Żenująca firma, wstyd mi było w niej pracować. Okropne traktowanie klientów, nie odpowiadanie na reklamacje (informowanie ludzi, którzy nie otrzymali opłaconego biletu, że firma ma do 30 dni do odpowiedzi). Nieprzyjemna atmosfera w pracy, brak profesjonalizmu.
A jak już zdarzają się podwyżki to jakie to są kwoty i jak często? Co takiego trzeba zrobić żeby zasłużyć na sympatię przełożonych, wystarczy zgadzać się z ich zdaniem?
Polecacie pracę jako Marketing Automation Specialist? Chciałabym wiedzieć jak wygląda kwestia oczekiwań co do wynikow, czy pracodawca racjonalnie wyznacza cele? W ogłoszeniu to nie jest zapisane jakoś szczegółowo a mi zależy ze względu na doświadczenia z poprzednim pracodawcą by to wiedzieć.
Nie polecam procesu rekrutacji w firmie. Nie rozumiem po co obiecywać odzew kiedy się nie ma w planach go robić. Człowiek czeka, ma inne oferty, a tu zero feedbacku mimo że miał być.
Pracuje ktoś na hybrydzie u nich? Stanowisko Marketing Automation Specialist mnie interesuje. W ogłoszeniu właśnie podają, że jest model pracy hybrydowej, ale nie napisali nic dokładnie o tym, jak to się rozkłada godzinowo, ile dni w biurze ile w domu, może tutaj się dowiem? Byłoby super.
Hmm opinie klientów też coś zawsze mówią o firmie ale czy nikt nie pracuje tutaj i nie może czegoś powiedzieć? Wolałabym jednak czegoś od pracowników się dowiedzieć, ponieważ szukam pracy, nie ich usług... wiadomo, jakie mają teraz oferty i jakiego doświadczenia oczekują? Dziękuję
Nie polecam Chciałam zmienic miejsce z Gdańska na Poznań ale okazało sie to problemem Zwrotu brak Jak od każdego klienta przywłaszcza sobie ponad stówkę to sie nazbiera Zenująca firma
Orientujecie się, czy firma przyjmuje tutaj kogoś do pomocy przy obsłudze strony internetowej? :) Jeśli tak, to jakie wymagania należy spełniać, aby mieć szansę na pracę w tym miejscu? Czy brane pod uwagę jest doświadczenie? A może wykształcenie? Kto wie, niech powie, jak jest? :))) Dodatkowo, na jakie wynagrodzenie można liczyć? Ktoś zna widełki i chce się nimi podzielić? :p
Jaki jest styl zarządzania w Ebilet Sp. z o.o.?
Szanowni Państwo. Właśnie otrzymałem decyzję z PZU, że nie będzie zwrotu pieniędzy za bilet. Dodam,że ubezpieczyłem się z powodu rezygnacji z udziału w imprezie. Ale odzyskać pieniądze od ubezpieczyciela jest trudno. Trzeba spełnić warunki, o których nigdzie nie wspomniano. Dopiero jak zacząłem dochodzić swoich praw to mi wszystko powiedziano co i jak. Więc ubezpieczenia biletu to dodatkowe koszty i nic się z tego nie wyciągnie. Dodatkowo opłata manipulacyjna pobierana przez ebilet i tak koszty zakupu wzrastają.
Ktoś się orientuje jakie mogą być przedziały zarobków Key Account Menagera w Gdańsku? Co firma ma na myśli oferując "turystykę zespołową"? Chodzi o wspólne wycieczki?
Kupiłem dwa bilety na mecz koszykówki. Następnie chciałem zamienić bilet ulgowy na normalny. Moja prośba , zresztą dwukrotna, przerosła możliwości firmy. Nie polecam, brak profesjonalizmu .
hej, sporo tutaj opinii klientów zakupujących bilety na różne imprezy muzyczne, a ktoś może z pracowników tutaj zagląda i mógłby powiedzieć czy będą kogoś zatrudniali w tym roku lub z początkiem przyszłego? chciałbym załapać się do nich do marketingu, ktoś powiedziałby jaka jest u nich atmosfera? zakładam, że sporo młodych ludzi musi u nich pracować? no i czy pracownik u nich ma zniżki na te wszystkie eventy muzyczne?
W dniu zakupu otrzymałem bilet na koncert Anity Lipnickiej który się już odbył w Lublinie - system zezwolił na taką transakcję. Pomimo deklaracji brak działań ze strony ebilet na zmianę lokalizacji wydarzenia i załatwienie sprawy tak aby klienty nie był poszkodowany. Tylko nieskończona korespondencja e-mailowa... Brak biletów brak kasy. Nie polecam.
Hej, a czy często przyjmują nowe osoby do pracy? Widziałam archiwalną ofertę dla key account managera, ale nic nowego znaleźć nie mogę. Rotacja tak mała w firmie czy źle szukam?:) Nie wiem też na jaką umowę zatrudniają, już od pierwszych dni jest umowa o pracę? I ponoć można pracować hybrydowo, przeważa praca z domu czy z biura?
Kupilom bilet na weekend japonski, po zakupie nie dostalom zadnego potwierzenia ja mail ani wiadomosc na stronie tez informacji brak, wyrzucilom 17 zlotych w bloto absolutnie nie polecam juz bardziej sie oplaca na miejscu bilet kupowac jezeli macie taka mozliwosc!!
Żenująca firma, wstyd mi było w niej pracować. Okropne traktowanie klientów, nie odpowiadanie na reklamacje (informowanie ludzi, którzy nie otrzymali opłaconego biletu, że firma ma do 30 dni do odpowiedzi). Nieprzyjemna atmosfera w pracy, brak profesjonalizmu.
potwierdzam opinię. Okropne miejsce. Słabe traktowanie pracowników o klientach już nie wspomnę Spijanie z dzióbków aż się niedobrze robi plus trzeba się zawsze zgadzać ze zdaniem rządzących tym cyrkiem bo w przeciwnym wypadku podwyżka lub awans nierealny. Dobre miejsce dla zawodowych, dwulicowych wazeliniarzy.
Czyli można awansować tylko trzeba dobrze żyć z kierownikiem. Tylko to się liczy do zdobycia lepszego stanowiska? A nie kwalifikacje i doświadczenie?
A jak już zdarzają się podwyżki to jakie to są kwoty i jak często? Co takiego trzeba zrobić żeby zasłużyć na sympatię przełożonych, wystarczy zgadzać się z ich zdaniem?
Porażka. Nie potrafią zorganizować sprawnej sprzedaży biletów na większe imprezy. Strona się zawiesza, sprzeczne komunikaty z ich strony, przy rezerwacji biletów- brak możliwości przejścia do zakupu i utrata biletów, brak kontaktu z operatorem. Porażka.
Czy istnieje możliwość rozwoju w Ebilet Sp. z o.o.?
Nie kupujcie u tych (usunięte przez administratora)biletów , okradli mnie na 307 zł. Zakupiłem bilety , przyszedł link do wydruku biletów bez możliwości ich wydruku . Dzwoniłem ,meilowałem echo , dzień po imprezie wysłali mi ponownie bilety z możliwością wydruku . Oczywiście pieniądze sobie przywłaszczyli , banda (usunięte przez administratora).
awful service!!!!!! transaction didnt went through for TS Eras Tour! Sue them!!! Reserved for 2 hours and no way to pay for god damn tickets!!!!! Disappointed. Ew. AND they do not pick up the phone and do not answer the e-mail, so dont bother contacting them. They do not care :))))))))
Jaka jest kultura pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Ebilet Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Ebilet Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Ebilet Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!