MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.

3.1 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.

anonim Nowy wpis
Inne

(usunięte przez administratora)

Nowy wpis

Pracodawca

 Pytanie

Szanowny Panie, czy Pana opinia na pewno dotyczy firmy Merserwis a nie innej firmy która posiada nazwę o podobnym brzmieniu ? :) Niestety wielokrotnie jesteśmy myleni nie tylko przez byłych pracowników "tej drugiej firmy" ale często różne inne instytucje :) Na dzień dzisiejszy, nasza spółka nie posiada absolutnie żadnych przeterminowanych zadłużeń, ani w stosunku do żadnych pracowników (nigdy też nie było takiej sytuacji) ani żadnych innych kontrahentów czy firm, tym bardziej na wymienioną kwotę o której było by nam wiadomo. Jeżeli posiada Pan rzeczywiście jakiekolwiek realny tytuł do uregulowania takiej należności z naszej strony, proszę o niezwłocznie przekazanie informacji w tej sprawie na adres spółki Merserwis sp. z o.o. Sp.K na adres mailowy: merserwis@merserwis.pl Dziękujęmy i życzymy ekspresowego odzyskania należności.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli ktoś chce tam pracować to tylko po to by zdobyć doświadczenie. Pytanie tylko jakim kosztem? Im bardziej się angażujesz tym bardziej Cię wykorzystają. Przykre, ale prawdziwe. Niektóre osoby na wyższych stanowiskach nie mają pojęcia jak zarządzać personelem. Spychologia obowiązków na porządku dziennym. W tej firmie jedno jest pewne...nikt nic nie wie. Brak komunikacji. Oczywiście są niektóre osoby kompetentne i bardzo pomocne...ale to jest kropla w morzu. Zmieńcie swoje podejście do pracownika, bo kiedyś zostaniecie sami. Popracuj i uciekaj.

Nowy wpis

Pracodawca

@Były pracownik

Dziękujemy za opinię! Regularnie staramy się zachęcać nasz zespół do dzielenia się swoimi spostrzeżeniami odnośnie pracy w naszej firmie, dlatego bardzo dziękujemy za pozostawienie opinii. Nasz model organizacji opieramy na płaskiej strukturze, co oznacza, że w dużej mierze zespoły organizują się samodzielnie wewnętrznie, a pracę nadzorują osoby będące częścią zespołów. Dzięki temu odpowiedzialność każdego pracownika w zespole jest na tym samym poziomie, a każda opinia tak samo ważna i cenna. Staramy się przekazywać swoje uwagi z szacunkiem odnosząc się do uwag pozostałych członków zespołu. Zaletą w tym modelu jest również fakt, że szybko podejmujemy decyzje oraz błyskawicznie dostosowujemy się do rynkowych wymagań. Do każdego wyzwania podchodzimy elastycznie, wspólnie je omawiając. Pomagają w tym zarówno spotkania działowe, międzydziałowe, jak i bieżąca komunikacja. Niestety zdajemy sobie również sprawę z wad naszej organizacji pracy, dlatego regularnie je wewnętrznie omawiamy. Raz na kwartał organizujemy rozmowy bezpośrednio z działem kadr, dzięki czemu każdy pracownik może podzielić się spostrzeżeniami odnośnie pracy swojej oraz swojego zespołu. Między innymi dzięki tym działaniom większość naszej kadry jest z nami kilka, kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt lat. Pragniemy dodać, że w firmie w ostatnich trzech latach pojawiło się aż 18 nowych osób, nierzadko również z polecenia aktualnych pracowników. Dziękujemy za podzielenie się swoimi uwagami. Każdej z nich będziemy się przyglądać i postaramy się wyciągnąć z nich lekcje na przyszłość.

inżynier
Kandydat
 Pytanie

Jeżeli chodzi o atmosferę to zgodnie z opiniami i stroną internetową atmosfera rekrutacji przyjazna, sama firma też dosyć elastycznie i wyrozumiale podchodzi do czasu kandydatów. Ogółem jeżeli chodzi o marketing i PR to jest to tu niesamowicie dopracowane. Niestety, jeżeli chodzi o merytorykę rozmowy, czy ocenę kandydata to trochę brakuje tu do ogólnie przyjętych dobrych standardów. Większość pytań dotyczy sfery prywatnej, szczegółowych zainteresowań i osiągnięć niekoniecznie związanymi z aspektami życia zawodowego. Oczywiście zapytanie kandydata o to jest jak najbardziej zrozumiałe, gdyż wiąże się to z jego cechami miękkimi, ale merserwis robi zwyczajny przesyt. Przy czym plus za konstruktywną krytykę samego kandydata i jego CV. Tragedią jest jednak dobór właściwych kwalifikacji kandydata do stanowiska, w tym przypadku - serwisowe. Brak prostego pytania jak kandydat widzi dane stanowisko, jak sobie je wyobraża i co chciałby na nim robić, gdyż wtedy można skonfrontować jego wymagania z realiami, a nie na rozmowie jedno, a potem w praktyce co innego - szkoda czasu dla obu stron. Gdy kandydat sygnalizuje, że chce się dość wykładniczo rozwijać i podnosić kompetencje adekwatnie do swojego wyksztalcenia, zamydlają oczy, że jest to możliwe, ale idąc na tzw. dzień próbny wprawne oko szybko zauważy, że nie jest to prawdziwy to taki prawdziwy autoryzowany serwis przyrządów na jaki się kreuje i z tym prawdziwym rozwojem to niekoniecznie (zależy dla kogo). Jest to zwyczajna improwizacja, brak pełnej rzetelnej dokumentacji naprawianego sprzętu ( a serwis podobno autoryzowany), naprawy metodą prób i błędów kończące się w wielu przypadkach odsyłką sprzętu do producenta (informacja pochodzi od pracownika serwisu, dodatkowo poparta własnymi obserwacjami na dniu próbnym) . Ogółem w czystej, zaznaczam czystej praktyce przypomina to taki serwis RTV, ale na przyjemniejszym i bardziej zaawansowanym poziomie - serwisowany sprzęt bardziej unikatowy, profesjonalny i drogi. Ciekawym jest natomiast kreowanie stanowiska serwisowego, jako miałoby to być stanowisko inżynierskie, a w praktyce nijak to ma się ono do kompetencji prawdziwych inżynierów serwisu czy R&D, a na takie firma próbuje się kreować i pod tym kątem próbuje rekrutować. Próżno szukać tu zaawansowanych technologii sterowania sprzętem czy tworzenia i serwisowania zaawansowanych systemów laboratoryjnych tj. PXI, USRP, LABVIEW modyfikacji oprogramowania czy tworzenia zautomatyzowanych stanowisk, gdzie więc ten prawdziwy i zaawansowany rozwój serwisanta inżyniera??? Ogółem polecam firmę osobom lubiącym elektronikę, głównie technikom hobbystom i studentom.

Pracodawca

@inżynier

Szanowny Panie, uprzejmie dziękujemy za obszerną opinię, słowa uznania w danych obszarach, ale również za konstruktywną krytykę w innych. Z jednej strony jesteśmy zadowoleni, że mogliśmy Pana poznać i gościć w naszej siedzibie na dniu próbnym, który był dla Pana najdogodniejszy, a w którym normalnie nie pracujemy. Równocześnie cieszymy się, że mogliśmy wymienić się opiniami, pokazać naszą firmę "od zaplecza" oraz zapoznać się z Pana doświadczeniem i wiedzą. Tym bardziej miło nam czytać o plusach jakie Pan zauważył i zanotował, ale słowa krytyki również przyjmujemy jako cenną opinię. Na pewno część uwag weźmiemy sobie do serca i będziemy dążyć do tego, aby proces rekrutacji jeszcze bardziej udoskonalić w przyszłości. Pewnych rzeczy nic nie tłumaczy i możemy się z tym zgodzić. Natomiast nie ukrywamy, że było nam przykro zapoznać się z częścią krytyki dotyczącą m.in. wyposażenia. Jesteśmy lokalną firmą, która na rynku działa od ponad 30 lat i na tę chwilę zatrudnia i współpracuje z 30 osobami na wielu obszarach. Przeszliśmy w tym czasie nie jedną transformację, w tym ustrojową i z każdym rokiem dążymy do tego, aby ciągle dostosowywać się do czasów i panujących trendów. Proszę nam wierzyć, ale nie jest to łatwe. Stawiając na otwartość, przyznajemy, że liczymy, że potencjalny pracownik będzie chciał aktywnie przyczynić się do dalszego rozwoju, w tym wypadku działu serwisu, np. sugerując sprzęt i wyposażenie, które będzie dla niego najbardziej odpowiednie i na którym najlepiej będzie mu się pracować. Nie robimy problemów i jesteśmy otwarci na propozycje, które można załatwić od razu, bez całej otoczki spotkań, podań, działów, terminów itd. Ot "chcącemu nie dzieje się krzywda" i pod takim kontekstem podpiszą się prawdopodobnie wszyscy zatrudnieni pracownicy. Choć mamy świadomość, że nie jesteśmy w stanie wpłynąć dalej na Pańskie zdanie czy stanowisko, to mamy szczerą nadzieję, że Pana opinia nie była odzwierciedleniem decyzji jakie wspólnie podjęliśmy na tym etapie rekrutacji. Wierzymy, że jest Pan bardzo wartościową osobą, przejawiającą wiele cennych cech, które ciężko znaleźć w obecnych czasach i ludziach, a firma z którą podejmie Pan współpracę będzie w pełni usatysfakcjonowana i otworzy przed Panem szeroką ścieżkę kariery o jakiej Pan zawsze marzył. Dziękujemy i życzymy wszystkiego dobrego Merserwis

Damian
Pracownik
@inżynier

Panie Hubercie, Jako osoba odpowiadająca za funkcjonowanie firmy, chciałbym tylko w kilku zdaniach odnieść się merytorycznie do Pana opinii. W trakcie pana 6 h dnia próbnego zorganizowanego dla Pana w Sobotę, chcieliśmy głównie sprawdzić jaka jest Pana wiedza z zakresu elektroniki (w tym lutowania i analizy budowy układów), bo ta jest kluczowa w naszej opinii na stanowisku Inżyniera Serwisu. Nie mogliśmy osobie co do której nie ma pewności dotyczącej dalszej współpracy udzielić dostępu do jakiejkolwiek dokumentacji przyrządów czy software udzielanego nam często po podpisaniu NDA, co nie oznacza jednak że takich nie ma, a blisko 80% przyrządów na które posiadamy autoryzację de facto serwisujemy na miejscu. Głównym zadaniem Inżyniera Serwisu jest naprawa przyrządów - nigdy tego nie ukrywaliśmy, a nawet jasno i wyraźnie zaznaczamy to w ogłoszeniu czy na rozmowie kwalifikacyjnej. Ale poza standardowymi obowiązkami w naszej firmie często w grupach złożonych z osób z różnych działów, realizujemy różne mniejsze lub większe projekty, gdzie można się wykazać, a gdzie wykorzystujemy np. własną wielkoformatową drukarkę 3D, czy właśnie Labview i szereg innych rozwiązań do automatyzacji różnych procesów czy czynności i mamy tutaj sporo fajnych osiągnięć. Ponadto zajmujemy się serwisem urządzeń wielu firm np. rozproszonych systemów rejestracji Delta Ohm, aparatury do analizy sygnałów Audio itd. - które także wykorzystują wiele nowych technologii i używane są przez firmy do projektowania nowych produktów czy technologii w ich centrach R&D. Czas który spędził Pan u nas był zdecydowanie zbyt krótki na to, aby Pan mógł tego doświadczyć, a my, abyśmy mogli o tym co także robimy w szerszym wymiarze powiedzieć czy pokazać. Nie mniej jednak, również dziękuje Panu za opinię, postaramy się sprawdzić czy coś jeszcze możemy usprawnić w zakresie naszego działania czy współpracy z osobami aplikującymi. Pozdrawiam i powodzenia, Damian

Grzegorz
Pracownik
@MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.

Opinia pracodawcy jest zgodna z rzeczywistością, a jednocześnie bardzo powściągliwa w stosunku do braku kompetencji potencjalnego pracownika.

Michał
Inne

Może podpowiecie jaka atmosfera panuje w firmie i czy teraz warto szukać pracy w firmie?

Jan
Były pracownik
@Michał

Atmosfera pracy jest bardzo dobra. Firma regularnie poszukuje do pracy nowych pracowników.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Pracownik Biura Obsługi Klienta i Logistyki w firmie MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.? Podziel się z nami pozytywnymi aspektami rekrutacji, jak również wszelkimi zastrzeżeniami odnośnie procesu. Jaki był rezultat Twojej rozmowy?
Mariusz
Kandydat

Bardzo klarowny sposób rekrutacji, możliwość rekrutacji zdalnej, wygodny test online. Bardzo dobry kontakt ze strony przedstawicieli firmy. Niestety z mojej winy rekrutacja niedokończona (wypadł mi wyjazd służbowy w dniu rozmowy, a w późniejszych terminach nie miałem możliwości wstrzelić się w okienka czasowe), ale mam nadzieję, że to nie przekreśla mojej osoby w ewentualnych przyszłych rekrutacjach.

Joanna
Kandydat
 Pytanie

Pięknie przedstawione etapy poziomów rekrutacji, dziękuję za test z tych, gdzie co by się nie zaznaczyło to nie jestem ja :) cały ten fajny pomysł padł w chwili przesłania maila "Informacja o wyniku rekrutacji" i podania przyczyn odrzucenia. Sama forma rodzi nadzieję na prawdziwą opinię, bo ktoś w ogóle pomyślał o podaniu powodu odrzucenia kandydata! I nagle czytamy, że przyczyną odrzucenia jest: "Zakończenie rekrutacji, Duża ilość aplikacji (ponad 100)" - i to ma pomóc kandydatowi w udoskonaleniu swojej aplikacji (jak jest napisane w mailu zwrotnym)? :D Albo nic nie piszcie, wystarczy podziękowanie za udział w teście, albo piszcie prawdziwy powód, przedstawiając np. wynik testu. W innym przypadku czar profesjonalizmu prysł :(. Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że moja konstruktywna krytyka znajdzie zrozumienie :)

Pracodawca

@Joanna

Droga Pani Joanno, dziękujemy za opinię co do naszego procesu rekrutacji. Postaramy się uwzględnić przekazane uwagi w przyszłości, być może rzeczywiście można pomyśleć nad zmianą formuły wiadomości mailowej. Zgodnie z naszymi zasadami zawsze informujemy o zakończonej rekrutacji. Nie jesteśmy jednak w stanie indywidualnie napisać każdej aplikującej osobie dlaczego zdecydowaliśmy się na wybór kogoś innego, jeśli tak jak obecnie napływa do nas tak duża ilość aplikacji - w tym wypadku blisko 300. Jeśli dany kandydat przeszedł do etapu rozmowy kwalifikacyjnej, która zajmuje przeważnie godzinę, to w takim przypadku dokładnie informujemy jakie obszary naszym zdaniem można poprawić, a jakie są pozytywne i dlaczego. Proszę wyobrazić sobie że w przypadku np. 10 osób na rozmowach jest to min. 10h które poświęcone są przez 2, a czasem 3 osoby nie zajmujące się wyłącznie rekrutacją, ale także innymi obowiązkami w ramach 8h dnia pracy. Nadal jesteśmy mała firmą, nie posiadamy osobnego działu zajmującego się wyłącznie rekrutacjami, ani osób które zajmują się wyłącznie taką pracą. Niemniej staramy się pozyskiwać personel jak najlepiej, z zachowaniem poszanowania dla każdej aplikującej osoby. W obecnym procesie zdecydowaliśmy się na innego kandydata jeszcze przed zakończeniem ważności ogłoszenia i to było faktycznym powodem poinformowania pozostałych osób żeby nie czekały niepotrzebnie na dalsze etapy. To właśnie napisaliśmy w mailu i wydawało nam się, że jest to czytelne. Jeśli zostało to zrozumiane jako niepoważne potraktowanie kandydata to stało się tak zupełnie niezamierzenie. Postaramy się nad tym popracować. Pozdrawiam serdecznie :)

Joanna
Kandydat
@MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.

Dziękuję za odpowiedź. Nie oczekiwałam takich zawiłych tłumaczeń, a tylko zwróciłam uwagę, że formuła "Wiem, że aplikujący często chcą poznać powody naszej decyzji, aby wiedzieć jak udoskonalić swoją aplikację, dlatego poniżej zamieszczam kilka ogólnych wskazówek:" jest bardzo nie na miejscu :) A co Państwo z tym zrobicie to już Wasza sprawa.

Xyz
Kandydat

Rekrutacja przeprowadzona profesjonalnie, informacje o etapach rekrutacji przekazywane na bieżąco i terminowo.

Kandydat
Kandydat

Proces rekrutacyjny okej i sensowna rozmowa o pracę. Natomiast z minusów fakt iż zadzwonili o 15.00 we wtorek by umówić się na dzień próbny na czwartek rano, bez możliwości wyboru innego dnia więc to trochę nie poważne. Dodatkowo po tym jak zaproponowałem inny dzień, to otrzymałem informację, że Pani do mnie oddzwoni z propozycją innego dnia po czym już w ogóle się nie odezwali - typowe Polskie zachowanie.

Damian
Pracownik
@Kandydat

Panie Konradzie, Dziękuje za Pana opinie. Zawsze staramy się informować naszych kandydatów o przebiegu rekrutacji. Dlatego też otrzymał Pan wczoraj maila o zakończeniu procesu, w którym Pan uczestniczył jako jedna z ponad 200 osób. (Dodam, że mail dotarł do Pana przed dodaniem powyższej opinii na nasz temat) Co do dnia próbnego, w trakcie rozmowy rekrutacyjnej informowaliśmy Pana że możemy zaproponować odpłatne odbycie takiego dnia. Niestety po tym w jaki sposób przebiegała rozmowa z Panem przy próbie ustalenia pierwszego terminu (był Pan oburzony tym że proponujemy termin za 2 dni, co ma potwierdzenie w Pana komentarzu) - uznaliśmy że proponowanie innego terminu nie ma sensu. Tutaj faktycznie mogę przeprosić, że koleżanka poinformowała, iż zaproponujemy inny termin ale po omówieniu tego wewnętrznie, już po zakończeniu rozmowy, uznaliśmy że nie będziemy tym zainteresowani w Pana przypadku. Co do zasady relacje pomiędzy firmą a osobami z nią współpracującymi powinny być równe i partnerskie, dlatego wielokrotnie dostosowaliśmy się do kandydatów jeśli chodzi o np. termin rozmowy czy dnia próbnego. Nie chodzi o to, że Pan nie zaakceptował tego terminu (bo jest to zupełnie naturalne że może on komuś nie pasować) - ale o to, jak Pan przeprowadził tamtą rozmowę. Mieliśmy akurat “okienko” a nasz proces zbliżał się ku końcowi wobec czego zaproponowaliśmy ten termin dwóm innym osobom po Panu, jedna skorzystała, druga przesunęła go na kolejny tydzień - ale wszystko w ich przypadku odbyło się w normalnej, miłej atmosferze. Nie rozumiem też co Pan miał na myśli pisząc “już w ogóle się nie odezwali - typowe Polskie zachowanie” bo otrzymał Pan wiadomość o zakończeniu rekrutacji, w której zachęcaliśmy do wystawienia opinii, a stwierdzenie że coś jest typowe dla Polaków jest zwyczajnie słabe, bo nie jest nawet zaadresowane do nas, tylko do ok. 38 mln mieszkańców tego kraju. Życzę Panu szczerze znalezienia fajnej pierwszej pracy, która spełni Pana oczekiwania, a w której na normalną propozycję pracodawcy będzie Pan reagował adekwatnie.

1
Ela
Kandydat

Informacja zwrotna po zakończeniu rekrutacji.

Eva
Pracownik

Ludzie, na czele z Właścicielem, to najlepszy dowód na to, że w tej firmie warto pracować! Zespół bardzo zgrany, pozytywnie zakręcony - niejeden znajomy już mi zazdrości takich współpracowników i szefa :) W codziennych obowiązkach pojawiają się nowe wyzwania, których realizacja pozwala na zdobywanie kolejnych umiejętności. Rozwój firmy widać nie tylko w miesięcznych obrotach ale też w co raz to nowym wyposażeniu, stosowanych programach czy zwiększającej się ilości zatrudnianych osób (nawet w obecnych ciężkich covid-owych czasach). Szeroki wachlarz benefitów, świetne integracje - dużo by opisywać, najlepiej samemu się przekonać przy najbliższej okazji:)

Bartosz
Inne
@Eva

Cześć. Z Twojej wypowiedzi wynika, że jesteś osobą bardzo zadowoloną z pracy w firmie MERSERWIS. Bardzo mnie to cieszy i w tym właśnie momencie chce dowiedzieć się od Ciebie, czy trudno do pracy w firmie tej się dostać? Oceń, proszę na podstawie swoich doświadczeń. Tego właśnie chcę się dowiedzieć.

Damian
Inne

Ekipa może liczyć na siebie?

August
Pracownik

Merserwis to bardzo dobre miejsce do pracy i rozwoju. Mimo trzydziestoletniej historii aktualnie działa i rozwija się jak dobrze zarządzający startup. Ostatnie lata są idealnym tego przykładem. Firma oprócz znacznych wzrostów obrotów zwiększyła również zatrudnienie prawie dwukrotnie. Moim zdaniem przyczynił się do tego dobry leader oraz zaangażowany zespół ale i przyjazne warunki pracy.

Pracownik
Pracownik

Pracuję w Merserwis od pewnego czasu i widzę jak firma się cały czas rozwija i na rozwój jest nastawiona. W stosunku do pracowników jest uczciwa i sumienna, wymaga tego samego. Wszystkie świadczenia zawsze na czas, bez kruczków i kombinacji, atmosfera dobra. Oceniam pracodawcę pozytywnie.

Casper
Pracownik

Pracuję już ładnych parę lat w firmie, która jest moją pierwszą przygodą z przedsiębiorstwem prywatnym - wcześniej miałem kontakt tylko z 'państwówkami'. Model zarządzania zespołem w Merserwis bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Wszyscy, chociaż znajdujemy się różnych gałęziach struktury firmy, pracujemy na jej wspólny rozwój, sukces jednego działu to profity dla całej firmy i każdego pracownika z osobna. Szef jest świetnym liderem, który nie tylko zarządza, ale 'ciągnie ten wóz' ramię w ramię z nami, pracownikami. Dość oklepane stwierdzenie - młody i dynamiczny zespół - jest tu jak najbardziej prawdziwe, pewnie z połowa naszej firmy jest w okolicach 30stki albo nawet przed ;) Wraz z rosnącym stażem pracy, rośnie zakres obowiązków oraz jednocześnie wysokość wypłaty :) Plany na rozwój firmy, które musimy wyznaczać na nowo po osiągnięciu poprzednich, wydają się dość wysoko zawieszoną poprzeczką, ale jak wspomnę ile takich 'poprzeczek' mamy już za sobą, osiągnięcie kolejnych to tylko kwestia czasu i determinacji. Polecam Merserwis jako markę samą w sobie, a także jako świetne miejsce pracy, nabierania doświadczeń i podnoszenia swoich kwalifikacji!

xxx
Pracownik

Pracuję tu od dłuższego czasu i jest bardzo ok :) Firma niesamowicie się rozwinęła przez ostatnie 3 lata, sporo nowych technologii, szef ludzki, polecam :)

Michał
 Rekomendacja

Nie udało mi się dostać na stanowisko, o które się ubiegałem. Pozytywnie oceniam natomiast proces rekrutacji. Dzień po wysłaniu aplikacji otrzymałem SMS z informacją o teście do wykonania. Zostałem również poinformowany o wynikach rekrutacji oraz przedstawiono mi powody, dla których zdecydowano się przyjąć innego pracownika.

Katarzyna
Inne
@Michał

Szkoda,a czy powiedzieli że przy przyszłych rekrutacjach będą brali twoja osobę pod uwagę?

Michał
@Katarzyna

Nie otrzymałem takiej informacji.

Iga
Inne

@sms dlaczego? Źle zarządza?

sms

jesli jest cos na czym zna wlasiciel to na pewno nie jes to zarzadznie

Właściciel
@sms

Dziękuję za komentarz, Zarządzanie to dosyć szerokie pojęcie - fajnie było by więc usłyszeć w którym dokładnie obszarze twoim / Pani / Pana zdaniem brakuje mi kompetencji i co mógł bym poprawić aby było lepiej. Zawsze ceniłem konstruktywną krytykę, bo chociaż przykładam uwagę do tego aby wszystko funkcjonowało w firmie jak najlepiej, to z pewnością nie robię wszystkiego perfekcyjnie. Pozdrawiam, życzę powodzenia i więcej satysfakcji z pracodawcy bądź firm z usług których się korzysta :)

Zostaw merytoryczną opinię o MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.?

    Zobacz opinie na temat firmy MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 5 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

MERSERWIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.K.
Przejdź do nowych opinii