Opinie o Call Center Intercity w Łódź

Poniżej przeczytasz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Call Center Intercity. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Call Center Intercity na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center Intercity w Łódź

Flower

Praca w callcenter, na dłuższą metę jest czymś strasznym. Podziwiam te osoby, które niestety nie mają możliwości zmiany pracy i muszą pozostać na tym stanowisku. Już nie wspomnę, iż ludzie są naprawdę podli, obwiniają pracowników za błędy, nieporozumienia, mają pretensje o wszystko, mimo, że pracownicy nie mają żadnego wpływu. A najgorsze, że nikt z tym nic nie robić, no bo jak skoro pracownik nie ma takich możliwości. Ludziom wydaje się, że można im wszystko, poniżają, operują takimi epitetami,jak tak w ogóle można. Wg mnie takie telefony powinny być blokowane. Żyjemy w państwie cywilizowanym, a ludzie zachowują się jak 'kolokwialnie mówiąc' jak pacany, wiecznie narzekają.. niech się zastanowią co może być tego przyczyną. Kto jest za to odpowiedzialny. Niestety Polska to nie Chiny a nie Francja. Mam wrażenie, że chyba nadal bujają w obłokach. Jak można pracownika wyzwać i mieć pretensje o to, że nie może Panicz zwrócić biletu? A czy to pracownik, który siedzi i odbiera telefony, który mimo wszystkich pretensji, musi być uprzejmy i miły oraz pomocny, napisał taki regulamin i że jego obowiązkiem jest przekazanie wszystkich aktualnych informacji i ofert. Płaczą, że XXIw, że taka kolej... niech się cieszą z tego co mają... uważają się za wielkich bogaczy skoro tak, to niech sobie zamówią taxi albo prywatny odrzutowiec. XXIw a czasem ludzie zachowują się jak niecywilizowani dzikusy, nie mający żadnej kultury i szacunku do innych. Niech chociaż raz postawią się w imieniu innych pracowników.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center Intercity - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center Intercity
Przejdź do nowych opinii