to ludzie są fałszywi itp. piszę zarówno o polakach jak i niemcach. (usunięte przez administratora)

Martyna

Agencja pracy jak najbardziej godna polecenia, pośredniczka potrafi znaleźć dobrą ofertę, zawsze znajduję oferty z mieszkaniem i zazwyczaj wyżywieniem w gratsie. W razie problemów służy pomocą, jeśli szukać pracy na wyspie-tylko przez Magdę Dicke.

vvvc
@Martyna 04.07.2014 01:48

no masz rację na 100% są biedni polacy nawet jeśli tam pracują i tak biedni są nadal, bo się dają w d.....ę ruch....ć ;)))

Liza

- 2013-09-01 15:40:03 nie umowa zlecenie tylo umowa o prace na czas probny pol roku. Slyszalam ze cos trzeba wtedy placic, ale nie moge do tego dojsc czy to prawda, czy tylko nas tak strasza zeby jak najwiecej na nas zarobic.A biuro przez które jesteście zatrudnieni to co nie mogą udzielić informacji ? A może się wstydzicie tam iść ?

?

nie umowa zlecenie tylo umowa o prace na czas probny pol roku. Slyszalam ze cos trzeba wtedy placic, ale nie moge do tego dojsc czy to prawda, czy tylko nas tak strasza zeby jak najwiecej na nas zarobic.

Mika

anonim - 2013-08-30 13:15:21 Wlasnie, dobre pytanie. Czy umowe mozna zerwac z kazdym momencie? Sa za to jakies konsekwencje? Umowa zlecenie, tak?nie zrywaj bo pójdziesz do więzienia ;D

?

nie o to chodzi, chodzi o to ze kiedy ja daje wypowiezenie pracodawcy wtedy zostaje obciazona ze strony biura rachunkiem za zalatwienie takich spraw jak np. Urzad Skarbowy czy meldunek?

Dami

- 2013-08-25 21:16:37 pracujac przez to posrednictwo pracy domu na pewno sie nie postawi. A taka prawda ze jesli ktos chce zarobic na dom to na pewno niech nie wybiera sie do pracy za granice przez biuro. Pamietajcie pytajcie dwa razy o ten sam szczegol zanim wyjedziecie za granice, jesli to mozliwe to proscie o zobaczenie umowy zanim wyjedziecie. Mam tez pytanie, czy ktos juz bedac z tego posrednictwa zrywal juz umowe??A co to za głupie pytanie??? Jak pośrednik może zrywać umowę z tobą kiedy mu się podoba to ty nie możesz zerwać z nimi?? od tego jest wypowiedzenie (czasem fikcyjne, którego czasem nie ma).

?

pracujac przez to posrednictwo pracy domu na pewno sie nie postawi. A taka prawda ze jesli ktos chce zarobic na dom to na pewno niech nie wybiera sie do pracy za granice przez biuro. Pamietajcie pytajcie dwa razy o ten sam szczegol zanim wyjedziecie za granice, jesli to mozliwe to proscie o zobaczenie umowy zanim wyjedziecie. Mam tez pytanie, czy ktos juz bedac z tego posrednictwa zrywal juz umowe??

Wersja Box

marek - 2013-07-30 07:50:27 oczekiwałem jakiejś sensownej odpowiedzi... nie jestem przekonany czy 7 tysięcy miesięcznie można wyciągnąć... ktoś może potwierdzić?Przeczytaj opinie to będziesz wiedzieć. Widać że jesteś naiwniakiem i wierzysz w takie brednie, a tam takich właśnie potrzebują. Dobre czasy, dobre zarobki się skończyły za granicą i nie licz na cuda.

Ejzaa

marek - 2013-07-27 09:07:54 czy ktoś orientuje się jak z warunkami płacowymi obecnie? Czego można się spodziewać po firmie? Dzięki za odpowiedźPłaca jest strasznie duża 7 tysięcy na miesiąc ;D życzę Ci powodzenia ;)

nowa

witam, mam pytanie, czy zrywajac wczesniej umowe z niemieckim pracodawca, bedac z posrednictwa [usunięte przez moderatora] placi sie jakis rachunek za to co biuro dla mnie zrobilo, np. Zalatwienie karty ubezpieczeniowej lub meldunku?

Moni

Ty chyba tam zbaraniał.. do reszty albo nie wiesz co piszesz...moja znajoma tam pracowała na sezonie...i ma inne zdanie. Nie wciskaj kitów ludziom bo kiedyś tego pożałujesz.

KALI

W POLSCE TEŻ JĄ WYKOŃCZYLI, MIAŁA DOŚĆ HEHE, A TERAZ UWAŻA ŻE NIEMCY JĄ LEPIEJ TRAKTUJĄ...;D CO ZA BABSZTYL....

Natalii

A dlaczego nie pracujesz do 12 godzin?? nie chce Ci się?? nie chcesz więcej pieniędzy zarobić?? chyba że Cię tak wykończyli że nie chcesz nadgodzin ;)

pracowita

jeśli chodzi o Panią [usunięte przez moderatora] to nie mogę złego słowa powiedzieć jest bardzo pomocna w każdej poważnej sprawie można się zgłosić i zawsze pomoże ale jak ktoś dzwoni do niej w sprawach błahych ze w ich toalecie nie ma papieru toaletowego no to wybaczcie [usunięte przez moderatora] załatwia prace a nie jest wasza niańką każdy wyjeżdża do pracy a nie na wakacje przed nikim nie będą rozwijać Niemcy czerwonego dywanu fakt że wypłata jest porównywalna z polska ale nie pracujesz po 12 godzin na dobę i guzik z tego masz tak jak w naszym kraju , Wyspa jest piękna praca jak dla mnie to codzienny fitness a jak ktoś nie umie pracować to niech siedzi w Polsce i narzeka na nasz rząd nic nie robi . za te godziny które tu pracuje to i tak jest dobrze

Empi

zzz - 2012-05-31 20:07:36 Pracy jest tu pełno co chwile ktoś odchodzi, ktoś przychodzi, ogólnie wszystko zależy gdzie trafisz, chętnie zatrudniają Polaków bo robimy za dużo mniejsze pieniądze niż Niemcy.Tak to prawda, niemieckie społeczeństwo to lebry i lewusy, dzięki polakom im tam wszystko funkcjonuje ;) Lewusy + duże zarobki. Oczywiście Polacy robią na nich na firmach, potem się okazuje że dostają ochłapy jak przychodzi wypłata i o dziwo polak robi 5 razy więcej a i tak dostaje ochłapy porównywalne z polską wypłatą. Polskie pośredniki to najgorsze [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] tam gdzie Polaki tam Cię wycyckają na mydle.

Marii

o boze - 2012-05-28 18:28:15 jestem w szoku ale sie nie dziwie,do nas do hotelu tez przyjechala ostatnio dziweczyna ktorej jednak nie zatrudnili bo nie maja takiej potrzeby. ja mam lepsza nowine. nam zabronili mowic w hotelu po polsku - ZABRONILI!!!! pod rygorem wyrzucenia z pracy ktora i tak jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ..... szukam czegos ale to trwa :( nie mam kasy zeby wrocic i naprawde nie moge sie odzywac do chlopaka po polsku :((((((Zabronili bo jest "Dyskryminacja ludzi z zagranicy" niestety, ja pamiętam sytuacje cytuje "jak nie umiesz języka to nie masz prawa się odezwać" !!

bolą cię głowa

Ciamciaramciaa - 2012-05-23 17:16:54 Ja także pracowałam w tej firmie.I nie wiem czemu piszecie takie bzdury?Jak ktoś nie potrafi pracować i wykonywać swoich obowiązków to niech tam nie jedzie.Wyspa jest przepiękna;) Pamiętajcie jedziecie tam do PRACY a nie na WAKACJE.Pięniądze owszem wypłacają tyle ile masz na umowie.Ty tam najwięcej pracujesz, czasem się nie przepracuj...za marne grosze. Słyszałem że 300 EURO masz miesięcznie ha !!

Iza

Renata - 2013-06-27 18:56:23 Ja mialam wiecej szczescia trafilam na bardzo wspanialego posrednika.Od roku pracuje w Berlinie jako opiekunka osob starszych...Agencja jest tez z tej wyspy co wasza nieszczesna Pani[usunięte przez moderatora]...az zal mi jak to czytam ze tak zle was potraktowala...U mnie od poczatku bylo wszystko jasne i dograne i juppppi mam prace legalna i jest wszystko w porzadku.Polecilam kolezance i tez jest zadowolona...moge podac meila do tego posrednika..jak chcecie zapytajcie ja polecam sprobujcie.[usunięte przez moderatora]Nie dziękuję ;) owocnej pracy życzę ;)

Renata

Ja mialam wiecej szczescia trafilam na bardzo wspanialego posrednika.Od roku pracuje w Berlinie jako opiekunka osob starszych...Agencja jest tez z tej wyspy co wasza nieszczesna Pani [usunięte przez moderatora]...az zal mi jak to czytam ze tak zle was potraktowala...U mnie od poczatku bylo wszystko jasne i dograne i juppppi mam prace legalna i jest wszystko w porzadku.Polecilam kolezance i tez jest zadowolona...moge podac meila do tego posrednika..jak chcecie zapytajcie ja polecam sprobujcie.[usunięte przez moderatora]

Pomoc

Takie kretactwa zglasza sie Urzedowi celnemu...oni sie zajmuja praca na czarno lub gdy pracodowca niemiecki oszukal polakow i nie zaplacil za gacie Pani [usunięte przez moderatora] tez sie wezma bo majac taka agencje trzeba dbac o swoich klientow !

Max

szukasz pracy? - 2012-05-26 19:22:17 pozowle sobie dodac kolejna opinie. [usunięte przez moderatora] niestety sama nie wie kogo i gdzie chce zatrudnic. siedze i czekam na powrot. okazalo sie ze praca miala byc a jej nie mam. fajnie przejechac sie we dwie strony. porazka. jestem w szoku. no brak mi slow.niech Ci zwróci pieniądze za przejazd w 2 strony jak nie ma dla Ciebie pracy !!

Zostaw opinię o Personalservice Insel Rugen - Rugen

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Personalservice Insel Rugen