Opinie o ebilet.pl - eBilet Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Ebilet Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Ebilet Sp. z o.o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi hotelarskie dla firm
Usługi hotelarskie dla firm Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Ebilet Sp. z o.o. w Warszawa

Były P
Pracownik

Żenująca firma, wstyd mi było w niej pracować. Okropne traktowanie klientów, nie odpowiadanie na reklamacje (informowanie ludzi, którzy nie otrzymali opłaconego biletu, że firma ma do 30 dni do odpowiedzi). Nieprzyjemna atmosfera w pracy, brak profesjonalizmu.

Paula
Inne
@Były pracownik 2

A jak już zdarzają się podwyżki to jakie to są kwoty i jak często? Co takiego trzeba zrobić żeby zasłużyć na sympatię przełożonych, wystarczy zgadzać się z ich zdaniem?

Inia Nowy wpis
Inne

Polecacie pracę jako Marketing Automation Specialist? Chciałabym wiedzieć jak wygląda kwestia oczekiwań co do wynikow, czy pracodawca racjonalnie wyznacza cele? W ogłoszeniu to nie jest zapisane jakoś szczegółowo a mi zależy ze względu na doświadczenia z poprzednim pracodawcą by to wiedzieć.

Anonim Nowy wpis
Kandydat

Nie polecam procesu rekrutacji w firmie. Nie rozumiem po co obiecywać odzew kiedy się nie ma w planach go robić. Człowiek czeka, ma inne oferty, a tu zero feedbacku mimo że miał być.

anonim Nowy wpis
Inne

Pracuje ktoś na hybrydzie u nich? Stanowisko Marketing Automation Specialist mnie interesuje. W ogłoszeniu właśnie podają, że jest model pracy hybrydowej, ale nie napisali nic dokładnie o tym, jak to się rozkłada godzinowo, ile dni w biurze ile w domu, może tutaj się dowiem? Byłoby super.

Małgorzata Nowy wpis
Inne

Hmm opinie klientów też coś zawsze mówią o firmie ale czy nikt nie pracuje tutaj i nie może czegoś powiedzieć? Wolałabym jednak czegoś od pracowników się dowiedzieć, ponieważ szukam pracy, nie ich usług... wiadomo, jakie mają teraz oferty i jakiego doświadczenia oczekują? Dziękuję

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w Ebilet Sp. z o.o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mona
Inne

Nie polecam Chciałam zmienic miejsce z Gdańska na Poznań ale okazało sie to problemem Zwrotu brak Jak od każdego klienta przywłaszcza sobie ponad stówkę to sie nazbiera Zenująca firma

anonim
Inne

Orientujecie się, czy firma przyjmuje tutaj kogoś do pomocy przy obsłudze strony internetowej? :) Jeśli tak, to jakie wymagania należy spełniać, aby mieć szansę na pracę w tym miejscu? Czy brane pod uwagę jest doświadczenie? A może wykształcenie? Kto wie, niech powie, jak jest? :))) Dodatkowo, na jakie wynagrodzenie można liczyć? Ktoś zna widełki i chce się nimi podzielić? :p

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania w Ebilet Sp. z o.o.?

Franc
Inne

Szanowni Państwo. Właśnie otrzymałem decyzję z PZU, że nie będzie zwrotu pieniędzy za bilet. Dodam,że ubezpieczyłem się z powodu rezygnacji z udziału w imprezie. Ale odzyskać pieniądze od ubezpieczyciela jest trudno. Trzeba spełnić warunki, o których nigdzie nie wspomniano. Dopiero jak zacząłem dochodzić swoich praw to mi wszystko powiedziano co i jak. Więc ubezpieczenia biletu to dodatkowe koszty i nic się z tego nie wyciągnie. Dodatkowo opłata manipulacyjna pobierana przez ebilet i tak koszty zakupu wzrastają.

Agnieszka
Inne

Ktoś się orientuje jakie mogą być przedziały zarobków Key Account Menagera w Gdańsku? Co firma ma na myśli oferując "turystykę zespołową"? Chodzi o wspólne wycieczki?

NIK
Inne

Kupiłem dwa bilety na mecz koszykówki. Następnie chciałem zamienić bilet ulgowy na normalny. Moja prośba , zresztą dwukrotna, przerosła możliwości firmy. Nie polecam, brak profesjonalizmu .

anonim
Inne

hej, sporo tutaj opinii klientów zakupujących bilety na różne imprezy muzyczne, a ktoś może z pracowników tutaj zagląda i mógłby powiedzieć czy będą kogoś zatrudniali w tym roku lub z początkiem przyszłego? chciałbym załapać się do nich do marketingu, ktoś powiedziałby jaka jest u nich atmosfera? zakładam, że sporo młodych ludzi musi u nich pracować? no i czy pracownik u nich ma zniżki na te wszystkie eventy muzyczne?

Marek Gn
Inne

W dniu zakupu otrzymałem bilet na koncert Anity Lipnickiej który się już odbył w Lublinie - system zezwolił na taką transakcję. Pomimo deklaracji brak działań ze strony ebilet na zmianę lokalizacji wydarzenia i załatwienie sprawy tak aby klienty nie był poszkodowany. Tylko nieskończona korespondencja e-mailowa... Brak biletów brak kasy. Nie polecam.

anonim
Inne

Hej, a czy często przyjmują nowe osoby do pracy? Widziałam archiwalną ofertę dla key account managera, ale nic nowego znaleźć nie mogę. Rotacja tak mała w firmie czy źle szukam?:) Nie wiem też na jaką umowę zatrudniają, już od pierwszych dni jest umowa o pracę? I ponoć można pracować hybrydowo, przeważa praca z domu czy z biura?

yoshi
Inne

Kupilom bilet na weekend japonski, po zakupie nie dostalom zadnego potwierzenia ja mail ani wiadomosc na stronie tez informacji brak, wyrzucilom 17 zlotych w bloto absolutnie nie polecam juz bardziej sie oplaca na miejscu bilet kupowac jezeli macie taka mozliwosc!!

Były P
Pracownik

Żenująca firma, wstyd mi było w niej pracować. Okropne traktowanie klientów, nie odpowiadanie na reklamacje (informowanie ludzi, którzy nie otrzymali opłaconego biletu, że firma ma do 30 dni do odpowiedzi). Nieprzyjemna atmosfera w pracy, brak profesjonalizmu.

Izabela Stobiecka
Inne
@Były P

Zgadzam się w 100 procentach.

Urszula
Inne
@Były P

Przykro mi. A jak tę pracę oceniasz od strony finansowej?

Były pracownik 2
Były pracownik
@Były P

potwierdzam opinię. Okropne miejsce. Słabe traktowanie pracowników o klientach już nie wspomnę Spijanie z dzióbków aż się niedobrze robi plus trzeba się zawsze zgadzać ze zdaniem rządzących tym cyrkiem bo w przeciwnym wypadku podwyżka lub awans nierealny. Dobre miejsce dla zawodowych, dwulicowych wazeliniarzy.

Czesław
Inne
@Były pracownik 2

Czyli można awansować tylko trzeba dobrze żyć z kierownikiem. Tylko to się liczy do zdobycia lepszego stanowiska? A nie kwalifikacje i doświadczenie?

Paula
Inne
@Były pracownik 2

A jak już zdarzają się podwyżki to jakie to są kwoty i jak często? Co takiego trzeba zrobić żeby zasłużyć na sympatię przełożonych, wystarczy zgadzać się z ich zdaniem?

Kolejny zawiedziony
Inne

Porażka. Nie potrafią zorganizować sprawnej sprzedaży biletów na większe imprezy. Strona się zawiesza, sprzeczne komunikaty z ich strony, przy rezerwacji biletów- brak możliwości przejścia do zakupu i utrata biletów, brak kontaktu z operatorem. Porażka.

Pytanie
 Pytanie

Czy istnieje możliwość rozwoju w Ebilet Sp. z o.o.?

zbigniew
Inne

Nie kupujcie u tych (usunięte przez administratora)biletów , okradli mnie na 307 zł. Zakupiłem bilety , przyszedł link do wydruku biletów bez możliwości ich wydruku . Dzwoniłem ,meilowałem echo , dzień po imprezie wysłali mi ponownie bilety z możliwością wydruku . Oczywiście pieniądze sobie przywłaszczyli , banda (usunięte przez administratora).

uguntina
Inne

awful service!!!!!! transaction didnt went through for TS Eras Tour! Sue them!!! Reserved for 2 hours and no way to pay for god damn tickets!!!!! Disappointed. Ew. AND they do not pick up the phone and do not answer the e-mail, so dont bother contacting them. They do not care :))))))))

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Ebilet Sp. z o.o.?

Zostaw merytoryczną opinię o Ebilet Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Ebilet Sp. z o.o.
2.3/5 Na podstawie 98 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Ebilet Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii