MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI

Pyskowice

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 74 ocen.

Opinie o MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI

Komboj

Oczywiście nie jest to opinia odnośnie firmy oknoterm. Bo do tej firmy, akurat nie mogę mieć zastrzeżeń.

Komboj

Hahahahahhaha... Nie wytrzymam Mirola i wypas rolety heheheheh szczególnie z przepalającymi się krancówkami mocy w Chińskich silnikach... Kto ma wie o czym pisze. Ogólnie to tak jakby pogodzić wodę z ogniem...

MINIA

Pobieram ciekawy M&M's okna mają z takim wyposażeniem jak nikt inny okucia z obciążeniem do 150 kg, rolety wypas.

Expert
@MINIA 25.11.2017 23:55
Pobieram ciekawy M&M's okna mają z takim wyposażeniem jak nikt inny okucia z obciążeniem do 150 kg, rolety wypas....

Inni też mają. Winkhaus nie robi okuć tylko dla Oknotermu.

Grzegorz Lamparski
@Expert 08.12.2017 11:54
Inni też mają. Winkhaus nie robi okuć tylko dla Oknotermu.

Oczywiście, że tak. Zawiasy ukryte są dostępne od lat na rynku. Podkreślić jednak należy, że posiadamy ten model okuć w standardzie i stosujemy je bardzo często, w przeciwieństwie do firm, które w zasadzie nie stosują ich prawie nigdy, pobierając za nie dopłaty.

Dominik Woźniak

Witam Państwa serdecznie Jestem na etapie wyboru dostawcy okien do mojego domu. Otrzymałem kilka ofert, odwiedziłem kilka firm. Najlepszą ofertę otrzymałem z OKNOTERM-u. Martwi mnie jednak ilość negatywnych wpisów na tym forum. Chciałbym sprawdzić czy firma zasłużyła sobie na takie oceny, czy po prostu mamy do czynienia z hejtem. Proszę o przesłanie zdjęć lub dokumentacji źle wstawionych okien. Z góry dziękuję za pomoc - Dominik Woźniak e-mail: dominik.wozniak@internetowy.pl

Grzegorz Lamparski
@Dominik Woźniak 02.12.2017 20:47
Witam Państwa serdecznie Jestem na etapie wyboru dostawcy okien do mojego domu. Otrzymałem kilka ofert, odwiedziłem kilka firm...

Witam Pana. Nie wiem, które biuro składało Panu ofertę - proponuję kontakt z doradcą i weryfikację na zrealizowanych budowach. Możemy również zaproponować rozmowę z którymś z naszych zadowolonych Klientów. W przypadku pytań jestem do dyspozycji.

Dominik Woźniak

Mój adres e-mail: dominik.wozniak@interiowy.pl ( w poprzednim wpisie wpisałem niepoprawny adres e-mail)

Ciekawy

Czy tu się w ogóle trzeba logować?

Ciekawy M&M's
@Ciekawy 24.11.2017 15:35
Czy tu się w ogóle trzeba logować?

Nie trzeba . Współczuję właścicielowi i pracownikom zaciekłej konkurencji . Ja już po montażu , generalnie wszystko w porządku , cena 6/6 , pomiar 7/6 , okna 6/6 ew . drobno uwagi co do funkcjonowania , ale podobno jeszcze ma być regulacja . Termin z dwutygodniowym pośizgiem , ale ponoć takie rzeczy się zawsze zdarzają jak po znajomych pytam . Ja polecam

Grzegorz Lamparski
@Ciekawy M&M's 24.11.2017 15:43
Nie trzeba . Współczuję właścicielowi i pracownikom zaciekłej konkurencji . Ja już po montażu , generalnie wszystko w porządku...

Dziękuję za opinię i cieszę się z Państwa zadowolenia. Pozdrawiam w imieniu całego zespołu i zapraszam ponownie.

anonymous

A i Ż. P z Jastrzębia Zdroju. Składamy podziękowania zespołowi doradców tech. - handl. z biura w Rybniku, a w szczególności pani Jadwidze, za uprzejmą, życzliwą i w pełni profesjonalną pomoc przy podjęciu decyzji o wyborze okien pcv, rolet, drzwi wejściowych i bramy garażowej. Dzięki temu każdy szczegół zamówienia został doprecyzowany (na piśmie), wszystko to znaczy termin, dostawa i montaż odbyły się bez problemów. Specjalistyczna wiedza i doświadczenie na wysokim poziomie oraz wyżej wspomniane nastawienie do klientów spowodowały że z przyjemnością kontaktowaliśmy z p. Jadwigą i z p. Kacprem. Szefom wszystkich firm tej branży życzymy takich doradców.

Grzegorz Lamparski
@anonymous 26.11.2017 22:03
A i Ż. P z Jastrzębia Zdroju. Składamy podziękowania zespołowi doradców tech. - handl. z biura w Rybniku, a w szczególności pa...

Dziękuję bardzo i cieszę się z Państwa satysfakcjiw imieniu swoim i całego zespołu. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam.

anonymous

Ludzie omijajcie te miejsce z daleka.to nieprawdopodobne ze w tych czasach takie firmy funkcjonują.

Karol Tomczyk

Witam Od mojego pierwszego posta w styczniu 2017 r minęło już trochę czasu. Chcę żeby moja opinia i i opis historii współpracy z Panem Lamparskim były jak najbardziej rzetelne i uczciwe mimo negatywnej oceny firmy Pana Lamparskiego. Od stycznia 2017 miały miejsce następujące wydarzenia: (po kolei aby ułatwić drogę działania innym poszkodowanym) - zgłosiłem na policję podejrzenie popełnienia przestępstwa z art 286 kk (oszustwo). Odmowa wszczęcia postępowania przez prokuraturę. Z braku czasu (prowadzę firmę) odpuściłem ale jak ktoś ma chwilę to... - Rzecznik Praw Konsumenta. Rzecznika w Tarnowskich Górach już kilka osób w sprawie firmy P. Lamparskiego odwiedziło. Postępowanie jest darmowe ale moim zdaniem lepiej zapłacić za doświadczonego prawnika bo będzie dużo szybciej - Zgłoszenie do II Urzędu Skarbowego w Gliwicach faktu zainkasowania przez Pana Lamparskiego zaliczki, przedpłaty itp i nie wystawienia faktury(mimo kilku wezwań) - wezwania, pisma itp: tych nie zliczę - Bardzo ważne! Jeśli macie Państwo wątpliwości co do poprawnego montażu okien czy drzwi tzn zgodnego z przepisami i polskimi normami prawa budowlanego proszę zlecić badanie kamerą termowizyjną. Koszt kilkuset złotych a dowody na wykonane partactwo bezpodstawne. W moim przypadku przy temperaturze na zewnątrz ok -17 st w środku budynku przy oknach panowało -8 st ... - NAJWAŻNIEJSZE: Pozew do sądu. Sprawa o zwrot zaliczki tytułem niedostarczonej części zamówienia. Pan Lamparski odmówił dostarczenia żaluzji fasadowych za ok 22000 zł a zwrot zaliczki w kwocie ok 7000zł uzależnił od podpisania przeze mnie bezusterkowego odbioru montażu okien. Swoją drogą montaż do dziś nie jest zakończony... Sąd zasądził ok 17000 zł, na które składały się zaliczka, koszt postępowania, koszt zastępstwa procesowego, koszt utraconej zaliczki dla firmy mającej wykonać ocieplenie budynku. - po przegranym procesie i wykonaniu przelewu na moje konto Pan Grzegorz Lamparski w odpowiedzi na kolejne pisemne wezwanie przystąpił do wykonania powtórnego montażu okien (marzec/kwiecień 2017 ) Po procesie Pan Grzegorz Lamparski stał się nawet miłym partnerem do rozmowy! Zupełne przeciwieństwo samego siebie sprzed kilku tygodni wcześniej :) Poprawność tego montażu zbadam dopiero za kilka dni jak różnica temp na zewnątrz i wewnątrz budynku pozwoli na wykonanie kolejnego wyraźnego badania termowizyjnego. Choć do bramy garażowej już mam wątpliwości(nieszczelności widoczne gołym okiem) - w dniu 09.10.17 wezwałem Pana Lamparskiego, kolejnym pismem, do dokończenia montażu drzwi garażowych ( mija ponad 15 miesięcy od rozpoczęcia ich montażu) oraz do regulacji skrzydeł okiennych i naprawy uszczelek drzwi wejściowych. Ze względu na brak odpowiedzi zmuszony jestem zlecić podane prace innej firmie a kosztami postaram się obciążyć Pana Lamparskiego ( nie mogę czekać bo firma brukarska "musi" dociąć kostkę do progu, którego nie ma) - w dniu dzisiejszym tj. 12.10.17 r mój radca prawny skierował do Pana Lamparskiego pismo wzywające do zaprzestania naruszania przez niego moich dóbr osobistych w postaci dodanego przez niego komentarza na na www.gowork.pl/opinie_czytaj,639024 z dnia 24 lutego 2017 godz 09:25 r z wezwaniem do usunięcia skutków naruszenia poprzez zamieszczenia przeprosin na okres 2 miesięcy na stronie www.oknoterm.pl oraz na portalu gowork.pl oraz poprzez wpłatę kwoty 2000zł na cele statutowe Śląskiego Oddziału Terenowego Towarzystwa Rozwijania Aktywności Dzieci "Szansa"z Bytomia Przez ponad rok od udostępnienia przeze mnie mojego adresu email zwróciło się do mnie kilkanaście osób, które mają lub miały problem z prawidłowym montażem lub co gorsza ostatnio w ogóle z dostawą całości zamówienia. Niestety wygląda na to, że na tą i podobne strony ludzie zaglądają dopiero po fakcie i po dokonaniu zakupu a nie przed. Moja ocena współpracy: POLECAM ale tylko wytrwałym a płacić radzę na sam koniec... tomczyk_karol@o2.pl

Grzegorz Lamparski
@Karol Tomczyk 13.10.2017 00:23
Witam Od mojego pierwszego posta w styczniu 2017 r minęło już trochę czasu. Chcę żeby moja opinia i i opis historii współpra...

Szanowny Panie Pana sprawę przejęła już Kancelaria, która reprezentuje naszą firmę. Dlatego też nie będę odnosił się tutaj publicznie do kolejnych wywodów. Prawda jest taka, że wykonaliśmy wszystko co do nas należało, a i więcej - tak dla świętego spokoju. Co do zachowania - miły jestem zawsze, gdy druga strona na to pozwala i nie zachowuje się w sposób agresywny czy bezczelny, w dodatku niezgodny z prawdą. Przypomnę, że to Pan wprowadził nerwy i emocje jeszcze przed rozpoczęciem montażu, na co posiadam sporą grupę świadków. Pana wszelkie wezwania doczekają się odpowiedzi zgodnie z obowiązującym prawem - nie może bowiem być tak, że wpada Pan do salonu i rzuca dokument z terminem realizacji 48h!!! Na wszystko są przepisy i terminy, o czym Pan i Pana małżonka (z racji zawodu) doskonale powinniście zdawać sobie sprawę. Jest to kolejne już nadużycie z Pana strony. Oczywiście w sposób adekwatny podejmujemy działania w celu obrony naszych praw, które niestety są słabiej zabezpieczone w naszym kraju. Zdaje się Pan celowo wykorzystywać ten fakt. Wspomnę dodatkowo, że oczywiście nie próbuje Pan w żaden sposób kontaktować się ze mną w kwestii jakichkolwiek uwag, woli Pan zarzucać nas pismami - taki Pana wybór. P.S. Montaż progu nie wchodzi w zakres montażu drzwi w stanie surowym, co już Panu wykazywaliśmy - próg w drzwiach wejściowych też nie był montowany przez nas, a przez Pana wykonawców. Oczywiście pomija Pan ten aspekt. Zwyczajowo podnosi Pan tematy drobne robiąc z nich wielką burzę. Nie wiem tylko, po co.....

Grzegorz Lamparski
@Karol Tomczyk 13.10.2017 00:23
Witam Od mojego pierwszego posta w styczniu 2017 r minęło już trochę czasu. Chcę żeby moja opinia i i opis historii współpra...

P.S. Oczywiście dodam, że była u nas kontrola z US z Pana donosu, natomiast nie stwierdziła ŻADNYCH nieprawidłowości - zgodnie z informacjami, które Pan od nas wcześniej otrzymał, faktury od dawien dawna leżą i czekają na odbiór w salonie, który notorycznie Pan nawiedza. Taką też informację zapewne otrzymał Pan z US. Po co więc to wywlekać? Dla efektu? Słabe....

.

JAKA PŁACA TAKA PRACA.

Kris

Prawie jestem zadowolony. Z jedna roleta jest problem ale mam nadzieje ze bedzie dobrze. Na 10pkt daje 7 .

potencjalny klient

Test Czy kazdy moze tu pisać co się podoba? gdzie wiarygodność ? skoro w 30s można się wpisać z dowolnym postem ?

Grzegorz Lamparski

Jaką trzeba być nędzną kreaturą, żeby takie brednie i oszczerstwa wypisywać ANONIMOWO na forum??? Sprawę zgłaszam do prokuratury - tylko tyle mogę niestety zrobić. "Człowieku", nie wstyd Ci, że takie brednie wypisujesz? Przedstaw się i powiedz, kim jesteś i jak wobec Ciebie przewiniliśmy? W przeciwnym razie pozostaniesz internetowym śmieciem... P.S. Nigdy nie obrażam w ten sposób osób komentujących, bo to ich prawo. Ale tego rodzaju kłamstw i oszczerstw nie odpuszczę. Na szczęście dziś każdy wpis jest do zlokalizowania!

TS

Ta firma to dramat. Buta i arogancja szefa nie ma granic. A przy okazji montażu dowiedziałem się ile płacą pracownikom i jak są traktowani. Wydawało mi się że takie rzeczy mają miejsce w Bangladeszu, ale widać się myliłem.

Katarzyna

Drodzy Państwo, bardzo proszę nie korzystać z usług firmy MONTER i OKNOTERM. To partacze, którzy nie mają pojęcia o swojej profesji. Na naprawę gwarancyjną nie można liczyć. Pan Lamparski doskonale wie, że inwestycja jaką jest budowa domu ma kolejne etapy, z którymi nie można zwlekać a on zwlekać może i to bardzo długo. Widzę, że inni klienci nazywają to spychologią :) Pozdrawiam

Grzegorz Lamparski
@Katarzyna 16.03.2017 12:39
Drodzy Państwo, bardzo proszę nie korzystać z usług firmy MONTER i OKNOTERM. To partacze, którzy nie mają pojęcia o swojej pro...

Witam Chętnie poznam Pani godność, celem weryfikacji. ŻADEN Klient nie pozostał bez reakcji.

Katarzyna
@Grzegorz Lamparski 16.03.2017 13:20
Witam Chętnie poznam Pani godność, celem weryfikacji. ŻADEN Klient nie pozostał bez reakcji.

Celem mojego wpisu jest jedynie ostrzeżenie potencjalnych klientów przed jakąkolwiek współpracą z Panem i Pańskimi firmami. Rozbawiła mnie Pańska troska i potrzeba weryfikacji. Wystarczyłoby żeby w minimalnym stopniu wypełniał Pan swoje obowiązki zawodowe to z pewnością nie byłoby tak ogromnej ilości negatywnych wpisów.

Arek

Witam. Ja z kolei polecam tą firmę.Jestem z niej bardzo zadowolony moja ocena 6/6 !☺ Bardzo miła obsługa klienta,ponadto profesjonalny montaż. Ekipa monterów pierwsza klasa , wiedzą co robią.Potrafią doradzic !!! Wręcz naprawić oknami inne błędy wynikłe z innych ekip.☺

klient

Łubudubu łubudubu niech nam żyje prezes... Lamparski. Jest super fachowcem i nigdy sie nie myli a jak się pomyli to tylko dlatego, że klient to debil lub głupek albo co gorsze debil i głupek jednocześnie. Żal..

Grzegorz Lamparski
@klient 28.02.2017 20:14
Łubudubu łubudubu niech nam żyje prezes... Lamparski. Jest super fachowcem i nigdy sie nie myli a jak się pomyli to tylko dlate...

Najłatwiej podpisać się "Klient" i bredzić. Jakieś argumenty? Wiedza? Dokumenty? Nigdy nie twierdzę, że Klient to ....... tak jak zostało napisane powyżej. Ale też dyskutować i dać się oczerniać przez osobę "bez twarzy" nie można. Jak napisał Pan Michał - umiaru i zdrowego rozsądku.... A jeśli chce Pan/Pani podyskutować - zapraszam do salonu w Gliwicach. Najlepiej z dokumentacją, umową itd. Możemy zweryfikować każde działanie, pomiar, montaż itd. A jeśli tego brak - cóż, nie mamy o czym dyskutować. P.S. nie jestem prezesem. P.S. 2 - trzeba mieć cywilną odwagę, aby podpisać się imieniem i nazwiskiem.

Michał Filipowicz

Miałem się tu nie udzielać ale mam subskrypcję i tak po ludzku jak czytam komentarze to się zaczynam zastanawiać jak można tak obsmarowywać w internecie nie podpisując się z imienia i nazwiska (pomijając jeden przypadek) ... Jako były pracownik firmy mogę powiedzieć że firma nie jest idealna ( żadna nie jest) ale taki stopień hejtu mnie dziwi. Gro z tych opinii to zapewne urażone ego firm typu Oknoplast tudzież MS albo innych "potentatów" którzy dostawali regularne lanie w walce o klienta... Prawda jest taka , że jeśli ma się kilkuset klientów rocznie to nie może obejść się bez wpadek, pomyłek , błędów takie życie... Łatwo jest zasiąść przed klawiaturką w kapciuszkach i dawać upust swojemu sfrustrowaniu. Jestem ciekawy ile piszących tu domorosłych cwaniaczków miało odwagę żeby powiedzieć wymienianym z imienia i nazwiska Panu Grzegorzowi albo Kamilowi to tak po męsku "prosto w ryj " bo myślę że nikt... A co do klientów to radzę się zastanowić czy nawałka w internecie poprawia waszą pozycję w "walce" o swoje racje z firmą bo głowę daję że tylko usztywniacie stanowisko firmy ze mają do czynienia z "debilami" . Jest droga sądowa jak ma ktoś obiekcje a takie wypisywanie w internecie to dziecinada i kojarzy mi się z napisami sprejem na murach typu " Jasio to **uj ". I dla odmiany ja się podpiszę z imienia i nazwiska

Grzegorz Lamparski
@Michał Filipowicz 28.02.2017 17:43
Miałem się tu nie udzielać ale mam subskrypcję i tak po ludzku jak czytam komentarze to się zaczynam zastanawiać jak można...

Panie Michale - tak zwyczajnie po ludzku dziękuję :) Szacunek dla Pana, miło widzieć normalność i obiektywizm, zwłaszcza ze strony byłego pracownika. Urósł Pan w moich oczach jakieś 15cm :). Pozdrawiam

Michał F.
@Grzegorz Lamparski 28.02.2017 18:42
Panie Michale - tak zwyczajnie po ludzku dziękuję :) Szacunek dla Pana, miło widzieć normalność i obiektywizm, zwłaszcza ze str...

Ruszyło mnie bo taka fala hejtu mi sie w głowie nie mieści. Pozdrawiam

Brunetka

A chamstwo i opryskliwość klientów nie ma granic, klienci myślą, że mogą wszystko, bo płacą. Zaczynacie zapominać co to znaczy szacunek... Wszystko można załatwić polubownie jak się ma odrobinę szacunku, każda reklamacja wymaga czasu, jak idziecie reklamować telewizor to Wam go sprzedawca wymienia od ręki na nowy w salonie? Wydzieracie się i przeklinacie na niego również ? Kpina to jest to jakie klienci mają podejście do załatwiania swojej sprawy... czytam te forum i mam wrażenie że nie ostał się tu ani gram kultury osobistej ze strony komentatorów i hejterów. Jak miałabym wybierać jakiś towar ze względu na takie komentarze to siedziałabym w jaskini, bo to nie są ani komentarze subiektywne ani obiektywne, nie wiem po co robicie śmietnik w internecie... każdy może napisać wszystko na takiej stronie... to jest dla Was wyznacznik prawdy ? Prawda leży zawsze po środku... Pozdrawiam

RALF

TRAGEDIA TERAZ NA MNIE TRAFILO NA 8 OKIEN 7 ZLE ZAMONTOWANYCH W DODATKU ZLY POMIAR ... NIE MOZNA NAZWAZ TO FIRMA ..JUTRO JADE DO ADWOKATA JAK WIDZE TO NIE BEDZIE PIERWSZA ICH SPRAWA .. MASAKRAAAAAAAAAAAAAAA NIE DAJCIE SIE NABRAC KASZANIAZE JAK ICH MALO .....

Grzegorz Lamparski
@Anik 28.02.2017 12:31
Nie posiadacie żadnej reklamacji?! A udowodnić Panu, że jest inaczej? To Pan się w bajkopisarstwie posunąłeś strasznie do przo...

Panie T.W. otrzymał Pan pełne uzasadnienie z opisem. Produkt po gwarancji nie podlega bezpłatnej naprawie czy diagnostyce. W przypadku stwierdzenia awarii napędu (tak jak w przypadku awarii napędu w bramie), serwis jest bezpłatny - diagnostyka RÓWNIEŻ. Natomiast inne usterki są płatne. Proszę wezwać serwis Producenta rolet - koszt przyjazdu i diagnostyki = 250zł. Nasz koszt = 150zł w przypadku BEZZASADNEGO wezwania. W przypadku ZASADNEGO wezwania koszt = 0zł! Taką informację Pan otrzymał z naszej strony.

Tomasz W.
@Grzegorz Lamparski 28.02.2017 13:19
Panie T.W. otrzymał Pan pełne uzasadnienie z opisem. Produkt po gwarancji nie podlega bezpłatnej naprawie czy diagnostyce. W p...

Dzień Dobry Panie Grzegorzu Jeszcze nie napisałem opinii ,a Pan zdołał już mi odpisać na forum (nick Anik to nie ja, Pana informatycy coś zle zrobili) Jeszcze nie napisałem opinii ,a Pan już napisał mi w wiadomości prywatnej że składa sprawę do adwokata,można i tak. Moja opinia nie jest skierowana do Pana jako do osoby prywatnej, skierowana jest do Pana jako właściciela firmy Monter Opinia w skali 1-10 wystawiam 2 Małe uzasadnienie: -okna nie są złe jako produkt trzy szybowe dobrze wykonane itd. - montaż okien ocena negatywna -montaż bramy ocena negatywna ( Pan wie co było nie tak przy montażu, potem przy naprawie ile było kłótni pism itd.) - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny ocena negatywna ( ja rozumie że okres częściowej gwarancji minoł ,ale to tylko zależy od Pana aby pomóc klientowi w rozwiązaniu problemu ,zobaczyć ten cholerny silnik czy działa ( pracy dosłownie na 10 min) ,a Pan za to chce jakies pieniądze i to nie 20-40 zł tylko od razu 150 - obsługa salonu wszystko ok Życze Panu powodzenia w prowadzeniu firmy i aby było więcej opinii pozytywnych ps1. roleta jest już sprawna zajęło mi to godzinke no ale nie jestem serwisantem wiec troch zeszło ps2 Przy okazji chciałbym w tej opinii odpowiedzieć Panu Michałowi F ,kiedyś już dawno temu zrobiłem tak jak Pan napisał " tak po męsku "prosto w ryj " powiem Panu że nic to nie dało.

Joanna

Zastanawiam się , że po wpisie pozytywnym naszych klientów ( możemy podać adresy montażu za zgodą klientów oczywiście) pojawia się prawie natychmiast opina negatywna. Jesteśmy " FIRMĄ" o wiele większą aniżeli "poprzednie", a dodatkowo rozrastamy się. W zeszłym roku otworzyliśmy dodatkowe 2 oddziały, wprowadzamy wiele innowacji, zmian żeby zadowolić klienta. Zatrudniamy fachowców z wieloletnim doświadczeniem i wiedzą. Mogę z czystym sumieniem napisać jako pracownik, że pan Lamparski nie jest arogancki i bezczelny. Nie jest „Szefem” siedzącym za biurkiem w garniturku, lecz mierzącym stolarkę na budowie , a jak jest konieczność to i montuje okna. Ale wypisywać można wszystko. Wiemy z doświadczenia , że tylko klienci niezadowoleni (a tacy są wszędzie) wpisują opinie. Z narastającą fali hejtu , prosimy klientów o wpis ze swoją opinią dotyczącą obsługi biura, zamówionej stolarki, montażu. Niestety do tej pory nie robiliśmy tego, lecz jak wynika z powyższego czas na zmiany. W najbliższych dniach na tej stronie pokażemy nasze inwestycje, a mamy się czym chwalić. Wiem , że jeżeli firma mocno zaistniała na rynku, liczy się i jest rozpoznawalna to odzywają się różne głosy i to nie zawsze klientów! Joanna - pracownik Salonu w Gliwicach

Grzegorz Lamparski

"Szanowny" Panie Tomczyk Pana chamstwo dorównuje jedynie Pana głupocie... Brak słów na Pana i Pana zachowanie. Tylko tyle mogę napisać w temacie. Właśnie po Pana wywodach pracowników ruszyło i sami zaczęli organizować działania przeciwne - między innymi prosząc bieżących Klientów o wpisy na tym forum, oraz umieszczając samodzielnie wpisy. Żal mi Pana - z takim poziomem zawiści i agresji musi się ciężko żyć i Panu i rodzinie.... Proszę nie mierzyć wszystkich swoją miarą...

"Zadowolony"

Trudno nazwać to coś "FIRMA" beznadziejna obsługa, Pan Lamparski do czasu gdy zobaczy pieniądze miły sympatyczny po otrzymaniu zapłaty : arogancki, beszczelny, i mówiący że tylko ON ma racje i ile to okien wstawił itd. Prośby o naprawę poprawienie błędu w montażu zostają bez odpowiedzi, a było ich wiele. Poprzednie firmy z którymi współpracowała F. "MONTER" nie chcą jej znać, a o Panu Lamparskim trudno cytować co mówią. Ocena Niedostateczna to za mało, ta Firma jest poniżej jakiejkolwiek oceny. Omijajcie "TO COŚ", lepiej wydać o 1000-2000 zł więcej a niech waszymi oknami zajmą się zawodowcy którzy mają o tym wiedze.

Karol

Polecam tą firmę jestem zadowolony w 100% polecam profesjonalistów!!!

Waldemar

Bardzo solidna i słowna firma miła obsługa bardzo dobrej jakości okna i drzwi w bardzo dobrej cenie

Kac

Pracowałem dla tego pana i odradzam z całego serca. Dużo gada mało robi. Lubią się z panem kierownikiem powyżywać na pracownikach no chyba że jest się ładną blondynką

Michal F. asiv@o2.pl

Moja odp. skierowana jest do Pana Czajka.

Michal F. asiv@o2.pl

Jestem byłym pracownikiem firmy Oknoterm i nie będę oceniał innych tutejszych wpisów bo mnie one nie dotyczą w zasadzie ale na Pana wpis jestem zmuszony odpowiedzieć bo to ja w imieniu firmy podpisałem z Panem umowę i to ze mną prowadził Pan negocjacje oraz ustalenia. Odnośnie wysokości wylewek z tego co pamiętam to Pan zmieniał kilkakrotnie te wartości. Ostatecznie w ostatniej wiadomości od Pana jaką otrzymałem na maila widniało 17cm pomimo że z pomiarów wwwwynikał że powinno to być 20cm i rozmawialiśmy o tym w salonie w Gliwicach oraz parokrotnie przez tel. To tak gwoli wyjaśnienia i kupieckiej uczciwości.

Karol Tomczyk

Szanowni potencjalni klienci firmy Oknoterm ( bo wiem, że tu trafiacie) Stanowczo i zdecydowanie odradzam. Nie dajcie się nabrać na elokwencję Pana Lamparskiego ani na bardzo miłą i fachową obsługę w biurze (Pani Aneto z biura w T.G. fachowość i podejście super. Szkoda, że nie realizuje się Pani w poważnej firmie) Zamówiliśmy w czerwcu 2016 r. u Pana Lamparskiego okna PCV i aluminiowe, drzwi zewnętrzne, bramę garażową oraz żaluzje fasadowe( za które zapłaciłem a których do dziś nie zobaczyłem tak jak pieniędzy). W skrócie: 1. Umowa zawarta w czerwcu 2016 r. , montaż zamiast pierwszego tygodnia sierpnia trwał do końca września i nie został zakończony do dnia dzisiejszego tj 21.01.2017 r. 2. Okna zamontowane fatalnie. Na co dysponuję dokumentacją zdjęciową oraz inspekcją termowizyjną wraz z opinią. Ogromne straty ciepła!!! Krzywo!!! Szczeliny Co najważniejsze każde z 13 okien zamontowane na innym poziomie w stosunku do wylewki.!!! Różnice sięgały 13 cm w całym domu i 8 cm okien oddalonych od siebie o 3 metry. Z tego powodu musieliśmy wylać grubszy jastrych i zamiast 7 cm mamy nawet 16 cm co przy ogrzewaniu podłogowym jest katastrofą 3. Brama garażowa zamontowana krzywo- próbowano mi wmówić, że to wina producenta. Dopiero po moim kontakcie z producentem bramy dokonano niezbędnych poprawek 4. Drzwi wejściowe 2 sztuki: zamontowane bez kotew na samej piance!!! Za wysoko w stosunku do wylewki o 3-4 cm!!! 5. Żaluzje fasadowe zamówione i zapłacone. Musiałem kupić drugi raz w innej firmie. Mimo wielokrotnych wezwań najpierw do dostarczenia a później do zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone pieniądze. Przez żaluzje przepadł zadatek, który zapłaciłem firmie wykonującej ocieplenie gdyż właściciel firmy od ociepleń stwierdził, że umawialiśmy się, że rolety będą zamontowane a bez nich nie zrobi ocieplenia co było powodem odstąpienia przez niego od umowy. 6. Mimo kilkukrotnych wezwań do napraw, do poprawek i zgłaszanych wątpliwości ze strony Pana Lamparskiego nie ma żadnej woli rozwiązania sytuacji. 7. Zwrot pieniędzy P. Lamparski uzależnił od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru na co się nie godzę ze względu na tak wielką ilość wad 8. Pism i próśb naprawy, poprawy itd pozostających bez odzewu nie zliczę 9. Od Rzecznika Praw Konsumenta wiem, że mój przypadek nie jest odosobniony W razie czego służę dokumentacją zdjęciową, skanami pism, skanami pozwu do sądu, zgłoszeniem sprawy na policję, wezwaniami itp. oraz chętnie udzielę odpowiedzi na pytania z nadzieją, że unikną Państwo tego co przechodzę ja z żoną. Podaję swojego maila: tomczyk_karol@o2.pl PS Panie Lamparski jak zwykle winny jest kto inny a nie Pan. W moim przypadku winny jestem oczywiście ja ale tu czytam, że winne są m.in. brak zgłoszenia reklamacji email'em,(biegły informatyk? a na brak odpowiedzi z Pańskiej strony na kilka poleconych wezwiemy na świadka listonosza?) czy brak kompetentnych pracowników. Zatem jak to w tym leży problem to może niech Pan najpierw znajdzie kompetentnych pracowników a później próbuje sił w biznesie a jak nie to niech zacznie Pan brać odpowiedzialność za zatrudnianych przez Pana ludzi. Choć moim zdaniem to nie ludzie, nie pracownicy a Pan z Pańską pewności własnej nieomylności i wyższości nad innymi stanowi o problemie. Widzimy się pewnie dopiero w sądzie( wezwanie już Pan otrzymał) bo jestem w 100% pewien, że na budowie się Pan nie będzie miał dalej odwagi pojawić licząc, że uda się prześlizgać i może klient odpuści bo ma przecież budowę domu na głowie a okna się mu opatrzą i się przyzwyczai do tego, że zapłacił za partactwo. Pozdrawiam

andrzej

bezczelnosc i chamstwo nie zna granic tego "pana" typowy przyklad jak nie powinno sie prowadzic firmy .A co z tego ze mail widnieje na druku jesli sie nie odpowiada na maile!!!! Juz ktos wczesniej pisal brak prfesjonalizmu ,przyznania sie do popelnionego bledu ,slowo przepraszam nie istnieje w slowniku tego czlowieka

Grzegorz Lamparski
@andrzej 17.10.2016 12:03
bezczelnosc i chamstwo nie zna granic tego "pana" typowy przyklad jak nie powinno sie prowadzic firmy .A co z tego...

Nie wiem, kim Pan jest, więc Pana nie ocenię. E-mail podany na drukach ma przyspieszać rozwiązywanie problemów. Nie ma problemu w razie konieczności, aby biegły informatyk sprawdził, czy jakiekolwiek wiadomości były na ten adres przesyłane. Od początku roku otrzymałem jedną (1) wiadomość na ten adres, co jest do wykazania. Nie widzę niczego chamskiego i bezczelnego w powyższych informacjach ode mnie. Jeśli Pan tak uważa, cóż..... Takie prawo.

Buuu
@andrzej 17.10.2016 12:03
bezczelnosc i chamstwo nie zna granic tego "pana" typowy przyklad jak nie powinno sie prowadzic firmy .A co z tego...

Hehehehe. Reklamacja. Dobre. Ta firma chyba myli pojęcia reklamacji i wegetacja Nikt nie odbiera, ciągle ktoś inny jest winien. Pracownik obiecuję że sprawę załatwi, że oddzwoni.... oddzwoni pewnie ale z zagrobu. Starsza pani to piękne bajki opowiada. Jak moja babcia z czasów dzieciństwa. Masakra jakaś. Nikomu nie życzę takiego kontaktu ze sprzedawcą. Najgorsi z najgorszych są lepsi jak ta " firma "

anonim

(usunięte przez administratora)

Grzegorz Lamparski

Nareszcie konkretny i mądry post - widać zdrowy rozsądek. Dokładnie tak jest - cały czas szukamy ludzi o odpowiednich kwalifikacjach tak do obsługi Klienta, jak i do montażu. Niestety, w Polsce występuje absolutny niedobór jednych i drugich (zwłaszcza tych drugich) i nie jest to kwestia wielkości wypłaty. Ubolewamy nad tym i dążymy nieustannie do poprawy. Nie zmienia to faktu, że przy ilości realizowanych zleceń kilku niezadowolonych Klientów (z naszej winy, bądź nie) niestety musi się przytrafić - chociażby statystycznie. Oczyywiście dążymy do absolutnej minimalizacji tego zjawiska.

Adi

Witam Tez się dołączę dla kogoś chętnego nawet mogę dołączyć zdjęcia bo mecze się z tą firmą juz przez dwa miesiące reklamacja wysłana zero odpowiedzi zero nawet chęci rozwiązania sprawy telefonu nie odbierają ..!!!jakaś parodia.. ale pokolei okna mierzone z 4 razy i co o tyle ze po każdej ze stron mamy 5-6 cm luzu ale to nic okna wstawione krzywo listwy przy szybowe uszkodzone nie wymienione czekam na nie juz miesiąc albo nawet lepiej drzwi ustawili kilkukrotnie i na dodatek podklinowane. . Klin uszkodził ościeżnice poprostu masakra tynkarzy przekładamy juz dwukrotnie ODRADZAM PARODIA NIE FIRMA NIE PROFESJONALNA NIE RZETELNA !!!!

Grzegorz Lamparski

Szanowni Państwo! Czytam Państwa opinie i zastanawiam się, dlaczego zgodnie z umową nie zostały skierowane żadne reklamacje na wskazany na druku adres e-mail? Dlaczego żadna reklamacja nie została złożona w jednym z biur sprzedaży? Zapraszam do kontaktu z firmą i do przedstawienia konkretnych problemów. Póki co hejterów nie brak, jak widzę. Do załatwiania tego typu spraw służą odpowiednie drogi - na początek reklamacja. Osoby, które czują się poszkodowane, proszę o kontakt zgodny z drukiem zamówienia - wtedy zapewne rozwiążemy problemy. Na ogół można mnie również zastać w biurze w Gliwicach - zapraszam zwłaszcza tych, którzy tutaj się uzewnętrzniają - zobaczymy, czy ktoś się pojawi. Konkurencję i byłych pracowników pozdrawiamy :).

Adi
@Grzegorz Lamparski 06.09.2016 13:03
Szanowni Państwo! Czytam Państwa opinie i zastanawiam się, dlaczego zgodnie z umową nie zostały skierowane żadne reklamacje na...

Panie Grzegorzu pisałem czekam już 3 tydz na odpowiedz ale macie to gdzieś

MAX

prosze o pomoc tych których oszukał z oknami zle wymierzył prosze o kontakt na lukas307@vp.pl

Lech

Krętacze. Spychologia stosowana na najwyższym poziomie. Odradzam. Tak jak wyżej napisane wszystko jest ok do czasu wpłaty zaliczki a potem się zaczynają opóźnienia, odsyłanie od jednego do drugiego i zwalanie to na fabrykę, to na kierowcę itp. Lepiej zapłacić trochę więcej gdzieś indziej niż się potem męczyć. A szef to jakaś porażka

Grzegorz Lamparski
@Lech 17.08.2016 12:08
Krętacze. Spychologia stosowana na najwyższym poziomie. Odradzam. Tak jak wyżej napisane wszystko jest ok do czasu wpłaty zalic...

Witam, czekam na konkrety. Adres e-mail widnieje na druku zamówienia.

Max

Proszę o pomoc tym którym wymierzył źle okna proszę o kontakt na lukas307@vp.pl

czajek

kupiłem okna Veka od nich i spartolili pomiar. Trzeba zmieniać wysokości wylewek bo miało być 20cm a przyjęli 17 cm z kosmosu i mam wielki problem. Przestrzegam i odradzam

Max
@czajek 19.06.2016 11:41
kupiłem okna Veka od nich i spartolili pomiar. Trzeba zmieniać wysokości wylewek bo miało być 20cm a przyjęli 17 cm z kosmosu...

Odpisz

czajek

kupiłem okna Veka od nich i spartolili pomiar. Trzeba zmieniać wysokości wylewek bo miało być 20cm a przyjęli 17 cm z kosmosu i mam wielki problem. Przestrzegam i odradzam

anonim

(usunięte przez administratora)

maniek

od metra płaci ale szału nie ma. Zarobisz te 2 tysie ale robota ponad 10 godzin dziennie i często są wtopy że źle zmierzone albo zamówione

lekki

a miało być tak pięknie

oj Grześ

Oj Grzesiu , oj Grzesiu jak to ktoś kiedyś napisał " Od Grzesia nauczyłem się tego żeby nigdy nie być taki jak On " i tego się trzeba trzymać

zadowolona

A ja akurat jestem zadowolona z uslug firmy monter. W styczniu Pan Kamil ( mily, rzetelny, czysty i pachnacy) polecil mi okna, zamowienie bylo zrealizowane w terminie i jestem zadowolona z towaru i jakosci uslugi montazu. Co prawda Pan kierownik namowił mnie na okna lepsze, trzyszybowe ale bylo warto zapłacić więcej. Polecam

irulu
@zadowolona 12.04.2016 13:06
A ja akurat jestem zadowolona z uslug firmy monter. W styczniu Pan Kamil ( mily, rzetelny, czysty i pachnacy) polecil mi okna,...

A pani tak bardzo "Zadowolona" która wącha pana Kamila wie jaką funkcje sprawuje w/w w firmie. Parodia uciskanych pracowników firmy :D

Makaruk

Odradzam

Aldona

Odradzam. Poza ceną nic więcej. Pan Grzegorz jest krnąbrnym typem, który nie umie przyznać się do błędu i nie potrafi odebrać telefonu (albo nie chce)

box

nie POLECAM NIE POLECAM OSZUST ZŁODZIEJ I SZKODA SŁÓW KRĘTACZ OBSŁUGA FATALNA NIEDOSTATECZNA

Grzegorz Lamparski
@box 17.03.2016 20:14
nie POLECAM NIE POLECAM OSZUST ZŁODZIEJ I SZKODA SŁÓW KRĘTACZ OBSŁUGA FATALNA NIEDOSTATECZNA

Witam, czekam na konkrety. Adres e-mail widnieje na druku zamówienia.

nie polecam

nie polecam ! ocena ogólna transakcji niedostateczna i na zerowym poziomie

Grzegorz Lamparski
@nie polecam 30.01.2015 21:28
nie polecam ! ocena ogólna transakcji niedostateczna i na zerowym poziomie

Witam - czekam na konkrety. Adres e-mail widnieje na druku zamówienia.

Zostaw opinię o MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI - Pyskowice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI