Eco Instal

Kościan

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 127 ocen.

Eco Instal
2 127 6 1

Opinie o Eco Instal

Były

Dziś odbyła się licytacja komornicza w siedzibie Eco Instal, więc chyba nie jest jednak tam tak dobrze.

Krystyna

@marineczka, czy mogłabyś rozwinąć nieco Twoją intrygującą tezę? Jeśli dobrze zrozumiałam, to uważasz, że jest to świadoma polityka zatrudnieniowa firmy Eco Instal? A czy Ty sama należysz do grupy pracowników, którzy zostali przez tę firmę potraktowani w sposób przez Ciebie opisany?

Krystyna

@Sławek możesz napisać coś więcej na temat wynagrodzeń i ich regularności w Eco Instal? Osoby, które nigdy nie pracowały w tym miejscu, nie do końca rozumieją sytucję. Jak wcześniej pisałam - firma poszukuje nowych pracowników, czy naprawdę więc ma problem z płynnością finansową?

marineczka
@Krystyna 15.05.2018 07:54

firma poszukuje naiwnych pracowników od zawsze i niekoniecznie jest w trudnej sytuacji finansowej. W trudnej sytuacji finansowej to są pracownicy, którzy zaryzykowali spróbować, dlatego firmie dobrze się ma.

Krystyna

Zachęcam Was do napisania w jakiej aktualnie kondycji znajduje się Eco Instal? Może ktoś z użytkowników wypowiedzieć się w tej kwestii? Każda informacja o tej firmie będzie ważna dla osób chcących współpracować w niej.

marineczka
@Krystyna 16.06.2018 11:10

... oraz dla tych co liczą na odzyskanie od nich kasy!!

marineczka
@Krystyna 16.06.2018 11:10

...oraz dla chcących odzyskać od nich pieniądze!

Czarek

Czy są jakieś szanse na poprawę sytuacji?

$$$

Proponuję aby byli pracownicy i kontrahenci przedstawili sprawę w telewizji , może to poskutkuje. Mi też zalegają z wynagrodzeniem .

Sławek
@$$$ 21.04.2018 15:20

To mówiłem ja sławek spod szlabanu

Krystyna

@byłypracownik, @$$$, od jakiegoś czasu na forum pojawiają się głosy o wypłatach, a z drugiej strony Eco Instal poszukuje cały czas pracowników, więc chyba na zlecenia i wynikające z nich dochody nie powinno się narzekać. W jaki sposób próbowaliście z właścicielem wyjaśniać tę kwestię?

zzz

szkoda

Dzięki Bogu już były pracownik

Nie da się tego czytać, tych pozytywnych opinii. Kto to w ogóle piszę? Wydaję mi się, że właściciel bo widocznie tyle ma do roboty on jak i jego firma i jakoś szczególnie obciążony pracą nie jest to ma czas na wypjsywanie bredni. Firma jest mi winna kilka wynagrodzeń wstecz. Od roku nie dostałem żadnych pieniędzy pomimo próśb, telefonów, wezwań do zapłaty. Właściciel cham i prostak pierwszej kategorii. Dziwię się że jeszcze mu nikt ryja nie obił. Faworyzowanie jednych pracowników przed drugimi na porządku dziennym. Wypłaty z opóźnieniem jeśli w ogóle są, np. za miesiąc maj wypłata w sierpniu. To jest nieporozumienie. Jedźcie i zobaczcie jak wygląda zakład, na maszynach plomby komornika, samochody służbowe to 15 letnie Octavie, spójrzcie na stronę internetową i portfolio z ostatnich 2 lat jednym słowem żenada. Nic się tam nie dzieję i kupa długów względem pracowników. Szczerze ODRADZAM

były pracownik
@Dzięki Bogu już były pracownik 10.03.2018 08:07

zgadzam się z Tobą, milionowe długi od kilku lat wobec kontrahentów i pracowników, komornicy za komornikami, - to obraz tej "wspaniałej " firmy.Wszystkie wpisy o wspaniałości uskutecznia zarząd obecny i były, bo zapewniam że nie dowiecie się kto jest na prawdę w zarządzie a kto jest tylko marionetką, prawdę poznacie na sali sądowej ale to już będzie dla Was za późno, zasilicie szerokie grono wierzycieli.

Nadęty balon

Czy warto z firmą zacząć współpracę jako podwykonawca?? Ktoś podpowie?

Mixer
@Nadęty balon 15.09.2017 16:04

Daj znać Balon jak Ci poszło. Może jakiś pozytyw się trafi.

kula szpiegula

o tak tak Święte słowa - potwierdzam

Jamajka
@Nadęty balon 15.09.2017 16:04

Broń Boże. Mnie od 1.5 roku wiszą kasiorkę. Szkoda nerwów.

r

Wbrew temu co wypisuja tutaj ci wszyscy oszusci wyplata SA W TERMINIE

Em
@r 08.02.2018 12:36

Chyba JEST w terminie XDD Ale tak, zgadzam się z tym. Zawsze na czas, a nie wiem co ma reszta tutaj za interes zeby tak ściemniać.......

Byly
@r 08.02.2018 12:36

Hahaha :)))

*.*

eeej no nie robcie se jaaaaj. tutaj sie dobrze pracuje, serio, nie ma co robic tagedi. mi sie bardzo nie podoba to jak latwo i szybko mozna zniszczyc reputaacje dobremu pracodawcy. a to tylko przez zwykla ludzka zawisc.

Były pracownik
@*.* 01.02.2018 15:37

Dobremu??? Pozostawię to już bez komentarza. Ci wszyscy którym się tak super pracuje za super pieniadze... dowiedzcie się jutro albo pojutrze kiedy będą płacić zaległości wobec pracowników i odpowiedzcie tutaj . Czytając regulamin serwisu pomowienia będą usuwane więc napiszę do administratorów by usunąć wszystkie pozytywne komentarze jak tego nie zrobicie

szadoł
@Były pracownik 05.02.2018 20:44

XDDD Chyba nie wiesz co oznacza ''pomówienia''

Ada

Firma okej, mój tata u nich pracuje i widze, ze raczej jest zadowolony z pracy. Kasę ma, stać go zeby pojechac na wakacje. Do tego zawsze rano wychodzi usmiechety do pracy, wiec chyba tak zle tam nie jest.

Nicki
@Ada 13.12.2017 10:41

a tatuś Skarbie jest Prezesem czy właścicielem? bo to by wtedy tłumaczyło i jego zadowolenie i Twoje wakacje...

xdi

Firma daje szanse ludziom ktorzy chca sie czegos nauczyc a przy tym zarobic calkiem spoko wiec jak dla mnie jest to firma do polecenia

Wujek Google

Ludzie, nie przesadzajcie w tej firmie jest bardzo w porządku! Wypłaty są normalnie na czas i wszystko jest okej.

XYZ
@Wujek Google 26.01.2018 10:53

Nie wierzę w żadną pozytywną opinię.Jeżeli jest tak dobrze, to dlaczego byli pracownicy nie otrzymują zaległego wynagrodzenia?

Były pracownik
@XYZ 30.01.2018 11:54

Bo jest aż tak dobrze że nikt nie ma nawet okazji pomyśleć o zaległościach wobec innych. Normalnie kur... utopia tam jest.

aktualny pracownik
@Były pracownik 30.01.2018 13:02

A ja sie zastanawiam jaki interes maja byli pracownicy w wypisywaniu tutaj nieprawdy........

były pracownik
@aktualny pracownik 31.01.2018 09:51

A ja się zastanawiam, kto się podszywa pod aktualnych pracowników i wypisuje te bzdety o regularnych wypłatach. Prawda jest taka, ze w ECo Instalu zobaczysz swoje pieniądze jak Ci się przyśnią i tylko wtedy.

aktualny pracownik
@były pracownik 31.01.2018 15:15

Skoro jestes BYLY to skad mozesz wiedziec co sie aktualnie dzieje w firmie i jak wyglada sytuacja z wyplatami, co?

Elo

Widac golym okiem ze firma sie rozwija, jest wiecej nowych miejsc pracy. Bardzo fajnie. Bo ja tu lubie rpacowac. Firma wyplacalna, uczciwa, pracownikow traktuje w porzadku.

Małszo

Firma godna polecenia. Co prawda ja włąśnie skończyłęm z nimi współpracę, ale to już bardziej z powodów osobistych, o których tu nie będę pisać. W każdym razie skoro po zakończonej współpracy wchodzę specjalnie na to forum żeby wystawić firmie pozytywną ocenę to samo to już oznacza, ze na prawdę warto tu się zatrudnić. Wypłaty na dobrym poziomie, zawsze terminowo (wiem, że to nie powinna być zaleta a standard, ale wszyscy wiedza jak jest nie raz w innych firmach, więc uważam, ze warto o tym wspomnieć). Oprócz tego atmosfera dobra, bardzo fajni ludzie pracują w tej firmie, wszyscy są wobec siebie w porządku i pomocni. Przełożeni też traktują pracownika z szacunkiem. Z urlopami nie było problemu. Ogólnie oceniam Eco Instal baaardzo pozytywnie.

nebesky
@Małszo 18.01.2018 09:38

Bardzo podobra mi sie ta wypowiedz ECo Instal to dobry pracodawca wbrew tym wszystkim hejterom co piszom nieprawdee

Pracownik

Jeszcze nie spotkałam się z tym, żeby wszyscy byli zadowoleni z firmy. Zawsze mówię, że dobry pracownik ma wszędzie dobrze.

PL

Co ty chrzanisz... jakieś bzdury, zawsze wszystkie wypłaty były i zawsze w terminie, przestancie wymyslac ludzie

kawa
@PL 19.01.2018 12:40

Dokłąadnie w Eco Instal bardzo spoko się pracuje, a jeśli chodzi właśnie o wypłaty to ZAWSZE są na czas.

anonymous
@kawa 22.01.2018 10:24

wyplaty terminowe, to akurat jest na 100%

tutti frutti
@Pracownik 18.01.2018 17:11

Świetnie powiedziane!!

Tomasz Mach

Nie polecam. Firma jest mi nadal winna prawie 100 000 zł, wyroki sądowe sobie, a komornik nie może nic znaleźć. Za chwilę wytoczę sprawę karną byłemu prezesowi (temu od Indian) i każdemu kto po min nastąpił o celowe oszustwo.

Były pracownik 12
@Tomasz Mach 11.01.2018 14:17

Ja też!

anonim

(usunięte przez administratora)

Szysz

Mi przez chwilę zalegali z wypłatą, ale był to tylko miesiac więc szybko dostałem kase i bardzo mnie za to przeraszali więc w sumie nie mam za złe. Każdej firmie może się zdarzyć.

bartko

BZDURA!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH, ŻE TO NAJPEWNIEJ PISZE KONKURENCJA ALBO JAKIŚ BYŁY PRACOWNIK KTÓRY CHCE ZASZKODZIĆ FIRMIE Z NIEWIADOMYCH POWOWDÓW! JA PRACUJE DŁUGO I TYLKO RAZ MIAŁĘM PROBLEM Z WYPLATA, ALE SZYBKO TO NAPRAWILI!

Były pracownik
@bartko 16.01.2018 09:47

Długo to znaczy?

bartko
@Były pracownik 16.01.2018 13:41

PARE LAT

Jasiek

Ja bardzo dobrze wspominam pracę tam, świetna atmosfera, super ludzie, kasa przecietna. Bardzo fajnie sie tam czułęm.

Milionnn

Firma stabilna, wypłacalna, z wyplatami nie ma problemow, a atmosfera tez w porządku.

Bigos
@Milionnn 05.01.2018 12:08

Firma pnie się w górę co raz szybciej! I dobrze, bo to świetny pracodawca!

Normalka
@Bigos 08.01.2018 14:19

Moim zdaniem nie jest aż tak kolorowo jak opisujecie.. Dla mnie jest po prostu okej. Normalna praca za normalne, przeciętne pieniądze. Bez ochów i achów, atmosfera ujdzie. Ja chodzę tam bez żadnych wiekszych emocji. Robie swoje i do domu.

anonymous
@Normalka 09.01.2018 10:42

Dokłądni zwykla praca zwykla firma wyplaty na przeciętnym poziomie

CYK

tE WSZYSTKIE POZYTYWNE OPINIE SA PRAWDZIWE JA TU PRACUJE JUZ DLUGO I NIE NARZEKAM PRACA BARDZO SPOKO

kula szpiegula

Miesiąc temu było tu 117 opinii. Dzisiaj jest tylko 85 i to samych pozytywnych. Negatywne komentarze zostały usunięte - a szkoda bo były bardzo bardzo prawdziwe i użyteczne. Ciekawe, kto z obecnych pracowników firmy jest w stanie (poza prezesami i właścicielem) potwierdzić poniższe brednie.(usunięte przez administratora)

kula szpiegula
@kula szpiegula 21.12.2017 21:43

...ale i jego komentarz został usunięty... zbyt prawdziwy czy niewygodny?

dajcie spokój

Dla mnie jest okej, a te brednie o niewypłaconych pieniądzach to ewidentnie pisze konkurencja... Wiecie co, dajcie sobie juz z tym spokoj, bo to smiesznie wyglada...

heloł?

Jaka dyrekcja?? Mi wszystko wypłacają w terminie i jestem zadowolony ogólnie z pracy.

Dostawcy

My z kolei jestesmy dostawcą i tez wszystkie faktury mamy opłacone. Nigdy nie było problemu we współpracy z Eco Instal.

kooperacja
@Dostawcy 16.11.2017 11:15

Dokladnie, my tez zadnych problemow z tą firmą nie mielismy. Wspolpraca zawsze przebiega pomyslnie. Jestem w szoku czytajac te negatywy. I srednio chce mi sie wierzyc, że są prawdziwe...

Euzo
@kooperacja 12.12.2017 10:10

Te brednie pisze konkurencja, jestem o tym swiecie przekonany

D.
@Euzo 15.12.2017 09:30

A mi się jeszcze wydaje, że może to być jakiś były niezadowlony pracownik taki co mu sie pracować nie chciało, a wiemy, ze tutaj takich sporo jest i było.....

korba

Polecam, firma stawia bardzo na dobre przeszkolenie i dobro pracownika. Da sie to zauważyć gołym okiem. Jest szacunek i dobre podejscie do pracownika.

anonymous

Praca w porzadku za spoko pieniadze

Cuba

Firma, w której po prostu pracuje się dobrze i traktują cie z szacunkiem.

po prostu adam

Pensja zła nie jest, na stanowisku kierowniczym jestem wiec nie narzekam.Pracy jest sporo, ale do przeżycia. Współpracowników mam bardzo w porządku więc w takiej ekipie pracuje się przyjemnie.

Poczytny

Firma ma się bardzo dobrze i sie rozwija, nastapilo troche zmian, natomiast w dobrym kierunku. Ja widze poprawę, na prawdę. Zaczęli lepiej traktować pracowników. Nie ma się teraz już praktycznie o co czepiać.

anonymous
@Poczytny 05.12.2017 11:29

no i chodzisz do pracy z lepszym komfortem psychicznym

Zostaw opinię o Eco Instal - Kościan

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Eco Instal