Budinpol

Wrocław

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 37 ocen.

Budinpol
2 37 6 1

Opinie o Budinpol

Karol

elo Znalazłem oferte na zastepce kierownika w tej firmje. Co sie robi na tym stanowisku i ile płaco? Jest karta sportowa i takie tam? kierownik przełorzony spoko jest nie ciśnie? i ile tam zmjan jest????

Gutek

Wysokość wynagrodzenia ustala się na rozmowie a nie na forum. Niektórzy mają przyjemność z pisania bzdur żeby tylko zaszkodzić.

Zainteresowany

Zastępca kierownika magazynu jakie zarobki jakie opinie? Jaka jest atmosfera w pracy?

kro
@Zainteresowany 03.10.2018 05:06

Lipa kierownik 2500 netto , z nadgodzinami , żenada .

Zainteresowany
@kro 03.10.2018 13:59

to bardzo mało jest. A jaka panuje atmosfera? Jest ciśnienie?

Administrator

Znaczenie atmosfery w miejscu pracy jest coraz większe. Czy podobnie jest w Budinpol? Napisz, co o tym myślisz, ułatwiając tym samym innym osobom podjęcie decyzji związanej z pracą w przedsiębiorstwie.

znam temat

pajacowaty piotruś już się kończy, więc nawet się tam nie zatrudniajcie, bo to będzie bardzo krótka kariera

Iwona

Przeglądając stronę internetową Budinpol, w zakładce aktualności zauważyłam, że w maju 2017 firma ta zorganizowała dla swoich klientów grilla. Czy pracodawca ten w podobny sposób traktuje swoich pracowników i zapewnia im różnego rodzaju imprezy integracyjne? Jeżeli tak, jest to, jak oceniacie takie gesty od pracodawcy skierowane w Waszą stronę? Możecie podzielić się swoim zdaniem w tej kwestii?

Ma. cin

Ta firma to porażka. Pracuja tam ludzie którzy obsługę klienta przejeli z PRL-u. Robą łaskę że się odezwią, Nie przestrzega się tam żadnych zasad bhp, ppoż.pracownicy są wykorzystywanie. Panie 'prezesie' niech szanowny Pan nie wykorzystuje pracowników w celach prywatnych zwanych Bukowice. Mam nadzieję że pan padnie z tą firmka smieszna. Chamstwo ma swoje miejsce.

Stach
@Ma. cin 25.10.2017 20:38

Widzę ze ktoś miał wyjazdy na ranczo prezesa .

szukający

zaraz , zaraz to nie portal o firmach, tylko dla ludzi szukających pracę, to może ktoś napisze jak jest tam teraz, ale mówię o PRACY a nie o tym jak firma wygląda i pracuje.........

Iwona

Jak obecnie wygląda praca w Budinpol? Chętnie dowiemy się jak wyglądają teraz warunki zatrudnienia. Jeśli pracujesz w firmie podziel się swoimi doświadczeniami.

kaoa

cześć! wiecie jak wyglada u nich oferta pracy jako Magazynier - Operator Wózków Widłowych? bo chyba trzba mieć jednak krzepę tak naparwde i to całkiem sporą.

as

piszecie że 'S' taki i taki,kupcie dyktafon z kamerą i macie MOBBERA.

:-)

Szef ostatnio bawi się w "wielkiego brata". Pomontował wszędzie kamery i podgląda pracowników. Patrzy za co im jeszcze zabrać i tak już małe pieniądze. Widzę że szef się jeszcze nie nauczył że przez kasę może zmotywować pracowników. A nie tylko zabierać za to lub za tamto.

gość 1

Witam firma jak firma pracowałem tam parę ładnych miesięcy i coś mogę powiedzieć na temat pracy. Może zacznę od pozytywów : Atmosfera jest ok i ludzie czyli pracownicy są super można na nich liczyć pomogą jak trzeba ( ale nie wstawienie się u szefa każdy się boi) Wypłata na czas to się chwali Szkolenia itp to na wielki plus Minusy: Szef - bez komentarza człowiek który nie szanuje pracowników i na tym zakończę Podstawy niskie strasznie niskie Premia jest tak mały procent od sprzedaży że ile człowiek by nie zrobił dostanie ochłapy dosłownie. Wyganianie na urlop zaległy i ten nowy od początku nowego roku na siłę Dyrektorzy siedzą bo siedzą ale żeby coś pomóc i wstawić się u szefa albo coś załatwić to nie ma takiej opcji. Generalnie trzeba gdzieś pracować ale nie w tej firmie można poszukać innej pracy za zdecydowanie lepsze pieniądze i premie bo tutaj się nie da zarobić nawet przyzwoitych pieniędzy nie mówiąc o jakiś kokosach.

bugi

prezes budinpolu bawi sie ludzmi traktuje ich jak śmieci mycie felg od jego jaguara to koszmar

myjnia
@bugi 01.02.2016 00:48

umyj je jakimś kwasem i bedzie po temacie haha

:-)

widzę że pare wcześniejszych wpisów z opisaną całą prawdą o firmie i panujących tam warunkach zostało usuniętych ! Ciekawe dlaczego? Hm....

mietek9999

Witam i znów w Budinpolu jest problem z magazynierami. Zamiast wydawać towar w jak najkrótszym czasie klientom to garstka ludzi która została ma inne ważniejsze zadania i prace zlecane lub bawią się w kucharzy. Ja sam czekałem ostatnio na wydanie towaru 40 minut i to przez brak odpowiedniej ilości magazynierów. Więc pytam o co tam chodzi ?

wacek
@mietek9999 20.05.2015 21:27

nie ma komu robic a tym co zostali nie chce sie za trzech robic ot i caly temat, ciagle szukaja ludzi do pracy ale bez dluzszego skutku

yrek

Z tego co wiem to Budinpol ma kilka oddziałów, czy dobrze myślę? Ktoś wcześniej straszył, ze firma sie kończy ale chyba nie jest to prawdą. Nie tak łatwo zamknąć firmę z 20 - letnim stażem. Poza tym jeśli są tak solidnym pracodawcą, jak solidnie podchodzą do klienta to nie mam pytań - na niektóre ze swoich usług dają 20 - letnią gwarancję, to niespotykane u innych.

on

mat umowy są ok wypłaty przed czasem atmosfera każdy ocenia z własnej perspektywy. Jak ktoś chce pracować a nie udawać że pracuje to może się tam dużo nauczyć...

przedstawiciel

znowu szukaja przedstawiciela, niezła tam rotacja w tym dlugim baraku hehe

mat

jestem osobą młodą, na dobrą sprawę dopiero zaczynam swoje życie zawodowe, dlatego potrzebuje rady i wyjasnienia pewnych kwestii. Interesuje mnie szczególnie czy firma jasno przedstawia warunki wspołpracy, czy wynagrodzenia wypłacane są terminowo oraz jaki jest kontakt z przełożonymi?? czy mam jakies szanse na zatrudnienie w tej firmie? chociaz na okres probny.

obiektywny

A ja muszę powiedzieć, że praca w budinpolu jest w porządku. Trzeba przyznać szef jest czepialski, ale jak się robi co do ciebie należy jest ok, na pewno lepiej się pracuje niż w fabryce.

portier

ta firma sie konczy wiec uwazajcie jesli chcecie tam podjac prace i koniecznie wezcie to pod uwage

przyszly kierowca

skladalem papiery w tej firmie na kierowce. kasa jaka zaproponowali jest smieszna. jesli starzy kierowcy tyle zarabiaja to cud ze jeszcze nikt nie odszedl.

ciekawy janek

a co tam się dzieje ze co chwila nowych ludzi szukają na wszystkie stanowiska na pracuj. pl? jebną z hukiem na dniach czy jak i ludzie wieją?

były pracownik

kilkanaście lat temu pracowałem w firmie ... 2 miesiące. jeśli chodzi o wypłatę to pierwsza była na czas, a druga z poślizgiem ponieważ prezes musiał zapłacić za jakiś bloczki betonowe. atmosfera w pracy beznadziejna! czytając wszystkie negatywne wypowiedzi zgadzam się z nimi w 100%. jedynym pozytywem były w tamtym okresie szkolenia asortymentowe. moim zdaniem jest to dobre miejsce na złapanie kontaktów i obycie się materiałami budowlanymi.

bartek

witam jak wygląda tam praca kierowcy

Krzysiek

Od głodu wojny Putina i P.S. Uchroń nas Panie!!!

aaa

Początek sezonu a tutaj mamy nową taktykę.Jak najmniej ludzi do pracy.Gratulacje !!!!!!! Wnioski nasuwają się same.Uciekać jak najdalej .Przypomina to równie pochyłą i z zatwardziałym systemem prezesa nieodwracalną.Drodzy Państwo szerokim łukiem omijamy i śmiejemy się z tego kabareciku.

***

... i znowu parę osób się zwolnilo. moze czas pomyśleć o podwyżce. aby pozostali nie uciekli.

juzew

Niby poszukują do pracy a twarze ciągle te same w ich sklepach wiec o co chodzi z tymi ogloszeniami. Po prostu zbieraja "cefałki" a nóź im sie trafi jakis zdesperowany inżynier ? :-)

Zostaw opinię o Budinpol - Wrocław

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Budinpol