PZU - Telecentrum

Warszawa

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 2 ocen.

Opinie o PZU - Telecentrum

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PZU - Telecentrum

Zakochana

A ja bez problemu łączę tą pracę ze studiami dziennymi: nigdy nie miałam przymusowej przerwy w pracy - informuję wcześniej kiedy mogę pracować i dokładnie taką zmianę dostaję. Tyle, że dla mnie te weekendy i popołudnia są właśnie idealne, a z lokalizacją to też różnie - wszystko zależy od projektu - organizuję pomoc i mam zmiany tylko na Mokotowie. Zawsze jakaś kaska wpadnie i doświadczenie w korpo już jest.

anonim

Stanowczo odradzam. Najpierw 2 tygodnie bezpłatnego szkolenia, a potem przymusowa przerwa w pracy około miesiąca. Codziennie musisz dzwonić i pytać się, czy łaskawie możesz przyjść na parę godzin. Jesteś jakby rezerwowym pracownikiem dla nich, mimo że masz umowę. Co dzień pracuje się gdzie indziej - raz na Okęciu, a raz na bardzo dalekiej Pradze (granice Warszawy), czasem na Ursynowie. Umowa zlecenie, obowiązkowa pewna ilość zmian w weekendy i popołudniami, do 22:00. Stawka 10 zł brutto za godzinę.

Zostaw opinię o PZU - Telecentrum - Warszawa

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PZU - Telecentrum