Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o.?
Mają, jak najbardziej, gdyż PZM nie musi mieć licencji. Pracownik wystarczy, że ma średnie wykształcenie, a o szkoleniu nowych pracowników, to nic nie wiemy.
Cześć. widziałem te krótka ofertę na zlecenie dla budowlańców. Etat został oznaczony przy tym jako forma dodatkowa. Czyli ile można zarobić na takim jednym zleceniu i w ile godzin?
Patron z Otwartej 3 - administracja pod psem, jakaś nowa zatrudniona, potrafi tylko powiedzieć że pracuje miesiąc i nic nie wie, nie wykazuje najmniejszej chęci, to nigdy się nie doszkoli, tyłka nie ruszy żeby zajrzeć do papierów, nic nie wiem zapytam kierowniczki, tyle wydusi z siebie, a jak człowiek nie da się zbyć to widać złość na pysku i jak by mogła to by człowieka wyrzuciła za drzwi. Trzeba uciekać jak najdalej od tej lali.
Wcześniej gdy czytałem ofertę dla Administratora Wspólnot Mieszkaniowych to widziałem na samym końcu takie stwierdzenie o tym, że zastrzegają sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Czy to oznacza, że jest się nie zakwalifikuje to nie otrzymam takiej informacji? po jakim czasie jest pewność ze nie odpowiedzą?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o.?
To w takim razie chyba nie rozumiem brania osób bez doświadczenia. Nie ma potem pretensji do ludzi gdy nie wiedzą jak coś zrobić?
Mają, jak najbardziej, gdyż PZM nie musi mieć licencji. Pracownik wystarczy, że ma średnie wykształcenie, a o szkoleniu nowych pracowników, to nic nie wiemy.
Bardzo wysoki poziom kompetencji, zebranie członków wspólnoty przebiegło sprawnie, bardzo dobrze przygotowane z uwagi na doskonałe przygotowanie zawodowe zarządcy. Wbrew temu co tutaj czytam, moja ocena zarządcy Patron na ul. Otwartej jest bardzo wysoka. Uczestniczę w zebraniach u innych firm zarządzających, porównanie sposobu przeprowadzenia zebrania, jakości dokumentów przedłożonych uczestnikom, poziom wiedzy zarządcy nie ma porównania do innych firm na rynku. Jestem pod wrażeniem i polecam innym.
Zgadzam się w pełni, uczestniczyłam w zgromadzeniach wspólnot u 3 innych zarządców i ten z Otwartej zdecydowanie wywiązuje się najlepiej. Bardzo dobrze przygotowani, wszystkie dokumenty i rachunki do obejrzenia (czyli niczego nie skrywają). Poza tym fajne babki, serdeczne, uprzejme i z uśmiechem do nas.
Brak organizacji, braki wiedzy, niekompetencja, nie można niczego się doprosić. Niczego się nie załatwi, gdyż ciągle brak księgowej, administratorki, inżyniera budynku itd itp. Jednym słowem beznadzieja i nie rozumiem skąd tutaj tyle pozytywnych opinii o tym zarządcy. Nasza wspólnota szuka innego, płacimy coraz więcej, a nic za to nie dostajemy.
Zgadzam się, tam ciągle zmiany pracowników, u nas już 3 rok z rzędu inna administratorka i jak można doprosić się najprostszych rzeczy skoro panie "ciągle nowe" i bez przerwy uczą się "bo są nowe". My również zmienimy administrację dla naszego budynku w tym roku.
Zastanawiam się o jakie rzeczy prosi w takim razie wspólnota, że jednak może zdawać się to problematyczne. Widziałam, że oferowana jest stabilna praca na samodzielnym stanowisku, nie ma nikogo do pomocy i tylko z tymi nowymi osobami się całość konsultuje? U mnie był ktoś do wsparcia
A ja mam kompletnie inną ocenę Patrona ul. Reja. Spotkanie z administratorką ogranicza się do podpisania papierów to jest uchwał. Zero wyjaśnienia, niczego nie potrafi wyjaśnić, ogromne podwyżki czynsz w górę . Nic nie wytłumaczy, ponieważ "ona nie drukuje papierów" szybko podpisywać i do domu. Zgodzić się na olbrzymią podwyżkę tylko za co skoro nic nie robią. Brud na klatce nic nie załatwisz od ręki nie dodzwonisz się a jak już któraś podniesie słuchawkę to nic nie wie. Ogólnie beznadziejna sytuacja, tylko podwyżki, co roku kolejna podwyżka a w zamian żadnego zainteresowania budynkiem.
Napisano jakiś czas temu, że co jakiś czas zjawiają się kolejni administratorzy i ze swoje wdrożenie argumentują tym, że są „nowi” więc mało co wiedza. Po pierwsze jak długo takie wdrożenie trwa? A po drugie to nie wymagają jednak doświadczenia? w ostatnim opisie oferty tak właśnie widziałam
Zebranie w Patronie na ul. Miechowity to Total porażka. Prowadząca zebranie nie ma pojęcia o zarządzaniu. Na żadne z zadanych pytań nie potrafiła udzielić właściwej odpowiedzi, nie znała składowych kosztów, brak podstawowej wiedzy, odniosłem wrażenie że do zebrania nie została kompletnie przygotowana,,, a księgowe u nich nie chodzą na zebrania". Niedopłaty,, bo zgłaszacie za dużo napraw, podwyżki wszystkiego,, bo jest inflacja", podpiszcie bo tak mówi ustawa". W konfrontacji z innym zarządcą gdzie uczestniczę w spotkaniach to pokaż braku wiedzy i kompromitacja. Jak można delegować tak nieprzygotowanego pracownika na tak ważne zebranie. Zdecydowanie odradzam powierzenie budynku temu zarządcy.
Walne zebranie właścicieli za nami. Było sympatycznie, nawet bardzo, zarządca PZM z ulicy Otwartej przygotowany, sprawnie, kulturalnie, nawet z Gminy ktoś się pojawił. Otrzymaliśmy pełne wyjaśnienie za co zapłaciliśmy, oryginały rachunków osoba zastępująca administratorkę udostępniła. Polecam innym wspólnotom tego zarządcę.
Czy ja tu widzę dwie rozbieżne opinie które w zasadzie różnią się o 10 minut miedzy sobą? O co chodzi? :D pracy biurowej po Wrocławiu szukam i w sumie nie wiem co teraz myśleć? atmosfera była opisana jako mila jeszcze wcześniej, czy pracownicy dalej tak sadza? A co z przyjmowaniem osób bez większego doświadczenia?
Po zebraniu u naszej zarządcy w PZM z ul. Otwarta. Jak zwykle miła atmosfera, doświadczona administratorka, bardzo ciepła osoba. Z gminy przyszła pani nie mniej sympatyczna i znająca temat jak nasza pani. Ogólnie super. Warto było poświęcić trochę czasu i pobyć wśród lubiących swoją pracę i tak życzliwych ludzi.
PZM ul. Otwarta 3 - 5, przeżywa kryzys,, wieku średniego????,, pracownikom nic się nie chce, nie mamy administratorki od miesięcy, podobno b. chorowita, za to inspektor,, energiczny,, bezczelny, arogancki, nikt nic nie wie, nikt niczym się nie zajmie,,, bo nie ma administratorki,, ???? zebranie z kierowniczką kolejne i dobrze że tej Pani,, jeszcze się chce,, i wie gdzie znajduje się nasza wspólnota i kto nią zarządza.
To ja teraz jakichś premii od obsługi jestem ciekawa, skoro teraz niedawno pojawiła się opinia dotycząca miłych Pań na obsłudze… :) tylko teraz nie wiem czy w biurze są w ogóle jakieś dodatki do płacy, czy jedynie podstawa?
Tak dobrego człowieka w urzędzie jak w prywatnym zarządzie mieszkań własnościowych na ulicy Otwartej 5 nie spotkałam w życiu. Jeżeli coś chcecie dowiedzieć się i załatwić to tylko w administratorze na ulicy Otwartej, w prywatnym zarządzie mieszkań. Mam ponad 50 lat, brak siły a tam wszystko od ręki i takie miłe panie.
Co możecie powiedzieć o pracy w firmie Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o.? Jakie macie spostrzeżenia?
A już myślałem, że jak teraz pojawiła się nowa opinia to może o referencie ds. księgowości… : ) od jakiegoś czasu już obserwuje ogłoszenie. Jeszcze z tydzień chyba został aby moc aplikować. Myślicie ze warto? może mi ktoś opisać sytuacje referentów? Przede wszystkim te finansową?
Zdziwienie i dzisiaj rzecz rzadka w urzędach. W piątek kiedy nie przyjmują ludzi, z uśmiechem i rzyczliwością zostałam załatwiona przez naszego administratora. Atmosfera jak w dobrej rodzinie, uśmiech, życzliwość i cierpliwość. Dziękuję pani z Otwartej 3.
Szukają pracownika fizycznego do malowania, konserwacji itp, szkoda tylko, że to praca sezonowa. Wiecie na ile sa podpisywane umowy w przypadku takiej pracy? No i jakiego typu? Zlecenie? Tez nie napisali czy to na cały etat, czy jakiś inny wymiar godzin. Ktoś coś wie? Będę wdzięczny za info:)
Mam przyjemność napisać coś dobrego o firmie Patron ul. Otwarta 3-5. Jestem bardzo zaskoczony ich stosunkiem do mieszkańców : cierpliwość, uprzejmość i chęć udzielenia pomocy oraz wszelkich wyjaśnień. To mój pierwszy kontakt z tą firmą ale jestem pozytywnie zaskoczony ich podejściem do właścicieli.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Prywatny Zarząd Mieszkaniami Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.