Praca w callcenter, na dłuższą metę jest czymś strasznym. Podziwiam te osoby, które niestety nie mają możliwości zmiany pracy i muszą pozostać na tym stanowisku. Już nie wspomnę, iż ludzie są naprawdę podli, obwiniają pracowników za błędy, nieporozumienia, mają pretensje o wszystko, mimo, że pracownicy nie mają żadnego wpływu. A najgorsze, że nikt z tym nic nie robić, no bo jak skoro pracownik nie ma takich możliwości. Ludziom wydaje się, że można im wszystko, poniżają, operują takimi epitetami,jak tak w ogóle można. Wg mnie takie telefony powinny być blokowane. Żyjemy w państwie cywilizowanym, a ludzie zachowują się jak 'kolokwialnie mówiąc' jak pacany, wiecznie narzekają.. niech się zastanowią co może być tego przyczyną. Kto jest za to odpowiedzialny. Niestety Polska to nie Chiny a nie Francja. Mam wrażenie, że chyba nadal bujają w obłokach. Jak można pracownika wyzwać i mieć pretensje o to, że nie może Panicz zwrócić biletu? A czy to pracownik, który siedzi i odbiera telefony, który mimo wszystkich pretensji, musi być uprzejmy i miły oraz pomocny, napisał taki regulamin i że jego obowiązkiem jest przekazanie wszystkich aktualnych informacji i ofert. Płaczą, że XXIw, że taka kolej... niech się cieszą z tego co mają... uważają się za wielkich bogaczy skoro tak, to niech sobie zamówią taxi albo prywatny odrzutowiec. XXIw a czasem ludzie zachowują się jak niecywilizowani dzikusy, nie mający żadnej kultury i szacunku do innych. Niech chociaż raz postawią się w imieniu innych pracowników.
Opinie o Call Center Intercity w Łódź
Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Call Center Intercity. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Call Center Intercity na temat rozmowy kwalifikacyjnej.