Czy w Sara Int. występują paczki/bony świąteczne?
Czy w firmie można odebrać godziny jako wolne ?
Pierwsi do sciagania naleznosci od klienta, ostatni do placenia ... za wykonana usluge
Przesada, jeśli czegoś nie da się zrobić to nie przeskoczą przepisów. Ja polecam!!
brak odpowiedzialności za swoje oferty, jak jest problem mają ciebie w nosie mimo że zapewniali że będzie dobrze
@Bita, Twoja opinia sprawia wrażenie pozytywnej. Czy możesz powiedzieć coś więcej na temat pracy w Sara Int? Czy współpracujesz z tą firmą lub jesteś tam zatrudniona? Na jaką pomoc mogą liczyć osoby zgłaszające się do tej firmy? Czy komuś z Was udało się uzyskać jakieś informacje dotyczące pracy w Sara Int.? Każda rzetelna informacja może okazać się bardzo przydatna.
Jak zwykle Polak tylko narzeka i obwinia.Moim zdaniem obsluga w Sara-Int Ltd zwlaszcza ksiegowosc i dzial imigracyjny,jest bardzo profesjonalna i nie ma mowy o naciaganiu klienta jak w wielu innych biurach.
Witam, może mi ktoś podpowiedzieć jak wygląda obecnie sytuacja w firmie Sara Int., znajomy pracował u nich rok temu i nie narzekał, ale wiadomo, że coś się mogło zmienić. Byłbym bardzo wdzięczny za wszelkie odpowiedzi :) @marcel, pisałeś o możliwościach rozwoju to dość ciekawe i zachęcające :)
Po 1 telefonie mam podobne wrażenie. Jak paniusie ze skarbówki w polszcze. Błe nie wiem po co miałbym im płacić? Klyen w krawacie jest mniej awanturujacy sie....
"Teraz macie okazję wstępnie zapoznac się z ich profesjonalnym podejściem i ogromnym zaangażowaniem w obsługę klienta" Nic z tego,pusty frazes nie mający przełożenia na rzeczywistość.Pełen nieprofesjonalizm,prywatne wygłaszanie opinii na temat zadawanych pytań typu "głupi pomysł" gburstwo i adhd. Pytania zadaje się po to by laik w sprawach księgowości uzyskał rzetelną odpowiedź i obsługę na poziomie czego paniom szczególnie zaraz na prawo po wejściu do biura brakuje.Kpina z klienta,burdel w biurze.Nastawienie pań w szczególności pani [usunięte przez moderatora] to jakieś nieporozumienie.Nie polecam i odradzam korzystania z tego biura.